Esclata la polèmica entre els fans de Rosalía: «Rinoplàstia?»

Rosalía, de moment, no ha desmentit cap de les especulacions | ACN

 

Rosalía ha iniciat la seua gira «El mal querer» pels Estats Units, i no està dubtant en compartir tota l’experiència amb els seus fans a través de les seues xarxes socials i, sobretot, per Instagram. Però de moment no se salva de polèmiques

  

L’últim gran rebombori s’ha generat arran de la seua última publicació en el seu perfil d’Instagram: dos fotografies en les quals apareix en xandall durant la preparació d’un dels seus concerts.

 

Pluja de crítiques a Rosalia pel nou rostre que presenta

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

last show of my first north american run wus goooood Toronto????? Haahha

Una publicación compartida de ROSALÍA (@rosalia.vt) el

 

En les fotografies que ha compartit, realment apareix amb un aspecte tan diferent del que els seus fans estan acostumats que ells mateixos han assegurat que s’ha realitzat alguna operació estètica o, fins i tot, apunten al fet que no siga ella realment la que apareix en la imatge, sinó una doble seua. «En la segona fotografia, no pareix ella», «la segona és una doble», «la veig diferent», «cada dia es fa els llavis més grossos», «qui és la de la segona fotografia?», «la de la segona foto fa un poc de por…», «pareix una nina de cera», «rinoplàstia?»«què t’ha passat en la cara?» són alguns dels comentaris més repetits entre els seguidors.

 

El recopilatori de fotografies ha sigut comentat per moltíssima gent i, de moment, la publicació ja ha arribat a arreplegar quasi 700.000 m’agrades i conté més de 7.000 comentaris. Tot i això, la cantant encara no s’ha pronunciat pel que fa a cap dels comentaris sobre el seu aspecte físic, deixant obert el debat sobre la seua imatge nova.

Últimes notícies

Dilluns amb calor extrema a l’interior i tempestes vespertines a la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un episodi de calor molt intensa a l’interior de València i Alacant, amb màximes pròximes als 40 graus i possibles tempestes vespertines, segons Aemet.

Tallada la línia C2 de Rodalia entre Xàtiva i Algemesí per un problema en la catenària

La circulació ferroviària entre Xàtiva i Algemesí està interrompuda per una falta de tensió en la catenària, amb un pla alternatiu per carretera entre Xàtiva i Benifaió.

Nova nit tòrrida a la Comunitat amb mínimes pròximes als 30 graus i humitat del 99 %

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tòrrida, amb mínimes que quasi arriben als 30 graus en diverses localitats i una humitat relativa de fins al 99 %, que ha incrementat de manera notable la sensació de basca.

Aemet activa avís taronja per 39 graus i tempestes en l’interior de València

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís taronja per temperatures de fins a 39 graus i l’avís groc per tempestes i calor en diverses zones de València i Alacant.

Ferran Torres dedica el gol del Mundial a tot Espanya: “Ha sigut de 47 milions de persones”

El valencià Ferran Torres ha assegurat després de marcar en la final del Mundial 2026 que el gol és de tota Espanya i ha recordat les crítiques patides durant el torneig, destacant que el destí estava escrit.

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.