13.2 C
València
Dimecres, 17 desembre, 2025

«Cal que ho reconegues: Has mentit per Olga Moreno»

 

Antonio Canales és un dels personatges més enigmàtics de la premsa del cor. I és que el seu turbulent passat sentimental el va convertir en protagonista de moltes tertúlies, però ell mai ha volgut que la seva vida privada estigués en boca de tots. En un primer moment, l’artista ha intentat que el seu talent eclipsi els rumors als quals ha d’enfrontar-se, però, passat el temps, ha acabat caient en la temptació.

El ‘bailaor’ ha signat un contracte amb Telecinco, i l’audiència vol conèixer els seus íntims secrets. Com tota estrella que es pree, té un exèrcit de detractors ansiosos perquè cometi algun error i, la veritat, és que no ha trigat molt de temps a fer-ho.

El concursant de ‘Supervivientes’ va despertar la curiositat dels seus directors per l’estreta relació que mantenia amb Fidel Albiac. La primera a donar la notícia va ser Lydia Lozano, a ‘Tómbola‘, on va assegurar que el marit de Rociíto era cosí de Canales, i que tenien una relació molt especial. Vint anys més tard, la filla de la Jurado va confirmar aquesta informació a ‘Contar la verdad para seguir viva’, segons va explicar, la seva família es va portar molt malament amb l’advocat, i Antonio li va donar aixopluc durant una temporada.

Tot semblava anar bé fins que el ballarí ha desmentit a Rocío, garantint que únicament ha coincidit amb Fidel Albiac en tres ocasions, que mai han sigut amics, i que tampoc són família. Però Belén Rodríguez, comentarista de ‘Supervivientes’, no va trigar a condemnar l’actitud de l’artista, acusant-lo de ser covard, i d’haver-se deixat manipular per Olga Moreno. La dona d’Antonio David va coincidir amb Canales, i molts periodistes van vaticinar que tindrien una mala relació. Però, per a sorpresa de tots, han creat un vincle molt especial.

Alguns col·laboradors de Telecinco insinuen que l’empresària podria haver-lo manipulat, encara que l’artista defensa que és una dona estupenda i que mai ha fet al·lusió a l’huracà Carrasco. El suposat cosí de Fidel s’ha vist desbordat per la situació pel fet que la família Albiac ha demostrat que estava mentint, i no ha tingut més remei que reconéixer la seua falta de sinceritat. No obstant això, ho ha fet d’una forma molt particular, i alguns tertulians de ‘Supervivientes’ han perdut els nervis amb ell.

Té por Canales a Rocío Carrasco?

Antonio ha intentat justificar explicant que, quan va obrir les portes de casa al gendre de la Jurado, tenia molta feina: «Han passat 21 anys, era un moment de la meua carrera en què jo no parava». Canales assegura que tot ha sigut un malentés, i que sent un gran respecte cap a Fidel: «El que jo no mentisc en absolut és que amb ell he estat quatre o cinc vegades. No per això, no li tinc afecte. Igual que a Rociíto, l’hi tinc. No esperava que les meues paraules tinguessen esta repercussió. No vull fer mal a ningú».

Belén Rodríguez no ha acceptat estes disculpes, ja que és íntima amiga de la filla de ‘la més gran’, i no consent que ningú pose en dubte la seua sinceritat. La tertuliana està convençuda que Antonio no ha explicat la veritat per no tenir problemes amb Olga i, un cop ha arribat a Espanya, ha rectificat per quedar bé amb la família: «El tema és que has canviat vint vegades de versió. L’accident de Rocío va ser al febrer, i la gira del Japó al setembre. Fidel va estar un mes a casa teva, i això és innegable. Ell ha conviscut a casa teua amb tu. Aquí l’important és que tu ho reconegues. Has mentit per Olga».

Així tot, alguns defensors de Rociíto insinuen que la dona d’Antonio David i el ‘bailaor’ van fer un pacte per aplacar l’huracà Carrasco, en canvi, pel que fa a Canales, s’ha adonat que s’està enfrontant a un enemic molt poderós i ha ajupit el cap.

Últimes notícies

Emergències entrega a la jutgessa el primer esborrany del Es-Alert del dia de la DANA

La Subdirecció d'Emergències va remetre al jutjat l'esborrany del Es-Alert del 29 d'octubre de 2024, amb fitxa tècnica i mapa. L'avís final es va difondre a les 20.11 després del debat en el Cecopi.

1-0: la Cultural torna a octaus cinc anys després després d’eliminar al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa va superar al Llevant per 1-0 i tornarà als octaus de final cinc anys després. Un gol de Rafa Tresaco i la falta d'encert granota van decidir.

De Mònaco a Granada: la Volta 2026 combina alta muntanya i una crono llarga

La ronda es disputarà del 22 d'agost al 13 de setembre, amb eixida a Mònaco i arribada a Granada. Hi haurà set finals enlaire i una crono de 32 km.

El Racing elimina al Vila-real amb un doblet d’Arana (2-1)

El Racing de Santander va superar al Vila-real per 2-1 i va avançar a octaus de la Copa del Rei gràcies a dos gols d'Arana. El conjunt groc va quedar fora després d'un arreón final insuficient.

La Cultural torna a octaus cinc anys després amb un 1-0 al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa tornarà als octaus de la Copa del Rei cinc anys després després del 1-0 al Llevant. Bañuz va sostindre el triomf i el rival va perdonar.

Martínez Mus fixa 2026 per a tindre en marxa el 100% del Pla Endavant postdana

El vicepresident tercer ha assegurat que en el primer semestre de 2026 estaran iniciades totes les actuacions del Pla Endavant després de la dana de 2024. Ha detallat inversions en depuració, transport i medi ambient i ha obert un encreuament de retrets amb l'oposició en Les Corts.

Aemet ha establit l’avís groc per pluges en el litoral sud de València i nord d’Alacant fins a la matinada del dijous

Aemet ha activat el nivell groc en el litoral sud de València i el nord d'Alacant per ruixats que podrien deixar 20 l/m² en una hora fins a les 7.00 del dijous. Altres avisos afecten trams del nord de València, el nord de Castelló i l'interior sud valencià durant la vesprada i la nit.

Barrachina defén que la Comunitat ha passat de perseguir a admirar als agricultors

El conseller Miguel Barrachina ha sostingut en Les Corts que la Comunitat ha passat 'de la persecució a l'admiració' dels agricultors i ha reivindicat més aigua, inversions i ajudes. L'oposició li ha enlletgit assumir l'agenda de Vox i la seua gestió de la DANA, mentres Vox li ha exigit complir el pacte d'investidura.