La vida de David Flores Carrasco pot donar un canvi radical

El documental de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ li portarà grans maldecaps a la filla de ‘la más gran’ a pesar que també ha callat moltes boques, ha netejat a mires d’alguns la seua imatge pública i ha revelat qui és realment Antonio David Flores.

L’últim episodi del documental que ha emés la cadena ha aclarit el dubte que molts tertulians airejaven en els platons de televisió: per què David Flores tampoc viu amb la seua mare?

Si bé va quedar clar que per decisió d’un jutge i per decisió pròpia, Rocío Flores havia d’abandonar el domicili de la seua mare i Fidel Albiac per reiterats episodis de maltractaments, no s’entenia el perquè de l’abandó familiar de Rocíito per part del seu segon fill.

Ara ja s’han posat les cartes sobre la taula i l’exmuller del malagueny ha confessat que el seu fill, pres de la manipulació del seu pare i de la seua germana, va optar per seguir els passos de la influencer i abandonar a la seua mare.

La vida del jove de 22 anys podria canviar hui quan acudisca al judici obert contra la seua mare després de la denúncia del seu pare contra Rocío Carrasco pel suposat delicte d’impagament de la pensió que resava legalment a favor de David Flores des de l’any 2018.

El fill de l’exmatrimoni haurà de pensar i dir-ho davant la jutgessa si vol prendre accions legals contra Rocío Carrasco per este motiu com a afectat de la causa o, sí, per contra, prefereix renunciar.

L’excol·laborador li demana a la filla de Pedro Carrasco una quantitat taxada en més de 8.000 euros per tots estos anys sense passar-li la manutenció del fill que tenen en comú.

Antonio David Flores i no el seu fill denuncia a Rocíito

 

El germà major de Rocío Flores és el principal perjudicat que la seua mare no li haja passat la corresponent quantia econòmica imposada per un jutge quan el menor dels Flores Carrasco va decidir abandonar la llar de la seua mare.

No obstant això, ha sigut el seu propi pare, Antonio David Flores el que ha emprés accions legals el passat 1 de març contra Rocío Carrasco a favor del fill de tots dos. El demandant sol·licita que la demandada siga castigada amb una multa i fins a un any de presó.

Antonio David Flores es recolza en la sentència que va aprovar la jutgessa Sonsoles Lloria el gener de 2018 en la qual va obligar a Rocío Carrasco entregar mensualment 200 euros al seu fill en concepte de «pensió d’aliments» perquè li considerava «dependent econòmicament».

Antonio David Flores assegura que David mai va rebre esta quantia i ara vetlla pels seus interessos econòmics. Ara David Flores té en el seu poder continuar amb la demanda i castigar la seua mare o deixar que cadascun seguisca el seu camí posant fi als conflictes familiars en els jutjats.

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.