14 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Jorge Javier Vázquez, càrrega contra els Flores: ‘Antonio David és una màquina de fer mal’

Jorge Javier Vázquez ha ajustat comptes en una entrevista exclusiva en ‘Lecturas’. El presentador, clarament posicionat amb Rocío Carrasco i Antonio David Flores, no ha dubtat a carregar contra tots els membres del clan Flores que l’han atacada.


Primer, es va produir un cataclisme, una divisió absurda entre qui es creia a Rocío Carrasco i qui no se la creia, com si això fora un ‘GH’ qualsevol, i no. Estàvem parlant d’una cosa importantíssima, que és la violència de gènere, i, com succeeix en moltíssims casos, a qui sempre es qüestiona és a la víctima”, assegura el presentador.

Ara, a mesura que va passant el temps, el testimoniatge es va assentant. I estem veient com tot el que va comptar Rocío Carrasco s’ajusta a la realitat. Fins i tot el que més s’ha qüestionat, que era la ruptura de la relació amb la seua filla, que és una cosa que hi ha moltíssima gent que no ho pot arribar a entendre”, afig.

Rocío Flores continua picant a la seua mare quan té oportunitat. Mai ha demostrat un mínim de pietat cap a la seua mare. Sempre que pot, la tracta de mala mare i de mala esposa. Posseeix encara més fredor que el seu pare, cosa que ja és esborronadora“, assenyala de l’exsupervivent, de la qual, diu, ha canviat molt des que la va conéixer en un plató.

“Me la va colar. Tenia una mirada desgraciada que captivava, però en algun debat ja va demostrar el seu caràcter. La Rocío que vaig conéixer en GH VIP era aparentment molt vulnerable, amb una tendència al plor facilísima. Al principi van caure rendits a la seua dissort i al seu plor, però crec que, com a mi, se’ls va caient la bena“, diu de la filla d’Antonio David, a qui tatxa de “màquina de fer mal“.

En relació a les dones que han ocupat i ocupen el cor d’Antonio David Flores en els últims anys, Jorge Javier Vázquez tampoc s’ha mostrat condescendent. D’Olga Moreno assegura que ha sigut “còmplice necessària durant vint anys de la destrucció de Rocío Carrasco”.

Mentre que de Marta Riesco indica que ha trobat en Antonio David la forma de la seua sabata. “És tan manipuladora com ell”, conclou el presentador, que manté un pols fins i tot amb la seua pròpia cadena per tot el que està succeint.

Per al presentador de ‘Sálvame’, la família Flores “tenia una imatge de família feliç i als seus seguidors els han venut una imatge absolutament falsa“.

Últimes notícies

Héctor Fort serà baixa a l’Elx després de ser operat del muscle

El lateral cedit pel Barcelona es perdrà els pròxims partits després d'una intervenció exitosa en el muscle esquerre. El termini dependrà de la seua evolució.

El temporal ha deixat almenys 23.000 hectàrees de cultiu afectades i 80 intervencions a València

La Diputació xifra de manera provisional més de 23.000 hectàrees de cultiu afectades i el Consorci de Bombers ha gestionat 306 avisos, amb 80 intervencions. Tretze de les 14 carreteres tallades ja han reobert i es preveu l'obertura de la CV-543 entre hui i demà.

El Consell exigix al Govern obres hidràuliques i anuncia mesures d’urgència després de les pluges

Els vicepresidents del Consell han recorregut municipis de València per a avaluar els efectes del temporal i reclamar infraestructures que reduïsquen els riscos. També han avançat actuacions transitòries mentres la CHJ definix solucions definitives.

Queralt Casas, primera a arribar a 300 partits amb el València Basket

La capitana taronja s'ha convertit en la primera jugadora a firmar 300 partits amb el València Basket. El registre va arribar en la jornada 13 davant el Joventut.

El Vila-real oficialitza l’eixida d’Adrià Altimira amb carta de llibertat

El lateral s'ha desvinculat del club i queda lliure per a firmar en el mercat hivernal després de tres temporades. Esta campanya només ha disputat tres partits de Copa i un de Lliga.

La Generalitat defén que la simplificació administrativa generarà ocupació i riquesa

El Consell ha defés el seu decret de simplificació per a accelerar projectes i atraure inversió, mentres Govern i Compromís alerten de menys controls i riscos ambientals. El debat s'ha intensificat malgrat que la norma encara no s'ha publicat oficialment.

El PSOE avisa que Feijóo oferirà racisme i masclisme institucional si governa

Diana Morant ha vinculat el projecte del PP als seus pactes amb Vox i ha denunciat exemples de 'racisme institucional' i 'masclisme institucional' en diverses autonomies. També ha acusat a Feijóo de mancar de projecte propi, de normalitzar a Vox i ha defés que el PSOE ha expulsat als qui van incórrer en conductes reprotxables.

Pérez Llorca exigix canvis normatius per a accelerar obres de protecció davant danes

Pérez Llorca ha reclamat canvis legislatius per a tramitar per urgència obres en llits i barrancs després de pluges que han superat els 200 l/m². Ha demanat agilitzar projectes com el Pedrís, la Saleta o el Magre i ha avançat un balanç de danys, amb la taronja afectada en plena temporada.