Els actes més curiosos i divertits de la boda de Belén Esteban

Belén Esteban y Miguel Marcos

El casament de Belén i Miguel ha estat ple d’anècdotes | Instagram

 

La notícia d’este cap de setmana és, sense dubte, el casament de Belén Esteban i Miguel Marcos, al que han assistit moltes cares reconegudes de Telecino i que han proporcionat una gran llista d’anècdotes curioses i divertides. En directe a ‘Viva la vida’ i ‘Sábado Deluxe’, els convidats han relatat els actes més curiosos que han fet riure o emocionar-se tant als nóvios com a les seues persones estimades.

 

Anècdotes sobre els nóvios

Belén Esteban en 'Sálvame¡

Belén Esteban es va equivocar amb els vots | Telecinco

 

Els protagonistes de la cerimònia han viscut una sèrie de situacions que recordaran per a sempre:

  • En arribar al lloc de l’enllaç del braç del seu padrí, Raúl Prieto, Belén Esteban s’ha donat compte que no s’havia posat la lligacama que li havien regalat els companys de programa. Per tant, la col·laboradora ha tornat al punt a on s’havia canviat per a posar-se-la i ha arribat deu minuts encara més tard del previst.
  • Jorge Javier Vázquez ha explicat que Miguel estava nerviosíssim i tenia la cara descomposta mentres esperava la nóvia.
  • Belén Esteban s’ha equivocat en llegir els seus vots durant la celebració de la boda civil i, en lloc de ‘fidelitat’, ha promés ‘felicitat’ al seu marit.

 

Anècdotes sobre els convidats

Ylenia Padilla

Ylenia Padilla, una de les convidades a la boda de Belén Esteban | València Diari

 

Els nóvios no han sigut els únics que han protagonitzat anècdotes divertides, els amics i familiars també i, algunes, ja han sigut compartides amb tot el món:

  • María Patiño ha llegit durant la cerimònia la lletra d’una cançó. Segons Vázquez, «ningú entenia res del que deia i ella explicava que era de Bob Marley».
  • Patiño també ha fet riure els seus companys i amics en confondre l’assessora de Belén amb la protagonista de la sèrie ‘Paquita Salas’.
  • A més, Patiño ha reconegut que no ha baixat del cotxe en la zona dels mitjans perquè creia que no interessava als seus companys de professió, ja que cap s’acostava a ella. A pesar de tot, la realitat és que no la van fotografiar ni li van preguntar res perquè el vehicle tenia els vidres tintats i no la veien.
  • Rafa Mora s’ha presentat davant els mitjans molt elegant, però lluint l’etiqueta de la jaqueta.
  • El presentador Jordi González ha confós l’actual representant de Belén amb un cambrer i li ha preguntat a on està el bany.
  • Laura Fa, farta de les sabates que duia, s’ha descalçat. Els seus companys han estat jugant amb elles i n’han perdut una, però finalment l’han trobat.

 

Anècdotes sobre la festa

Després de la cerimònia, els nóvios i els convidats han disfrutat d’un còctel, del banquet i de la festa a on, com no podia ser d’altra manera, han viscut anècdotes divertides i interessants:

  • A Jordi González li ha caigut damunt una safata amb uns quants sorbets de mango.
  • Ylenia ha volgut conéixer María Teresa Campos i l’ha saludat però, segons ella, a la malaguenya no li ha fet gens de gràcia eixe moment.
  • Kiko Hernández i Carmen Borrego s’han saludat i han estat xerrant, deixant de banda tot el que va passar en ‘Sálvame’.
  • Un dels moments més emotius de la vetlada ha tingut lloc quan Belén Esteban ha decidit regalar-li el seu ram de nóvia a Terelu Campos. Ella s’ha sorprés moltíssim i les dos han acabat plorant.
  • Segons pareix, la policia ha detingut a dos paparazzis que havien accedit a l’interior de la finca a on se celebrava el convit.

 

També et pot interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.