11.1 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Isabel Pantoja: ‘Hui res em pot arrancar un somriure’

Isabel Pantoja celebra mig segle en la música i està decidida a celebrar-ho, a pesar que no passa pel seu millor moment. Si bé confessa que «el moment més difícil de la meua carrera va ser tornar després de morir el meu marit», ara també li està costant després de les recents pèrdues de la seua mare i del seu germà.

Així i tot, ho té clar: «El xou ha de continuar, però per a mi dura això, la qual cosa és el xou. Després soc a la meua casa. Jo m’he de curar», va comptar en una extensa entrevista concedida en exclusiva a la revista Hola!. «Cadascun porta el duel com el sent. No sent eixir al carrer llevat que siga treball. No tinc ganes», assegura.

Certament, en els últims anys, la cançonetista es prodiga poc i la seua filla, Isa Pantoja, ha fet referència en més d’una ocasió a la delicada situació per la qual està passant la seua mare. Ara és ella la que ho verbalitza en primera persona: «Què pot arrancar-me un somriure? Hui, res… Però bo, potser demà, que és un altre dia, perquè pot ser que sí. Però hui, precisament hui, res».

Han sigut molts els contratemps que ha viscut l’artista durant aquests 50 anys en què s’ha sentit «ocell fènix moltíssimes vegades».

Una vida plena de tragèdia amb la prematura pèrdua del seu pare i més tard del seu marit, els seus problemes amb la justícia i els conflictes amb els seus fills. Un periple durant el qual sempre va tindre l’incondicional suport de la seua mare i del qual no es penedeix.

De fet, aquest seria el consell que li donaria al seu jo de 20 anys: «Fera el mateix que has fet, no et penedisques de res… De res… Perquè si ho has fet és perquè estava en el teu camí» diu amb «rotunda» fe en el destí.

Isabel Pantoja acudirà al Ball de la Rosa de Mònaco

Cinquanta anys d’art contemplen a Isabel Pantoja (66). Unas bodas d’or musicals que la cançonetista començarà a celebrar amb bon peu perquè el 25 de març serà una de les convidades al Ball de la Rosa.

Es tracta d’un dels esdeveniments socials més importants de Mònaco creat per Grace Kelly en 1954 amb la finalitat de recaptar fons per a la Fundació Princesa Grace destinats a persones vulnerables i desfavorides.

Sa altesa Sereníssima el príncep Alberto II de Mònaco (65) i la princesa Carolina de Mònaco i Altesa Reial la princesa de Hannover són els amfitrions de l’esdeveniment que enguany costa 850 euros per cobert.

Des que morira Karl Lagerfeld fa quatre anys, Christian Louboutin és l’encarregat de la decoració i com és un fan del cinema indi, en aquesta ocasió la vetlada està dedicada a Bollywood.

Connexió amb Carolina de Mònaco

Isabel, a més, se sent molt connectada a Carolina de Mònaco, a la qual encara no coneix, però espera poder saludar en la gala: segons ha confessat, les seues vides han estat marcades per la tragèdia i han sigut molt similars, i té tota la raó: Carolina es va quedar sola amb tres fills després de l’accident mortal que va tindre el seu marit, Stefano Casiraghi, en 1987, tan sols tres anys després de l’accident en una plaça de bous que va posar fi a la vida de Paquirri, que també va deixar sola a Isabel Pantoja amb un fill, en aquells dies.

Malgrat els diners i la fama, les dues han sigut molt desgraciades en l’amor, i és per això que Isabel fins i tot ha revelat que tot aquest dolor ho entén i el comparteix, i que fins i tot li haguera agradat abraçar a Carolina en aquells moments tan durs. Podrà fer-ho en el Ball de la Rosa i trobar una amistat en la princesa?

Últimes notícies

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.