Al descobert els secrets sexuals de Mila Ximénez en ‘GH VIP’

Mila Ximénez, Adara, Noemí Salazar, Alba Carrillo y Estela Grande en 'GH VIP 7'

Les concursants de GH VIP   | Telecinco

La casa de ‘GH VIP’ s’està destapant com mai i tots els secrets estan eixint a la llum. La casa, que ja veu a prop el final del ‘reality’, ha celebrat una festa de pijames on la cosa es va descontrolar de tal manera que l’alcohol va començar a rodar per a tot el món, i el desenfrè, els balls i les xicotetes bogeries pròpies de la nit van començar a estendre’s acabant fins i tot amb un bes en la boca entre Estela i Adara.

 

Mila Ximénez en particular va ser una de les que més es va deixar anar, jugant al famós joc de beure ‘jo mai…’, i va acabar revelant una sèrie de confessions sexuals que van deixar als seus companys i al públic, amb la boca oberta.

Mila i les seues històries sexuals, al descobert

Mila Ximénez, desenfrenada en l'última festa de 'GH VIP'

Mila Ximénez, desenfrenada en l’última festa de ‘GH VIP’ | TELECINCO

La cosa va començar amb Mila Ximénez, que va dir durant el joc: «Jo mai he acceptat una bona oferta sexual vinga de qui vinga», i la col·laboradora va beure del got, significant això que sí que ho havia fet, per a continuació rematar: «Jo parle per una amiga», va dir entre rialles mentre confessava que esta ‘amiga’, s’havia enrotllat amb tres amics d’un dels seus marits.

 

Després va ser Alba Carrillo qui va dir: «Jo mai he tingut sexe anal», i a continuació, Mila va tornar a beure, per a sorpresa de tot el món, i va afegir: «I a més està molt bé». Les seues companyes estaven literalment ‘flipant’ amb les revelacions de la col·laboradora de ‘Sálvame’, però la cosa no va acabar aci.

 

Estela i Adara encara havien d’afegir la seua part, assegurant que havien practicat sexe en llocs públics, concretament Estela en els lavabos d’un centre comercial i Adara en un tanatori: «Quina vergonya haver explicat això!», va dir després.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Tanquen el port de Sagunt per a carregar avions contra l’incendi de la Vall d’Uixó

El port de Sagunt ha tancat este dilluns el trànsit marítim per facilitar la càrrega dels avions que lluiten contra l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ja ha cremat 6.500 hectàrees i manté actius importants mitjans aeris i terrestres.

Les marques xineses redibuixen el mapa de l’automoció a Espanya

L’arribada de Geely a la planta d’Almussafes consolida l’avenç de les marques xineses en la indústria de l’automòbil a Espanya, amb noves fàbriques i aliances que esquiven aranzels i reactiven plantes històriques.

Sangaré, Affengruber i Josan ja treballen en la pretemporada de l’Elx

Buba Sangaré, David Affengruber i Josan Ferrández s’han incorporat als entrenaments de pretemporada de l’Elx i ja estan a les ordres de Martín Anselmi.

València desactiva el protocol per contaminació en millorar la qualitat de l’aire

L’Ajuntament de València ha desactivat el protocol per contaminació atmosfèrica activat diumenge, després de reduir-se les partícules en l’aire. La millora seguix a l’episodi de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, com el de La Vall d’Uixó.

Veïns amb ganes de tornar a casa després del foc de la Vall d’Uixó i respecte al confinament

La segona nit d’incendi a la Vall d’Uixó i altres municipis de Castelló s’ha viscut amb més calma, encara que els 16.000 evacuats esperen poder tornar a casa, mentres els 64.000 confinats respecten en general la mesura.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa més de 7.000 hectàrees i força milers d’evacuats

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat un poc més de 7.000 hectàrees i ha obligat a evacuar 16.000 persones i a confinar-ne 64.000, segons el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama.

Agraïment a Aragó, Balears i Catalunya per reforçar l’extinció a la Vall d’Uixó

El president Juanfran Pérez Llorca ha agraït a Aragó, Balears i Catalunya el ràpid enviament de mitjans al foc de la Vall d’Uixó, que ja ha cremat 7.000 hectàrees.

La Venus romana de la platja de l’Almadrava es posa en mans d’un gran expert

L’Ajuntament d’Alacant ha encomanat al catedràtic d’Arqueologia José Miguel Noguera l’estudi exhaustiu de la Venus romana trobada a la platja de l’Almadrava. La peça, una cabeça de marbre del segle II dC, ja es considera clau per a la història de la ciutat.