Jorge Javier Vázquez, càrrega contra els Flores: ‘Antonio David és una màquina de fer mal’

Jorge Javier Vázquez ha ajustat comptes en una entrevista exclusiva en ‘Lecturas’. El presentador, clarament posicionat amb Rocío Carrasco i Antonio David Flores, no ha dubtat a carregar contra tots els membres del clan Flores que l’han atacada.


Primer, es va produir un cataclisme, una divisió absurda entre qui es creia a Rocío Carrasco i qui no se la creia, com si això fora un ‘GH’ qualsevol, i no. Estàvem parlant d’una cosa importantíssima, que és la violència de gènere, i, com succeeix en moltíssims casos, a qui sempre es qüestiona és a la víctima”, assegura el presentador.

Ara, a mesura que va passant el temps, el testimoniatge es va assentant. I estem veient com tot el que va comptar Rocío Carrasco s’ajusta a la realitat. Fins i tot el que més s’ha qüestionat, que era la ruptura de la relació amb la seua filla, que és una cosa que hi ha moltíssima gent que no ho pot arribar a entendre”, afig.

«Rocío Flores continua picant a la seua mare quan té oportunitat. Mai ha demostrat un mínim de pietat cap a la seua mare. Sempre que pot, la tracta de mala mare i de mala esposa. Posseeix encara més fredor que el seu pare, cosa que ja és esborronadora«, assenyala de l’exsupervivent, de la qual, diu, ha canviat molt des que la va conéixer en un plató.

«Me la va colar. Tenia una mirada desgraciada que captivava, però en algun debat ja va demostrar el seu caràcter. La Rocío que vaig conéixer en GH VIP era aparentment molt vulnerable, amb una tendència al plor facilísima. Al principi van caure rendits a la seua dissort i al seu plor, però crec que, com a mi, se’ls va caient la bena«, diu de la filla d’Antonio David, a qui tatxa de «màquina de fer mal«.

En relació a les dones que han ocupat i ocupen el cor d’Antonio David Flores en els últims anys, Jorge Javier Vázquez tampoc s’ha mostrat condescendent. D’Olga Moreno assegura que ha sigut “còmplice necessària durant vint anys de la destrucció de Rocío Carrasco”.

Mentre que de Marta Riesco indica que ha trobat en Antonio David la forma de la seua sabata. “És tan manipuladora com ell”, conclou el presentador, que manté un pols fins i tot amb la seua pròpia cadena per tot el que està succeint.

Per al presentador de ‘Sálvame’, la família Flores «tenia una imatge de família feliç i als seus seguidors els han venut una imatge absolutament falsa«.

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.