Informacions de ‘Sálvame’ avancen que María Jiménez estaria en estat crític

María Jiménez continua en estat greu

María Jiménez continua en estat greu | TELECINCO

 

L’estat de salut de María Jiménez torna a ser crític. La cantant va ser traslladada este dilluns 27 de maig de l’hospital de San Rafael en Cadiz al Virgen del Rocío de Sevilla, senyal que segons el periodista de ‘Sálvame’ José Antonio León indicaria que el seu estat és «crític», segons el que li haurien revelat algunes fonts familiars.

 

Recordem que María Jiménez va ser ingressada el passat 2 de maig per a ser intervinguda d’una obstrucció intestinal de la qual s’estava recuperant favorablement, fins que va ser traslladada a l’UCI per complicacions infeccioses que han empitjorat el seu estat. Açò, sumat als seus problemes circulatoris crònics i metabòlics que ja arrastrava des de feia temps, fan que la cantant estiga en estat greu.

 

Així, les informacions apuntarien a què este trasllat es deuria a un nou empitjorament de l’estat de salut de Jiménez, tot i que l’hospital no ha volgut emetre cap comunicat mèdic per a informar de l’estat de la pacient per desig exprés de la família. 

 

El cap de setmana passat, el fill de María Jiménez, Alejandro, connectava amb el programa ‘Viva la vida’ per a informar de la lleu millora que estava experimentant sa mare, que tot i que seguia en estat greu, els metges havien decidit llevar-li la respiració artificial i estava progressant favorablement. Tot i això, les últimes informacions apunten que la situació hauria tornat a empitjorar.

 

Alejandro explicant les últimes notícies de l'estat de salut de la seva mare

Alejandro explicant les últimes notícies de l’estat de salut de sa mare | TELECINCO

 

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.