La vida de David Flores Carrasco pot donar un canvi radical

El documental de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ li portarà grans maldecaps a la filla de ‘la más gran’ a pesar que també ha callat moltes boques, ha netejat a mires d’alguns la seua imatge pública i ha revelat qui és realment Antonio David Flores.

L’últim episodi del documental que ha emés la cadena ha aclarit el dubte que molts tertulians airejaven en els platons de televisió: per què David Flores tampoc viu amb la seua mare?

Si bé va quedar clar que per decisió d’un jutge i per decisió pròpia, Rocío Flores havia d’abandonar el domicili de la seua mare i Fidel Albiac per reiterats episodis de maltractaments, no s’entenia el perquè de l’abandó familiar de Rocíito per part del seu segon fill.

Ara ja s’han posat les cartes sobre la taula i l’exmuller del malagueny ha confessat que el seu fill, pres de la manipulació del seu pare i de la seua germana, va optar per seguir els passos de la influencer i abandonar a la seua mare.

La vida del jove de 22 anys podria canviar hui quan acudisca al judici obert contra la seua mare després de la denúncia del seu pare contra Rocío Carrasco pel suposat delicte d’impagament de la pensió que resava legalment a favor de David Flores des de l’any 2018.

El fill de l’exmatrimoni haurà de pensar i dir-ho davant la jutgessa si vol prendre accions legals contra Rocío Carrasco per este motiu com a afectat de la causa o, sí, per contra, prefereix renunciar.

L’excol·laborador li demana a la filla de Pedro Carrasco una quantitat taxada en més de 8.000 euros per tots estos anys sense passar-li la manutenció del fill que tenen en comú.

Antonio David Flores i no el seu fill denuncia a Rocíito

 

El germà major de Rocío Flores és el principal perjudicat que la seua mare no li haja passat la corresponent quantia econòmica imposada per un jutge quan el menor dels Flores Carrasco va decidir abandonar la llar de la seua mare.

No obstant això, ha sigut el seu propi pare, Antonio David Flores el que ha emprés accions legals el passat 1 de març contra Rocío Carrasco a favor del fill de tots dos. El demandant sol·licita que la demandada siga castigada amb una multa i fins a un any de presó.

Antonio David Flores es recolza en la sentència que va aprovar la jutgessa Sonsoles Lloria el gener de 2018 en la qual va obligar a Rocío Carrasco entregar mensualment 200 euros al seu fill en concepte de «pensió d’aliments» perquè li considerava «dependent econòmicament».

Antonio David Flores assegura que David mai va rebre esta quantia i ara vetlla pels seus interessos econòmics. Ara David Flores té en el seu poder continuar amb la demanda i castigar la seua mare o deixar que cadascun seguisca el seu camí posant fi als conflictes familiars en els jutjats.

Últimes notícies

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.