David Bisbal: «Jo no parle per diners, això ho fan altres»

David Bisbal responde a las acusaciones de Elena Tablada

David Bisbal respon a les acusacions d’Elena Tablada | Instagram @davidbisbal

 

En un fet realment insòlit, David Bisbal ha fet unes declaracions on comenta l’exclusiva a la revista ‘Hola’ de qui va ser la seua parella Elena Tablada.  La mare de la seua filla Ella ha explicat com va ser la seua relació amb el cantant

 

Bisbal no ha tardat quasi a reaccionar a les paraules de Tablada, i ho ha fet distanciant-se de la manera d’actuar de la dissenyadora. L’artista d’Almeria ha assegurat que ell no faria públic algun tema de la seua vida perquè «no és el seu estil» i que mai cobraria per una exclusiva com aquesta. 

 

Bisbal mai faria públic un tema privat

David Bisbal ha afirmat amb contundència que fer declaracions «no és la seua feina» i que per tant mai ho ha fet. No ha contestat davant la premsa a les paraules d’Elana Tablada on deia que s’ha sentit molt sola quan eren junts i que el cantant encara estava enamorat d’ella. David ha explicat que «si l’hi he de dir alguna cosa a la mare de la meua filla, tinc el seu correu electrònic i el seu telèfon, mai se m’ocorreria fer-ho en públic».  

 

La mare d’Ella ha relatat que mai va mantenir una vida normal mentre era amb el cantant perquè sempre estava a casa. També ha parlat del conflicte que manté amb Rosana Zanetti, després que aquesta publicara unes fotos de la xicoteta a les xarxes socials.  

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Y por fin podemos empezar a buscar nombres… de chico bisbalillo en camino.

A post shared by Davidbisbal (@davidbisbal) on

 

David Bisbal: «No és el meu estil»

El cantant andalús ha sorprès amb aquestes declaracions: «Jo sobre aquest tipus de coses, mai m’he manifestat perquè no és la meua feina. La meua feina és la música. La meua feina és anar directament a les emocions de la gent». I és gràcies a aquesta que David Bisbal ha aconseguit un patrimoni immobiliari de quasi 3 milions d’euros. 

 

En un to molt calmat, Bisbal ha volgut deixar clar que «mai contestaré a cap suposada declaració de la mare de la meua filla. Absolutament cap perquè, si tinc alguna cosa a dir-li, tinc el seu correu electrònic i el seu telèfon».  

 

L’exconcursant de la primera edició d»Operación Triunfo’  ha confirmat també que és molt feliç amb el futur naixement del seu segon fill. Finalment, sobre les paraules de Tablada, ha sentenciat: «No entenc aquest tipus de declaracions, no pense dir res més perquè no és el meu estil ni cobraré diners d’això perquè mai ho he fet, això ho fan altres persones».

Últimes notícies

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.

La Nau revisa la paradoxa del bikini i el turisme franquista 80 anys després

El Centre Cultural La Nau acull fins al 6 de setembre una mostra que analitza la paradoxa del bikini en ple franquisme i el paper de Benidorm com a símbol del turisme de masses.

Quinze anys de presó a un home per agredir sexualment dos xiquets d’11 i 14 anys

L’Audiència de València ha condemnat un home a quinze anys de presó per agressions sexuals a dos menors d’11 i 14 anys, i li ha imposat ordres d’allunyament, indemnitzacions i inhabilitació per a treballar amb xiquets.
FILMOTECA D'ESTIU