12.2 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

El favor personal que Mila Ximénez li va demanar a Lydia Lozano

 

L’equip de ‘Sálvame’ continua refugiant-se i compartint els records més valuosos amb la seua benvolguda companya Mila Ximénez.

A tots els està servint de teràpia per a fer més suportable el dolor de la seua pèrdua. La mort de Mila Ximénez ha suposat un xoc per a tots, i un abisme de tristesa per als seus familiars i també per als qui van estar al seu costat durant estos anys en ‘Salva’m’, la seua “altra família“.

El sentiment de Lydia Lozano i la resta dels tertulians del programa és molt representatiu de l’estat d’ànim després de dir-li adeu. La periodista s’ha trencat d’emoció en compartir la que considera la seua anècdota “més bonica” amb Mila i que tenia a veure amb la seua filla, Alba Santana.

 

El bonic record de Lydia Lozano

 

“El més bonic que m’ha passat a mi amb Mila”, ja amb eixes paraules Lydia es desbordava en llàgrimes. Evocar euxe record li fa mal, però l’emociona enormement, i és que la seua pèrdua està molt recent i han sigut uns dies en què els ha tocat viure a tots un remolí d’emocions. 

“La cúpula li demana que vinga la seua filla Alba a ‘La Nória“, es tranquil·litza i continua el relat, “em diu: “Lydia, t’he de demanar un favor. M’ha demanat Adrián que vinga la meua filla, saps que Alba no vol, però tu la coneixes des de xicoteta i l’única cosa que et demane és que estigues tu en l’entrevista”.

Si bé sembla una situació sorprenent entre elles, només quedant-se amb les tensions i bregues que van protagonitzar, però la veritat és que ambdues van compartir moments d’estreta amistat, com les seues trobades a casa de Lydia en els quals no paraven de contar anècdotes amb una Alba totalment embadalida per les seues històries.

 

La petició de Mila Ximénez va molt més d’eixe fet puntual, perquè malgrat tot, Mila confiava en l’important en la seua companya de platons, i el més important per a ella ha sigut protegir la seua filla. Posant punt final a eixe record, Lydia, entre sanglots, ha pronunciat: “Jo em quede amb eixes coses”.

A més, Lydia també ha contat, que fa molts anys Mila la telefonava i li deia prepara’t que vaig a la teua casa, jo porte el xampany i la xocolata, és passaven hores parlant, per això la col·laboradora no entenia perquè a vegades tenien tantes bronques.

Últimes notícies

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.

Asaja Alacant ajorna la tractorada al 29 de gener després de la tragèdia ferroviària de Adamuz

L'organització posposa la protesta prevista per al dijous pels tres dies de dol oficial i manté recorregut, horari i reivindicacions per al 29 de gener.

Marcelino busca un bàlsam davant l’Ajax i apel·la a l’orgull del Vila-real

El tècnic va afirmar que guanyar a l'Ajax seria un xicotet bàlsam per a acomiadar la Champions a casa. Va anunciar canvis, va destacar el prestigi i va analitzar al rival.

La Fiscalia rebutja considerar víctima de la DANA a un mort per falta d’assistència mèdica

La Fiscalia de València no veu relació causal directa entre la DANA i la mort d'un veí de Guadassuar i l'exclou del cas. També descarta lesions psicològiques i la causa incorpora la crida d'un enginyer sobre la presa de Buseo.