Al descobert els secrets sexuals de Mila Ximénez en ‘GH VIP’

Mila Ximénez, Adara, Noemí Salazar, Alba Carrillo y Estela Grande en 'GH VIP 7'

Les concursants de GH VIP   | Telecinco

La casa de ‘GH VIP’ s’està destapant com mai i tots els secrets estan eixint a la llum. La casa, que ja veu a prop el final del ‘reality’, ha celebrat una festa de pijames on la cosa es va descontrolar de tal manera que l’alcohol va començar a rodar per a tot el món, i el desenfrè, els balls i les xicotetes bogeries pròpies de la nit van començar a estendre’s acabant fins i tot amb un bes en la boca entre Estela i Adara.

 

Mila Ximénez en particular va ser una de les que més es va deixar anar, jugant al famós joc de beure ‘jo mai…’, i va acabar revelant una sèrie de confessions sexuals que van deixar als seus companys i al públic, amb la boca oberta.

Mila i les seues històries sexuals, al descobert

Mila Ximénez, desenfrenada en l'última festa de 'GH VIP'

Mila Ximénez, desenfrenada en l’última festa de ‘GH VIP’ | TELECINCO

La cosa va començar amb Mila Ximénez, que va dir durant el joc: «Jo mai he acceptat una bona oferta sexual vinga de qui vinga», i la col·laboradora va beure del got, significant això que sí que ho havia fet, per a continuació rematar: «Jo parle per una amiga», va dir entre rialles mentre confessava que esta ‘amiga’, s’havia enrotllat amb tres amics d’un dels seus marits.

 

Després va ser Alba Carrillo qui va dir: «Jo mai he tingut sexe anal», i a continuació, Mila va tornar a beure, per a sorpresa de tot el món, i va afegir: «I a més està molt bé». Les seues companyes estaven literalment ‘flipant’ amb les revelacions de la col·laboradora de ‘Sálvame’, però la cosa no va acabar aci.

 

Estela i Adara encara havien d’afegir la seua part, assegurant que havien practicat sexe en llocs públics, concretament Estela en els lavabos d’un centre comercial i Adara en un tanatori: «Quina vergonya haver explicat això!», va dir després.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.