Al descobert els secrets sexuals de Mila Ximénez en ‘GH VIP’

Mila Ximénez, Adara, Noemí Salazar, Alba Carrillo y Estela Grande en 'GH VIP 7'

Les concursants de GH VIP   | Telecinco

La casa de ‘GH VIP’ s’està destapant com mai i tots els secrets estan eixint a la llum. La casa, que ja veu a prop el final del ‘reality’, ha celebrat una festa de pijames on la cosa es va descontrolar de tal manera que l’alcohol va començar a rodar per a tot el món, i el desenfrè, els balls i les xicotetes bogeries pròpies de la nit van començar a estendre’s acabant fins i tot amb un bes en la boca entre Estela i Adara.

 

Mila Ximénez en particular va ser una de les que més es va deixar anar, jugant al famós joc de beure ‘jo mai…’, i va acabar revelant una sèrie de confessions sexuals que van deixar als seus companys i al públic, amb la boca oberta.

Mila i les seues històries sexuals, al descobert

Mila Ximénez, desenfrenada en l'última festa de 'GH VIP'

Mila Ximénez, desenfrenada en l’última festa de ‘GH VIP’ | TELECINCO

La cosa va començar amb Mila Ximénez, que va dir durant el joc: «Jo mai he acceptat una bona oferta sexual vinga de qui vinga», i la col·laboradora va beure del got, significant això que sí que ho havia fet, per a continuació rematar: «Jo parle per una amiga», va dir entre rialles mentre confessava que esta ‘amiga’, s’havia enrotllat amb tres amics d’un dels seus marits.

 

Després va ser Alba Carrillo qui va dir: «Jo mai he tingut sexe anal», i a continuació, Mila va tornar a beure, per a sorpresa de tot el món, i va afegir: «I a més està molt bé». Les seues companyes estaven literalment ‘flipant’ amb les revelacions de la col·laboradora de ‘Sálvame’, però la cosa no va acabar aci.

 

Estela i Adara encara havien d’afegir la seua part, assegurant que havien practicat sexe en llocs públics, concretament Estela en els lavabos d’un centre comercial i Adara en un tanatori: «Quina vergonya haver explicat això!», va dir després.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

José María Ángel es mostra tranquil després de declarar davant el jutge per la presumpta falsificació del seu títol

José María Ángel, excomisionado del Govern per a la DANA, declara com investigat per la presumpta falsificació d'un títol universitari amb el qual hauria promocionat com a funcionari i assegura que ha intentat traslladar la seua veritat al jutge.

Corberán promet que el València ho donarà tot per Europa davant el Barcelona

Carlos Corberán assegura que el València ho donarà tot per a aconseguir la classificació a la Lliga Conferència, encara que reconeix que no depenen de si mateixos i han de guanyar al Barcelona i esperar altres resultats.

Castro afronta davant el Betis el partit decisiu per a la permanència del Llevant

Luís Castro reconeix que el Llevant arriba a l'escenari que desitjava, depenent de si mateix davant el Betis per a certificar la permanència, i exigix al seu equip màxima concentració.

El València es juga la Conference davant un Barcelona ja campió

El València necessita guanyar a un Barcelona ja sense objectius i esperar les ensopegades de Getafe i Raig per a aconseguir la plaça de Lliga Conferència en l'última jornada.

Morant acusa a Pérez Llorca d’absentar-se de la crisi educativa i compara la seua actitud amb la de Mazón en la dana

Diana Morant retrau a Juanfran Pérez Llorca que no s'implique en la vaga del professorat i li critica per no revertir beneficis fiscals ni subvencions, mentres exigix explicacions pel cas de les vivendes públiques dels Naus a Alacant.

Set de cada deu directives valencianes treballen en empreses liderades per dones

Quasi el 70% de les empresàries i directives de la Comunitat Valenciana desenrotllen la seua carrera en companyies encapçalades per dones, un entorn que impulsa noves oportunitats i referents femenins.

Un milió d’euros per a modernitzar el regadiu del nispro a Callosa d’en Sarrià

El Govern destina un milió d'euros a implantar tecnologia de reg de precisió en els cultius de nispro i alvocat de Callosa d'en Sarrià, amb l'objectiu d'optimitzar l'ús de l'aigua i reforçar la sostenibilitat del camp valencià.