Gloria Camila publica un vídeo amb el seu gosset

Imagen de Gloria Camila con su nuevo cachorrito.

Imatge de la Gloria Camila amb el seu nou gosset | Mtmad

 

Gloria Camila ha aprofitat el seu canal en ‘Mtmad’ per presentar al nou membre de la seua família. La filla d’Ortega Cano ha viatjat amb el seu nóvio Kiko fins a una casa on han recollit al petit Finqui, un gosset de poc més d’un mes.

La parella s’ha mostrat molt contenta amb la nova incorporació a la família. I és que tant ella com el seu pare són grans amants dels animals, especialment dels gossos. El cadell, que té un gran pelatge blanc i marró, es mostra molt afectuós amb els seus nous amos, que segur que el cuidaran a la perfecció.

 

Ortega Cano fa dels gossos el seu mitjà de vida

Tanta és la passió del destre i de la seua família per estos animals que ha muntat un nou negoci anomenat SitCan, una residència canina i un centre d’ensinistrament. En el vídeo gravat per Glòria, també es poden veure imatges de les instal·lacions que estan situades en una gran finca situada a San Sebastián de los Reyes

 

Ortega Cano con dos perritos en las instalaciones de SitCan.

Ortega Cano amb dos gossets a les instal·lacions de SitCan | Mtmad

 

Així doncs el petit Finqui podrà disfrutar dels més de 3.000 metres quadrats de gespa natural, sempre que Gloria no el puga cuidar, a més segur que serà un gos perfectament ensinistrat gràcies als serveis d’este negoci.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.

La fiscalia ha demanat 14 anys de presó per a un acusat de violar dos vegades a una dona a Alcoi

La fiscalia ha sol·licitat 14 anys de presó per a un home jutjat en l'Audiència d'Alacant per dos violacions presumptament ocorregudes a Alcoi. La denunciant s'ha reafirmat, l'acusat ha negat qualsevol contacte sexual i el juí ha quedat vist per a sentència

Organitzacions propalestines alerten d’escales a Espanya de dos vaixells sospitosos de portar munició a Israel

Rescop i la Campanya per la fi del comerç d'armes amb Israel han avisat que dos vaixells de MSC faran escala a València i Barcelona i demanen inspeccions. També reclamen confiscar qualsevol material militar que es detecte per a complir amb l'obligació jurídica citada.

La CHJ actualitza els mapes de zones inundables per a reforçar la prevenció

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer revisa i actualitza la cartografia de perillositat i risc d'inundació després de la DANA de 2024, amb focus en el Magre i el barranc de Poio. La revisió afig noves ARPSI i subtrams i s'integrarà en el PGRI 2028-2032.