El guanyador d’OT3, Vicente Seguí, es retira: ‘Estic malalt i necessite curar-me’

Vicente Seguí, cantant valencià i guanyador de la tercera edició de ‘Operación Triunfo’ l’any 2003, ha anunciat la seua retirada de la música en les seues xarxes socials.

L’artista va revelar en un extens comunicat en el seu Instagram el 26 de març, que havia pres aquesta decisió per motius de salut.

El valencià va escriure en el seu compte: “Aquest missatge a moltes i molts de vosaltres us serà igual, però està escrit en concret per a totes i tots els que m’heu donat afecte, amor, companyia i suport entre moltes altres coses bones durant quasi 20 anys. Estic malalt i necessite curar-me“.

El cantant no va donar detalls sobre la mena de malaltia que pateix, però que no ha volgut dir de que es tracta . “Deixaré la música, de moment totalment, i no sé si en un futur podré reprendre-la des d’un punt d’alegria pura i vertadera“, va explicar.

El valencià ha demanat als seus seguidors que no es posen en contacte amb ell: “Us demane per favor, que no m’envieu missatges ni em crideu“. Ell va advertir que bloquejarà en el seu telèfon a qui ho faça. “No t’ho prengues com un atac a la teua ajuda i persona, és simplement per a la meua supervivència“, va expressar.

Per a finalitzar, Seguí, va deixar clar que, “quan us necessite, us buscaré, i si vosaltres em continueu volent buscar i trobar-me, així serà. I si no, no passa res, us desitge el millor a totes i tots i molta felicitat per a tots els que teniu els cors purs. Us vull i estic eternament agraït per tot el bo i màgic“.

Trajectòria

El cantant valencià va ser guanyador de la tercera edició del programa de televisió ‘Operación Triunfo‘, encara que el poc èxit de l’edició va provocar la cancel·lació del programa per part d’RTVE a mitjan anys 2004.

Seguí va llançar dos discos al mercat després de la seua victòria: ‘Confidencias’ i ‘Gardel mediterráneo’; encara que la seua carrera posterior s’ha centrat en l’aparició en diferents programes musicals en televisió, musicals o com a cantant d’orquestra i altres espectacles.

L’última vegada que va aparéixer en televisió va ser el gener de 2022 en el programa d’À Punt, ‘Atrapa’m si pots’, on diferents músics van voler retre homenatge a Concha Piquer.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.