La foto amb la qual Rocío Flores respon a tots en la seua setmana més difícil

 

Telecinco va donar veu a Rocío Carrasco per a intentar esmenar els errors que havien comés amb ella. Han estat més de vint anys al costat del seu suposat botxí i les informacions que han publicat han sigut bastant destructives.

Quan van anunciar que anaven a emetre un documental que li donaria la volta a la història, alguns periodistes van especular amb una possible reconciliació. Lamentablement estes teories no han arribat a bon port, perquè tot fa pensar que mai tornaran a trobar-se.

La neta de la Jurado considera que el seu pare és la vertadera víctima del drama, així que no s’ha plantejat escoltar l’altra versió. Hi ha qui assegura que està travessant una situació molt difícil, perquè els espectadors han descobert la seua autèntica identitat.

Lluny de voler coincidir amb la seua mare, Rocío Flores, i a pesar que ha assegurat que prefereix mantindre’s al marge, la veritat és que este diumenge la jove ha mogut fitxa i ha tornat a fer una clara declaració d’intencions on ha deixat clar qui és la seua família.

Xarxes Socials

 

En el seu intent de viure la seua vida aliena als comentaris de Rocío Carrasco en televisió, Rocío Flores està bolcada en els seus. Este diumenge, la jove ha gaudit d’un dia de desconnexió i ha aprofitat el seu temps lliure per a passar temps en família.

Una vetlada en la qual no ha dubtat a compartir amb els seus seguidors una imatge en la qual ha insistit a recalcar qui és la seua «Ohana (família)». En concret, en esta podem veure a la jove d’allò més radiant al costat del seu pare, Antonio David Flores, i Luisa Carrasco, la seua àvia paterna.

 

 

Una imatge amb la qual ha volgut llançar un important missatge i que, sense cap dubte, es pot llegir com un nou atac cap a la seua mare. «El meu heroi», escrivia la col·laboradora de ‘El programa de Ana Rosa’ per a deixar clar, una vegada més, que el seu pare és un dels pilars fonamentals de la seua vida.

Un posat que arriba després de l’esquinçador relat de Rocío Carrasco en el qual afirmava que la mare de l’ex Guàrdia Civil va arribar a culpar-la de la malaltia que va patir el seu marit.

«El pare d’ella va morir d’un infart i el meu marit porta dos anys i mig patint Alzheimer a conseqüència de la vida desarreglada de Rocío. El meu segon net va nàixer amb uns certs problemes imputables la vida poc decent, va tindre la seua mare durant el part», va arribar a declarar Luisa Carrasco davant el Tribunal Eclesiàstic de Sevilla en la sol·licitud de la filla de Rocío Jurado de la seua nul·litat matrimonial.

Estes paraules van ser reproduïdes en el famós documental emés per Telecinco. No obstant això, la neta de la Jurado ha preferit fer cas omís de les mateixes i continuar alimentant l’amor que sent cap a la seua àvia.

La mare d’Antonio David va fer molt de mal a Rocío Carrasco

 

La mare de l’antic col·laborador de Telecinco ha format part activa de l’infern de Rocío, o almenys això compta ella en el seu polèmic documental. Resulta molt cridaner que la influencer seguisca al costat d’esta dona i que no haja fet cap pregunta.

La jove ha comés un altre atreviment que no ha passat inadvertit. Ha definit al seu pare com “el meu heroi”, donant a entendre que continua sent un dels pilars fonamentals de la seua vida.

Comptar la veritat per a continuar viva no ha aconseguit destruir esta relació tan especial. Alguns van especular que la tertuliana d’Ana Rosa Quintana podria estar una mica molesta, però no és cert.
Sempre ha confiat en la versió d’Antonio David i mai s’ha plantejat que poguera estar mentint sobre una cosa tan seriosa. No obstant això, hem de recordar les declaracions que Luisa ha fet sobre Rocío Carrasco.

No seria d’estranyar que la nova col·laboradora de ‘Sálvame’ estiguera molt ofesa amb este gest. Afortunadament passarà molt temps dins de la pantalla petita, així que té l’oportunitat de respondre a este.

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.