Guerra per l’herència de Carlos Marín, de ‘Il Divo’

Una vegada més, una herència ha separat a dos parts d’una família, en aquest cas la del cantant d’Il Divo, Carlos Marín.

El baríton del quartet vocal internacional va morir sobtadament als 53 anys en un hospital de Manchester a causa de complicacions derivades de la Covid i, segons ha revelat el programa ‘Ya es mediodía’, en ell no hauria previst una mort prematura.

Segons ha aclarit Isabel Rábago, Carlos Marín va morir sense tindre el testament fet i la seua mare va confiar en la paraula de Geraldine i el suposat desig de deixar-li a ella i la seua filla el pis en el qual vivien.

Un pis valorat en 700.000 €, però que compta amb una hipoteca de 300.000 €. Hipoteca que pretén que pague la mare del cantant mitjançant la quantia que hauria rebut per l’assegurança de vida de Marín.
Una cosa davant la qual la mare i la família del cantant no està disposada a cedir i que els manté enfrontats. A més, Larrosa també hauria demanat els drets de les cançons que van compondre junts. Geraldine no travessa un bon moment econòmic.

La família de l’artista estaria en disposició de denunciar a Larrosa per assetjament per a aconseguir una ordre d’allunyament. Malgrat estar divorciats des de 2009, Marín i Larrosa mantenien una pròxima relació.

Segons l’advocat de la família, Marín no hauria especificat qui ha de fer-se càrrec del deute

En paraules de l’advocat de la família: «Com en el document no s’especifica, la beneficiària vol que la casa se li entregue lliure de càrregues, que siga la mare d’ell qui pague els endarreriments i la suma total«. «Mai vaig pensar que aquesta dona intentara arruïnar a la meua mare com l’està fent«, ha acusat una de les germanes del cantant, Rosa, a ‘Abc’.

La germana del cantant retrata una situació d’assetjament que ja s’hauria posat en mans de la justícia, de moment sense efecte: «Ella [Innocence] crida contínuament a la meua mare per telèfon i li ha provocat ja diverses crisis d’ansietat, no és just. Tal és el volum de crides que jo vaig sol·licitar una ordre d’allunyament que no es va concedir perquè l’havia de demanar la meua mare. Després de tot el que ha fet la meua mare per ella… A aqueixa dona només li mou els diners, cada somriure entregat al meu germà la va pagar amb escreix en efectiu«.

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.