Al descobert els secrets sexuals de Mila Ximénez en ‘GH VIP’

Mila Ximénez, Adara, Noemí Salazar, Alba Carrillo y Estela Grande en 'GH VIP 7'

Les concursants de GH VIP   | Telecinco

La casa de ‘GH VIP’ s’està destapant com mai i tots els secrets estan eixint a la llum. La casa, que ja veu a prop el final del ‘reality’, ha celebrat una festa de pijames on la cosa es va descontrolar de tal manera que l’alcohol va començar a rodar per a tot el món, i el desenfrè, els balls i les xicotetes bogeries pròpies de la nit van començar a estendre’s acabant fins i tot amb un bes en la boca entre Estela i Adara.

 

Mila Ximénez en particular va ser una de les que més es va deixar anar, jugant al famós joc de beure ‘jo mai…’, i va acabar revelant una sèrie de confessions sexuals que van deixar als seus companys i al públic, amb la boca oberta.

Mila i les seues històries sexuals, al descobert

Mila Ximénez, desenfrenada en l'última festa de 'GH VIP'

Mila Ximénez, desenfrenada en l’última festa de ‘GH VIP’ | TELECINCO

La cosa va començar amb Mila Ximénez, que va dir durant el joc: «Jo mai he acceptat una bona oferta sexual vinga de qui vinga», i la col·laboradora va beure del got, significant això que sí que ho havia fet, per a continuació rematar: «Jo parle per una amiga», va dir entre rialles mentre confessava que esta ‘amiga’, s’havia enrotllat amb tres amics d’un dels seus marits.

 

Després va ser Alba Carrillo qui va dir: «Jo mai he tingut sexe anal», i a continuació, Mila va tornar a beure, per a sorpresa de tot el món, i va afegir: «I a més està molt bé». Les seues companyes estaven literalment ‘flipant’ amb les revelacions de la col·laboradora de ‘Sálvame’, però la cosa no va acabar aci.

 

Estela i Adara encara havien d’afegir la seua part, assegurant que havien practicat sexe en llocs públics, concretament Estela en els lavabos d’un centre comercial i Adara en un tanatori: «Quina vergonya haver explicat això!», va dir després.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.