Al descobert els secrets sexuals de Mila Ximénez en ‘GH VIP’

Mila Ximénez, Adara, Noemí Salazar, Alba Carrillo y Estela Grande en 'GH VIP 7'

Les concursants de GH VIP   | Telecinco

La casa de ‘GH VIP’ s’està destapant com mai i tots els secrets estan eixint a la llum. La casa, que ja veu a prop el final del ‘reality’, ha celebrat una festa de pijames on la cosa es va descontrolar de tal manera que l’alcohol va començar a rodar per a tot el món, i el desenfrè, els balls i les xicotetes bogeries pròpies de la nit van començar a estendre’s acabant fins i tot amb un bes en la boca entre Estela i Adara.

 

Mila Ximénez en particular va ser una de les que més es va deixar anar, jugant al famós joc de beure ‘jo mai…’, i va acabar revelant una sèrie de confessions sexuals que van deixar als seus companys i al públic, amb la boca oberta.

Mila i les seues històries sexuals, al descobert

Mila Ximénez, desenfrenada en l'última festa de 'GH VIP'

Mila Ximénez, desenfrenada en l’última festa de ‘GH VIP’ | TELECINCO

La cosa va començar amb Mila Ximénez, que va dir durant el joc: «Jo mai he acceptat una bona oferta sexual vinga de qui vinga», i la col·laboradora va beure del got, significant això que sí que ho havia fet, per a continuació rematar: «Jo parle per una amiga», va dir entre rialles mentre confessava que esta ‘amiga’, s’havia enrotllat amb tres amics d’un dels seus marits.

 

Després va ser Alba Carrillo qui va dir: «Jo mai he tingut sexe anal», i a continuació, Mila va tornar a beure, per a sorpresa de tot el món, i va afegir: «I a més està molt bé». Les seues companyes estaven literalment ‘flipant’ amb les revelacions de la col·laboradora de ‘Sálvame’, però la cosa no va acabar aci.

 

Estela i Adara encara havien d’afegir la seua part, assegurant que havien practicat sexe en llocs públics, concretament Estela en els lavabos d’un centre comercial i Adara en un tanatori: «Quina vergonya haver explicat això!», va dir després.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PSPV arranca el curs polític amb reunió a Les Corts i executiva clau per a 2027

El PSPV arrancarà dilluns 31 d’agost el curs polític amb una reunió del grup de Les Corts amb Diana Morant i, de vesprada, una executiva que tancarà la Conferència Política de setembre i el calendari de primàries per a 2027.

El robatori del Tresor de Villena eleva a tres els saquejos d’or en museus espanyols enguany

El saqueig del Tresor de Villena, valorat en cinc milions d’euros, és el tercer robatori d’or en museus espanyols enguany, després dels de Badajoz i Albacete, tots amb un patró d’actuació ràpid i violent.

Dissenyar la cuina ideal: el valor d’un bon assessorament a La Eliana

Descobreix com escollir la cuina ideal per a tu amb assessoria personalitzada i un compromís amb la sostenibilitat.

Martínez Mus exigix a la CHJ netejar els llits dels rius per a garantir la seua capacitat

El vicepresident tercer i conseller de Medi Ambient, Vicente Martínez Mus, insistix que la Confederación Hidrográfica del Júcar és qui ha de garantir la capacitat hidràulica dels llits mantenint-los nets de vegetació i canyes, i li reclama actuacions abans de l’època de pluges.

El Consell reclama reunir els menors de Ceuta amb les seues famílies per a garantir-los més protecció

Elena Albalat defensa en la Conferència Sectorial d’Infància que la millor protecció per als menors arribats a Ceuta passa per localitzar les seues famílies i facilitar el retorn, i critica que el Govern central vulga repartir el problema entre comunitats.

Arnau Martínez confia a fer un salt de qualitat al València

Arnau Martínez s’ha presentat com a nou lateral dret del València amb la convicció que el seu rendiment pot donar un salt de qualitat a l’equip, amb el repte de millorar la passada temporada. El defensa català ha destacat la il·lusió per vestir l’escut valencianista, la versatilitat en el camp i la seua predisposició per a jugar de seguida.

Dylan Osetkowski: identitat i ritme del València Basket, clau per al seu fitxatge

Dylan Osetkowski ha explicat que el ritme i la identitat del València Basket han sigut decisius per al seu fitxatge i ha remarcat que arriba per a ajudar a guanyar partits en un any assenyalat pel 40 aniversari del club.

273 milions europeus per a reforçar 95 municipis valencians després de la DANA

El Govern central destina 273 milions d’euros de fons europeus a 95 ajuntaments valencians per a reforçar la seua adaptació al canvi climàtic i la resiliència després de la DANA, amb actuacions en hidràulica, seguretat i vivenda.