Jorge Javier Vázquez, càrrega contra els Flores: ‘Antonio David és una màquina de fer mal’

Jorge Javier Vázquez ha ajustat comptes en una entrevista exclusiva en ‘Lecturas’. El presentador, clarament posicionat amb Rocío Carrasco i Antonio David Flores, no ha dubtat a carregar contra tots els membres del clan Flores que l’han atacada.


Primer, es va produir un cataclisme, una divisió absurda entre qui es creia a Rocío Carrasco i qui no se la creia, com si això fora un ‘GH’ qualsevol, i no. Estàvem parlant d’una cosa importantíssima, que és la violència de gènere, i, com succeeix en moltíssims casos, a qui sempre es qüestiona és a la víctima”, assegura el presentador.

Ara, a mesura que va passant el temps, el testimoniatge es va assentant. I estem veient com tot el que va comptar Rocío Carrasco s’ajusta a la realitat. Fins i tot el que més s’ha qüestionat, que era la ruptura de la relació amb la seua filla, que és una cosa que hi ha moltíssima gent que no ho pot arribar a entendre”, afig.

Rocío Flores continua picant a la seua mare quan té oportunitat. Mai ha demostrat un mínim de pietat cap a la seua mare. Sempre que pot, la tracta de mala mare i de mala esposa. Posseeix encara més fredor que el seu pare, cosa que ja és esborronadora“, assenyala de l’exsupervivent, de la qual, diu, ha canviat molt des que la va conéixer en un plató.

“Me la va colar. Tenia una mirada desgraciada que captivava, però en algun debat ja va demostrar el seu caràcter. La Rocío que vaig conéixer en GH VIP era aparentment molt vulnerable, amb una tendència al plor facilísima. Al principi van caure rendits a la seua dissort i al seu plor, però crec que, com a mi, se’ls va caient la bena“, diu de la filla d’Antonio David, a qui tatxa de “màquina de fer mal“.

En relació a les dones que han ocupat i ocupen el cor d’Antonio David Flores en els últims anys, Jorge Javier Vázquez tampoc s’ha mostrat condescendent. D’Olga Moreno assegura que ha sigut “còmplice necessària durant vint anys de la destrucció de Rocío Carrasco”.

Mentre que de Marta Riesco indica que ha trobat en Antonio David la forma de la seua sabata. “És tan manipuladora com ell”, conclou el presentador, que manté un pols fins i tot amb la seua pròpia cadena per tot el que està succeint.

Per al presentador de ‘Sálvame’, la família Flores “tenia una imatge de família feliç i als seus seguidors els han venut una imatge absolutament falsa“.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.