10.3 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Al descobert la possible infidelitat de Cayetano Rivera

Cayetano Rivera y Eva González felices tras recuperar su coche

Cayetano Rivera i Eva González | La Coctelera

 

‘Sálvame’ porta des de este dijous extremant la prudència sobre les dades de la que seria la infidelitat de la dècada. Guardaven les dades, mostraven pistes amb comptagotes i estaven a l’espera de poder conseguir unes fotos que demostrarien l’infidelitat.

 

Pocs minuts abans d’acabar l’emissió del ‘Sálvame’ d’este divendres es disposaven a donar algunes dades més sobre el matrimoni que es trencaria després de què es destapara la infidelitat. Kiko Matamoros havia de donar dos pistes, però en l’explicació se li escapava el nom d’ell. Cayetano, fent referència a Cayetano Rivera. Els seus companys han començat a riure mentres que Carlota Corredera intentava despistar i fer callar a la resta de tertulians.

 

Kiko Matamoros ha donat l’exclusiva en el programa | Telecinco

Aportant noves dades

Matamoros intentava explicar que les fotos obtingudes per un paparazzi haurien estat comprades per una revista i que, per tant, seran publicades segurament el dimecres que ve en una revista. El col·laborador ha volgut anar més lluny i ha explicat que ja s’haurien apartat anteriorment unes altres fotos de Cayetano amb esta xica, però que ara se li hauria complicat en excés tapar les proves de la infidelitat. Per últim, Kiko ha dit que l’amant del famós tindria intenció de què isqueren estes fotos per a després treure un rèdit econòmic i concedir entrevistes a diferents revistes i programes de televisió.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El tercer premi 90.693 deixa 11,95 milions en la Comunitat Valenciana amb Alacant com a gran afortunada

El 90.693 ha repartit 11,95 milions en la Comunitat Valenciana, amb 10 milions venuts a Alacant. La resta s'ha distribuït entre Alzira, Gandia, Manises i altres punts.

València Basket es posa a prova davant Baskonia en l’Eurolliga

El València Basket afronta davant el Baskonia un examen de recuperació física i mental després de dos derrotes seguides. La defensa sobre Howard i el control del ritme marcaran el dol.

Bernabé destaca que les ajudes del Govern a la DANA en la Comunitat Valenciana superen 9.000 milions

L'Executiu ha destinat més de 9.000 milions a la reconstrucció després de la DANA en la Comunitat Valenciana, a un ritme de 21,5 milions al dia. Bernabé subratlla 217 visites en 14 mesos, el 100% de transferències a infraestructures municipals i el 98,3% d'expedients del Consorci resolts.

Un jubilat de l’Hospital de Sant Joan ha repartit 150 dècims del tercer premi entre zeladors i auxiliars

Un extreballador de 73 anys de l'Hospital de Sant Joan ha repartit 150 dècims del tercer premi 90.693 entre excompanys, sobretot zeladors i auxiliars. El repartiment suma 7,5 milions i cada dècim deixa 48.000 euros nets.

El segon quart premi, el 25.508, deixa 22,2 milions i es concentra en Moraira

El número 25.508, segon dels quarts premis del Sorteig de Nadal, ha deixat 22.200.000 euros en la Comunitat Valenciana. Moraira acapara 21.180.000 i Benidorm, Pedreguer i Manises repartixen la resta.

María Pérez renúncia a l’acta a València; Dolors López la substituirà i Maite Ibáñez assumix el càrrec de portaveu adjunt

L'edil socialista María Pérez ha renunciat a la seua acta a l'Ajuntament de València. La substituirà Dolors López i Maite Ibáñez assumix el càrrec de portaveu adjunt del PSPV.

El 61.366, quint premi de la Loteria de Nadal, deixa 60.000 euros a Gandia

El 61.366, un dels quints premis de la Loteria de Nadal, ha deixat 60.000 euros a Gandia amb deu dècims venuts en l'administració 10. La major part del número s'ha quedat a Madrid.

Luis Castro, primer portugués en el Llevant i onzé tècnic estranger

Luis Castro és el nou tècnic del Llevant fins a juny de 2027. És el primer portugués en la banqueta granota i l'onzé entrenador estranger en la història del club.