Isabel Pantoja: ‘Hui res em pot arrancar un somriure’

Isabel Pantoja celebra mig segle en la música i està decidida a celebrar-ho, a pesar que no passa pel seu millor moment. Si bé confessa que «el moment més difícil de la meua carrera va ser tornar després de morir el meu marit», ara també li està costant després de les recents pèrdues de la seua mare i del seu germà.

Així i tot, ho té clar: «El xou ha de continuar, però per a mi dura això, la qual cosa és el xou. Després soc a la meua casa. Jo m’he de curar», va comptar en una extensa entrevista concedida en exclusiva a la revista Hola!. «Cadascun porta el duel com el sent. No sent eixir al carrer llevat que siga treball. No tinc ganes», assegura.

Certament, en els últims anys, la cançonetista es prodiga poc i la seua filla, Isa Pantoja, ha fet referència en més d’una ocasió a la delicada situació per la qual està passant la seua mare. Ara és ella la que ho verbalitza en primera persona: «Què pot arrancar-me un somriure? Hui, res… Però bo, potser demà, que és un altre dia, perquè pot ser que sí. Però hui, precisament hui, res».

Han sigut molts els contratemps que ha viscut l’artista durant aquests 50 anys en què s’ha sentit «ocell fènix moltíssimes vegades».

Una vida plena de tragèdia amb la prematura pèrdua del seu pare i més tard del seu marit, els seus problemes amb la justícia i els conflictes amb els seus fills. Un periple durant el qual sempre va tindre l’incondicional suport de la seua mare i del qual no es penedeix.

De fet, aquest seria el consell que li donaria al seu jo de 20 anys: «Fera el mateix que has fet, no et penedisques de res… De res… Perquè si ho has fet és perquè estava en el teu camí» diu amb «rotunda» fe en el destí.

Isabel Pantoja acudirà al Ball de la Rosa de Mònaco

Cinquanta anys d’art contemplen a Isabel Pantoja (66). Unas bodas d’or musicals que la cançonetista començarà a celebrar amb bon peu perquè el 25 de març serà una de les convidades al Ball de la Rosa.

Es tracta d’un dels esdeveniments socials més importants de Mònaco creat per Grace Kelly en 1954 amb la finalitat de recaptar fons per a la Fundació Princesa Grace destinats a persones vulnerables i desfavorides.

Sa altesa Sereníssima el príncep Alberto II de Mònaco (65) i la princesa Carolina de Mònaco i Altesa Reial la princesa de Hannover són els amfitrions de l’esdeveniment que enguany costa 850 euros per cobert.

Des que morira Karl Lagerfeld fa quatre anys, Christian Louboutin és l’encarregat de la decoració i com és un fan del cinema indi, en aquesta ocasió la vetlada està dedicada a Bollywood.

Connexió amb Carolina de Mònaco

Isabel, a més, se sent molt connectada a Carolina de Mònaco, a la qual encara no coneix, però espera poder saludar en la gala: segons ha confessat, les seues vides han estat marcades per la tragèdia i han sigut molt similars, i té tota la raó: Carolina es va quedar sola amb tres fills després de l’accident mortal que va tindre el seu marit, Stefano Casiraghi, en 1987, tan sols tres anys després de l’accident en una plaça de bous que va posar fi a la vida de Paquirri, que també va deixar sola a Isabel Pantoja amb un fill, en aquells dies.

Malgrat els diners i la fama, les dues han sigut molt desgraciades en l’amor, i és per això que Isabel fins i tot ha revelat que tot aquest dolor ho entén i el comparteix, i que fins i tot li haguera agradat abraçar a Carolina en aquells moments tan durs. Podrà fer-ho en el Ball de la Rosa i trobar una amistat en la princesa?

Últimes notícies

El PSPV de la Diputació de València proposa uns pressupostos de 250 milions centrats en l’equitat territorial

El PSPV en la Diputació de València presenta una proposta de pressupostos per a 2026 amb 250 milions en inversions, centrats en l'equitat territorial i la recuperació dels municipis afectats per la dana.

Valenciaport licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric en el port

L'Autoritat Portuària de València licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric vinculat a la subestació ST1, clau en el seu pla Valenciaport Net Zero Emissions 2035.

Grues de 90 metres reparen de nit el pont de lAssut de lOr a València

Un equip d'especialistes treballa de nit amb grues de fins a 90 metres per a reparar i reforçar el pont de lAssut de lOr de València, allargant la seua vida útil i millorant la seua seguretat.

València tramita 7.500 informes de vulnerabilitat per la regularització d’immigrants

L'Ajuntament de València ha rebut més de 7.500 sol·licituds d'informe de vulnerabilitat des del 16 d'abril i manté una unitat específica per a agilitzar la regularització extraordinària d'immigrants.

La Comunitat Valenciana frega els 4 milions de passatgers aeris internacionals fins a abril

Espanya va rebre prop de 32,4 milions de passatgers aeris internacionals entre gener i abril i la Comunitat Valenciana va sumar 3,98 milions, quasi un 10% més que un any abans.

Segona jornada de vaga de metges en la Comunitat Valenciana amb ampli seguiment

La vaga de metges en la Comunitat Valenciana afronta la seua segona jornada amb un seguiment del 80% segons el sindicat convocant i prepara manifestacions a València i Alacant.

Cinc detinguts per una xarxa de cocaïna vinculada a una partida de 1.400 quilos a Castelló

La Guàrdia Civil deté en diverses localitats de Castelló a cinc persones vinculades a una organització de tràfic de cocaïna relacionada amb una partida de 1.400 quilos intervingut fa dos anys.

Wizz Air obrirà set noves rutes entre Espanya i Itàlia des de setembre

Wizz Air estrenarà set rutes que uniran Milà, Nàpols i Catània amb diverses ciutats espanyoles des de setembre i desembre, amb tarifes des de 24,99 euros.