El favor personal que Mila Ximénez li va demanar a Lydia Lozano

 

L’equip de ‘Sálvame’ continua refugiant-se i compartint els records més valuosos amb la seua benvolguda companya Mila Ximénez.

A tots els està servint de teràpia per a fer més suportable el dolor de la seua pèrdua. La mort de Mila Ximénez ha suposat un xoc per a tots, i un abisme de tristesa per als seus familiars i també per als qui van estar al seu costat durant estos anys en ‘Salva’m’, la seua “altra família“.

El sentiment de Lydia Lozano i la resta dels tertulians del programa és molt representatiu de l’estat d’ànim després de dir-li adeu. La periodista s’ha trencat d’emoció en compartir la que considera la seua anècdota “més bonica” amb Mila i que tenia a veure amb la seua filla, Alba Santana.

 

El bonic record de Lydia Lozano

 

“El més bonic que m’ha passat a mi amb Mila”, ja amb eixes paraules Lydia es desbordava en llàgrimes. Evocar euxe record li fa mal, però l’emociona enormement, i és que la seua pèrdua està molt recent i han sigut uns dies en què els ha tocat viure a tots un remolí d’emocions. 

“La cúpula li demana que vinga la seua filla Alba a ‘La Nória“, es tranquil·litza i continua el relat, “em diu: “Lydia, t’he de demanar un favor. M’ha demanat Adrián que vinga la meua filla, saps que Alba no vol, però tu la coneixes des de xicoteta i l’única cosa que et demane és que estigues tu en l’entrevista”.

Si bé sembla una situació sorprenent entre elles, només quedant-se amb les tensions i bregues que van protagonitzar, però la veritat és que ambdues van compartir moments d’estreta amistat, com les seues trobades a casa de Lydia en els quals no paraven de contar anècdotes amb una Alba totalment embadalida per les seues històries.

 

La petició de Mila Ximénez va molt més d’eixe fet puntual, perquè malgrat tot, Mila confiava en l’important en la seua companya de platons, i el més important per a ella ha sigut protegir la seua filla. Posant punt final a eixe record, Lydia, entre sanglots, ha pronunciat: “Jo em quede amb eixes coses”.

A més, Lydia també ha contat, que fa molts anys Mila la telefonava i li deia prepara’t que vaig a la teua casa, jo porte el xampany i la xocolata, és passaven hores parlant, per això la col·laboradora no entenia perquè a vegades tenien tantes bronques.

Últimes notícies

Pérez Llorca insta els sindicats docents a reprendre el diàleg en plena vaga

Juanfran Pérez Llorca anima als sindicats docents a tornar a la taula de negociació i defén que l'oferta de la Generalitat és la més ambiciosa, mentres l'oposició l'acusa de retallades en l'educació pública i de falta de diàleg real.

Investiguen a un home per provocar 24 incendis forestals en la Serra Grossa d’Alacant

La Guàrdia Civil investiga a un home de 41 anys per la seua presumpta relació amb almenys 24 incendis forestals intencionats en la Serra Grossa d'Alacant, un paratge pròxim a zones habitades.

Dani Parejo posa fi a la seua etapa al Vila-real després de sis temporades

Dani Parejo no seguirà al Vila-real després de sis temporades en les quals es va consolidar com a peça clau de l'equip. El club ha decidit no oferir-li la renovació i el migcampista s'acomiadarà de l'afició en La Ceràmica.

Sergio de Larrea, millor esportista absolut en els Premis Podi de Castella i Lleó

Sergio de Larrea, base del València Basket, és reconegut com a millor esportista absolut en els Premis Podi 2025 de Castella i Lleó, que distingixen també a jóvens promeses, entitats i tècnics.

El professorat en vaga exigix la dimissió de la consellera davant Les Corts Valencianes

El nové dia de vaga indefinida del professorat valencià reunix a centenars de docents davant Les Corts per a exigir millores en l'educació pública i la dimissió de la consellera d'Educació.

Jutgen a un home per agredir sexualment durant anys a la filla de la seua parella a Alacant

L'Audiència Provincial d'Alacant jutja este divendres a un home acusat d'anys d'abusos i agressions sexuals a la filla de la seua parella, presumptament iniciats quan la menor tenia set anys.

Sergio de Larrea, millor esportista absolut en els Premis Podi de Castella i Lleó

El base val·lisoletà del València Basket Sergio de Larrea rep el Premi Podi al millor esportista absolut de Castella i Lleó, que també reconeix a jóvens talents i entitats esportives de la comunitat.

La Generalitat reserva 3,5 milions per a organitzar les eleccions autonòmiques de 2027

La Generalitat eleva a 3,52 milions el sostre de gasto per a paperetes, sobres, impresos i gestió de l'escrutini de les eleccions autonòmiques i locals menors de 2027.