18.8 C
València
Dissabte, 8 novembre, 2025

La foto amb la qual Rocío Flores respon a tots en la seua setmana més difícil

 

Telecinco va donar veu a Rocío Carrasco per a intentar esmenar els errors que havien comés amb ella. Han estat més de vint anys al costat del seu suposat botxí i les informacions que han publicat han sigut bastant destructives.

Quan van anunciar que anaven a emetre un documental que li donaria la volta a la història, alguns periodistes van especular amb una possible reconciliació. Lamentablement estes teories no han arribat a bon port, perquè tot fa pensar que mai tornaran a trobar-se.

La neta de la Jurado considera que el seu pare és la vertadera víctima del drama, així que no s’ha plantejat escoltar l’altra versió. Hi ha qui assegura que està travessant una situació molt difícil, perquè els espectadors han descobert la seua autèntica identitat.

Lluny de voler coincidir amb la seua mare, Rocío Flores, i a pesar que ha assegurat que prefereix mantindre’s al marge, la veritat és que este diumenge la jove ha mogut fitxa i ha tornat a fer una clara declaració d’intencions on ha deixat clar qui és la seua família.

Xarxes Socials

 

En el seu intent de viure la seua vida aliena als comentaris de Rocío Carrasco en televisió, Rocío Flores està bolcada en els seus. Este diumenge, la jove ha gaudit d’un dia de desconnexió i ha aprofitat el seu temps lliure per a passar temps en família.

Una vetlada en la qual no ha dubtat a compartir amb els seus seguidors una imatge en la qual ha insistit a recalcar qui és la seua «Ohana (família)». En concret, en esta podem veure a la jove d’allò més radiant al costat del seu pare, Antonio David Flores, i Luisa Carrasco, la seua àvia paterna.

 

 

Una imatge amb la qual ha volgut llançar un important missatge i que, sense cap dubte, es pot llegir com un nou atac cap a la seua mare. «El meu heroi», escrivia la col·laboradora de ‘El programa de Ana Rosa’ per a deixar clar, una vegada més, que el seu pare és un dels pilars fonamentals de la seua vida.

Un posat que arriba després de l’esquinçador relat de Rocío Carrasco en el qual afirmava que la mare de l’ex Guàrdia Civil va arribar a culpar-la de la malaltia que va patir el seu marit.

«El pare d’ella va morir d’un infart i el meu marit porta dos anys i mig patint Alzheimer a conseqüència de la vida desarreglada de Rocío. El meu segon net va nàixer amb uns certs problemes imputables la vida poc decent, va tindre la seua mare durant el part», va arribar a declarar Luisa Carrasco davant el Tribunal Eclesiàstic de Sevilla en la sol·licitud de la filla de Rocío Jurado de la seua nul·litat matrimonial.

Estes paraules van ser reproduïdes en el famós documental emés per Telecinco. No obstant això, la neta de la Jurado ha preferit fer cas omís de les mateixes i continuar alimentant l’amor que sent cap a la seua àvia.

La mare d’Antonio David va fer molt de mal a Rocío Carrasco

 

La mare de l’antic col·laborador de Telecinco ha format part activa de l’infern de Rocío, o almenys això compta ella en el seu polèmic documental. Resulta molt cridaner que la influencer seguisca al costat d’esta dona i que no haja fet cap pregunta.

La jove ha comés un altre atreviment que no ha passat inadvertit. Ha definit al seu pare com “el meu heroi”, donant a entendre que continua sent un dels pilars fonamentals de la seua vida.

Comptar la veritat per a continuar viva no ha aconseguit destruir esta relació tan especial. Alguns van especular que la tertuliana d’Ana Rosa Quintana podria estar una mica molesta, però no és cert.
Sempre ha confiat en la versió d’Antonio David i mai s’ha plantejat que poguera estar mentint sobre una cosa tan seriosa. No obstant això, hem de recordar les declaracions que Luisa ha fet sobre Rocío Carrasco.

No seria d’estranyar que la nova col·laboradora de ‘Sálvame’ estiguera molt ofesa amb este gest. Afortunadament passarà molt temps dins de la pantalla petita, així que té l’oportunitat de respondre a este.

Últimes notícies

El València Basket i Tanaya Atkinson rescindixen el seu contracte temporal

L'exterior estatunidenc i el club han acordat posar fi abans d'hora al vincle que expirava el 30 de novembre. Va firmar al juny per a cobrir l'absència de Leo Fiebich.

Álvaro Rodríguez reivindica l’arrancada de l’Elx: ‘Tots hauríem firmat tindre els punts que tenim ara’

El davanter no es va mostrar preocupat per la ratxa sense victòries i va valorar els 15 punts reeixits en 12 jornades. El seu primer gol de la temporada reforça la seua confiança abans de l'aturada.

El Teatre Arniches oferix sis espectacles de la Mostra d’Autors Contemporanis

El Teatre Arniches del IVC torna a ser seu de la Mostra de Teatre Espanyol d'Autors Contemporanis i programa sis funcions fins al 16 de novembre. L'oferta combina comèdia, sàtira i estrenes amb sessions a les 21.30 i un tancament dominical a les 19.00.

Ivace+i finança una nova línia de cosmètica amb tecnologia tèxtil i biopolímers

La Conselleria d'Innovació finança, a través de Ivace+i, una línia de cosmètica basada en biopolímers que aplica electrohilado i meltblown per a estabilitzar actius. El projecte 'PROVECTUS+' reunix a Nonwovens Ibèrica, Bioinicia, Germaine de Capuccini i Brevia, amb suport de AITEX i fons FEDER 2021-2027.

La Comunitat Valenciana, entre les primeres amb protocol per a gestionar colònies felines

La Vicepresidència segona ha aprovat un protocol marc per a la gestió de colònies felines que servirà de guia als ajuntaments i harmonitza criteris en tota la Comunitat. La mesura s'alinea amb la llei estatal de benestar animal i prioritza el mètode CER per a controlar la població i millorar la convivència.

El IVC llança una programació didàctica de cinema per a escoles afectades per la dana

El IVC presenta una programació especial de la Filmoteca Valenciana per als centres afectats per la dana, amb sessions gratuïtes i transport opcional en Cinesa Bonaire. El calendari, entre novembre i desembre, abasta títols per a Primària, Secundària i Batxillerat.

Multinacionals que impulsen l’economia local amb ocupació, PIB i cultura empresarial

La implantació de multinacionals no sols suma ocupació i PIB: també arrossega proveïdors, eleva la capacitació i consolida una visió a llarg termini. Exemples en la Comunitat Valenciana mostren eixe impacte.

Vent del nord-oest amb ratxes molt fortes a l’interior i litoral nord de Castelló este dissabte

L'interior i el litoral nord de Castelló registraran ratxes molt fortes de nord-oest. El terç nord començarà el dia nuvolós amb ruixats que remetran al matí.