Guerra per l’herència de Carlos Marín, de ‘Il Divo’

Una vegada més, una herència ha separat a dos parts d’una família, en aquest cas la del cantant d’Il Divo, Carlos Marín.

El baríton del quartet vocal internacional va morir sobtadament als 53 anys en un hospital de Manchester a causa de complicacions derivades de la Covid i, segons ha revelat el programa ‘Ya es mediodía’, en ell no hauria previst una mort prematura.

Segons ha aclarit Isabel Rábago, Carlos Marín va morir sense tindre el testament fet i la seua mare va confiar en la paraula de Geraldine i el suposat desig de deixar-li a ella i la seua filla el pis en el qual vivien.

Un pis valorat en 700.000 €, però que compta amb una hipoteca de 300.000 €. Hipoteca que pretén que pague la mare del cantant mitjançant la quantia que hauria rebut per l’assegurança de vida de Marín.
Una cosa davant la qual la mare i la família del cantant no està disposada a cedir i que els manté enfrontats. A més, Larrosa també hauria demanat els drets de les cançons que van compondre junts. Geraldine no travessa un bon moment econòmic.

La família de l’artista estaria en disposició de denunciar a Larrosa per assetjament per a aconseguir una ordre d’allunyament. Malgrat estar divorciats des de 2009, Marín i Larrosa mantenien una pròxima relació.

Segons l’advocat de la família, Marín no hauria especificat qui ha de fer-se càrrec del deute

En paraules de l’advocat de la família: “Com en el document no s’especifica, la beneficiària vol que la casa se li entregue lliure de càrregues, que siga la mare d’ell qui pague els endarreriments i la suma total“. “Mai vaig pensar que aquesta dona intentara arruïnar a la meua mare com l’està fent“, ha acusat una de les germanes del cantant, Rosa, a ‘Abc’.

La germana del cantant retrata una situació d’assetjament que ja s’hauria posat en mans de la justícia, de moment sense efecte: “Ella [Innocence] crida contínuament a la meua mare per telèfon i li ha provocat ja diverses crisis d’ansietat, no és just. Tal és el volum de crides que jo vaig sol·licitar una ordre d’allunyament que no es va concedir perquè l’havia de demanar la meua mare. Després de tot el que ha fet la meua mare per ella… A aqueixa dona només li mou els diners, cada somriure entregat al meu germà la va pagar amb escreix en efectiu“.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.