Drew Barrymore està enamorada de Leonardo DiCaprio

Drew Barrymore sorprenia fa un parell de dies al món amb una original publicació en el seu compte oficial d’Instagram que té revolucionat a la xarxa social des de llavors. L’actriu li va fer una declaració d’amor amb totes les seues conseqüències al també actor Leonardo DiCaprio.

El detonant va ser l’apassionat discurs que l’intèrpret va realitzar també fa uns dies en defensa del medi ambient. Una situació que, com han recordat molts instagramers, es va repetir fa un any aproximadament quan després d’una publicació en la qual DiCaprio parlava sobre el calfament del planeta, Barrymore va fer broma en les respostes diciéndo que «L’única cosa calenta del planeta hauries de ser tu«.

Tots dos es van conéixer durant el rodatge d’una pel·lícula dels noranta i ara Drew Barrymore tira d’hemeroteca per a llançar una indirecta al seu company de professió.

«Oh, hola, Leo! No sabia que m’estigueres vigilant! M’encantes des que ens vam conéixer d’adolescents en el plató de Poison Ivy! Últimament en la vida continue pensant en el credo ‘deixa’l millor que com te’l vas trobar’, que podria ser el perfecte resum de tu! Tots som millors per tindre’t en el món! I en aquest planeta«, escriu Drew Barrymore en Instagram.

La foto, això sí, no és per a res recent. Es tracta d’una imatge que va ser presa en 2010 durant els Globus d’Or. En ella es pot veure a l’actor del Renascut mirar i somriure en direcció a Drew Barrymore.

De moment no sabem si l’actor haurà rebut aquest missatge o haurà llegit els milers de titulars que s’han publicat en diferents mitjans de comunicació de tot el món des de llavors. El que ha faltat ha sigut la resposta pública que imaginem acabarà arribant.

Últimes notícies

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.