La vida de David Flores Carrasco pot donar un canvi radical

El documental de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ li portarà grans maldecaps a la filla de ‘la más gran’ a pesar que també ha callat moltes boques, ha netejat a mires d’alguns la seua imatge pública i ha revelat qui és realment Antonio David Flores.

L’últim episodi del documental que ha emés la cadena ha aclarit el dubte que molts tertulians airejaven en els platons de televisió: per què David Flores tampoc viu amb la seua mare?

Si bé va quedar clar que per decisió d’un jutge i per decisió pròpia, Rocío Flores havia d’abandonar el domicili de la seua mare i Fidel Albiac per reiterats episodis de maltractaments, no s’entenia el perquè de l’abandó familiar de Rocíito per part del seu segon fill.

Ara ja s’han posat les cartes sobre la taula i l’exmuller del malagueny ha confessat que el seu fill, pres de la manipulació del seu pare i de la seua germana, va optar per seguir els passos de la influencer i abandonar a la seua mare.

La vida del jove de 22 anys podria canviar hui quan acudisca al judici obert contra la seua mare després de la denúncia del seu pare contra Rocío Carrasco pel suposat delicte d’impagament de la pensió que resava legalment a favor de David Flores des de l’any 2018.

El fill de l’exmatrimoni haurà de pensar i dir-ho davant la jutgessa si vol prendre accions legals contra Rocío Carrasco per este motiu com a afectat de la causa o, sí, per contra, prefereix renunciar.

L’excol·laborador li demana a la filla de Pedro Carrasco una quantitat taxada en més de 8.000 euros per tots estos anys sense passar-li la manutenció del fill que tenen en comú.

Antonio David Flores i no el seu fill denuncia a Rocíito

 

El germà major de Rocío Flores és el principal perjudicat que la seua mare no li haja passat la corresponent quantia econòmica imposada per un jutge quan el menor dels Flores Carrasco va decidir abandonar la llar de la seua mare.

No obstant això, ha sigut el seu propi pare, Antonio David Flores el que ha emprés accions legals el passat 1 de març contra Rocío Carrasco a favor del fill de tots dos. El demandant sol·licita que la demandada siga castigada amb una multa i fins a un any de presó.

Antonio David Flores es recolza en la sentència que va aprovar la jutgessa Sonsoles Lloria el gener de 2018 en la qual va obligar a Rocío Carrasco entregar mensualment 200 euros al seu fill en concepte de «pensió d’aliments» perquè li considerava «dependent econòmicament».

Antonio David Flores assegura que David mai va rebre esta quantia i ara vetlla pels seus interessos econòmics. Ara David Flores té en el seu poder continuar amb la demanda i castigar la seua mare o deixar que cadascun seguisca el seu camí posant fi als conflictes familiars en els jutjats.

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.