«Cal que ho reconegues: Has mentit per Olga Moreno»

 

Antonio Canales és un dels personatges més enigmàtics de la premsa del cor. I és que el seu turbulent passat sentimental el va convertir en protagonista de moltes tertúlies, però ell mai ha volgut que la seva vida privada estigués en boca de tots. En un primer moment, l’artista ha intentat que el seu talent eclipsi els rumors als quals ha d’enfrontar-se, però, passat el temps, ha acabat caient en la temptació.

El ‘bailaor’ ha signat un contracte amb Telecinco, i l’audiència vol conèixer els seus íntims secrets. Com tota estrella que es pree, té un exèrcit de detractors ansiosos perquè cometi algun error i, la veritat, és que no ha trigat molt de temps a fer-ho.

El concursant de ‘Supervivientes’ va despertar la curiositat dels seus directors per l’estreta relació que mantenia amb Fidel Albiac. La primera a donar la notícia va ser Lydia Lozano, a ‘Tómbola‘, on va assegurar que el marit de Rociíto era cosí de Canales, i que tenien una relació molt especial. Vint anys més tard, la filla de la Jurado va confirmar aquesta informació a ‘Contar la verdad para seguir viva’, segons va explicar, la seva família es va portar molt malament amb l’advocat, i Antonio li va donar aixopluc durant una temporada.

Tot semblava anar bé fins que el ballarí ha desmentit a Rocío, garantint que únicament ha coincidit amb Fidel Albiac en tres ocasions, que mai han sigut amics, i que tampoc són família. Però Belén Rodríguez, comentarista de ‘Supervivientes’, no va trigar a condemnar l’actitud de l’artista, acusant-lo de ser covard, i d’haver-se deixat manipular per Olga Moreno. La dona d’Antonio David va coincidir amb Canales, i molts periodistes van vaticinar que tindrien una mala relació. Però, per a sorpresa de tots, han creat un vincle molt especial.

Alguns col·laboradors de Telecinco insinuen que l’empresària podria haver-lo manipulat, encara que l’artista defensa que és una dona estupenda i que mai ha fet al·lusió a l’huracà Carrasco. El suposat cosí de Fidel s’ha vist desbordat per la situació pel fet que la família Albiac ha demostrat que estava mentint, i no ha tingut més remei que reconéixer la seua falta de sinceritat. No obstant això, ho ha fet d’una forma molt particular, i alguns tertulians de ‘Supervivientes’ han perdut els nervis amb ell.

Té por Canales a Rocío Carrasco?

Antonio ha intentat justificar explicant que, quan va obrir les portes de casa al gendre de la Jurado, tenia molta feina: «Han passat 21 anys, era un moment de la meua carrera en què jo no parava». Canales assegura que tot ha sigut un malentés, i que sent un gran respecte cap a Fidel: «El que jo no mentisc en absolut és que amb ell he estat quatre o cinc vegades. No per això, no li tinc afecte. Igual que a Rociíto, l’hi tinc. No esperava que les meues paraules tinguessen esta repercussió. No vull fer mal a ningú».

Belén Rodríguez no ha acceptat estes disculpes, ja que és íntima amiga de la filla de ‘la més gran’, i no consent que ningú pose en dubte la seua sinceritat. La tertuliana està convençuda que Antonio no ha explicat la veritat per no tenir problemes amb Olga i, un cop ha arribat a Espanya, ha rectificat per quedar bé amb la família: «El tema és que has canviat vint vegades de versió. L’accident de Rocío va ser al febrer, i la gira del Japó al setembre. Fidel va estar un mes a casa teva, i això és innegable. Ell ha conviscut a casa teua amb tu. Aquí l’important és que tu ho reconegues. Has mentit per Olga».

Així tot, alguns defensors de Rociíto insinuen que la dona d’Antonio David i el ‘bailaor’ van fer un pacte per aplacar l’huracà Carrasco, en canvi, pel que fa a Canales, s’ha adonat que s’està enfrontant a un enemic molt poderós i ha ajupit el cap.

Últimes notícies

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.