Isabel Pantoja és de nou embargada i està a un pas de perdre Cantora

 

Els deutes aguaiten a Isabel Pantoja i a la seua meitat de la finca Cantora, on viu la cançonetista al costat de part de la seua família, com el seu germà Agustín.

Segons la revista ‘Lecturas’, que ha tingut accés en exclusiva a la seua última garrotada financera, confirmat fa menys de tres setmanes, nou deute que pesa sobre el 52,4% de Cantora que figura al seu nom. Un deute, tant a Hisenda com als bancs, que fa que l’artista de ‘Marinero de luces’ dega ja 2,8 milions d’euros.

A punt de tancar 2021 i quan sobre la truncada relació amb el seu fill Kiko apuntaven esperançadors brots, Hisenda l’ha retornada al món real: una anotació d’embargament sobre la seua part de Cantora, una més, per la quantitat de 75.263 euros ve a sumar-se a un total d’1.514.080 que pesa sobre la finca, segons explica hui Lectures.

Explica hui ‘Lecturas’ que la cançonetista no satisfà el pagament de la hipoteca des d’abril de 2020, uns 11.000 euros mensuals. Així les coses, la possibilitat que la finca siga finalment subhastada, està cada dia més a prop, i Kiko Rivera podria perdre la seua meitat sense ser en absolut responsable dels deutes de la seua mare.

La finca va ser taxada en 4.348.404 euros fa sis anys: en cas d’aconseguir vendre-la per aqueixa quantitat, a ella li correspondrien 2.278.664. No veuria ni un euro, perquè ni amb aqueixes aconseguiria satisfer a tots els seus creditors.

Això, segons sempre la informació de la revista, la situa cada més prop de perdre la finca en la qual porta tancada aquests últims anys i on ha viscut coses tan importants com la recent mort de la seua mare.

La situació econòmica de la cantant és apressant. Ho era llavors i ho continua sent en l’actualitat, perquè els interessos de demora pels seus molts deutes no deixen d’augmentar. En l’actualitat, tot el seu patrimoni està a la disposició d’Hisenda i de la responsabilitat derivada de la condemna pel cas Blanqueig.

Una altra conseqüència podria ser que Kiko Rivera perda tot el que el seu pare, Paquirri, va deixar per a ell per la qüestionable administració que la seua progenitora ha fet d’aqueixos béns.
Amb tot, segons detalla la revista, l’eixida a subhasta de Cantora podria ser imminent.

Reconciliació?

 

Encara que la seua relació amb la família Pantoja sembla estar més freda que mai, el DJ no descarta un acostament amb la seua germana i amb la seua mare: «En aquestes dates poden passar qualsevol cosa». Per tant, el Nadal podria propiciar aqueix retrobament amb Isa i Isabel Pantoja, però potser no amb la seua cosina, perquè no ha volgut nomenar a Anabel.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.