Informacions de ‘Sálvame’ avancen que María Jiménez estaria en estat crític

María Jiménez continua en estat greu

María Jiménez continua en estat greu | TELECINCO

 

L’estat de salut de María Jiménez torna a ser crític. La cantant va ser traslladada este dilluns 27 de maig de l’hospital de San Rafael en Cadiz al Virgen del Rocío de Sevilla, senyal que segons el periodista de ‘Sálvame’ José Antonio León indicaria que el seu estat és «crític», segons el que li haurien revelat algunes fonts familiars.

 

Recordem que María Jiménez va ser ingressada el passat 2 de maig per a ser intervinguda d’una obstrucció intestinal de la qual s’estava recuperant favorablement, fins que va ser traslladada a l’UCI per complicacions infeccioses que han empitjorat el seu estat. Açò, sumat als seus problemes circulatoris crònics i metabòlics que ja arrastrava des de feia temps, fan que la cantant estiga en estat greu.

 

Així, les informacions apuntarien a què este trasllat es deuria a un nou empitjorament de l’estat de salut de Jiménez, tot i que l’hospital no ha volgut emetre cap comunicat mèdic per a informar de l’estat de la pacient per desig exprés de la família. 

 

El cap de setmana passat, el fill de María Jiménez, Alejandro, connectava amb el programa ‘Viva la vida’ per a informar de la lleu millora que estava experimentant sa mare, que tot i que seguia en estat greu, els metges havien decidit llevar-li la respiració artificial i estava progressant favorablement. Tot i això, les últimes informacions apunten que la situació hauria tornat a empitjorar.

 

Alejandro explicant les últimes notícies de l'estat de salut de la seva mare

Alejandro explicant les últimes notícies de l’estat de salut de sa mare | TELECINCO

 

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.