18.5 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Froilà de Marichalar i Mar Torres mantenen una relació sòlida

Froilà de Marichalar i Mar Torres

Froilà de Marichalar i Mar Torres | València Diari

 

La relació entre Froilà de Marichalar i la seua parella, Mar Torres, pareix que va més allà d’un amor d’estiu i que el seu festeig s’està convertint en una relació sòlida. El net preferit del rei emèrit Joan Carles, que ja ha complit els 21 anys, s’ha passat l’estiu compartint plans amb la seua nova parella Mar Torres, amb qui va mantindre una relació fa 3 anys, que ara han représ.

 

Amb esta segona oportunitat, pareix que la parella ha aprofundit més en els seus llaços familiars i que la relació comença a adquirir signes d’estabilitat, almenys això és el que es desprén del temps que han compartit junts i de com ho han fet, dinant més d’una volta amb membres de les dos famílies amb total naturalitat. A més a més, l’entorn més proper de la família de Froilà assegura que Mar és molt educada i que és «un encant», a banda que Froilà «l’adora».

 

Una segona oportunitat que dona els seus fruits

D’esta manera, la parella no s’amaga i ha disfrutat de l’estiu mostrant sense cap pudor el temps que passaven junts i compartint imàtgens dels seus dinars amb familiars i amics, sense amagar-se en cap moment. Els que els han vist de ben prop asseguren que estan molt enamorats i que «Froilà és molt afectuós i atent amb Mar i quan està amb ella se’l veu millor». 

  

Froilà i la seva exparella, Mar Torres, en una imatge d'arxiu

Froilà i Mar Torres s’han donat una segona oportunitat | Telecinco

 

Este estiu, la parella ha compartit descans estival en Dehesa de Campoamor, en la comarca del Baix Segura (Alacant), i en la ciutat de Marbella, i ara que s’ha acabat l’estiu, tot apunta que la relació seguix igual i que els dos tornaran a Miami a prosseguir amb els seus estudis universitaris mantenint-se com a parella. Així, pareix que la seua relació s’ha tornat més madura i que la primera etapa que van deixar arrere ha donat pas a una segona etapa més sòlida que promet una relació a llarg termini.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’IVAM rescata a la generació que va trencar amb el sorollismo i va renovar l’art valencià

L'IVAM ha presentat 'Atrevir-se a més. València abans de l'art normatiu. 1947-1960', amb més de 200 obres de 50 artistes que van qüestionar l'academicisme i el sorollismo. La mostra reivindica el seu paper en la modernització artística dels anys cinquanta.

Bernabé urgix a actuar en l’IES Campanar per greus deficiències després de confirmar-se un cas de legionel·la

Bernabé ha exigit a la Generalitat i a l'Ajuntament intervindre d'urgència en l'IES Campanar per deficiències acumulades i un cas de legionel·la. Sanitat ha indicat que no hi ha cap cas confirmat de pneumònia per legionel·la en el centre.

La matinada més freda de la tardor en la Comunitat: -5,9 °C a Morella

La matinada ha sigut la més freda de la tardor en la Comunitat Valenciana, amb -5,9 °C a Morella i 49 estacions sota zero. En la costa, les mínimes han oscil·lat entre 9 i 13 °C.

Les obres del centre comercial de Turianova a València arrancaran a principis de 2026

Infinity, el futur complex de Turianova, iniciarà les obres a inicis de 2026, amb dos anys de treballs, 500 milions d'inversió i fins a 9.000 ocupacions previstes.

Catalá nega que Vox demanara renunciar a la ZBE per a facilitar a Pérez Llorca

L'alcaldessa ha rebutjat que la ZBE de València siga una moneda de canvi en la negociació autonòmica i ha defés mantindre el calendari per a no perdre fons europeus.

AVA estima que el graníssol del dilluns ha danyat 5.000 tones de caquis a la Ribera

AVA-Asaja estima 5.000 tones de caqui afectades per la calamarsada del dilluns a la Ribera, amb danys a Carlet i Massalavés. La pèrdua agreuja el minvament de la campanya i pot elevar el preu de la fruita sana

Massó consultarà als síndics i fixarà demà la investidura de Pérez Llorca

Massó consultarà als síndics este dijous sobre la candidatura de Juanfran Pérez Llorca i, després, fixarà la data del ple, que serà la setmana vinent. El PP va registrar la proposta després d'esgotar el termini i necessita el suport de Vox per a la majoria

Detingut a Castelló un fugitiu entre els deu més buscats del Canadà

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a un fugitiu inclòs entre els deu més buscats del Canadà. Està reclamat per frau, robatori d'identitat i trànsit d'informació personal.