Informacions de ‘Sálvame’ avancen que María Jiménez estaria en estat crític

María Jiménez continua en estat greu

María Jiménez continua en estat greu | TELECINCO

 

L’estat de salut de María Jiménez torna a ser crític. La cantant va ser traslladada este dilluns 27 de maig de l’hospital de San Rafael en Cadiz al Virgen del Rocío de Sevilla, senyal que segons el periodista de ‘Sálvame’ José Antonio León indicaria que el seu estat és «crític», segons el que li haurien revelat algunes fonts familiars.

 

Recordem que María Jiménez va ser ingressada el passat 2 de maig per a ser intervinguda d’una obstrucció intestinal de la qual s’estava recuperant favorablement, fins que va ser traslladada a l’UCI per complicacions infeccioses que han empitjorat el seu estat. Açò, sumat als seus problemes circulatoris crònics i metabòlics que ja arrastrava des de feia temps, fan que la cantant estiga en estat greu.

 

Així, les informacions apuntarien a què este trasllat es deuria a un nou empitjorament de l’estat de salut de Jiménez, tot i que l’hospital no ha volgut emetre cap comunicat mèdic per a informar de l’estat de la pacient per desig exprés de la família. 

 

El cap de setmana passat, el fill de María Jiménez, Alejandro, connectava amb el programa ‘Viva la vida’ per a informar de la lleu millora que estava experimentant sa mare, que tot i que seguia en estat greu, els metges havien decidit llevar-li la respiració artificial i estava progressant favorablement. Tot i això, les últimes informacions apunten que la situació hauria tornat a empitjorar.

 

Alejandro explicant les últimes notícies de l'estat de salut de la seva mare

Alejandro explicant les últimes notícies de l’estat de salut de sa mare | TELECINCO

 

Últimes notícies

La protesta mensual per la DANA ix de València i arribarà a Alacant el 26 de setembre

La mobilització mensual per la gestió de la DANA de 2024 i contra l’expresident Carlos Mazón se celebrarà el 26 de setembre a Alacant, la primera vegada fora de la província de València. Les entitats reclamen que l’exdirigent deixe l’escó i declare davant la jutgessa de Catarroja.

El Valencia CF encadena el pitjor inici golejador de la seua història

El Valencia CF només ha marcat un gol en les quatre primeres jornades de Lliga, el seu pitjor inici anotador històric, tot i sumar un punt i no signar el seu peor registre quant a punts.

Nit sufocant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa valenciana

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, en una nova nit tòrrida al conjunt del litoral valencià, on moltes localitats no han baixat dels 25 graus.

Setmana de cel ras i calor intensa a València i al sud d’Alacant

Les màximes han baixat a Castelló però es manté la calor intensa a València i al sud d’Alacant, amb cels rasos i avisos de temperatures elevades també per a dimarts.

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.