La vida de David Flores Carrasco pot donar un canvi radical

El documental de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ li portarà grans maldecaps a la filla de ‘la más gran’ a pesar que també ha callat moltes boques, ha netejat a mires d’alguns la seua imatge pública i ha revelat qui és realment Antonio David Flores.

L’últim episodi del documental que ha emés la cadena ha aclarit el dubte que molts tertulians airejaven en els platons de televisió: per què David Flores tampoc viu amb la seua mare?

Si bé va quedar clar que per decisió d’un jutge i per decisió pròpia, Rocío Flores havia d’abandonar el domicili de la seua mare i Fidel Albiac per reiterats episodis de maltractaments, no s’entenia el perquè de l’abandó familiar de Rocíito per part del seu segon fill.

Ara ja s’han posat les cartes sobre la taula i l’exmuller del malagueny ha confessat que el seu fill, pres de la manipulació del seu pare i de la seua germana, va optar per seguir els passos de la influencer i abandonar a la seua mare.

La vida del jove de 22 anys podria canviar hui quan acudisca al judici obert contra la seua mare després de la denúncia del seu pare contra Rocío Carrasco pel suposat delicte d’impagament de la pensió que resava legalment a favor de David Flores des de l’any 2018.

El fill de l’exmatrimoni haurà de pensar i dir-ho davant la jutgessa si vol prendre accions legals contra Rocío Carrasco per este motiu com a afectat de la causa o, sí, per contra, prefereix renunciar.

L’excol·laborador li demana a la filla de Pedro Carrasco una quantitat taxada en més de 8.000 euros per tots estos anys sense passar-li la manutenció del fill que tenen en comú.

Antonio David Flores i no el seu fill denuncia a Rocíito

 

El germà major de Rocío Flores és el principal perjudicat que la seua mare no li haja passat la corresponent quantia econòmica imposada per un jutge quan el menor dels Flores Carrasco va decidir abandonar la llar de la seua mare.

No obstant això, ha sigut el seu propi pare, Antonio David Flores el que ha emprés accions legals el passat 1 de març contra Rocío Carrasco a favor del fill de tots dos. El demandant sol·licita que la demandada siga castigada amb una multa i fins a un any de presó.

Antonio David Flores es recolza en la sentència que va aprovar la jutgessa Sonsoles Lloria el gener de 2018 en la qual va obligar a Rocío Carrasco entregar mensualment 200 euros al seu fill en concepte de «pensió d’aliments» perquè li considerava «dependent econòmicament».

Antonio David Flores assegura que David mai va rebre esta quantia i ara vetlla pels seus interessos econòmics. Ara David Flores té en el seu poder continuar amb la demanda i castigar la seua mare o deixar que cadascun seguisca el seu camí posant fi als conflictes familiars en els jutjats.

Últimes notícies

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.