David Bisbal: «Jo no parle per diners, això ho fan altres»

David Bisbal responde a las acusaciones de Elena Tablada

David Bisbal respon a les acusacions d’Elena Tablada | Instagram @davidbisbal

 

En un fet realment insòlit, David Bisbal ha fet unes declaracions on comenta l’exclusiva a la revista ‘Hola’ de qui va ser la seua parella Elena Tablada.  La mare de la seua filla Ella ha explicat com va ser la seua relació amb el cantant

 

Bisbal no ha tardat quasi a reaccionar a les paraules de Tablada, i ho ha fet distanciant-se de la manera d’actuar de la dissenyadora. L’artista d’Almeria ha assegurat que ell no faria públic algun tema de la seua vida perquè «no és el seu estil» i que mai cobraria per una exclusiva com aquesta. 

 

Bisbal mai faria públic un tema privat

David Bisbal ha afirmat amb contundència que fer declaracions «no és la seua feina» i que per tant mai ho ha fet. No ha contestat davant la premsa a les paraules d’Elana Tablada on deia que s’ha sentit molt sola quan eren junts i que el cantant encara estava enamorat d’ella. David ha explicat que «si l’hi he de dir alguna cosa a la mare de la meua filla, tinc el seu correu electrònic i el seu telèfon, mai se m’ocorreria fer-ho en públic».  

 

La mare d’Ella ha relatat que mai va mantenir una vida normal mentre era amb el cantant perquè sempre estava a casa. També ha parlat del conflicte que manté amb Rosana Zanetti, després que aquesta publicara unes fotos de la xicoteta a les xarxes socials.  

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Y por fin podemos empezar a buscar nombres… de chico bisbalillo en camino.

A post shared by Davidbisbal (@davidbisbal) on

 

David Bisbal: «No és el meu estil»

El cantant andalús ha sorprès amb aquestes declaracions: «Jo sobre aquest tipus de coses, mai m’he manifestat perquè no és la meua feina. La meua feina és la música. La meua feina és anar directament a les emocions de la gent». I és gràcies a aquesta que David Bisbal ha aconseguit un patrimoni immobiliari de quasi 3 milions d’euros. 

 

En un to molt calmat, Bisbal ha volgut deixar clar que «mai contestaré a cap suposada declaració de la mare de la meua filla. Absolutament cap perquè, si tinc alguna cosa a dir-li, tinc el seu correu electrònic i el seu telèfon».  

 

L’exconcursant de la primera edició d»Operación Triunfo’  ha confirmat també que és molt feliç amb el futur naixement del seu segon fill. Finalment, sobre les paraules de Tablada, ha sentenciat: «No entenc aquest tipus de declaracions, no pense dir res més perquè no és el meu estil ni cobraré diners d’això perquè mai ho he fet, això ho fan altres persones».

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.