David Bisbal: «Jo no parle per diners, això ho fan altres»

David Bisbal responde a las acusaciones de Elena Tablada

David Bisbal respon a les acusacions d’Elena Tablada | Instagram @davidbisbal

 

En un fet realment insòlit, David Bisbal ha fet unes declaracions on comenta l’exclusiva a la revista ‘Hola’ de qui va ser la seua parella Elena Tablada.  La mare de la seua filla Ella ha explicat com va ser la seua relació amb el cantant

 

Bisbal no ha tardat quasi a reaccionar a les paraules de Tablada, i ho ha fet distanciant-se de la manera d’actuar de la dissenyadora. L’artista d’Almeria ha assegurat que ell no faria públic algun tema de la seua vida perquè «no és el seu estil» i que mai cobraria per una exclusiva com aquesta. 

 

Bisbal mai faria públic un tema privat

David Bisbal ha afirmat amb contundència que fer declaracions «no és la seua feina» i que per tant mai ho ha fet. No ha contestat davant la premsa a les paraules d’Elana Tablada on deia que s’ha sentit molt sola quan eren junts i que el cantant encara estava enamorat d’ella. David ha explicat que «si l’hi he de dir alguna cosa a la mare de la meua filla, tinc el seu correu electrònic i el seu telèfon, mai se m’ocorreria fer-ho en públic».  

 

La mare d’Ella ha relatat que mai va mantenir una vida normal mentre era amb el cantant perquè sempre estava a casa. També ha parlat del conflicte que manté amb Rosana Zanetti, després que aquesta publicara unes fotos de la xicoteta a les xarxes socials.  

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Y por fin podemos empezar a buscar nombres… de chico bisbalillo en camino.

A post shared by Davidbisbal (@davidbisbal) on

 

David Bisbal: «No és el meu estil»

El cantant andalús ha sorprès amb aquestes declaracions: «Jo sobre aquest tipus de coses, mai m’he manifestat perquè no és la meua feina. La meua feina és la música. La meua feina és anar directament a les emocions de la gent». I és gràcies a aquesta que David Bisbal ha aconseguit un patrimoni immobiliari de quasi 3 milions d’euros. 

 

En un to molt calmat, Bisbal ha volgut deixar clar que «mai contestaré a cap suposada declaració de la mare de la meua filla. Absolutament cap perquè, si tinc alguna cosa a dir-li, tinc el seu correu electrònic i el seu telèfon».  

 

L’exconcursant de la primera edició d»Operación Triunfo’  ha confirmat també que és molt feliç amb el futur naixement del seu segon fill. Finalment, sobre les paraules de Tablada, ha sentenciat: «No entenc aquest tipus de declaracions, no pense dir res més perquè no és el meu estil ni cobraré diners d’això perquè mai ho he fet, això ho fan altres persones».

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.