Drew Barrymore està enamorada de Leonardo DiCaprio

Drew Barrymore sorprenia fa un parell de dies al món amb una original publicació en el seu compte oficial d’Instagram que té revolucionat a la xarxa social des de llavors. L’actriu li va fer una declaració d’amor amb totes les seues conseqüències al també actor Leonardo DiCaprio.

El detonant va ser l’apassionat discurs que l’intèrpret va realitzar també fa uns dies en defensa del medi ambient. Una situació que, com han recordat molts instagramers, es va repetir fa un any aproximadament quan després d’una publicació en la qual DiCaprio parlava sobre el calfament del planeta, Barrymore va fer broma en les respostes diciéndo que «L’única cosa calenta del planeta hauries de ser tu«.

Tots dos es van conéixer durant el rodatge d’una pel·lícula dels noranta i ara Drew Barrymore tira d’hemeroteca per a llançar una indirecta al seu company de professió.

«Oh, hola, Leo! No sabia que m’estigueres vigilant! M’encantes des que ens vam conéixer d’adolescents en el plató de Poison Ivy! Últimament en la vida continue pensant en el credo ‘deixa’l millor que com te’l vas trobar’, que podria ser el perfecte resum de tu! Tots som millors per tindre’t en el món! I en aquest planeta«, escriu Drew Barrymore en Instagram.

La foto, això sí, no és per a res recent. Es tracta d’una imatge que va ser presa en 2010 durant els Globus d’Or. En ella es pot veure a l’actor del Renascut mirar i somriure en direcció a Drew Barrymore.

De moment no sabem si l’actor haurà rebut aquest missatge o haurà llegit els milers de titulars que s’han publicat en diferents mitjans de comunicació de tot el món des de llavors. El que ha faltat ha sigut la resposta pública que imaginem acabarà arribant.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.