Isabel Pantoja ja ha declarat en el judici contra el seu germà Agustín

 

Ahir va ser un dia clau en la batalla legal que ha iniciat Kiko Rivera contra la seua família. Isabel Pantoja va arribar als jutjats de Chiclana de la Frontera (que es troben a Cadis, a aproximadament mitja hora amb cotxe de la finca Cantora) per a declarar com a testimoni en el judici que enfronta al seu germà Agustín i el seu fill.

Vestida de negre i oculta després d’unes ulleres de sol i una màscara amb les seues inicials, la cantant ha evitat pronunciar-se davant els mitjans sobre este assumpte tan delicat, però estes imatges podrien prendre’s com una declaració d’intencions per part de l’artista cap al seu fill, ja que ha arribat del braç del seu germà, del qual no s’ha separat ni un sol moment des de l’inici del seu enfrontament amb Kiko.

Una situació molt complicada per a la cançonetista, qui ha de girar-li l’esquena a un dels seus principals suports i mà dreta. D’eixa forma, a Pantoja li ha tocat hui confessar el que el seu germà hauria fet amb els diners que Kiko li va cedir per a salvar a la seua mare de la presó.

Segons el Dj, ell va confiar en la paraula del seu oncle, al qual considerava el seu segon pare, en signar-li uns poders notarials. I el testimoniatge d’Isabel seria clau per a ajudar al seu fill, ja que Agustín s’enfronta entre 1 i 4 anys de presó.

Després que Kiko decidira exposar els draps bruts de la seua mare en televisió, ella s’aïllava en Cantora.
Allí només va poder comptar amb el suport del seu estimat germà, que s’ha convertit en la seua ombra. Així, no sorprén que continuen formant una pinya. «Ha de caure un meteorit a Espanya perquè jo lleve eixa demanda», advertia Rivera.

 Això sí, Pantoja ha fulminat amb la mirada al reporter que li ha preguntat si tenia por que el seu germà poguera acabar a la presó.

 

Kiko Rivera torna a la càrrega contra Isabel Pantoja: ‘Quina pena de família tinc’

 

La relació de Kiko i el seu oncle és actualment inexistent, igual que amb la seua mare, amb qui la situació es va començar a refredar arran de l’estiu passat encara que no va ser fins a octubre quan es va produir un abans i un després.

El DJ no és l’únic que ha emprés accions legals contra la seua família, ja que Agustín Pantoja ha denunciat a Kiko per haver vulnerat el seu dret a l’honor i a la intimitat amb les seues declaracions en les seues últimes entrevistes.

Segons va comptar el sevillà, els advocats del seu oncle, que són els mateixos que els de la seua mare, «es van posar en contacte amb els meus dient que volien arribar a un acord». «Jo els vaig dir que OK i, per a saber que venien de bona fe, el primer que havien de fer era entregar-me els estris del meu pare que em pertanyen i estan escrits en el testament», va declarar després del seu viatge a Nepal amb Jesús Calleja.

«Van dir que sí, que no tenien cap problema, però l’endemà deien que no els trobaven», va afegir amb un somriure irònic. Finalment, la família ha decidit solucionar les seues diferències en els tribunals. «Només vull que es faça justícia i, si algú ha fet les coses malament, perquè haurà de pagar», va dir Kiko.

Isabel Pantoja està travessant un moment personal molt complicat. L’última vegada que la vam veure davant la premsa va ser el passat 29 d’abril, quan va presentar amb un gran somriure el seu nou projecte en Mediaset, ‘Top Star: Cuánto vale tu voz?’. 

Aquell dia va sorprendre a tots per la seua primesa. «He baixat molt de pes, però per por. Se’m va tancar l’estómac, no podia menjar», va assegurar. I va aclarir que no havia estat «reclosa» en Cantora «sinó a la meua casa, cuidant a la meua mare, que és el més gran que tinc en la meua vida».

«Em cuide molt per a no contagiar ni a la meua mare ni a ningú. Per això, he estat un any i dos mesos sense eixir per a res. Continuaré cuidant-me fins que em vacunen, que ho estic desitjant. La meua mare ja està vacunada, gràcies a Déu», va afegir.

L’artista s’ha mantingut allunyada de la tempesta mediàtica provocada per les dures declaracions del DJ en el programa ‘Contora, la herencia envenenada’,  i així pretén continuar. Als seus 65 anys, el seu únic objectiu és continuar treballant.

«Si Déu vol, comencem la gira el 7 d’agost, a Jerez de la Frontera. Després, anirem a Amèrica Llatina i els Estats Units», va anunciar, i va aprofitar l’ocasió per a desmentir que tinguera intenció de retirar-se a Miami o a rodar un documental a l’estil de Rocío Carrasco.

Últimes notícies

Les morts per calor a la Comunitat Valenciana en mitat juliol superen ja totes les de juliol de 2025

Les morts per calor a la Comunitat Valenciana entre l’1 i el 16 de juliol de 2026 arriben a 160, per damunt de tot juliol de 2025, quan se’n van comptar 155. La província d’Alacant concentra més de la mitat de les defuncions estimades pel sistema MoMo.

El Levante UD cau amb bona imatge davant el Sheffield United en el segon amistós (1-2)

El Levante UD ha perdut 1-2 contra el Sheffield United en el seu segon amistós de pretemporada, en un partit on ha deixat bones sensacions malgrat la derrota.

L’exposició del Oriol enceta les festes de Moros i Cristians d’Oriola amb Pérez Llorca present

L’exposició pública de l’ensenya del Oriol ha obert enguany les festes de Moros i Cristians d’Oriola, en un acte nocturn presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Tanquen fins dimarts una piscina municipal d’Elx per restes de femta a l’aigua

La piscina gran del complex esportiu municipal d’El Pla, a Elx, ha tancat fins dimarts 21 de juliol després de detectar-se femta a l’aigua i aplicar un tractament de xoc de desinfecció.

Kiti Mánver rep la Palmera de Plata del Festival de Cinema d’Elx com a reconeixement a tota la seua carrera

L’actriu Kiti Mánver rep este divendres la Palmera de Plata del 49 Festival Internacional de Cinema Independent d’Elx com a homenatge a una trajectòria marcada pel talent i la constància.

La Fiscalia sol·licita 3.000 euros de multa per injuriar Mazón a X mig any després de la DANA

La Fiscalia Provincial de València ha demanat una multa de 3.000 euros per a un jove de 21 anys que, en abril de 2025, hauria publicat a X un missatge injuriós contra l’aleshores president de la Generalitat, Carlos Mazón.

Orihuela ja supera els 42 graus en una nova jornada d’alerta per calor a la Comunitat

Les màximes han arribat als 42,2 graus a Orihuela i freguen els 40 en nombrosos municipis d’Alacant i València, encara en avís groc per calor extrema.

Alliberen 1.800 eriçons de mar al Cap de Sant Antoni per recuperar l’espècie al litoral valencià

La Conselleria i la Fundació Oceanogràfic han alliberat 1.800 eriçons de mar juvenils a la Reserva Marina del Cap de Sant Antoni, entre Dénia i Xàbia, per reforçar la població d’aquesta espècie clau al litoral valencià.