Isabel Pantoja és de nou embargada i està a un pas de perdre Cantora

 

Els deutes aguaiten a Isabel Pantoja i a la seua meitat de la finca Cantora, on viu la cançonetista al costat de part de la seua família, com el seu germà Agustín.

Segons la revista ‘Lecturas’, que ha tingut accés en exclusiva a la seua última garrotada financera, confirmat fa menys de tres setmanes, nou deute que pesa sobre el 52,4% de Cantora que figura al seu nom. Un deute, tant a Hisenda com als bancs, que fa que l’artista de ‘Marinero de luces’ dega ja 2,8 milions d’euros.

A punt de tancar 2021 i quan sobre la truncada relació amb el seu fill Kiko apuntaven esperançadors brots, Hisenda l’ha retornada al món real: una anotació d’embargament sobre la seua part de Cantora, una més, per la quantitat de 75.263 euros ve a sumar-se a un total d’1.514.080 que pesa sobre la finca, segons explica hui Lectures.

Explica hui ‘Lecturas’ que la cançonetista no satisfà el pagament de la hipoteca des d’abril de 2020, uns 11.000 euros mensuals. Així les coses, la possibilitat que la finca siga finalment subhastada, està cada dia més a prop, i Kiko Rivera podria perdre la seua meitat sense ser en absolut responsable dels deutes de la seua mare.

La finca va ser taxada en 4.348.404 euros fa sis anys: en cas d’aconseguir vendre-la per aqueixa quantitat, a ella li correspondrien 2.278.664. No veuria ni un euro, perquè ni amb aqueixes aconseguiria satisfer a tots els seus creditors.

Això, segons sempre la informació de la revista, la situa cada més prop de perdre la finca en la qual porta tancada aquests últims anys i on ha viscut coses tan importants com la recent mort de la seua mare.

La situació econòmica de la cantant és apressant. Ho era llavors i ho continua sent en l’actualitat, perquè els interessos de demora pels seus molts deutes no deixen d’augmentar. En l’actualitat, tot el seu patrimoni està a la disposició d’Hisenda i de la responsabilitat derivada de la condemna pel cas Blanqueig.

Una altra conseqüència podria ser que Kiko Rivera perda tot el que el seu pare, Paquirri, va deixar per a ell per la qüestionable administració que la seua progenitora ha fet d’aqueixos béns.
Amb tot, segons detalla la revista, l’eixida a subhasta de Cantora podria ser imminent.

Reconciliació?

 

Encara que la seua relació amb la família Pantoja sembla estar més freda que mai, el DJ no descarta un acostament amb la seua germana i amb la seua mare: «En aquestes dates poden passar qualsevol cosa». Per tant, el Nadal podria propiciar aqueix retrobament amb Isa i Isabel Pantoja, però potser no amb la seua cosina, perquè no ha volgut nomenar a Anabel.

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.