El favor personal que Mila Ximénez li va demanar a Lydia Lozano

 

L’equip de ‘Sálvame’ continua refugiant-se i compartint els records més valuosos amb la seua benvolguda companya Mila Ximénez.

A tots els està servint de teràpia per a fer més suportable el dolor de la seua pèrdua. La mort de Mila Ximénez ha suposat un xoc per a tots, i un abisme de tristesa per als seus familiars i també per als qui van estar al seu costat durant estos anys en ‘Salva’m’, la seua «altra família«.

El sentiment de Lydia Lozano i la resta dels tertulians del programa és molt representatiu de l’estat d’ànim després de dir-li adeu. La periodista s’ha trencat d’emoció en compartir la que considera la seua anècdota «més bonica» amb Mila i que tenia a veure amb la seua filla, Alba Santana.

 

El bonic record de Lydia Lozano

 

«El més bonic que m’ha passat a mi amb Mila», ja amb eixes paraules Lydia es desbordava en llàgrimes. Evocar euxe record li fa mal, però l’emociona enormement, i és que la seua pèrdua està molt recent i han sigut uns dies en què els ha tocat viure a tots un remolí d’emocions. 

«La cúpula li demana que vinga la seua filla Alba a ‘La Nória«, es tranquil·litza i continua el relat, «em diu: «Lydia, t’he de demanar un favor. M’ha demanat Adrián que vinga la meua filla, saps que Alba no vol, però tu la coneixes des de xicoteta i l’única cosa que et demane és que estigues tu en l’entrevista».

Si bé sembla una situació sorprenent entre elles, només quedant-se amb les tensions i bregues que van protagonitzar, però la veritat és que ambdues van compartir moments d’estreta amistat, com les seues trobades a casa de Lydia en els quals no paraven de contar anècdotes amb una Alba totalment embadalida per les seues històries.

 

La petició de Mila Ximénez va molt més d’eixe fet puntual, perquè malgrat tot, Mila confiava en l’important en la seua companya de platons, i el més important per a ella ha sigut protegir la seua filla. Posant punt final a eixe record, Lydia, entre sanglots, ha pronunciat: «Jo em quede amb eixes coses».

A més, Lydia també ha contat, que fa molts anys Mila la telefonava i li deia prepara’t que vaig a la teua casa, jo porte el xampany i la xocolata, és passaven hores parlant, per això la col·laboradora no entenia perquè a vegades tenien tantes bronques.

Últimes notícies

Matt Costello deixa el Valencia Basket després de dos anys i apunta al Japó

Matt Costello no seguirà al Valencia Basket la pròxima temporada després de dos anys al club i podria fitxar pel Chiba Jets japonés, dirigit per l’exassistent taronja Adrian Kovacks.

Rescatada una parella jove atrapada hores a la Serra d’Orihuela

Una parella d’uns 20 anys ha sigut rescatada de matinada per Bombers d’Alacant després de quedar bloquejada en una zona de difícil accés de la Serra d’Orihuela.

Iván Ortolá domina al Sachsenring i s’emporta la seua segona victòria de l’any per 72 mil·lèsimes

El valencià Iván Ortolá ha liderat de principi a fi la cursa de Moto2 al G.P. d’Alemanya al Sachsenring i ha guanyat per només 72 mil·lèsimes davant de Daniel Holgado, amb Izan Guevara tercer i el líder del Mundial, Manuel González, sisé.

Rescatada una parella jove atrapada de nit a la Serra d’Oriola

Una parella d’uns 20 anys ha sigut rescatada de matinada pel Grup Especial de Rescat del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant després de quedar atrapada en una zona de difícil accés de la Serra d’Oriola.

Iván Ortolá arrasa a Sachsenring des de la ‘pole’ i guanya Moto2 per 72 mil·lèsimes

El valencià Iván Ortolá ha dominat el Gran Premi d’Alemanya de Moto2 de principi a fi i ha sumat la seua segona victòria de la temporada, superant Daniel Holgado per només 72 mil·lèsimes. Izan Guevara ha completat el podi i el líder del Mundial, Manuel González, ha sigut sisé.

Els pescadors de l’Albufera, exemple clau en la conservació del llac, segons el Consell

El Consell ha remarcat en el sorteig centenari de redolins el paper fonamental dels pescadors en la conservació de l’Albufera i en la gestió sostenible dels recursos del llac, en l’any del 40 aniversari del Parc Natural.

Cinc dotacions de bombers continuen treballant en l’incendi de la planta de reciclatge d’Aielo de Malferit

Cinc dotacions del Consorcio de Bomberos de Valencia continuen treballant en l’extinció d’un incendi declarat dissabte en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit, amb recomanacions de protecció a la població per fum intens.

València redueix un 13 % el trànsit a les vies principals durant el mes de juny

Les principals vies de València han registrat en juny un 13 % menys de trànsit que en 2025, amb 77.200 vehicles menys entrant a la ciutat i descensos respecte a 2023 i 2019.