Isabel Pantoja: ‘Hui res em pot arrancar un somriure’

Isabel Pantoja celebra mig segle en la música i està decidida a celebrar-ho, a pesar que no passa pel seu millor moment. Si bé confessa que «el moment més difícil de la meua carrera va ser tornar després de morir el meu marit», ara també li està costant després de les recents pèrdues de la seua mare i del seu germà.

Així i tot, ho té clar: «El xou ha de continuar, però per a mi dura això, la qual cosa és el xou. Després soc a la meua casa. Jo m’he de curar», va comptar en una extensa entrevista concedida en exclusiva a la revista Hola!. «Cadascun porta el duel com el sent. No sent eixir al carrer llevat que siga treball. No tinc ganes», assegura.

Certament, en els últims anys, la cançonetista es prodiga poc i la seua filla, Isa Pantoja, ha fet referència en més d’una ocasió a la delicada situació per la qual està passant la seua mare. Ara és ella la que ho verbalitza en primera persona: «Què pot arrancar-me un somriure? Hui, res… Però bo, potser demà, que és un altre dia, perquè pot ser que sí. Però hui, precisament hui, res».

Han sigut molts els contratemps que ha viscut l’artista durant aquests 50 anys en què s’ha sentit «ocell fènix moltíssimes vegades».

Una vida plena de tragèdia amb la prematura pèrdua del seu pare i més tard del seu marit, els seus problemes amb la justícia i els conflictes amb els seus fills. Un periple durant el qual sempre va tindre l’incondicional suport de la seua mare i del qual no es penedeix.

De fet, aquest seria el consell que li donaria al seu jo de 20 anys: «Fera el mateix que has fet, no et penedisques de res… De res… Perquè si ho has fet és perquè estava en el teu camí» diu amb «rotunda» fe en el destí.

Isabel Pantoja acudirà al Ball de la Rosa de Mònaco

Cinquanta anys d’art contemplen a Isabel Pantoja (66). Unas bodas d’or musicals que la cançonetista començarà a celebrar amb bon peu perquè el 25 de març serà una de les convidades al Ball de la Rosa.

Es tracta d’un dels esdeveniments socials més importants de Mònaco creat per Grace Kelly en 1954 amb la finalitat de recaptar fons per a la Fundació Princesa Grace destinats a persones vulnerables i desfavorides.

Sa altesa Sereníssima el príncep Alberto II de Mònaco (65) i la princesa Carolina de Mònaco i Altesa Reial la princesa de Hannover són els amfitrions de l’esdeveniment que enguany costa 850 euros per cobert.

Des que morira Karl Lagerfeld fa quatre anys, Christian Louboutin és l’encarregat de la decoració i com és un fan del cinema indi, en aquesta ocasió la vetlada està dedicada a Bollywood.

Connexió amb Carolina de Mònaco

Isabel, a més, se sent molt connectada a Carolina de Mònaco, a la qual encara no coneix, però espera poder saludar en la gala: segons ha confessat, les seues vides han estat marcades per la tragèdia i han sigut molt similars, i té tota la raó: Carolina es va quedar sola amb tres fills després de l’accident mortal que va tindre el seu marit, Stefano Casiraghi, en 1987, tan sols tres anys després de l’accident en una plaça de bous que va posar fi a la vida de Paquirri, que també va deixar sola a Isabel Pantoja amb un fill, en aquells dies.

Malgrat els diners i la fama, les dues han sigut molt desgraciades en l’amor, i és per això que Isabel fins i tot ha revelat que tot aquest dolor ho entén i el comparteix, i que fins i tot li haguera agradat abraçar a Carolina en aquells moments tan durs. Podrà fer-ho en el Ball de la Rosa i trobar una amistat en la princesa?

Últimes notícies

Sara Sorribes se planta en segona ronda de Wimbledon i iguala el seu millor resultat

La tennista de la Vall d'Uixó, número 252 del rànquing WTA, ha debutat a Wimbledon amb una victòria clara davant l'andorrana Victoria Jiménez Kasintseva i s'ha classificat per a segona ronda, on es veurà les cares amb la número 4 mundial, Jessica Pegula.

Més seguretat este estiu a Alacant amb 287 policies nacionals reforçant la província

La Policia Nacional ha activat el pla Operació Estiu 2026 a la província d'Alacant amb 287 agents més, molts d'ells destinats a zones turístiques, el port i l'aeroport Alicante-Elche Miguel Hernández.

Tallers, passejos guiats i jocs gratuïts: així és el programa d’estiu de l’IVAM

L’IVAM ha posat en marxa fins al 6 de setembre un programa d’estiu gratuït, amb tallers interactius, passejos guiats i espais de joc per a totes les edats.

Vox vol que la ‘prioritat nacional’ marque les ajudes socials i d’habitatge en els comptes del 2026

Vox ha registrat més de cent esmenes als pressupostos de la Generalitat per a 2026 per a introduir la ‘prioritat nacional’ en serveis socials i accés a l’habitatge, i per a redirigir fons a immigració, família i retallades en gasto polític que afecten l’AVL, sindicats i patronals.

200 milions per a climatitzar escoles: així es repartiran els fons a la Comunitat Valenciana

El Govern ha autoritzat 200 milions d’euros del Fons Nacional d’Eficiència Energètica per a climatitzar i fer més eficients els centres escolars, amb Andalusia, Catalunya, la Comunitat Valenciana i Madrid com a territoris principals beneficiats. Les actuacions hauran de garantir almenys un 10 % de millora en l’eficiència energètica.

València activa 100.000 euros d’ajuda urgent per a la catàstrofe de Veneçuela

L’Ajuntament de València ha autoritzat els primers 100.000 euros de la partida d’emergències humanitàries per a donar suport a Veneçuela després dels terratrémols de dimecres passat.

Quants menors migrants han d’acollir les comunitats: la Comunitat Valenciana arriba als 1.903

Un nou reial decret del Govern fixa en 1.903 els menors migrants no acompanyats que ha d’acollir la Comunitat Valenciana, el quart territori amb més places després d’Andalusia, Catalunya i Madrid.

L’equip de la UMH fa història en la Shell Eco-Marathon amb només 0,054 litres per 100 km

L’equip de la Universitat Miguel Hernández d’Elx ha aconseguit el subcampionat europeu i africà de prototips de combustió interna de la Shell Eco-Marathon amb el vehicle Dátil 26, que ha recorregut 1.829 km amb només un litre d’etanol.