15.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

La vida de David Flores Carrasco pot donar un canvi radical

El documental de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ li portarà grans maldecaps a la filla de ‘la más gran’ a pesar que també ha callat moltes boques, ha netejat a mires d’alguns la seua imatge pública i ha revelat qui és realment Antonio David Flores.

L’últim episodi del documental que ha emés la cadena ha aclarit el dubte que molts tertulians airejaven en els platons de televisió: per què David Flores tampoc viu amb la seua mare?

Si bé va quedar clar que per decisió d’un jutge i per decisió pròpia, Rocío Flores havia d’abandonar el domicili de la seua mare i Fidel Albiac per reiterats episodis de maltractaments, no s’entenia el perquè de l’abandó familiar de Rocíito per part del seu segon fill.

Ara ja s’han posat les cartes sobre la taula i l’exmuller del malagueny ha confessat que el seu fill, pres de la manipulació del seu pare i de la seua germana, va optar per seguir els passos de la influencer i abandonar a la seua mare.

La vida del jove de 22 anys podria canviar hui quan acudisca al judici obert contra la seua mare després de la denúncia del seu pare contra Rocío Carrasco pel suposat delicte d’impagament de la pensió que resava legalment a favor de David Flores des de l’any 2018.

El fill de l’exmatrimoni haurà de pensar i dir-ho davant la jutgessa si vol prendre accions legals contra Rocío Carrasco per este motiu com a afectat de la causa o, sí, per contra, prefereix renunciar.

L’excol·laborador li demana a la filla de Pedro Carrasco una quantitat taxada en més de 8.000 euros per tots estos anys sense passar-li la manutenció del fill que tenen en comú.

Antonio David Flores i no el seu fill denuncia a Rocíito

 

El germà major de Rocío Flores és el principal perjudicat que la seua mare no li haja passat la corresponent quantia econòmica imposada per un jutge quan el menor dels Flores Carrasco va decidir abandonar la llar de la seua mare.

No obstant això, ha sigut el seu propi pare, Antonio David Flores el que ha emprés accions legals el passat 1 de març contra Rocío Carrasco a favor del fill de tots dos. El demandant sol·licita que la demandada siga castigada amb una multa i fins a un any de presó.

Antonio David Flores es recolza en la sentència que va aprovar la jutgessa Sonsoles Lloria el gener de 2018 en la qual va obligar a Rocío Carrasco entregar mensualment 200 euros al seu fill en concepte de «pensió d’aliments» perquè li considerava «dependent econòmicament».

Antonio David Flores assegura que David mai va rebre esta quantia i ara vetlla pels seus interessos econòmics. Ara David Flores té en el seu poder continuar amb la demanda i castigar la seua mare o deixar que cadascun seguisca el seu camí posant fi als conflictes familiars en els jutjats.

Últimes notícies

Benidorm adjudica la gestió dels grans esdeveniments a una UTE després de la marxa del Low Festival

L'Ajuntament ha adjudicat per quatre anys l'organització dels esdeveniments estivals en els Germans Martínez Munuera a una UTE única. El contracte fixa entre 3 i 5 macroconcerts per estiu, més actuacions de format mitjà, i inclou un cànon de 0,51 euros per entrada.

Cuenca es va plantejar que Mazón fora a Utiel el 29-O i Pradas va advertir que no es podia entrar

José Manuel Cuenca ha declarat que va valorar desplaçar a Carlos Mazón a Utiel la vesprada del 29 d'octubre, però Salomé Pradas ho va desaconsellar pel tancament d'accessos. Va sostindre que el Cecopi era un òrgan tècnic i que van seguir l'emergència amb les previsions oficials

El Consell aprova 455.000 € en ajudes al lloguer per a afectats per l’incendi de Campanar

La Generalitat ha activat un decret amb 455.000 € per a sufragar el lloguer de propietaris que van perdre la seua vivenda en l'incendi de Campanar. L'ajuda cobrirà fins a 12 mensualitats de 2025, amb topalls segons la unitat de convivència.

Mazón assistirà este dijous al debat d’investidura del seu successor en Les Corts

Carlos Mazón assistirà este dijous al debat d'investidura en Les Corts que ha de triar al seu successor, Juanfran Pérez Llorca. El Consell en funcions defén la seua gestió de la dana i retrau falta d'ajudes estatals.

Els convocants de la marxa per la dana reclamen que Mazón renuncie a l’acta i comparega davant la jutgessa

En vespres de la investidura de Juanfran Pérez Llorca, més de 200 entitats han demanat que Mazón entregue l'acta i es presente davant la jutgessa per la gestió de la dana. La protesta retrà homenatge a les 229 víctimes i exigirà canvis en les polítiques per a futures emergències.

Tárrega va afirmar que ha crescut amb Corberán i va negar problemes en el vestuari

El central del València va defendre al cos tècnic, va explicar l'ajust amb eixida de tres al costat de Pepelu i va demanar començar a sumar fora per a consolidar la millora.

Raquel Carrera recau de les molèsties en el genoll esquerre i se sotmetrà a noves proves

La interior del València Basket ha recaigut de les molèsties en el seu genoll esquerre i serà sotmesa a noves proves. El club fixarà els terminis quan conega l'abast.

Seguretat Social actua en l’Aeroport de València per a promocionar el festival Bojos per la Música València

Seguretat Social ha actuat per sorpresa en l'Aeroport de València per a promocionar el festival Bojos per la Música València, que se celebra el 13 de desembre en el Roig Arena. L'acció s'emmarca en la campanya 'Enjoy the music' de Enjoy Aena.