El guanyador d’OT3, Vicente Seguí, es retira: ‘Estic malalt i necessite curar-me’

Vicente Seguí, cantant valencià i guanyador de la tercera edició de ‘Operación Triunfo’ l’any 2003, ha anunciat la seua retirada de la música en les seues xarxes socials.

L’artista va revelar en un extens comunicat en el seu Instagram el 26 de març, que havia pres aquesta decisió per motius de salut.

El valencià va escriure en el seu compte: «Aquest missatge a moltes i molts de vosaltres us serà igual, però està escrit en concret per a totes i tots els que m’heu donat afecte, amor, companyia i suport entre moltes altres coses bones durant quasi 20 anys. Estic malalt i necessite curar-me«.

El cantant no va donar detalls sobre la mena de malaltia que pateix, però que no ha volgut dir de que es tracta . «Deixaré la música, de moment totalment, i no sé si en un futur podré reprendre-la des d’un punt d’alegria pura i vertadera«, va explicar.

El valencià ha demanat als seus seguidors que no es posen en contacte amb ell: «Us demane per favor, que no m’envieu missatges ni em crideu«. Ell va advertir que bloquejarà en el seu telèfon a qui ho faça. «No t’ho prengues com un atac a la teua ajuda i persona, és simplement per a la meua supervivència«, va expressar.

Per a finalitzar, Seguí, va deixar clar que, «quan us necessite, us buscaré, i si vosaltres em continueu volent buscar i trobar-me, així serà. I si no, no passa res, us desitge el millor a totes i tots i molta felicitat per a tots els que teniu els cors purs. Us vull i estic eternament agraït per tot el bo i màgic«.

Trajectòria

El cantant valencià va ser guanyador de la tercera edició del programa de televisió ‘Operación Triunfo‘, encara que el poc èxit de l’edició va provocar la cancel·lació del programa per part d’RTVE a mitjan anys 2004.

Seguí va llançar dos discos al mercat després de la seua victòria: ‘Confidencias’ i ‘Gardel mediterráneo’; encara que la seua carrera posterior s’ha centrat en l’aparició en diferents programes musicals en televisió, musicals o com a cantant d’orquestra i altres espectacles.

L’última vegada que va aparéixer en televisió va ser el gener de 2022 en el programa d’À Punt, ‘Atrapa’m si pots’, on diferents músics van voler retre homenatge a Concha Piquer.

Últimes notícies

Torrevieja es convertix en capital mundial de les habaneres amb el seu 72é certamen coral

Torrevieja acull des d’este diumenge i fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneres i Polifonia, amb més de 700 coralistes de 13 països i un palmarés de 47.500 euros.

Compromís porta a Antifrau la subvenció del Consell a la pel·lícula de Disney ‘Enredados’

Compromís ha denunciat davant l'Agència Valenciana Antifrau la subvenció nominativa de 5 milions d'euros de la Generalitat a Sol Films 2026 SLU per al rodatge de 'Enredados' a la Ciutat de la Llum, i alerta de possibles irregularitats i d'un greuge per al sector audiovisual valencià.

Nit sufocant a la costa valenciana amb mínimes per damunt dels 25 graus i molta basca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha patit una nit tòrrida quasi generalitzada, amb mínimes superiors als 25 graus i una humitat pròxima al 90 % que ha multiplicat el bochorno.

El rector de la UV reclama finançament suficient per a garantir una universitat pública equitativa

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, defensa que la universitat pública necessita finançament suficient, planificació a llarg termini i més participació en les decisions polítiques per a garantir una societat més justa i equitativa.

Detingut a Montserrat per apunyalar greument son germà i atrinxerar-se a casa

La Guàrdia Civil ha detingut a Montserrat un home de 50 anys acusat d’intentar matar son germà a ganivetades i atrinxerar-se durant hores amb diverses armes blanques.

Dissabte amb calor extrema i tempestes fortes a la vesprada a l’interior de València

Les màximes tornen a ser molt altes a l’interior de València i sud d’Alacant este dissabte, amb tempestes fortes de vesprada i pols en suspensió. Diumenge s’esperen ruixats i tronades fortes o molt fortes a la província de València.

El FIB aguanta la calor i es rendix a l’indie amb The Kooks i Kaiser Chiefs

La segona jornada del FIB 2026 ha omplit Benicàssim d’indie britànic amb The Kooks i Kaiser Chiefs, i ha confirmat l’empenta de les bandes estatals malgrat la forta calor.

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.