6.5 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Isabel Pantoja és de nou embargada i està a un pas de perdre Cantora

 

Els deutes aguaiten a Isabel Pantoja i a la seua meitat de la finca Cantora, on viu la cançonetista al costat de part de la seua família, com el seu germà Agustín.

Segons la revista ‘Lecturas’, que ha tingut accés en exclusiva a la seua última garrotada financera, confirmat fa menys de tres setmanes, nou deute que pesa sobre el 52,4% de Cantora que figura al seu nom. Un deute, tant a Hisenda com als bancs, que fa que l’artista de ‘Marinero de luces’ dega ja 2,8 milions d’euros.

A punt de tancar 2021 i quan sobre la truncada relació amb el seu fill Kiko apuntaven esperançadors brots, Hisenda l’ha retornada al món real: una anotació d’embargament sobre la seua part de Cantora, una més, per la quantitat de 75.263 euros ve a sumar-se a un total d’1.514.080 que pesa sobre la finca, segons explica hui Lectures.

Explica hui ‘Lecturas’ que la cançonetista no satisfà el pagament de la hipoteca des d’abril de 2020, uns 11.000 euros mensuals. Així les coses, la possibilitat que la finca siga finalment subhastada, està cada dia més a prop, i Kiko Rivera podria perdre la seua meitat sense ser en absolut responsable dels deutes de la seua mare.

La finca va ser taxada en 4.348.404 euros fa sis anys: en cas d’aconseguir vendre-la per aqueixa quantitat, a ella li correspondrien 2.278.664. No veuria ni un euro, perquè ni amb aqueixes aconseguiria satisfer a tots els seus creditors.

Això, segons sempre la informació de la revista, la situa cada més prop de perdre la finca en la qual porta tancada aquests últims anys i on ha viscut coses tan importants com la recent mort de la seua mare.

La situació econòmica de la cantant és apressant. Ho era llavors i ho continua sent en l’actualitat, perquè els interessos de demora pels seus molts deutes no deixen d’augmentar. En l’actualitat, tot el seu patrimoni està a la disposició d’Hisenda i de la responsabilitat derivada de la condemna pel cas Blanqueig.

Una altra conseqüència podria ser que Kiko Rivera perda tot el que el seu pare, Paquirri, va deixar per a ell per la qüestionable administració que la seua progenitora ha fet d’aqueixos béns.
Amb tot, segons detalla la revista, l’eixida a subhasta de Cantora podria ser imminent.

Reconciliació?

 

Encara que la seua relació amb la família Pantoja sembla estar més freda que mai, el DJ no descarta un acostament amb la seua germana i amb la seua mare: “En aquestes dates poden passar qualsevol cosa”. Per tant, el Nadal podria propiciar aqueix retrobament amb Isa i Isabel Pantoja, però potser no amb la seua cosina, perquè no ha volgut nomenar a Anabel.

Últimes notícies

86-73: el València doblega al Partizan i tanca la primera tornada al capdamunt

El València Basket va véncer 86-73 a un Partizan en millora després d'anar a remolc durant gran part del dol. Va remuntar amb Thompson i el rebot ofensiu per a tancar la primera volta a dalt.

L’Elx tanca 24-25 amb 7 milions de pèrdues i preveu 15 de benefici en 25-26

La junta d'accionistes va aprovar uns comptes amb prop de 7 milions en negatiu i un pressupost que anticipa 15 milions de benefici en 2025-26. El club va eixir del concurs de creditors i mantindrà la inversió en plantilla i infraestructures.

El Govern designa a Zulima Pérez per a tancar amb Martínez Mus la comissió mixta de la DANA

El Govern ha designat a Zulima Pérez com a interlocutora per a concretar amb Vicente Martínez Mus la comissió mixta de la DANA. Les dos parts han fixat una reunió el 9 de gener per a acordar la seua constitució i definir el seu funcionament.

Nit de cap d’any: els suplements del taxi poden arribar a 6,7 euros en diverses ciutats

L'OCU assenyala que en Nit de cap d'any els taxis apliquen recàrrecs fixos que encarixen el trajecte. Madrid, Lleida i Palma figuren entre les ciutats amb suplements més alts.

Anticicló en Nit de cap d’any: més fred i boires denses a l’interior

El dimecres de Nit de cap d'any estarà marcat per un anticicló que deixarà temps estable, descens tèrmic i boires persistents a l'interior. Aemet preveu gelades generalitzades i tramuntana a l'Empordà.

Detingut un veí per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un veí de l'immoble ha sigut detingut per la seua presumpta relació amb l'incendi registrat el dilluns a Crevillent. Una jove de 25 anys va morir a l'hospital i va haver-hi una evacuació massiva.

El València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener i el València-Unicaja s’avança al dissabte 10

L'ajornat València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener a les 20.30 en el Roig Arena. El dol amb Unicaja s'avança al dissabte 10 a les 18.30.

5 anys i 11 mesos de presó per intentar assassinar a la seua dona després de comunicar-li la ruptura

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a cinc anys i onze mesos de presó a un home per la temptativa d'homicidi de la seua dona amb un cúter després d'anunciar-li la ruptura. La sentència aplica agreujants de gènere i parentiu i imposa allunyament, retirada de pàtria potestat i possible expulsió.