18.3 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

David Bisbal: «Jo no parle per diners, això ho fan altres»

David Bisbal responde a las acusaciones de Elena Tablada

David Bisbal respon a les acusacions d’Elena Tablada | Instagram @davidbisbal

 

En un fet realment insòlit, David Bisbal ha fet unes declaracions on comenta l’exclusiva a la revista ‘Hola’ de qui va ser la seua parella Elena Tablada.  La mare de la seua filla Ella ha explicat com va ser la seua relació amb el cantant

 

Bisbal no ha tardat quasi a reaccionar a les paraules de Tablada, i ho ha fet distanciant-se de la manera d’actuar de la dissenyadora. L’artista d’Almeria ha assegurat que ell no faria públic algun tema de la seua vida perquè «no és el seu estil» i que mai cobraria per una exclusiva com aquesta. 

 

Bisbal mai faria públic un tema privat

David Bisbal ha afirmat amb contundència que fer declaracions «no és la seua feina» i que per tant mai ho ha fet. No ha contestat davant la premsa a les paraules d’Elana Tablada on deia que s’ha sentit molt sola quan eren junts i que el cantant encara estava enamorat d’ella. David ha explicat que «si l’hi he de dir alguna cosa a la mare de la meua filla, tinc el seu correu electrònic i el seu telèfon, mai se m’ocorreria fer-ho en públic».  

 

La mare d’Ella ha relatat que mai va mantenir una vida normal mentre era amb el cantant perquè sempre estava a casa. També ha parlat del conflicte que manté amb Rosana Zanetti, després que aquesta publicara unes fotos de la xicoteta a les xarxes socials.  

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Y por fin podemos empezar a buscar nombres… de chico bisbalillo en camino.

A post shared by Davidbisbal (@davidbisbal) on

 

David Bisbal: «No és el meu estil»

El cantant andalús ha sorprès amb aquestes declaracions: «Jo sobre aquest tipus de coses, mai m’he manifestat perquè no és la meua feina. La meua feina és la música. La meua feina és anar directament a les emocions de la gent». I és gràcies a aquesta que David Bisbal ha aconseguit un patrimoni immobiliari de quasi 3 milions d’euros. 

 

En un to molt calmat, Bisbal ha volgut deixar clar que «mai contestaré a cap suposada declaració de la mare de la meua filla. Absolutament cap perquè, si tinc alguna cosa a dir-li, tinc el seu correu electrònic i el seu telèfon».  

 

L’exconcursant de la primera edició d”Operación Triunfo’  ha confirmat també que és molt feliç amb el futur naixement del seu segon fill. Finalment, sobre les paraules de Tablada, ha sentenciat: «No entenc aquest tipus de declaracions, no pense dir res més perquè no és el meu estil ni cobraré diners d’això perquè mai ho he fet, això ho fan altres persones».

Últimes notícies

Unai Núñez confia a canviar la dinàmica del València: queda molt per jugar

El central es va presentar com a nou jugador del València convençut que encara hi ha marge per a revertir la dinàmica. Arriba cedit pel Celta, es veu llest i espera la inscripció.

Sanitat ha posat en marxa un seguiment de tres anys per a mesurar l’impacte mental de la dana

El Ministeri de Sanitat, la Conselleria i el ISCIII han iniciat un estudi pilot de cohort per a avaluar durant tres anys l'impacte de la dana en la salut mental. La investigació mesurarà depressió, ansietat i estrés posttraumàtic segons el nivell d'exposició i servirà per a planificar recursos.

Guido Rodríguez: hauria firmat més de sis mesos, però hi ha temps per a tot

El migcampista argentí, presentat com a nou jugador del València, va explicar que l'acord per sis mesos va respondre a la falta de temps en el mercat i va deixar oberta la seua continuïtat. Va assegurar ambició per a ajudar a mirar cap amunt en la classificació.

Compromís denuncia abandó i degradació del Jardí del Túria de València

Compromís ha denunciat la deterioració del Jardí del Túria i acusa el govern municipal d'ajornar el manteniment a 2027 i de privatitzar-lo amb un contracte de 35 milions.

L’oposició enlletgix 15 mesos sense víctimes de la dana en Les Corts i el PP promet accelerar les compareixences

PSOE i Compromís critiquen que les víctimes de la dana no hagen sigut escoltades en Les Corts després de 15 mesos. El PP assegura que no han sigut vetades i que podrien acudir al febrer; Vox carrega contra el PSOE i exigix responsabilitats.

La jutgessa rebutja ampliar la investigació sobre els missatges de l’excap de gabinet de Mazón

La magistrada ha denegat ampliar l'anàlisi del mòbil de José Manuel Cuenca sol·licitat per l'acusació popular Mai Més València. La perquisició es delimita a xats amb càrrecs i a missatges del 29 d'octubre de 2024 relacionats amb l'emergència.

El TSJCV ha confirmat l’absolució de la cuidadora acusada de saquejar els comptes d’una major

L'alt tribunal valencià ha desestimat el recurs de l'acusació particular, al qual es va adherir la Fiscalia, i ha ratificat l'absolució per falta de prova de càrrec.

Barcala ordena investigar l’adjudicació de vivendes públiques en La Condomina

Luis Barcala ha obert un expedient d'aclariment sobre l'adjudicació d'una promoció pública en La Condomina i ha avisat d'acudir a Fiscalia davant sospites.