El guanyador d’OT3, Vicente Seguí, es retira: ‘Estic malalt i necessite curar-me’

Vicente Seguí, cantant valencià i guanyador de la tercera edició de ‘Operación Triunfo’ l’any 2003, ha anunciat la seua retirada de la música en les seues xarxes socials.

L’artista va revelar en un extens comunicat en el seu Instagram el 26 de març, que havia pres aquesta decisió per motius de salut.

El valencià va escriure en el seu compte: “Aquest missatge a moltes i molts de vosaltres us serà igual, però està escrit en concret per a totes i tots els que m’heu donat afecte, amor, companyia i suport entre moltes altres coses bones durant quasi 20 anys. Estic malalt i necessite curar-me“.

El cantant no va donar detalls sobre la mena de malaltia que pateix, però que no ha volgut dir de que es tracta . “Deixaré la música, de moment totalment, i no sé si en un futur podré reprendre-la des d’un punt d’alegria pura i vertadera“, va explicar.

El valencià ha demanat als seus seguidors que no es posen en contacte amb ell: “Us demane per favor, que no m’envieu missatges ni em crideu“. Ell va advertir que bloquejarà en el seu telèfon a qui ho faça. “No t’ho prengues com un atac a la teua ajuda i persona, és simplement per a la meua supervivència“, va expressar.

Per a finalitzar, Seguí, va deixar clar que, “quan us necessite, us buscaré, i si vosaltres em continueu volent buscar i trobar-me, així serà. I si no, no passa res, us desitge el millor a totes i tots i molta felicitat per a tots els que teniu els cors purs. Us vull i estic eternament agraït per tot el bo i màgic“.

Trajectòria

El cantant valencià va ser guanyador de la tercera edició del programa de televisió ‘Operación Triunfo‘, encara que el poc èxit de l’edició va provocar la cancel·lació del programa per part d’RTVE a mitjan anys 2004.

Seguí va llançar dos discos al mercat després de la seua victòria: ‘Confidencias’ i ‘Gardel mediterráneo’; encara que la seua carrera posterior s’ha centrat en l’aparició en diferents programes musicals en televisió, musicals o com a cantant d’orquestra i altres espectacles.

L’última vegada que va aparéixer en televisió va ser el gener de 2022 en el programa d’À Punt, ‘Atrapa’m si pots’, on diferents músics van voler retre homenatge a Concha Piquer.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.