Guerra per l’herència de Carlos Marín, de ‘Il Divo’

Una vegada més, una herència ha separat a dos parts d’una família, en aquest cas la del cantant d’Il Divo, Carlos Marín.

El baríton del quartet vocal internacional va morir sobtadament als 53 anys en un hospital de Manchester a causa de complicacions derivades de la Covid i, segons ha revelat el programa ‘Ya es mediodía’, en ell no hauria previst una mort prematura.

Segons ha aclarit Isabel Rábago, Carlos Marín va morir sense tindre el testament fet i la seua mare va confiar en la paraula de Geraldine i el suposat desig de deixar-li a ella i la seua filla el pis en el qual vivien.

Un pis valorat en 700.000 €, però que compta amb una hipoteca de 300.000 €. Hipoteca que pretén que pague la mare del cantant mitjançant la quantia que hauria rebut per l’assegurança de vida de Marín.
Una cosa davant la qual la mare i la família del cantant no està disposada a cedir i que els manté enfrontats. A més, Larrosa també hauria demanat els drets de les cançons que van compondre junts. Geraldine no travessa un bon moment econòmic.

La família de l’artista estaria en disposició de denunciar a Larrosa per assetjament per a aconseguir una ordre d’allunyament. Malgrat estar divorciats des de 2009, Marín i Larrosa mantenien una pròxima relació.

Segons l’advocat de la família, Marín no hauria especificat qui ha de fer-se càrrec del deute

En paraules de l’advocat de la família: «Com en el document no s’especifica, la beneficiària vol que la casa se li entregue lliure de càrregues, que siga la mare d’ell qui pague els endarreriments i la suma total«. «Mai vaig pensar que aquesta dona intentara arruïnar a la meua mare com l’està fent«, ha acusat una de les germanes del cantant, Rosa, a ‘Abc’.

La germana del cantant retrata una situació d’assetjament que ja s’hauria posat en mans de la justícia, de moment sense efecte: «Ella [Innocence] crida contínuament a la meua mare per telèfon i li ha provocat ja diverses crisis d’ansietat, no és just. Tal és el volum de crides que jo vaig sol·licitar una ordre d’allunyament que no es va concedir perquè l’havia de demanar la meua mare. Després de tot el que ha fet la meua mare per ella… A aqueixa dona només li mou els diners, cada somriure entregat al meu germà la va pagar amb escreix en efectiu«.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.