Isabel Pantoja és de nou embargada i està a un pas de perdre Cantora

 

Els deutes aguaiten a Isabel Pantoja i a la seua meitat de la finca Cantora, on viu la cançonetista al costat de part de la seua família, com el seu germà Agustín.

Segons la revista ‘Lecturas’, que ha tingut accés en exclusiva a la seua última garrotada financera, confirmat fa menys de tres setmanes, nou deute que pesa sobre el 52,4% de Cantora que figura al seu nom. Un deute, tant a Hisenda com als bancs, que fa que l’artista de ‘Marinero de luces’ dega ja 2,8 milions d’euros.

A punt de tancar 2021 i quan sobre la truncada relació amb el seu fill Kiko apuntaven esperançadors brots, Hisenda l’ha retornada al món real: una anotació d’embargament sobre la seua part de Cantora, una més, per la quantitat de 75.263 euros ve a sumar-se a un total d’1.514.080 que pesa sobre la finca, segons explica hui Lectures.

Explica hui ‘Lecturas’ que la cançonetista no satisfà el pagament de la hipoteca des d’abril de 2020, uns 11.000 euros mensuals. Així les coses, la possibilitat que la finca siga finalment subhastada, està cada dia més a prop, i Kiko Rivera podria perdre la seua meitat sense ser en absolut responsable dels deutes de la seua mare.

La finca va ser taxada en 4.348.404 euros fa sis anys: en cas d’aconseguir vendre-la per aqueixa quantitat, a ella li correspondrien 2.278.664. No veuria ni un euro, perquè ni amb aqueixes aconseguiria satisfer a tots els seus creditors.

Això, segons sempre la informació de la revista, la situa cada més prop de perdre la finca en la qual porta tancada aquests últims anys i on ha viscut coses tan importants com la recent mort de la seua mare.

La situació econòmica de la cantant és apressant. Ho era llavors i ho continua sent en l’actualitat, perquè els interessos de demora pels seus molts deutes no deixen d’augmentar. En l’actualitat, tot el seu patrimoni està a la disposició d’Hisenda i de la responsabilitat derivada de la condemna pel cas Blanqueig.

Una altra conseqüència podria ser que Kiko Rivera perda tot el que el seu pare, Paquirri, va deixar per a ell per la qüestionable administració que la seua progenitora ha fet d’aqueixos béns.
Amb tot, segons detalla la revista, l’eixida a subhasta de Cantora podria ser imminent.

Reconciliació?

 

Encara que la seua relació amb la família Pantoja sembla estar més freda que mai, el DJ no descarta un acostament amb la seua germana i amb la seua mare: “En aquestes dates poden passar qualsevol cosa”. Per tant, el Nadal podria propiciar aqueix retrobament amb Isa i Isabel Pantoja, però potser no amb la seua cosina, perquè no ha volgut nomenar a Anabel.

Últimes notícies

El PSPV de la Diputació de València proposa uns pressupostos de 250 milions centrats en l’equitat territorial

El PSPV en la Diputació de València presenta una proposta de pressupostos per a 2026 amb 250 milions en inversions, centrats en l'equitat territorial i la recuperació dels municipis afectats per la dana.

Valenciaport licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric en el port

L'Autoritat Portuària de València licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric vinculat a la subestació ST1, clau en el seu pla Valenciaport Net Zero Emissions 2035.

Grues de 90 metres reparen de nit el pont de lAssut de lOr a València

Un equip d'especialistes treballa de nit amb grues de fins a 90 metres per a reparar i reforçar el pont de lAssut de lOr de València, allargant la seua vida útil i millorant la seua seguretat.

València tramita 7.500 informes de vulnerabilitat per la regularització d’immigrants

L'Ajuntament de València ha rebut més de 7.500 sol·licituds d'informe de vulnerabilitat des del 16 d'abril i manté una unitat específica per a agilitzar la regularització extraordinària d'immigrants.

La Comunitat Valenciana frega els 4 milions de passatgers aeris internacionals fins a abril

Espanya va rebre prop de 32,4 milions de passatgers aeris internacionals entre gener i abril i la Comunitat Valenciana va sumar 3,98 milions, quasi un 10% més que un any abans.

Segona jornada de vaga de metges en la Comunitat Valenciana amb ampli seguiment

La vaga de metges en la Comunitat Valenciana afronta la seua segona jornada amb un seguiment del 80% segons el sindicat convocant i prepara manifestacions a València i Alacant.

Cinc detinguts per una xarxa de cocaïna vinculada a una partida de 1.400 quilos a Castelló

La Guàrdia Civil deté en diverses localitats de Castelló a cinc persones vinculades a una organització de tràfic de cocaïna relacionada amb una partida de 1.400 quilos intervingut fa dos anys.

Wizz Air obrirà set noves rutes entre Espanya i Itàlia des de setembre

Wizz Air estrenarà set rutes que uniran Milà, Nàpols i Catània amb diverses ciutats espanyoles des de setembre i desembre, amb tarifes des de 24,99 euros.