Drew Barrymore està enamorada de Leonardo DiCaprio

Drew Barrymore sorprenia fa un parell de dies al món amb una original publicació en el seu compte oficial d’Instagram que té revolucionat a la xarxa social des de llavors. L’actriu li va fer una declaració d’amor amb totes les seues conseqüències al també actor Leonardo DiCaprio.

El detonant va ser l’apassionat discurs que l’intèrpret va realitzar també fa uns dies en defensa del medi ambient. Una situació que, com han recordat molts instagramers, es va repetir fa un any aproximadament quan després d’una publicació en la qual DiCaprio parlava sobre el calfament del planeta, Barrymore va fer broma en les respostes diciéndo que “L’única cosa calenta del planeta hauries de ser tu“.

Tots dos es van conéixer durant el rodatge d’una pel·lícula dels noranta i ara Drew Barrymore tira d’hemeroteca per a llançar una indirecta al seu company de professió.

Oh, hola, Leo! No sabia que m’estigueres vigilant! M’encantes des que ens vam conéixer d’adolescents en el plató de Poison Ivy! Últimament en la vida continue pensant en el credo ‘deixa’l millor que com te’l vas trobar’, que podria ser el perfecte resum de tu! Tots som millors per tindre’t en el món! I en aquest planeta“, escriu Drew Barrymore en Instagram.

La foto, això sí, no és per a res recent. Es tracta d’una imatge que va ser presa en 2010 durant els Globus d’Or. En ella es pot veure a l’actor del Renascut mirar i somriure en direcció a Drew Barrymore.

De moment no sabem si l’actor haurà rebut aquest missatge o haurà llegit els milers de titulars que s’han publicat en diferents mitjans de comunicació de tot el món des de llavors. El que ha faltat ha sigut la resposta pública que imaginem acabarà arribant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Investigat per circular amb moto a 192 km/h en la CV-339 de Llíria, limitada a 70

La Guàrdia Civil de València investiga a un motorista detectat a 192 km/h en la CV-339, limitada a 70. L'excés de 122 km/h es tracta com a delicte de seguretat viària

El temps continua estable i San José arriba amb pluges febles i més fresc en la Comunitat

Hui s'espera temps estable i amb nuvolositat en augment en la Comunitat Valenciana. El dijous, festivitat de San José, podrà ploure feblement i baixaran les màximes, sobretot a l'interior de València i Castelló.

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.