El guanyador d’OT3, Vicente Seguí, es retira: ‘Estic malalt i necessite curar-me’

Vicente Seguí, cantant valencià i guanyador de la tercera edició de ‘Operación Triunfo’ l’any 2003, ha anunciat la seua retirada de la música en les seues xarxes socials.

L’artista va revelar en un extens comunicat en el seu Instagram el 26 de març, que havia pres aquesta decisió per motius de salut.

El valencià va escriure en el seu compte: «Aquest missatge a moltes i molts de vosaltres us serà igual, però està escrit en concret per a totes i tots els que m’heu donat afecte, amor, companyia i suport entre moltes altres coses bones durant quasi 20 anys. Estic malalt i necessite curar-me«.

El cantant no va donar detalls sobre la mena de malaltia que pateix, però que no ha volgut dir de que es tracta . «Deixaré la música, de moment totalment, i no sé si en un futur podré reprendre-la des d’un punt d’alegria pura i vertadera«, va explicar.

El valencià ha demanat als seus seguidors que no es posen en contacte amb ell: «Us demane per favor, que no m’envieu missatges ni em crideu«. Ell va advertir que bloquejarà en el seu telèfon a qui ho faça. «No t’ho prengues com un atac a la teua ajuda i persona, és simplement per a la meua supervivència«, va expressar.

Per a finalitzar, Seguí, va deixar clar que, «quan us necessite, us buscaré, i si vosaltres em continueu volent buscar i trobar-me, així serà. I si no, no passa res, us desitge el millor a totes i tots i molta felicitat per a tots els que teniu els cors purs. Us vull i estic eternament agraït per tot el bo i màgic«.

Trajectòria

El cantant valencià va ser guanyador de la tercera edició del programa de televisió ‘Operación Triunfo‘, encara que el poc èxit de l’edició va provocar la cancel·lació del programa per part d’RTVE a mitjan anys 2004.

Seguí va llançar dos discos al mercat després de la seua victòria: ‘Confidencias’ i ‘Gardel mediterráneo’; encara que la seua carrera posterior s’ha centrat en l’aparició en diferents programes musicals en televisió, musicals o com a cantant d’orquestra i altres espectacles.

L’última vegada que va aparéixer en televisió va ser el gener de 2022 en el programa d’À Punt, ‘Atrapa’m si pots’, on diferents músics van voler retre homenatge a Concha Piquer.

Últimes notícies

Detenen a Elx un presumpte sicari reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua

Un home de 26 anys, reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua per un presumpte crim per encàrrec el 2024, ha sigut detingut a Elx gràcies a un dispositiu de la Policia Nacional coordinat a través d'Interpol.

A presó dos detinguts per robar 32.000 euros a un saló de jocs d’Alzira

Tres hòmens de 26, 32 i 36 anys han sigut detinguts per assaltar a punta de pistola un recaptador d’un saló de jocs d’Alzira i furtar-li 32.000 euros. Dos d’ells han ingressat en presó provisional, i el tercer està relacionat amb altres robatoris violents en la província de València.

Localitzen un cadàver al pantà de Bellús on buscaven un home desaparegut

Han trobat este divendres de matí un cadàver al pantà de Bellús, on des de dijous es buscava un home desaparegut. La Guàrdia Civil treballa ara en la identificació del cos.

La investigació confirma indicis que l’incendi d’El Saler ha sigut provocat

Les primeres perquisicions sobre l’incendi al parc natural de la Devesa de El Saler descarten causes naturals i apunten a un origen intencionat, segons ha explicat la delegada del Govern, Pilar Bernabé.

Els desallotjaments a El Saler continuen mentre l’incendi seguix actiu

Els desallotjaments per l’incendi forestal d’El Saler, que ja ha cremat 37 hectàrees, continuaran fins que el foc es puga estabilitzar. En l’extinció treballen deu mitjans aeris, 40 terrestres i més de 270 professionals, segons el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama.

Continua la recerca d’un home desaparegut al pantà de Bellús

Els servicis d’emergència continuen buscant des de dijous de vesprada un home desaparegut al pantà de Bellús, a la comarca de la Vall d'Albaida. En l’operatiu participen brigades forestals, drons, mitjans aeris, Guàrdia Civil i voluntariat especialitzat.

L’incendi de la Devesa de El Saler es manté estable i el perímetre queda contés

Els mitjans aeris han représ este matí les tasques d’extinció a la Devesa de El Saler, on l’incendi forestal declarat dijous es manté estable i amb el perímetre contés. Fins anit s’havien cremat 31,38 hectàrees i els efectius terrestres han treballat sense parar durant tota la nit.

Naix en Bioparc una cria de duiker roig de Natal i reforça el seu paper clau en la protecció d’esta espècie

Bioparc València ha anunciat el naixement d’una nova cria de duiker roig de Natal, una femella, i consolida el parc com a referent europeu en la protecció d’este antílop amenaçat, amb 12 naixements des de la seua obertura.