Froilà de Marichalar i Mar Torres mantenen una relació sòlida

Froilà de Marichalar i Mar Torres

Froilà de Marichalar i Mar Torres | València Diari

 

La relació entre Froilà de Marichalar i la seua parella, Mar Torres, pareix que va més allà d’un amor d’estiu i que el seu festeig s’està convertint en una relació sòlida. El net preferit del rei emèrit Joan Carles, que ja ha complit els 21 anys, s’ha passat l’estiu compartint plans amb la seua nova parella Mar Torres, amb qui va mantindre una relació fa 3 anys, que ara han représ.

 

Amb esta segona oportunitat, pareix que la parella ha aprofundit més en els seus llaços familiars i que la relació comença a adquirir signes d’estabilitat, almenys això és el que es desprén del temps que han compartit junts i de com ho han fet, dinant més d’una volta amb membres de les dos famílies amb total naturalitat. A més a més, l’entorn més proper de la família de Froilà assegura que Mar és molt educada i que és «un encant», a banda que Froilà «l’adora».

 

Una segona oportunitat que dona els seus fruits

D’esta manera, la parella no s’amaga i ha disfrutat de l’estiu mostrant sense cap pudor el temps que passaven junts i compartint imàtgens dels seus dinars amb familiars i amics, sense amagar-se en cap moment. Els que els han vist de ben prop asseguren que estan molt enamorats i que «Froilà és molt afectuós i atent amb Mar i quan està amb ella se’l veu millor». 

  

Froilà i la seva exparella, Mar Torres, en una imatge d'arxiu

Froilà i Mar Torres s’han donat una segona oportunitat | Telecinco

 

Este estiu, la parella ha compartit descans estival en Dehesa de Campoamor, en la comarca del Baix Segura (Alacant), i en la ciutat de Marbella, i ara que s’ha acabat l’estiu, tot apunta que la relació seguix igual i que els dos tornaran a Miami a prosseguir amb els seus estudis universitaris mantenint-se com a parella. Així, pareix que la seua relació s’ha tornat més madura i que la primera etapa que van deixar arrere ha donat pas a una segona etapa més sòlida que promet una relació a llarg termini.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.