Esclata la polèmica entre els fans de Rosalía: «Rinoplàstia?»

Rosalía, de moment, no ha desmentit cap de les especulacions | ACN

 

Rosalía ha iniciat la seua gira «El mal querer» pels Estats Units, i no està dubtant en compartir tota l’experiència amb els seus fans a través de les seues xarxes socials i, sobretot, per Instagram. Però de moment no se salva de polèmiques

  

L’últim gran rebombori s’ha generat arran de la seua última publicació en el seu perfil d’Instagram: dos fotografies en les quals apareix en xandall durant la preparació d’un dels seus concerts.

 

Pluja de crítiques a Rosalia pel nou rostre que presenta

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

last show of my first north american run wus goooood Toronto????? Haahha

Una publicación compartida de ROSALÍA (@rosalia.vt) el

 

En les fotografies que ha compartit, realment apareix amb un aspecte tan diferent del que els seus fans estan acostumats que ells mateixos han assegurat que s’ha realitzat alguna operació estètica o, fins i tot, apunten al fet que no siga ella realment la que apareix en la imatge, sinó una doble seua. «En la segona fotografia, no pareix ella», «la segona és una doble», «la veig diferent», «cada dia es fa els llavis més grossos», «qui és la de la segona fotografia?», «la de la segona foto fa un poc de por…», «pareix una nina de cera», «rinoplàstia?»«què t’ha passat en la cara?» són alguns dels comentaris més repetits entre els seguidors.

 

El recopilatori de fotografies ha sigut comentat per moltíssima gent i, de moment, la publicació ja ha arribat a arreplegar quasi 700.000 m’agrades i conté més de 7.000 comentaris. Tot i això, la cantant encara no s’ha pronunciat pel que fa a cap dels comentaris sobre el seu aspecte físic, deixant obert el debat sobre la seua imatge nova.

Últimes notícies

249 efectius vigilaran les carreteres valencianes durant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Un dispositiu especial amb 2.500 agents de Policia Nacional i Guàrdia Civil controlaran la mobilitat el 12 d’agost a la Comunitat Valenciana per l’eclipsi solar, amb parcs naturals tancats i recomanacions d’extrema precaució per risc d’incendis.

Mor ofegat un home de 39 anys a la platja de Puçol

Un home de 39 anys ha mort ofegat este diumenge a la platja de Puçol. Els servicis sanitaris no han pogut reanimar-lo malgrat els intents.

11 anys de presó per violar una menor i amenaçar-la amb difondre fotos íntimes

La Secció Segona de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a 11 anys de presó un home que va agredir sexualment una menor de 15 anys i la va coaccionar amb fotos íntimes. La sentència, fruit de la conformitat entre les parts, també inclou llibertat vigilada, inhabilitació i indemnització.

Tres homes de Paterna intenten robar un banc a Benifaió amb el mètode del butró

La Guàrdia Civil ha detingut tres hòmens de Paterna quan presumptament intentaven atracar una sucursal bancària a Benifaió amb el mètode del butró. Un dels sospitosos ha resultat ferit en intentar fugir i ha hagut de rebre atenció mèdica.

Pirotècnia Vulcano lamenta l’incident del Castell de l’Olla i col·labora per aclarir-lo

Pirotècnia Vulcano ha expressat el seu pesar per l’incident al Castell de l’Olla d’Altea, amb diversos ferits, i ha obert una investigació interna mentre col·labora amb les autoritats.

L’Elx encadena dotze estrenes sense guanyar en Primera Divisió

L’Elx debutarà dilluns a Abanca-Riazor davant el Deportivo després d’encadenar dotze jornades inaugurals sense victòria en Primera. L’últim triomf en un estrena a la màxima categoria es remunta a fa 53 anys.

A presó tres membres d’una xarxa que ha saquejat vivendes al nord d’Alacant

Tres persones han ingressat a presó per integrar suposadament una xarxa especialitzada en robatoris de joies, or i rellotges en vivendes del nord de la província d’Alacant. La Guàrdia Civil ha aclarit 40 robatoris i ha intervingut centenars de peces de gran valor.

La Policia investiga la mort d’un home en l’estany del parc Ribalta de Castelló

La Policia Nacional investiga la mort d’un home trobat este diumenge al matí en l’estany del parc Ribalta de Castelló, després de procedir al llançament del cadàver a les 9 hores. La UDEV porta el cas i encara es desconeixen les causes del decés.