El guanyador d’OT3, Vicente Seguí, es retira: ‘Estic malalt i necessite curar-me’

Vicente Seguí, cantant valencià i guanyador de la tercera edició de ‘Operación Triunfo’ l’any 2003, ha anunciat la seua retirada de la música en les seues xarxes socials.

L’artista va revelar en un extens comunicat en el seu Instagram el 26 de març, que havia pres aquesta decisió per motius de salut.

El valencià va escriure en el seu compte: “Aquest missatge a moltes i molts de vosaltres us serà igual, però està escrit en concret per a totes i tots els que m’heu donat afecte, amor, companyia i suport entre moltes altres coses bones durant quasi 20 anys. Estic malalt i necessite curar-me“.

El cantant no va donar detalls sobre la mena de malaltia que pateix, però que no ha volgut dir de que es tracta . “Deixaré la música, de moment totalment, i no sé si en un futur podré reprendre-la des d’un punt d’alegria pura i vertadera“, va explicar.

El valencià ha demanat als seus seguidors que no es posen en contacte amb ell: “Us demane per favor, que no m’envieu missatges ni em crideu“. Ell va advertir que bloquejarà en el seu telèfon a qui ho faça. “No t’ho prengues com un atac a la teua ajuda i persona, és simplement per a la meua supervivència“, va expressar.

Per a finalitzar, Seguí, va deixar clar que, “quan us necessite, us buscaré, i si vosaltres em continueu volent buscar i trobar-me, així serà. I si no, no passa res, us desitge el millor a totes i tots i molta felicitat per a tots els que teniu els cors purs. Us vull i estic eternament agraït per tot el bo i màgic“.

Trajectòria

El cantant valencià va ser guanyador de la tercera edició del programa de televisió ‘Operación Triunfo‘, encara que el poc èxit de l’edició va provocar la cancel·lació del programa per part d’RTVE a mitjan anys 2004.

Seguí va llançar dos discos al mercat després de la seua victòria: ‘Confidencias’ i ‘Gardel mediterráneo’; encara que la seua carrera posterior s’ha centrat en l’aparició en diferents programes musicals en televisió, musicals o com a cantant d’orquestra i altres espectacles.

L’última vegada que va aparéixer en televisió va ser el gener de 2022 en el programa d’À Punt, ‘Atrapa’m si pots’, on diferents músics van voler retre homenatge a Concha Piquer.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.