Drew Barrymore està enamorada de Leonardo DiCaprio

Drew Barrymore sorprenia fa un parell de dies al món amb una original publicació en el seu compte oficial d’Instagram que té revolucionat a la xarxa social des de llavors. L’actriu li va fer una declaració d’amor amb totes les seues conseqüències al també actor Leonardo DiCaprio.

El detonant va ser l’apassionat discurs que l’intèrpret va realitzar també fa uns dies en defensa del medi ambient. Una situació que, com han recordat molts instagramers, es va repetir fa un any aproximadament quan després d’una publicació en la qual DiCaprio parlava sobre el calfament del planeta, Barrymore va fer broma en les respostes diciéndo que «L’única cosa calenta del planeta hauries de ser tu«.

Tots dos es van conéixer durant el rodatge d’una pel·lícula dels noranta i ara Drew Barrymore tira d’hemeroteca per a llançar una indirecta al seu company de professió.

«Oh, hola, Leo! No sabia que m’estigueres vigilant! M’encantes des que ens vam conéixer d’adolescents en el plató de Poison Ivy! Últimament en la vida continue pensant en el credo ‘deixa’l millor que com te’l vas trobar’, que podria ser el perfecte resum de tu! Tots som millors per tindre’t en el món! I en aquest planeta«, escriu Drew Barrymore en Instagram.

La foto, això sí, no és per a res recent. Es tracta d’una imatge que va ser presa en 2010 durant els Globus d’Or. En ella es pot veure a l’actor del Renascut mirar i somriure en direcció a Drew Barrymore.

De moment no sabem si l’actor haurà rebut aquest missatge o haurà llegit els milers de titulars que s’han publicat en diferents mitjans de comunicació de tot el món des de llavors. El que ha faltat ha sigut la resposta pública que imaginem acabarà arribant.

Últimes notícies

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.