Informacions de ‘Sálvame’ avancen que María Jiménez estaria en estat crític

María Jiménez continua en estat greu

María Jiménez continua en estat greu | TELECINCO

 

L’estat de salut de María Jiménez torna a ser crític. La cantant va ser traslladada este dilluns 27 de maig de l’hospital de San Rafael en Cadiz al Virgen del Rocío de Sevilla, senyal que segons el periodista de ‘Sálvame’ José Antonio León indicaria que el seu estat és «crític», segons el que li haurien revelat algunes fonts familiars.

 

Recordem que María Jiménez va ser ingressada el passat 2 de maig per a ser intervinguda d’una obstrucció intestinal de la qual s’estava recuperant favorablement, fins que va ser traslladada a l’UCI per complicacions infeccioses que han empitjorat el seu estat. Açò, sumat als seus problemes circulatoris crònics i metabòlics que ja arrastrava des de feia temps, fan que la cantant estiga en estat greu.

 

Així, les informacions apuntarien a què este trasllat es deuria a un nou empitjorament de l’estat de salut de Jiménez, tot i que l’hospital no ha volgut emetre cap comunicat mèdic per a informar de l’estat de la pacient per desig exprés de la família. 

 

El cap de setmana passat, el fill de María Jiménez, Alejandro, connectava amb el programa ‘Viva la vida’ per a informar de la lleu millora que estava experimentant sa mare, que tot i que seguia en estat greu, els metges havien decidit llevar-li la respiració artificial i estava progressant favorablement. Tot i això, les últimes informacions apunten que la situació hauria tornat a empitjorar.

 

Alejandro explicant les últimes notícies de l'estat de salut de la seva mare

Alejandro explicant les últimes notícies de l’estat de salut de sa mare | TELECINCO

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.