15.2 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

La foto amb la qual Rocío Flores respon a tots en la seua setmana més difícil

 

Telecinco va donar veu a Rocío Carrasco per a intentar esmenar els errors que havien comés amb ella. Han estat més de vint anys al costat del seu suposat botxí i les informacions que han publicat han sigut bastant destructives.

Quan van anunciar que anaven a emetre un documental que li donaria la volta a la història, alguns periodistes van especular amb una possible reconciliació. Lamentablement estes teories no han arribat a bon port, perquè tot fa pensar que mai tornaran a trobar-se.

La neta de la Jurado considera que el seu pare és la vertadera víctima del drama, així que no s’ha plantejat escoltar l’altra versió. Hi ha qui assegura que està travessant una situació molt difícil, perquè els espectadors han descobert la seua autèntica identitat.

Lluny de voler coincidir amb la seua mare, Rocío Flores, i a pesar que ha assegurat que prefereix mantindre’s al marge, la veritat és que este diumenge la jove ha mogut fitxa i ha tornat a fer una clara declaració d’intencions on ha deixat clar qui és la seua família.

Xarxes Socials

 

En el seu intent de viure la seua vida aliena als comentaris de Rocío Carrasco en televisió, Rocío Flores està bolcada en els seus. Este diumenge, la jove ha gaudit d’un dia de desconnexió i ha aprofitat el seu temps lliure per a passar temps en família.

Una vetlada en la qual no ha dubtat a compartir amb els seus seguidors una imatge en la qual ha insistit a recalcar qui és la seua «Ohana (família)». En concret, en esta podem veure a la jove d’allò més radiant al costat del seu pare, Antonio David Flores, i Luisa Carrasco, la seua àvia paterna.

 

 

Una imatge amb la qual ha volgut llançar un important missatge i que, sense cap dubte, es pot llegir com un nou atac cap a la seua mare. «El meu heroi», escrivia la col·laboradora de ‘El programa de Ana Rosa’ per a deixar clar, una vegada més, que el seu pare és un dels pilars fonamentals de la seua vida.

Un posat que arriba després de l’esquinçador relat de Rocío Carrasco en el qual afirmava que la mare de l’ex Guàrdia Civil va arribar a culpar-la de la malaltia que va patir el seu marit.

«El pare d’ella va morir d’un infart i el meu marit porta dos anys i mig patint Alzheimer a conseqüència de la vida desarreglada de Rocío. El meu segon net va nàixer amb uns certs problemes imputables la vida poc decent, va tindre la seua mare durant el part», va arribar a declarar Luisa Carrasco davant el Tribunal Eclesiàstic de Sevilla en la sol·licitud de la filla de Rocío Jurado de la seua nul·litat matrimonial.

Estes paraules van ser reproduïdes en el famós documental emés per Telecinco. No obstant això, la neta de la Jurado ha preferit fer cas omís de les mateixes i continuar alimentant l’amor que sent cap a la seua àvia.

La mare d’Antonio David va fer molt de mal a Rocío Carrasco

 

La mare de l’antic col·laborador de Telecinco ha format part activa de l’infern de Rocío, o almenys això compta ella en el seu polèmic documental. Resulta molt cridaner que la influencer seguisca al costat d’esta dona i que no haja fet cap pregunta.

La jove ha comés un altre atreviment que no ha passat inadvertit. Ha definit al seu pare com “el meu heroi”, donant a entendre que continua sent un dels pilars fonamentals de la seua vida.

Comptar la veritat per a continuar viva no ha aconseguit destruir esta relació tan especial. Alguns van especular que la tertuliana d’Ana Rosa Quintana podria estar una mica molesta, però no és cert.
Sempre ha confiat en la versió d’Antonio David i mai s’ha plantejat que poguera estar mentint sobre una cosa tan seriosa. No obstant això, hem de recordar les declaracions que Luisa ha fet sobre Rocío Carrasco.

No seria d’estranyar que la nova col·laboradora de ‘Sálvame’ estiguera molt ofesa amb este gest. Afortunadament passarà molt temps dins de la pantalla petita, així que té l’oportunitat de respondre a este.

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.