15.4 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Isabel Pantoja és de nou embargada i està a un pas de perdre Cantora

 

Els deutes aguaiten a Isabel Pantoja i a la seua meitat de la finca Cantora, on viu la cançonetista al costat de part de la seua família, com el seu germà Agustín.

Segons la revista ‘Lecturas’, que ha tingut accés en exclusiva a la seua última garrotada financera, confirmat fa menys de tres setmanes, nou deute que pesa sobre el 52,4% de Cantora que figura al seu nom. Un deute, tant a Hisenda com als bancs, que fa que l’artista de ‘Marinero de luces’ dega ja 2,8 milions d’euros.

A punt de tancar 2021 i quan sobre la truncada relació amb el seu fill Kiko apuntaven esperançadors brots, Hisenda l’ha retornada al món real: una anotació d’embargament sobre la seua part de Cantora, una més, per la quantitat de 75.263 euros ve a sumar-se a un total d’1.514.080 que pesa sobre la finca, segons explica hui Lectures.

Explica hui ‘Lecturas’ que la cançonetista no satisfà el pagament de la hipoteca des d’abril de 2020, uns 11.000 euros mensuals. Així les coses, la possibilitat que la finca siga finalment subhastada, està cada dia més a prop, i Kiko Rivera podria perdre la seua meitat sense ser en absolut responsable dels deutes de la seua mare.

La finca va ser taxada en 4.348.404 euros fa sis anys: en cas d’aconseguir vendre-la per aqueixa quantitat, a ella li correspondrien 2.278.664. No veuria ni un euro, perquè ni amb aqueixes aconseguiria satisfer a tots els seus creditors.

Això, segons sempre la informació de la revista, la situa cada més prop de perdre la finca en la qual porta tancada aquests últims anys i on ha viscut coses tan importants com la recent mort de la seua mare.

La situació econòmica de la cantant és apressant. Ho era llavors i ho continua sent en l’actualitat, perquè els interessos de demora pels seus molts deutes no deixen d’augmentar. En l’actualitat, tot el seu patrimoni està a la disposició d’Hisenda i de la responsabilitat derivada de la condemna pel cas Blanqueig.

Una altra conseqüència podria ser que Kiko Rivera perda tot el que el seu pare, Paquirri, va deixar per a ell per la qüestionable administració que la seua progenitora ha fet d’aqueixos béns.
Amb tot, segons detalla la revista, l’eixida a subhasta de Cantora podria ser imminent.

Reconciliació?

 

Encara que la seua relació amb la família Pantoja sembla estar més freda que mai, el DJ no descarta un acostament amb la seua germana i amb la seua mare: “En aquestes dates poden passar qualsevol cosa”. Per tant, el Nadal podria propiciar aqueix retrobament amb Isa i Isabel Pantoja, però potser no amb la seua cosina, perquè no ha volgut nomenar a Anabel.

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.