Al descobert la possible infidelitat de Cayetano Rivera

Cayetano Rivera y Eva González felices tras recuperar su coche

Cayetano Rivera i Eva González | La Coctelera

 

‘Sálvame’ porta des de este dijous extremant la prudència sobre les dades de la que seria la infidelitat de la dècada. Guardaven les dades, mostraven pistes amb comptagotes i estaven a l’espera de poder conseguir unes fotos que demostrarien l’infidelitat.

 

Pocs minuts abans d’acabar l’emissió del ‘Sálvame’ d’este divendres es disposaven a donar algunes dades més sobre el matrimoni que es trencaria després de què es destapara la infidelitat. Kiko Matamoros havia de donar dos pistes, però en l’explicació se li escapava el nom d’ell. Cayetano, fent referència a Cayetano Rivera. Els seus companys han començat a riure mentres que Carlota Corredera intentava despistar i fer callar a la resta de tertulians.

 

Kiko Matamoros ha donat l’exclusiva en el programa | Telecinco

Aportant noves dades

Matamoros intentava explicar que les fotos obtingudes per un paparazzi haurien estat comprades per una revista i que, per tant, seran publicades segurament el dimecres que ve en una revista. El col·laborador ha volgut anar més lluny i ha explicat que ja s’haurien apartat anteriorment unes altres fotos de Cayetano amb esta xica, però que ara se li hauria complicat en excés tapar les proves de la infidelitat. Per últim, Kiko ha dit que l’amant del famós tindria intenció de què isqueren estes fotos per a després treure un rèdit econòmic i concedir entrevistes a diferents revistes i programes de televisió.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.