Froilà de Marichalar i Mar Torres mantenen una relació sòlida

Froilà de Marichalar i Mar Torres

Froilà de Marichalar i Mar Torres | València Diari

 

La relació entre Froilà de Marichalar i la seua parella, Mar Torres, pareix que va més allà d’un amor d’estiu i que el seu festeig s’està convertint en una relació sòlida. El net preferit del rei emèrit Joan Carles, que ja ha complit els 21 anys, s’ha passat l’estiu compartint plans amb la seua nova parella Mar Torres, amb qui va mantindre una relació fa 3 anys, que ara han représ.

 

Amb esta segona oportunitat, pareix que la parella ha aprofundit més en els seus llaços familiars i que la relació comença a adquirir signes d’estabilitat, almenys això és el que es desprén del temps que han compartit junts i de com ho han fet, dinant més d’una volta amb membres de les dos famílies amb total naturalitat. A més a més, l’entorn més proper de la família de Froilà assegura que Mar és molt educada i que és «un encant», a banda que Froilà «l’adora».

 

Una segona oportunitat que dona els seus fruits

D’esta manera, la parella no s’amaga i ha disfrutat de l’estiu mostrant sense cap pudor el temps que passaven junts i compartint imàtgens dels seus dinars amb familiars i amics, sense amagar-se en cap moment. Els que els han vist de ben prop asseguren que estan molt enamorats i que «Froilà és molt afectuós i atent amb Mar i quan està amb ella se’l veu millor». 

  

Froilà i la seva exparella, Mar Torres, en una imatge d'arxiu

Froilà i Mar Torres s’han donat una segona oportunitat | Telecinco

 

Este estiu, la parella ha compartit descans estival en Dehesa de Campoamor, en la comarca del Baix Segura (Alacant), i en la ciutat de Marbella, i ara que s’ha acabat l’estiu, tot apunta que la relació seguix igual i que els dos tornaran a Miami a prosseguir amb els seus estudis universitaris mantenint-se com a parella. Així, pareix que la seua relació s’ha tornat més madura i que la primera etapa que van deixar arrere ha donat pas a una segona etapa més sòlida que promet una relació a llarg termini.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Roben a la casa de Largie Ramazani mentres disputava el València-Barcelona a Mestalla

Uns lladres van assaltar la vivenda de Largie Ramazani a Bétera mentres l'extrem del València jugava contra el Barcelona a Mestalla. El botí es xifra entorn de 100.000 euros en joies.

El curs escolar tanca amb més tensió: creix el malestar docent i es multipliquen les protestes

El final de curs arriba marcat per un augment del malestar del professorat i una onada de mobilitzacions en l'ensenyança pública i concertada davant la falta d'avanços en millores laborals.

Detinguda una empleada de llar a València pel furt de joies a la casa on treballava

La Policia Nacional ha detingut a València a una empleada de llar acusada de sostraure diverses joies d'or de la vivenda on treballava i vendre-les en comerços de compravenda per més de 1.500 euros.

El professorat valencià entra en la seua tercera setmana de vaga indefinida amb una nova proposta sindical

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana afronta la seua tercera setmana de vaga indefinida mentres els sindicats preparen una nova proposta per a intentar reobrir la negociació amb Educació.

Cel buidat i temperatures sense grans canvis en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta l'inici de la setmana amb cels poc nuvolosos o buidats, temperatures sense grans canvis i vent fluix de direcció variable que girarà a este.

Mor una persona i tres resulten ferides en precipitar-se un cotxe per un bancal en la CV-70 a Polop

Una persona ha mort i tres han resultat ferides després que un cotxe s'isquera de la carretera CV-70, a l'altura de Polop, i caiguera per un bancal amb uns 150 metres de desnivell.

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.