19.5 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

La foto amb la qual Rocío Flores respon a tots en la seua setmana més difícil

 

Telecinco va donar veu a Rocío Carrasco per a intentar esmenar els errors que havien comés amb ella. Han estat més de vint anys al costat del seu suposat botxí i les informacions que han publicat han sigut bastant destructives.

Quan van anunciar que anaven a emetre un documental que li donaria la volta a la història, alguns periodistes van especular amb una possible reconciliació. Lamentablement estes teories no han arribat a bon port, perquè tot fa pensar que mai tornaran a trobar-se.

La neta de la Jurado considera que el seu pare és la vertadera víctima del drama, així que no s’ha plantejat escoltar l’altra versió. Hi ha qui assegura que està travessant una situació molt difícil, perquè els espectadors han descobert la seua autèntica identitat.

Lluny de voler coincidir amb la seua mare, Rocío Flores, i a pesar que ha assegurat que prefereix mantindre’s al marge, la veritat és que este diumenge la jove ha mogut fitxa i ha tornat a fer una clara declaració d’intencions on ha deixat clar qui és la seua família.

Xarxes Socials

 

En el seu intent de viure la seua vida aliena als comentaris de Rocío Carrasco en televisió, Rocío Flores està bolcada en els seus. Este diumenge, la jove ha gaudit d’un dia de desconnexió i ha aprofitat el seu temps lliure per a passar temps en família.

Una vetlada en la qual no ha dubtat a compartir amb els seus seguidors una imatge en la qual ha insistit a recalcar qui és la seua «Ohana (família)». En concret, en esta podem veure a la jove d’allò més radiant al costat del seu pare, Antonio David Flores, i Luisa Carrasco, la seua àvia paterna.

 

 

Una imatge amb la qual ha volgut llançar un important missatge i que, sense cap dubte, es pot llegir com un nou atac cap a la seua mare. «El meu heroi», escrivia la col·laboradora de ‘El programa de Ana Rosa’ per a deixar clar, una vegada més, que el seu pare és un dels pilars fonamentals de la seua vida.

Un posat que arriba després de l’esquinçador relat de Rocío Carrasco en el qual afirmava que la mare de l’ex Guàrdia Civil va arribar a culpar-la de la malaltia que va patir el seu marit.

«El pare d’ella va morir d’un infart i el meu marit porta dos anys i mig patint Alzheimer a conseqüència de la vida desarreglada de Rocío. El meu segon net va nàixer amb uns certs problemes imputables la vida poc decent, va tindre la seua mare durant el part», va arribar a declarar Luisa Carrasco davant el Tribunal Eclesiàstic de Sevilla en la sol·licitud de la filla de Rocío Jurado de la seua nul·litat matrimonial.

Estes paraules van ser reproduïdes en el famós documental emés per Telecinco. No obstant això, la neta de la Jurado ha preferit fer cas omís de les mateixes i continuar alimentant l’amor que sent cap a la seua àvia.

La mare d’Antonio David va fer molt de mal a Rocío Carrasco

 

La mare de l’antic col·laborador de Telecinco ha format part activa de l’infern de Rocío, o almenys això compta ella en el seu polèmic documental. Resulta molt cridaner que la influencer seguisca al costat d’esta dona i que no haja fet cap pregunta.

La jove ha comés un altre atreviment que no ha passat inadvertit. Ha definit al seu pare com “el meu heroi”, donant a entendre que continua sent un dels pilars fonamentals de la seua vida.

Comptar la veritat per a continuar viva no ha aconseguit destruir esta relació tan especial. Alguns van especular que la tertuliana d’Ana Rosa Quintana podria estar una mica molesta, però no és cert.
Sempre ha confiat en la versió d’Antonio David i mai s’ha plantejat que poguera estar mentint sobre una cosa tan seriosa. No obstant això, hem de recordar les declaracions que Luisa ha fet sobre Rocío Carrasco.

No seria d’estranyar que la nova col·laboradora de ‘Sálvame’ estiguera molt ofesa amb este gest. Afortunadament passarà molt temps dins de la pantalla petita, així que té l’oportunitat de respondre a este.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Cambra València alerta que la falta d’inversió frenarà l’Aeroport de València

Cambra València ha reclamat ampliar l'Aeroport de València i ha advertit que sense inversions el recinte no podrà créixer a curt i mitjà termini. Demana accelerar actuacions en el marc del DORA III 2027-2031.

Elx aprova una moció de PP i Vox contra la regularització extraordinària d’immigrants

El ple d'Elx ha rebutjat la regularització extraordinària d'immigrants proposta pel Govern central amb els vots de PP i Vox. PSPV-PSOE i Compromís han votat en contra després d'un debat bast amb anomenades a l'orde.

Rubén Burgos, primer entrenador del València Basket a aconseguir 400 partits

Després de la visita a Leganés en la jornada 22 de la LF Endesa, Rubén Burgos s'ha convertit en el primer tècnic del València Basket a arribar a 400 partits. El club li retrà homenatge davant Cadi La Seu en el Roig Arena.

Barcones sosté que el PP vol pervertir el sistema de Protecció Civil davant la comissió del Senat

La directora de Protecció Civil ha defés que l'emergència d'interés nacional solo la declara Interior a petició autonòmica i ha retret al PP el seu 'canvi de regles' en la comissió sobre la DANA.

Cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat: així serà el temps de dilluns i dimarts

El dilluns arribarà amb cels poc nuvolosos i boires al final del dia en el nord del litoral. Les mínimes pujaran lleugerament i les màximes es mantindran estables.

Pérez Llorca admet retards en la gestió de la dana i promet reconduir la resposta

Pérez Llorca ha reconegut que en la dana d'octubre de 2024 moltes coses van arribar tard i ha defés un gir per a reconduir la resposta institucional.

La Comunitat Valenciana, més exposada a aranzels dels Estats Units però amb grans exportadores

els Estats Units concentra el 7,7% de les vendes exteriors de la Comunitat Valenciana, enfront del 4,7% nacional. La major presència de grans firmes en els sectors sensibles aporta resiliència.

Condemnat per llançar una substància corrosiva a un gos pels lladrucs

Un home ha sigut condemnat a una multa i a 16 mesos d'inhabilitació per a activitats amb animals per ruixar amb líquid corrosiu al gos d'una vivenda. La sentència fixa 2.500 euros d'indemnització per les lesions i el mal moral.