Isabel Pantoja ja ha declarat en el judici contra el seu germà Agustín

 

Ahir va ser un dia clau en la batalla legal que ha iniciat Kiko Rivera contra la seua família. Isabel Pantoja va arribar als jutjats de Chiclana de la Frontera (que es troben a Cadis, a aproximadament mitja hora amb cotxe de la finca Cantora) per a declarar com a testimoni en el judici que enfronta al seu germà Agustín i el seu fill.

Vestida de negre i oculta després d’unes ulleres de sol i una màscara amb les seues inicials, la cantant ha evitat pronunciar-se davant els mitjans sobre este assumpte tan delicat, però estes imatges podrien prendre’s com una declaració d’intencions per part de l’artista cap al seu fill, ja que ha arribat del braç del seu germà, del qual no s’ha separat ni un sol moment des de l’inici del seu enfrontament amb Kiko.

Una situació molt complicada per a la cançonetista, qui ha de girar-li l’esquena a un dels seus principals suports i mà dreta. D’eixa forma, a Pantoja li ha tocat hui confessar el que el seu germà hauria fet amb els diners que Kiko li va cedir per a salvar a la seua mare de la presó.

Segons el Dj, ell va confiar en la paraula del seu oncle, al qual considerava el seu segon pare, en signar-li uns poders notarials. I el testimoniatge d’Isabel seria clau per a ajudar al seu fill, ja que Agustín s’enfronta entre 1 i 4 anys de presó.

Després que Kiko decidira exposar els draps bruts de la seua mare en televisió, ella s’aïllava en Cantora.
Allí només va poder comptar amb el suport del seu estimat germà, que s’ha convertit en la seua ombra. Així, no sorprén que continuen formant una pinya. “Ha de caure un meteorit a Espanya perquè jo lleve eixa demanda”, advertia Rivera.

 Això sí, Pantoja ha fulminat amb la mirada al reporter que li ha preguntat si tenia por que el seu germà poguera acabar a la presó.

 

Kiko Rivera torna a la càrrega contra Isabel Pantoja: ‘Quina pena de família tinc’

 

La relació de Kiko i el seu oncle és actualment inexistent, igual que amb la seua mare, amb qui la situació es va començar a refredar arran de l’estiu passat encara que no va ser fins a octubre quan es va produir un abans i un després.

El DJ no és l’únic que ha emprés accions legals contra la seua família, ja que Agustín Pantoja ha denunciat a Kiko per haver vulnerat el seu dret a l’honor i a la intimitat amb les seues declaracions en les seues últimes entrevistes.

Segons va comptar el sevillà, els advocats del seu oncle, que són els mateixos que els de la seua mare, “es van posar en contacte amb els meus dient que volien arribar a un acord”. “Jo els vaig dir que OK i, per a saber que venien de bona fe, el primer que havien de fer era entregar-me els estris del meu pare que em pertanyen i estan escrits en el testament”, va declarar després del seu viatge a Nepal amb Jesús Calleja.

“Van dir que sí, que no tenien cap problema, però l’endemà deien que no els trobaven”, va afegir amb un somriure irònic. Finalment, la família ha decidit solucionar les seues diferències en els tribunals. “Només vull que es faça justícia i, si algú ha fet les coses malament, perquè haurà de pagar”, va dir Kiko.

Isabel Pantoja està travessant un moment personal molt complicat. L’última vegada que la vam veure davant la premsa va ser el passat 29 d’abril, quan va presentar amb un gran somriure el seu nou projecte en Mediaset, ‘Top Star: Cuánto vale tu voz?’. 

Aquell dia va sorprendre a tots per la seua primesa. “He baixat molt de pes, però per por. Se’m va tancar l’estómac, no podia menjar”, va assegurar. I va aclarir que no havia estat “reclosa” en Cantora “sinó a la meua casa, cuidant a la meua mare, que és el més gran que tinc en la meua vida”.

“Em cuide molt per a no contagiar ni a la meua mare ni a ningú. Per això, he estat un any i dos mesos sense eixir per a res. Continuaré cuidant-me fins que em vacunen, que ho estic desitjant. La meua mare ja està vacunada, gràcies a Déu”, va afegir.

L’artista s’ha mantingut allunyada de la tempesta mediàtica provocada per les dures declaracions del DJ en el programa ‘Contora, la herencia envenenada’,  i així pretén continuar. Als seus 65 anys, el seu únic objectiu és continuar treballant.

“Si Déu vol, comencem la gira el 7 d’agost, a Jerez de la Frontera. Després, anirem a Amèrica Llatina i els Estats Units”, va anunciar, i va aprofitar l’ocasió per a desmentir que tinguera intenció de retirar-se a Miami o a rodar un documental a l’estil de Rocío Carrasco.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.