La foto amb la qual Rocío Flores respon a tots en la seua setmana més difícil

 

Telecinco va donar veu a Rocío Carrasco per a intentar esmenar els errors que havien comés amb ella. Han estat més de vint anys al costat del seu suposat botxí i les informacions que han publicat han sigut bastant destructives.

Quan van anunciar que anaven a emetre un documental que li donaria la volta a la història, alguns periodistes van especular amb una possible reconciliació. Lamentablement estes teories no han arribat a bon port, perquè tot fa pensar que mai tornaran a trobar-se.

La neta de la Jurado considera que el seu pare és la vertadera víctima del drama, així que no s’ha plantejat escoltar l’altra versió. Hi ha qui assegura que està travessant una situació molt difícil, perquè els espectadors han descobert la seua autèntica identitat.

Lluny de voler coincidir amb la seua mare, Rocío Flores, i a pesar que ha assegurat que prefereix mantindre’s al marge, la veritat és que este diumenge la jove ha mogut fitxa i ha tornat a fer una clara declaració d’intencions on ha deixat clar qui és la seua família.

Xarxes Socials

 

En el seu intent de viure la seua vida aliena als comentaris de Rocío Carrasco en televisió, Rocío Flores està bolcada en els seus. Este diumenge, la jove ha gaudit d’un dia de desconnexió i ha aprofitat el seu temps lliure per a passar temps en família.

Una vetlada en la qual no ha dubtat a compartir amb els seus seguidors una imatge en la qual ha insistit a recalcar qui és la seua «Ohana (família)». En concret, en esta podem veure a la jove d’allò més radiant al costat del seu pare, Antonio David Flores, i Luisa Carrasco, la seua àvia paterna.

 

 

Una imatge amb la qual ha volgut llançar un important missatge i que, sense cap dubte, es pot llegir com un nou atac cap a la seua mare. «El meu heroi», escrivia la col·laboradora de ‘El programa de Ana Rosa’ per a deixar clar, una vegada més, que el seu pare és un dels pilars fonamentals de la seua vida.

Un posat que arriba després de l’esquinçador relat de Rocío Carrasco en el qual afirmava que la mare de l’ex Guàrdia Civil va arribar a culpar-la de la malaltia que va patir el seu marit.

«El pare d’ella va morir d’un infart i el meu marit porta dos anys i mig patint Alzheimer a conseqüència de la vida desarreglada de Rocío. El meu segon net va nàixer amb uns certs problemes imputables la vida poc decent, va tindre la seua mare durant el part», va arribar a declarar Luisa Carrasco davant el Tribunal Eclesiàstic de Sevilla en la sol·licitud de la filla de Rocío Jurado de la seua nul·litat matrimonial.

Estes paraules van ser reproduïdes en el famós documental emés per Telecinco. No obstant això, la neta de la Jurado ha preferit fer cas omís de les mateixes i continuar alimentant l’amor que sent cap a la seua àvia.

La mare d’Antonio David va fer molt de mal a Rocío Carrasco

 

La mare de l’antic col·laborador de Telecinco ha format part activa de l’infern de Rocío, o almenys això compta ella en el seu polèmic documental. Resulta molt cridaner que la influencer seguisca al costat d’esta dona i que no haja fet cap pregunta.

La jove ha comés un altre atreviment que no ha passat inadvertit. Ha definit al seu pare com “el meu heroi”, donant a entendre que continua sent un dels pilars fonamentals de la seua vida.

Comptar la veritat per a continuar viva no ha aconseguit destruir esta relació tan especial. Alguns van especular que la tertuliana d’Ana Rosa Quintana podria estar una mica molesta, però no és cert.
Sempre ha confiat en la versió d’Antonio David i mai s’ha plantejat que poguera estar mentint sobre una cosa tan seriosa. No obstant això, hem de recordar les declaracions que Luisa ha fet sobre Rocío Carrasco.

No seria d’estranyar que la nova col·laboradora de ‘Sálvame’ estiguera molt ofesa amb este gest. Afortunadament passarà molt temps dins de la pantalla petita, així que té l’oportunitat de respondre a este.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

José María Lozano (CVC): “Juan Roig d’alguna forma és el Blasco Ibáñez d’estos moments”

Entrevista a José María Lozano, president del Consell Valencià de Cultura

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.