15.8 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Guerra per l’herència de Carlos Marín, de ‘Il Divo’

Una vegada més, una herència ha separat a dos parts d’una família, en aquest cas la del cantant d’Il Divo, Carlos Marín.

El baríton del quartet vocal internacional va morir sobtadament als 53 anys en un hospital de Manchester a causa de complicacions derivades de la Covid i, segons ha revelat el programa ‘Ya es mediodía’, en ell no hauria previst una mort prematura.

Segons ha aclarit Isabel Rábago, Carlos Marín va morir sense tindre el testament fet i la seua mare va confiar en la paraula de Geraldine i el suposat desig de deixar-li a ella i la seua filla el pis en el qual vivien.

Un pis valorat en 700.000 €, però que compta amb una hipoteca de 300.000 €. Hipoteca que pretén que pague la mare del cantant mitjançant la quantia que hauria rebut per l’assegurança de vida de Marín.
Una cosa davant la qual la mare i la família del cantant no està disposada a cedir i que els manté enfrontats. A més, Larrosa també hauria demanat els drets de les cançons que van compondre junts. Geraldine no travessa un bon moment econòmic.

La família de l’artista estaria en disposició de denunciar a Larrosa per assetjament per a aconseguir una ordre d’allunyament. Malgrat estar divorciats des de 2009, Marín i Larrosa mantenien una pròxima relació.

Segons l’advocat de la família, Marín no hauria especificat qui ha de fer-se càrrec del deute

En paraules de l’advocat de la família: “Com en el document no s’especifica, la beneficiària vol que la casa se li entregue lliure de càrregues, que siga la mare d’ell qui pague els endarreriments i la suma total“. “Mai vaig pensar que aquesta dona intentara arruïnar a la meua mare com l’està fent“, ha acusat una de les germanes del cantant, Rosa, a ‘Abc’.

La germana del cantant retrata una situació d’assetjament que ja s’hauria posat en mans de la justícia, de moment sense efecte: “Ella [Innocence] crida contínuament a la meua mare per telèfon i li ha provocat ja diverses crisis d’ansietat, no és just. Tal és el volum de crides que jo vaig sol·licitar una ordre d’allunyament que no es va concedir perquè l’havia de demanar la meua mare. Després de tot el que ha fet la meua mare per ella… A aqueixa dona només li mou els diners, cada somriure entregat al meu germà la va pagar amb escreix en efectiu“.

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.