Froilà de Marichalar i Mar Torres mantenen una relació sòlida

Froilà de Marichalar i Mar Torres

Froilà de Marichalar i Mar Torres | València Diari

 

La relació entre Froilà de Marichalar i la seua parella, Mar Torres, pareix que va més allà d’un amor d’estiu i que el seu festeig s’està convertint en una relació sòlida. El net preferit del rei emèrit Joan Carles, que ja ha complit els 21 anys, s’ha passat l’estiu compartint plans amb la seua nova parella Mar Torres, amb qui va mantindre una relació fa 3 anys, que ara han représ.

 

Amb esta segona oportunitat, pareix que la parella ha aprofundit més en els seus llaços familiars i que la relació comença a adquirir signes d’estabilitat, almenys això és el que es desprén del temps que han compartit junts i de com ho han fet, dinant més d’una volta amb membres de les dos famílies amb total naturalitat. A més a més, l’entorn més proper de la família de Froilà assegura que Mar és molt educada i que és «un encant», a banda que Froilà «l’adora».

 

Una segona oportunitat que dona els seus fruits

D’esta manera, la parella no s’amaga i ha disfrutat de l’estiu mostrant sense cap pudor el temps que passaven junts i compartint imàtgens dels seus dinars amb familiars i amics, sense amagar-se en cap moment. Els que els han vist de ben prop asseguren que estan molt enamorats i que «Froilà és molt afectuós i atent amb Mar i quan està amb ella se’l veu millor». 

  

Froilà i la seva exparella, Mar Torres, en una imatge d'arxiu

Froilà i Mar Torres s’han donat una segona oportunitat | Telecinco

 

Este estiu, la parella ha compartit descans estival en Dehesa de Campoamor, en la comarca del Baix Segura (Alacant), i en la ciutat de Marbella, i ara que s’ha acabat l’estiu, tot apunta que la relació seguix igual i que els dos tornaran a Miami a prosseguir amb els seus estudis universitaris mantenint-se com a parella. Així, pareix que la seua relació s’ha tornat més madura i que la primera etapa que van deixar arrere ha donat pas a una segona etapa més sòlida que promet una relació a llarg termini.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Vox sosté que la prioritat nacional d’Extremadura ja està en el pacte amb Pérez Llorca

Vox defén que el concepte de prioritat nacional de l'acord a Extremadura ja s'aplica en el pacte d'investidura amb Juanfran Pérez Llorca, mentres PP, PSPV i Compromís discrepen sobre el seu abast.

El PSPV exigix l’expedient íntegre de la campanya institucional de Pérez Llorca

El PSPV-PSOE reclama a la Generalitat l'expedient complet de contractació de la campanya institucional que atribuïx al president Juanfran Pérez Llorca, a la qual acusa de ser propaganda personal pagada amb fons públics.

Pérez Llorca defén tancar ràpid els pactes i posa a la Comunitat Valenciana com a exemple

Juanfran Pérez Llorca sosté que retardar els acords de govern desatén als electors i reivindica la Comunitat Valenciana com a referència enfront del pacte a Extremadura.

Detinguda una persona pel robatori de maquinària agrícola en una finca d’Alcalà de Xivert

La Guàrdia Civil ha detingut a una persona per un robatori amb força en una finca d'Alcalà de Xivert, on es van sostraure maquinària i ferramentes agrícoles, i ha recuperat un motocultor venut a Benicarló.

Pérez Llorca demana al Govern que finance el Pla Viu valencià i l’estenga a altres regions

Juanfran Pérez Llorca reclama al Govern una aportació econòmica estatal per a reforçar el Pla Viu valencià i planteja copiar el model en altres comunitats en considerar que ja està donant resultats.

S&P alerta de noves pressions de gasto en les autonomies i de l’impacte del repartiment en la Comunitat Valenciana

S&P destaca que les comunitats van millorar el seu resultat pressupostari en 2025, però avisa de fortes pressions de gasto i que l'actual repartiment de recursos penalitza a la Comunitat Valenciana i a Múrcia.

Pérez Llorca acusa el Govern de provocar caos als ajuntaments amb la regularització d’immigrants

Juanfran Pérez Llorca critica que la regularització extraordinària d'immigrants genera caos en molts ajuntaments per la falta de planificació del Govern i advertix de riscos per a sanitat i polítiques socials.

L’ampliació de l’Hospital Vega Baixa estarà llesta abans de 2027 després d’una inversió de 82 milions

La Generalitat preveu culminar enguany l'ampliació de l'Hospital Vega Baixa, a Orihuela, amb dos nous edificis, més consultes i 52 llits addicionals després d'una inversió superior a 82 milions d'euros.