«Cal que ho reconegues: Has mentit per Olga Moreno»

 

Antonio Canales és un dels personatges més enigmàtics de la premsa del cor. I és que el seu turbulent passat sentimental el va convertir en protagonista de moltes tertúlies, però ell mai ha volgut que la seva vida privada estigués en boca de tots. En un primer moment, l’artista ha intentat que el seu talent eclipsi els rumors als quals ha d’enfrontar-se, però, passat el temps, ha acabat caient en la temptació.

El ‘bailaor’ ha signat un contracte amb Telecinco, i l’audiència vol conèixer els seus íntims secrets. Com tota estrella que es pree, té un exèrcit de detractors ansiosos perquè cometi algun error i, la veritat, és que no ha trigat molt de temps a fer-ho.

El concursant de ‘Supervivientes’ va despertar la curiositat dels seus directors per l’estreta relació que mantenia amb Fidel Albiac. La primera a donar la notícia va ser Lydia Lozano, a ‘Tómbola‘, on va assegurar que el marit de Rociíto era cosí de Canales, i que tenien una relació molt especial. Vint anys més tard, la filla de la Jurado va confirmar aquesta informació a ‘Contar la verdad para seguir viva’, segons va explicar, la seva família es va portar molt malament amb l’advocat, i Antonio li va donar aixopluc durant una temporada.

Tot semblava anar bé fins que el ballarí ha desmentit a Rocío, garantint que únicament ha coincidit amb Fidel Albiac en tres ocasions, que mai han sigut amics, i que tampoc són família. Però Belén Rodríguez, comentarista de ‘Supervivientes’, no va trigar a condemnar l’actitud de l’artista, acusant-lo de ser covard, i d’haver-se deixat manipular per Olga Moreno. La dona d’Antonio David va coincidir amb Canales, i molts periodistes van vaticinar que tindrien una mala relació. Però, per a sorpresa de tots, han creat un vincle molt especial.

Alguns col·laboradors de Telecinco insinuen que l’empresària podria haver-lo manipulat, encara que l’artista defensa que és una dona estupenda i que mai ha fet al·lusió a l’huracà Carrasco. El suposat cosí de Fidel s’ha vist desbordat per la situació pel fet que la família Albiac ha demostrat que estava mentint, i no ha tingut més remei que reconéixer la seua falta de sinceritat. No obstant això, ho ha fet d’una forma molt particular, i alguns tertulians de ‘Supervivientes’ han perdut els nervis amb ell.

Té por Canales a Rocío Carrasco?

Antonio ha intentat justificar explicant que, quan va obrir les portes de casa al gendre de la Jurado, tenia molta feina: «Han passat 21 anys, era un moment de la meua carrera en què jo no parava». Canales assegura que tot ha sigut un malentés, i que sent un gran respecte cap a Fidel: «El que jo no mentisc en absolut és que amb ell he estat quatre o cinc vegades. No per això, no li tinc afecte. Igual que a Rociíto, l’hi tinc. No esperava que les meues paraules tinguessen esta repercussió. No vull fer mal a ningú».

Belén Rodríguez no ha acceptat estes disculpes, ja que és íntima amiga de la filla de ‘la més gran’, i no consent que ningú pose en dubte la seua sinceritat. La tertuliana està convençuda que Antonio no ha explicat la veritat per no tenir problemes amb Olga i, un cop ha arribat a Espanya, ha rectificat per quedar bé amb la família: «El tema és que has canviat vint vegades de versió. L’accident de Rocío va ser al febrer, i la gira del Japó al setembre. Fidel va estar un mes a casa teva, i això és innegable. Ell ha conviscut a casa teua amb tu. Aquí l’important és que tu ho reconegues. Has mentit per Olga».

Així tot, alguns defensors de Rociíto insinuen que la dona d’Antonio David i el ‘bailaor’ van fer un pacte per aplacar l’huracà Carrasco, en canvi, pel que fa a Canales, s’ha adonat que s’està enfrontant a un enemic molt poderós i ha ajupit el cap.

Últimes notícies

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.

Nit asfixiant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, mentre gran part del litoral valencià ha encadenat una altra nit tòrrida amb temperatures nocturnes superiors als 25 graus.

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.