«Cal que ho reconegues: Has mentit per Olga Moreno»

 

Antonio Canales és un dels personatges més enigmàtics de la premsa del cor. I és que el seu turbulent passat sentimental el va convertir en protagonista de moltes tertúlies, però ell mai ha volgut que la seva vida privada estigués en boca de tots. En un primer moment, l’artista ha intentat que el seu talent eclipsi els rumors als quals ha d’enfrontar-se, però, passat el temps, ha acabat caient en la temptació.

El ‘bailaor’ ha signat un contracte amb Telecinco, i l’audiència vol conèixer els seus íntims secrets. Com tota estrella que es pree, té un exèrcit de detractors ansiosos perquè cometi algun error i, la veritat, és que no ha trigat molt de temps a fer-ho.

El concursant de ‘Supervivientes’ va despertar la curiositat dels seus directors per l’estreta relació que mantenia amb Fidel Albiac. La primera a donar la notícia va ser Lydia Lozano, a ‘Tómbola‘, on va assegurar que el marit de Rociíto era cosí de Canales, i que tenien una relació molt especial. Vint anys més tard, la filla de la Jurado va confirmar aquesta informació a ‘Contar la verdad para seguir viva’, segons va explicar, la seva família es va portar molt malament amb l’advocat, i Antonio li va donar aixopluc durant una temporada.

Tot semblava anar bé fins que el ballarí ha desmentit a Rocío, garantint que únicament ha coincidit amb Fidel Albiac en tres ocasions, que mai han sigut amics, i que tampoc són família. Però Belén Rodríguez, comentarista de ‘Supervivientes’, no va trigar a condemnar l’actitud de l’artista, acusant-lo de ser covard, i d’haver-se deixat manipular per Olga Moreno. La dona d’Antonio David va coincidir amb Canales, i molts periodistes van vaticinar que tindrien una mala relació. Però, per a sorpresa de tots, han creat un vincle molt especial.

Alguns col·laboradors de Telecinco insinuen que l’empresària podria haver-lo manipulat, encara que l’artista defensa que és una dona estupenda i que mai ha fet al·lusió a l’huracà Carrasco. El suposat cosí de Fidel s’ha vist desbordat per la situació pel fet que la família Albiac ha demostrat que estava mentint, i no ha tingut més remei que reconéixer la seua falta de sinceritat. No obstant això, ho ha fet d’una forma molt particular, i alguns tertulians de ‘Supervivientes’ han perdut els nervis amb ell.

Té por Canales a Rocío Carrasco?

Antonio ha intentat justificar explicant que, quan va obrir les portes de casa al gendre de la Jurado, tenia molta feina: «Han passat 21 anys, era un moment de la meua carrera en què jo no parava». Canales assegura que tot ha sigut un malentés, i que sent un gran respecte cap a Fidel: «El que jo no mentisc en absolut és que amb ell he estat quatre o cinc vegades. No per això, no li tinc afecte. Igual que a Rociíto, l’hi tinc. No esperava que les meues paraules tinguessen esta repercussió. No vull fer mal a ningú».

Belén Rodríguez no ha acceptat estes disculpes, ja que és íntima amiga de la filla de ‘la més gran’, i no consent que ningú pose en dubte la seua sinceritat. La tertuliana està convençuda que Antonio no ha explicat la veritat per no tenir problemes amb Olga i, un cop ha arribat a Espanya, ha rectificat per quedar bé amb la família: «El tema és que has canviat vint vegades de versió. L’accident de Rocío va ser al febrer, i la gira del Japó al setembre. Fidel va estar un mes a casa teva, i això és innegable. Ell ha conviscut a casa teua amb tu. Aquí l’important és que tu ho reconegues. Has mentit per Olga».

Així tot, alguns defensors de Rociíto insinuen que la dona d’Antonio David i el ‘bailaor’ van fer un pacte per aplacar l’huracà Carrasco, en canvi, pel que fa a Canales, s’ha adonat que s’està enfrontant a un enemic molt poderós i ha ajupit el cap.

Últimes notícies

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.

Arnau Tenas reforça la porteria del Mallorca cedit pel Villarreal

El porter del Villarreal Arnau Tenas jugarà al RCD Mallorca cedit fins a final de temporada, amb l’ascens com a gran objectiu. El meta català arriba com a primera opció per reforçar una porteria amb dubtes.

Set mitjans aeris i nombroses dotacions terrestres combaten un incendi a la Vall d’Uixó

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en un incendi declarat este dissabte a la Vall d'Uixó, que ja ha afectat zona forestal i ha obligat a desallotjar una urbanització de forma preventiva.

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.

Lucas Marí torna al València Basket i s’incorpora al primer equip

El jove exterior de Godella, format en la pedrera taronja i amb una temporada a la NCAA, s’incorpora al primer equip del València Basket per al pròxim curs.

Detingut a Paterna un jove per deu robatoris violents a València i Múrcia

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un jove de 20 anys acusat de deu robatoris amb violència i altres delictes comesos a diverses localitats de València i a Cartagena.

Marc Aguado celebra que el model continuista de l’Elx beneficie la plantilla

El migcampista de l’Elx Marc Aguado valora positivament el model de continuïtat amb Martín Anselmi, destaca els canterans i celebra la renovació de Josan Ferrández.