Drew Barrymore està enamorada de Leonardo DiCaprio

Drew Barrymore sorprenia fa un parell de dies al món amb una original publicació en el seu compte oficial d’Instagram que té revolucionat a la xarxa social des de llavors. L’actriu li va fer una declaració d’amor amb totes les seues conseqüències al també actor Leonardo DiCaprio.

El detonant va ser l’apassionat discurs que l’intèrpret va realitzar també fa uns dies en defensa del medi ambient. Una situació que, com han recordat molts instagramers, es va repetir fa un any aproximadament quan després d’una publicació en la qual DiCaprio parlava sobre el calfament del planeta, Barrymore va fer broma en les respostes diciéndo que “L’única cosa calenta del planeta hauries de ser tu“.

Tots dos es van conéixer durant el rodatge d’una pel·lícula dels noranta i ara Drew Barrymore tira d’hemeroteca per a llançar una indirecta al seu company de professió.

Oh, hola, Leo! No sabia que m’estigueres vigilant! M’encantes des que ens vam conéixer d’adolescents en el plató de Poison Ivy! Últimament en la vida continue pensant en el credo ‘deixa’l millor que com te’l vas trobar’, que podria ser el perfecte resum de tu! Tots som millors per tindre’t en el món! I en aquest planeta“, escriu Drew Barrymore en Instagram.

La foto, això sí, no és per a res recent. Es tracta d’una imatge que va ser presa en 2010 durant els Globus d’Or. En ella es pot veure a l’actor del Renascut mirar i somriure en direcció a Drew Barrymore.

De moment no sabem si l’actor haurà rebut aquest missatge o haurà llegit els milers de titulars que s’han publicat en diferents mitjans de comunicació de tot el món des de llavors. El que ha faltat ha sigut la resposta pública que imaginem acabarà arribant.

Anuncios

Últimes notícies

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.

Un regidor del PSPV denuncia a un edil del PP per amenaces després d’un ple a Redován

Un regidor del PSPV a Redován ha denunciat a un edil del PP per suposades amenaces i intent d'agressió després del ple del 26 de març, fets que ja investiga la Guàrdia Civil.

La sinistralitat viària cau en la Comunitat Valenciana amb 19 morts en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana registra 19 morts en carretera en el primer trimestre, 13 menys que un any abans, en un context de rècord de seguretat viària a Espanya.