Isabel Pantoja ja ha declarat en el judici contra el seu germà Agustín

 

Ahir va ser un dia clau en la batalla legal que ha iniciat Kiko Rivera contra la seua família. Isabel Pantoja va arribar als jutjats de Chiclana de la Frontera (que es troben a Cadis, a aproximadament mitja hora amb cotxe de la finca Cantora) per a declarar com a testimoni en el judici que enfronta al seu germà Agustín i el seu fill.

Vestida de negre i oculta després d’unes ulleres de sol i una màscara amb les seues inicials, la cantant ha evitat pronunciar-se davant els mitjans sobre este assumpte tan delicat, però estes imatges podrien prendre’s com una declaració d’intencions per part de l’artista cap al seu fill, ja que ha arribat del braç del seu germà, del qual no s’ha separat ni un sol moment des de l’inici del seu enfrontament amb Kiko.

Una situació molt complicada per a la cançonetista, qui ha de girar-li l’esquena a un dels seus principals suports i mà dreta. D’eixa forma, a Pantoja li ha tocat hui confessar el que el seu germà hauria fet amb els diners que Kiko li va cedir per a salvar a la seua mare de la presó.

Segons el Dj, ell va confiar en la paraula del seu oncle, al qual considerava el seu segon pare, en signar-li uns poders notarials. I el testimoniatge d’Isabel seria clau per a ajudar al seu fill, ja que Agustín s’enfronta entre 1 i 4 anys de presó.

Després que Kiko decidira exposar els draps bruts de la seua mare en televisió, ella s’aïllava en Cantora.
Allí només va poder comptar amb el suport del seu estimat germà, que s’ha convertit en la seua ombra. Així, no sorprén que continuen formant una pinya. «Ha de caure un meteorit a Espanya perquè jo lleve eixa demanda», advertia Rivera.

 Això sí, Pantoja ha fulminat amb la mirada al reporter que li ha preguntat si tenia por que el seu germà poguera acabar a la presó.

 

Kiko Rivera torna a la càrrega contra Isabel Pantoja: ‘Quina pena de família tinc’

 

La relació de Kiko i el seu oncle és actualment inexistent, igual que amb la seua mare, amb qui la situació es va començar a refredar arran de l’estiu passat encara que no va ser fins a octubre quan es va produir un abans i un després.

El DJ no és l’únic que ha emprés accions legals contra la seua família, ja que Agustín Pantoja ha denunciat a Kiko per haver vulnerat el seu dret a l’honor i a la intimitat amb les seues declaracions en les seues últimes entrevistes.

Segons va comptar el sevillà, els advocats del seu oncle, que són els mateixos que els de la seua mare, «es van posar en contacte amb els meus dient que volien arribar a un acord». «Jo els vaig dir que OK i, per a saber que venien de bona fe, el primer que havien de fer era entregar-me els estris del meu pare que em pertanyen i estan escrits en el testament», va declarar després del seu viatge a Nepal amb Jesús Calleja.

«Van dir que sí, que no tenien cap problema, però l’endemà deien que no els trobaven», va afegir amb un somriure irònic. Finalment, la família ha decidit solucionar les seues diferències en els tribunals. «Només vull que es faça justícia i, si algú ha fet les coses malament, perquè haurà de pagar», va dir Kiko.

Isabel Pantoja està travessant un moment personal molt complicat. L’última vegada que la vam veure davant la premsa va ser el passat 29 d’abril, quan va presentar amb un gran somriure el seu nou projecte en Mediaset, ‘Top Star: Cuánto vale tu voz?’. 

Aquell dia va sorprendre a tots per la seua primesa. «He baixat molt de pes, però per por. Se’m va tancar l’estómac, no podia menjar», va assegurar. I va aclarir que no havia estat «reclosa» en Cantora «sinó a la meua casa, cuidant a la meua mare, que és el més gran que tinc en la meua vida».

«Em cuide molt per a no contagiar ni a la meua mare ni a ningú. Per això, he estat un any i dos mesos sense eixir per a res. Continuaré cuidant-me fins que em vacunen, que ho estic desitjant. La meua mare ja està vacunada, gràcies a Déu», va afegir.

L’artista s’ha mantingut allunyada de la tempesta mediàtica provocada per les dures declaracions del DJ en el programa ‘Contora, la herencia envenenada’,  i així pretén continuar. Als seus 65 anys, el seu únic objectiu és continuar treballant.

«Si Déu vol, comencem la gira el 7 d’agost, a Jerez de la Frontera. Després, anirem a Amèrica Llatina i els Estats Units», va anunciar, i va aprofitar l’ocasió per a desmentir que tinguera intenció de retirar-se a Miami o a rodar un documental a l’estil de Rocío Carrasco.

Últimes notícies

Detinguts dos lladres per robar 2.000 quilos de coure en pobles d’Alacant i València

Dos hòmens de 21 i 41 anys han sigut detinguts acusats de robar 2.000 quilos de coure en l’enllumenat públic i carregadors de vehicles elèctrics de diversos pobles d’Alacant i València, amb un perjuí que supera els 100.000 euros.

La nova Coca del Poble ajuda els comerços de Paiporta colpits per la dana

Paiporta ha presentat la Coca del Poble, un dolç solidari creat per alumnat d’hoteleria per a donar suport als comerços afectats per la dana de 2024 i recuperar la rebosteria tradicional de l’Horta Sud.

Educació reprén dijous la negociació amb els sindicats docents sobre inclusió

La Conselleria d'Educació ha convocat per a dijous una nova mesa sectorial amb els cinc sindicats de l'ensenyament públic per a negociar les mesures d'inclusió, després de la suspensió de la vaga indefinida docent iniciada el 11 de maig.

Les falsificacions fan perdre més de 1.200 milions d’euros cada any a Espanya

Les falsificacions en confecció, bosses, joieria i rellotgeria provoquen a Espanya pèrdues anuals de més de 1.200 milions d’euros, segons la EUIPO amb seu a Alacant.

Ferran Torres iguala Albiol com a valencianista amb més partits amb Espanya

Ferran Torres ha arribat als 58 partits amb la selecció espanyola en el debut mundialista contra Cap Verd i ha igualat així el registre de Raúl Albiol com a jugador valencià amb més internacionalitats.

La vaga en Metrovalencia i el TRAM es complix sense incidències amb el 75 % de servicis mínims

La vaga convocada per SEMAF en Metrovalencia i el TRAM d'Alacant es desenvolupa este dimarts sense incidències, amb el 75 % dels servicis mínims i un seguiment del 100 %, segons el sindicat.

Cauen dos narcoplantacions amb més de 600 plantes de marihuana a la província de Castelló

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens i ha desmantellat dos plantacions de marihuana a Almassora i Castelló, amb més de 600 plantes, una connexió il·legal a la llum i diverses armes llargues.

El PSPV reclama que Martínez Mus declare pel WhatsApp del Consell sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha demanat al jutjat de Catarroja que cite com a testimoni el vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, per aclarir els missatges que va enviar al grup de Whatsapp del Govern valencià durant la gestió de la DANA del 29 d’octubre de 2024.