Isabel Pantoja ja ha declarat en el judici contra el seu germà Agustín

 

Ahir va ser un dia clau en la batalla legal que ha iniciat Kiko Rivera contra la seua família. Isabel Pantoja va arribar als jutjats de Chiclana de la Frontera (que es troben a Cadis, a aproximadament mitja hora amb cotxe de la finca Cantora) per a declarar com a testimoni en el judici que enfronta al seu germà Agustín i el seu fill.

Vestida de negre i oculta després d’unes ulleres de sol i una màscara amb les seues inicials, la cantant ha evitat pronunciar-se davant els mitjans sobre este assumpte tan delicat, però estes imatges podrien prendre’s com una declaració d’intencions per part de l’artista cap al seu fill, ja que ha arribat del braç del seu germà, del qual no s’ha separat ni un sol moment des de l’inici del seu enfrontament amb Kiko.

Una situació molt complicada per a la cançonetista, qui ha de girar-li l’esquena a un dels seus principals suports i mà dreta. D’eixa forma, a Pantoja li ha tocat hui confessar el que el seu germà hauria fet amb els diners que Kiko li va cedir per a salvar a la seua mare de la presó.

Segons el Dj, ell va confiar en la paraula del seu oncle, al qual considerava el seu segon pare, en signar-li uns poders notarials. I el testimoniatge d’Isabel seria clau per a ajudar al seu fill, ja que Agustín s’enfronta entre 1 i 4 anys de presó.

Després que Kiko decidira exposar els draps bruts de la seua mare en televisió, ella s’aïllava en Cantora.
Allí només va poder comptar amb el suport del seu estimat germà, que s’ha convertit en la seua ombra. Així, no sorprén que continuen formant una pinya. «Ha de caure un meteorit a Espanya perquè jo lleve eixa demanda», advertia Rivera.

 Això sí, Pantoja ha fulminat amb la mirada al reporter que li ha preguntat si tenia por que el seu germà poguera acabar a la presó.

 

Kiko Rivera torna a la càrrega contra Isabel Pantoja: ‘Quina pena de família tinc’

 

La relació de Kiko i el seu oncle és actualment inexistent, igual que amb la seua mare, amb qui la situació es va començar a refredar arran de l’estiu passat encara que no va ser fins a octubre quan es va produir un abans i un després.

El DJ no és l’únic que ha emprés accions legals contra la seua família, ja que Agustín Pantoja ha denunciat a Kiko per haver vulnerat el seu dret a l’honor i a la intimitat amb les seues declaracions en les seues últimes entrevistes.

Segons va comptar el sevillà, els advocats del seu oncle, que són els mateixos que els de la seua mare, «es van posar en contacte amb els meus dient que volien arribar a un acord». «Jo els vaig dir que OK i, per a saber que venien de bona fe, el primer que havien de fer era entregar-me els estris del meu pare que em pertanyen i estan escrits en el testament», va declarar després del seu viatge a Nepal amb Jesús Calleja.

«Van dir que sí, que no tenien cap problema, però l’endemà deien que no els trobaven», va afegir amb un somriure irònic. Finalment, la família ha decidit solucionar les seues diferències en els tribunals. «Només vull que es faça justícia i, si algú ha fet les coses malament, perquè haurà de pagar», va dir Kiko.

Isabel Pantoja està travessant un moment personal molt complicat. L’última vegada que la vam veure davant la premsa va ser el passat 29 d’abril, quan va presentar amb un gran somriure el seu nou projecte en Mediaset, ‘Top Star: Cuánto vale tu voz?’. 

Aquell dia va sorprendre a tots per la seua primesa. «He baixat molt de pes, però per por. Se’m va tancar l’estómac, no podia menjar», va assegurar. I va aclarir que no havia estat «reclosa» en Cantora «sinó a la meua casa, cuidant a la meua mare, que és el més gran que tinc en la meua vida».

«Em cuide molt per a no contagiar ni a la meua mare ni a ningú. Per això, he estat un any i dos mesos sense eixir per a res. Continuaré cuidant-me fins que em vacunen, que ho estic desitjant. La meua mare ja està vacunada, gràcies a Déu», va afegir.

L’artista s’ha mantingut allunyada de la tempesta mediàtica provocada per les dures declaracions del DJ en el programa ‘Contora, la herencia envenenada’,  i així pretén continuar. Als seus 65 anys, el seu únic objectiu és continuar treballant.

«Si Déu vol, comencem la gira el 7 d’agost, a Jerez de la Frontera. Després, anirem a Amèrica Llatina i els Estats Units», va anunciar, i va aprofitar l’ocasió per a desmentir que tinguera intenció de retirar-se a Miami o a rodar un documental a l’estil de Rocío Carrasco.

Últimes notícies

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.

La Nau revisa la paradoxa del bikini i el turisme franquista 80 anys després

El Centre Cultural La Nau acull fins al 6 de setembre una mostra que analitza la paradoxa del bikini en ple franquisme i el paper de Benidorm com a símbol del turisme de masses.

Quinze anys de presó a un home per agredir sexualment dos xiquets d’11 i 14 anys

L’Audiència de València ha condemnat un home a quinze anys de presó per agressions sexuals a dos menors d’11 i 14 anys, i li ha imposat ordres d’allunyament, indemnitzacions i inhabilitació per a treballar amb xiquets.

Els agricultors de la Vall d’Uixó i Àvila comencen a tramitar sinistres per l’onada d’incendis

Agroseguro ha començat a rebre parts de sinistre per danys en explotacions agrícoles i ramaderes afectades pels grans incendis a la província d'Àvila, la Vall d'Uixó i La Mierla (Guadalajara). L'entitat recorda que no hi ha urgència per comunicar els danys i garantix la cobertura de produccions i ramat assegurat.

Sis detinguts per robar més de 33.000 euros en salons de joc de la Vega Baixa

Quatre hòmens i dues dones han sigut detinguts per sostraure més de 33.000 euros en dos salons de joc de Callosa de Segura i Rojales, després d’una investigació de la Guàrdia Civil.

La directora adjunta d’Arts Escèniques de l’IVC renuncia a opositar a una plaça fixa

La directora adjunta d’Arts Escèniques de l’IVC, María José Hernández Mora, ha renunciat a continuar en un procés selectiu al mateix organisme després de les crítiques del PSPV-PSOE, que li havia demanat triar entre opositar o deixar el càrrec. La responsable defensa que la seua candidatura era legal però no vol més polèmica al voltant del seu treball i del de la institució.

Nou auditori, aparcament i vivendes al gran solar d’El Almendro de Xixona

L’Ajuntament de Xixona ha rebut gratuïtament de la Sareb més de 19.000 metres quadrats del solar d’El Almendro i d’una finca annexa, on preveu un auditori, vivendes, aparcament i millores de mobilitat a l’accés sud del municipi.
FILMOTECA D'ESTIU