20.6 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Jorge Javier Vázquez, càrrega contra els Flores: ‘Antonio David és una màquina de fer mal’

Jorge Javier Vázquez ha ajustat comptes en una entrevista exclusiva en ‘Lecturas’. El presentador, clarament posicionat amb Rocío Carrasco i Antonio David Flores, no ha dubtat a carregar contra tots els membres del clan Flores que l’han atacada.


Primer, es va produir un cataclisme, una divisió absurda entre qui es creia a Rocío Carrasco i qui no se la creia, com si això fora un ‘GH’ qualsevol, i no. Estàvem parlant d’una cosa importantíssima, que és la violència de gènere, i, com succeeix en moltíssims casos, a qui sempre es qüestiona és a la víctima”, assegura el presentador.

Ara, a mesura que va passant el temps, el testimoniatge es va assentant. I estem veient com tot el que va comptar Rocío Carrasco s’ajusta a la realitat. Fins i tot el que més s’ha qüestionat, que era la ruptura de la relació amb la seua filla, que és una cosa que hi ha moltíssima gent que no ho pot arribar a entendre”, afig.

Rocío Flores continua picant a la seua mare quan té oportunitat. Mai ha demostrat un mínim de pietat cap a la seua mare. Sempre que pot, la tracta de mala mare i de mala esposa. Posseeix encara més fredor que el seu pare, cosa que ja és esborronadora“, assenyala de l’exsupervivent, de la qual, diu, ha canviat molt des que la va conéixer en un plató.

“Me la va colar. Tenia una mirada desgraciada que captivava, però en algun debat ja va demostrar el seu caràcter. La Rocío que vaig conéixer en GH VIP era aparentment molt vulnerable, amb una tendència al plor facilísima. Al principi van caure rendits a la seua dissort i al seu plor, però crec que, com a mi, se’ls va caient la bena“, diu de la filla d’Antonio David, a qui tatxa de “màquina de fer mal“.

En relació a les dones que han ocupat i ocupen el cor d’Antonio David Flores en els últims anys, Jorge Javier Vázquez tampoc s’ha mostrat condescendent. D’Olga Moreno assegura que ha sigut “còmplice necessària durant vint anys de la destrucció de Rocío Carrasco”.

Mentre que de Marta Riesco indica que ha trobat en Antonio David la forma de la seua sabata. “És tan manipuladora com ell”, conclou el presentador, que manté un pols fins i tot amb la seua pròpia cadena per tot el que està succeint.

Per al presentador de ‘Sálvame’, la família Flores “tenia una imatge de família feliç i als seus seguidors els han venut una imatge absolutament falsa“.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.

Compromís critica la persecució a Mónica Oltra i demana democratitzar la justícia

Compromís ha denunciat una persecució judicial i política contra Mónica Oltra i ha demanat democratitzar la justícia després de l'obertura de juí oral. La coalició ha invocat decisions en la instrucció i el criteri de la Fiscalia per a defendre que 'no existix cas Mónica Oltra'.

La jutgessa veu decisiva l’exclusió voluntària de Mazón en les 230 morts de la DANA a València

La instructora atribuïx a Carlos Mazón una omissió equiparable a l'acció per la seua absència de coordinació durant la DANA i eleva el cas al TSJCV. Sosté un nexe causal amb la falta d'avisos que, al seu juí, va ser clau en 230 morts i múltiples lesions.

Govern i oposició demanen al PP que exigisca l’acta a Carlos Mazón després de la decisió de la jutgessa de la dana

Govern, PSPV-PSOE i Compromís han exigit al PP que demane a Carlos Mazón la seua acta de diputat autonòmic després de l'elevació al TSJCV de la causa per la dana. La pressió s'ha intensificat per la seua condició d'aforat.