«Cal que ho reconegues: Has mentit per Olga Moreno»

 

Antonio Canales és un dels personatges més enigmàtics de la premsa del cor. I és que el seu turbulent passat sentimental el va convertir en protagonista de moltes tertúlies, però ell mai ha volgut que la seva vida privada estigués en boca de tots. En un primer moment, l’artista ha intentat que el seu talent eclipsi els rumors als quals ha d’enfrontar-se, però, passat el temps, ha acabat caient en la temptació.

El ‘bailaor’ ha signat un contracte amb Telecinco, i l’audiència vol conèixer els seus íntims secrets. Com tota estrella que es pree, té un exèrcit de detractors ansiosos perquè cometi algun error i, la veritat, és que no ha trigat molt de temps a fer-ho.

El concursant de ‘Supervivientes’ va despertar la curiositat dels seus directors per l’estreta relació que mantenia amb Fidel Albiac. La primera a donar la notícia va ser Lydia Lozano, a ‘Tómbola‘, on va assegurar que el marit de Rociíto era cosí de Canales, i que tenien una relació molt especial. Vint anys més tard, la filla de la Jurado va confirmar aquesta informació a ‘Contar la verdad para seguir viva’, segons va explicar, la seva família es va portar molt malament amb l’advocat, i Antonio li va donar aixopluc durant una temporada.

Tot semblava anar bé fins que el ballarí ha desmentit a Rocío, garantint que únicament ha coincidit amb Fidel Albiac en tres ocasions, que mai han sigut amics, i que tampoc són família. Però Belén Rodríguez, comentarista de ‘Supervivientes’, no va trigar a condemnar l’actitud de l’artista, acusant-lo de ser covard, i d’haver-se deixat manipular per Olga Moreno. La dona d’Antonio David va coincidir amb Canales, i molts periodistes van vaticinar que tindrien una mala relació. Però, per a sorpresa de tots, han creat un vincle molt especial.

Alguns col·laboradors de Telecinco insinuen que l’empresària podria haver-lo manipulat, encara que l’artista defensa que és una dona estupenda i que mai ha fet al·lusió a l’huracà Carrasco. El suposat cosí de Fidel s’ha vist desbordat per la situació pel fet que la família Albiac ha demostrat que estava mentint, i no ha tingut més remei que reconéixer la seua falta de sinceritat. No obstant això, ho ha fet d’una forma molt particular, i alguns tertulians de ‘Supervivientes’ han perdut els nervis amb ell.

Té por Canales a Rocío Carrasco?

Antonio ha intentat justificar explicant que, quan va obrir les portes de casa al gendre de la Jurado, tenia molta feina: «Han passat 21 anys, era un moment de la meua carrera en què jo no parava». Canales assegura que tot ha sigut un malentés, i que sent un gran respecte cap a Fidel: «El que jo no mentisc en absolut és que amb ell he estat quatre o cinc vegades. No per això, no li tinc afecte. Igual que a Rociíto, l’hi tinc. No esperava que les meues paraules tinguessen esta repercussió. No vull fer mal a ningú».

Belén Rodríguez no ha acceptat estes disculpes, ja que és íntima amiga de la filla de ‘la més gran’, i no consent que ningú pose en dubte la seua sinceritat. La tertuliana està convençuda que Antonio no ha explicat la veritat per no tenir problemes amb Olga i, un cop ha arribat a Espanya, ha rectificat per quedar bé amb la família: «El tema és que has canviat vint vegades de versió. L’accident de Rocío va ser al febrer, i la gira del Japó al setembre. Fidel va estar un mes a casa teva, i això és innegable. Ell ha conviscut a casa teua amb tu. Aquí l’important és que tu ho reconegues. Has mentit per Olga».

Així tot, alguns defensors de Rociíto insinuen que la dona d’Antonio David i el ‘bailaor’ van fer un pacte per aplacar l’huracà Carrasco, en canvi, pel que fa a Canales, s’ha adonat que s’està enfrontant a un enemic molt poderós i ha ajupit el cap.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.