Informacions de ‘Sálvame’ avancen que María Jiménez estaria en estat crític

María Jiménez continua en estat greu

María Jiménez continua en estat greu | TELECINCO

 

L’estat de salut de María Jiménez torna a ser crític. La cantant va ser traslladada este dilluns 27 de maig de l’hospital de San Rafael en Cadiz al Virgen del Rocío de Sevilla, senyal que segons el periodista de ‘Sálvame’ José Antonio León indicaria que el seu estat és «crític», segons el que li haurien revelat algunes fonts familiars.

 

Recordem que María Jiménez va ser ingressada el passat 2 de maig per a ser intervinguda d’una obstrucció intestinal de la qual s’estava recuperant favorablement, fins que va ser traslladada a l’UCI per complicacions infeccioses que han empitjorat el seu estat. Açò, sumat als seus problemes circulatoris crònics i metabòlics que ja arrastrava des de feia temps, fan que la cantant estiga en estat greu.

 

Així, les informacions apuntarien a què este trasllat es deuria a un nou empitjorament de l’estat de salut de Jiménez, tot i que l’hospital no ha volgut emetre cap comunicat mèdic per a informar de l’estat de la pacient per desig exprés de la família. 

 

El cap de setmana passat, el fill de María Jiménez, Alejandro, connectava amb el programa ‘Viva la vida’ per a informar de la lleu millora que estava experimentant sa mare, que tot i que seguia en estat greu, els metges havien decidit llevar-li la respiració artificial i estava progressant favorablement. Tot i això, les últimes informacions apunten que la situació hauria tornat a empitjorar.

 

Alejandro explicant les últimes notícies de l'estat de salut de la seva mare

Alejandro explicant les últimes notícies de l’estat de salut de sa mare | TELECINCO

 

Anuncios

Últimes notícies

Quatre comunitats seguixen en avís per vent i fort onatge, amb Catalunya en nivell taronja

Quatre comunitats mantenen avisos per vent i temporal marítim, amb Catalunya en nivell taronja per ratxes de fins a 80 km/h i ones de fins a quatre metres.

Les comunitats autònomes mobilitzen 2.420 milions en ajudes per la guerra de l’Iran

Les comunitats autònomes han activat mesures de suport per la guerra de l'Iran per 2.420 milions d'euros, amb especial pes de País Basc, Catalunya, Comunitat Valenciana i Castella i Lleó.

El fort vent dona pas a un pont de Setmana Santa estable i més càlid en la Comunitat

El fort vent previst per a este dijous, especialment a Castelló, precedix a un pont de Setmana Santa estable en la Comunitat Valenciana, marcat per cels buidats i un progressiu ascens de les temperatures màximes.

El tramvia de València torna a la normalitat després del trencament de la catenària

Les línies 4 i 6 del tramvia de València recuperen des de primera hora la circulació habitual després del tall provocat pel enganchón d'un camió amb la catenària.

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.