Jorge Javier Vázquez, càrrega contra els Flores: ‘Antonio David és una màquina de fer mal’

Jorge Javier Vázquez ha ajustat comptes en una entrevista exclusiva en ‘Lecturas’. El presentador, clarament posicionat amb Rocío Carrasco i Antonio David Flores, no ha dubtat a carregar contra tots els membres del clan Flores que l’han atacada.


Primer, es va produir un cataclisme, una divisió absurda entre qui es creia a Rocío Carrasco i qui no se la creia, com si això fora un ‘GH’ qualsevol, i no. Estàvem parlant d’una cosa importantíssima, que és la violència de gènere, i, com succeeix en moltíssims casos, a qui sempre es qüestiona és a la víctima”, assegura el presentador.

Ara, a mesura que va passant el temps, el testimoniatge es va assentant. I estem veient com tot el que va comptar Rocío Carrasco s’ajusta a la realitat. Fins i tot el que més s’ha qüestionat, que era la ruptura de la relació amb la seua filla, que és una cosa que hi ha moltíssima gent que no ho pot arribar a entendre”, afig.

Rocío Flores continua picant a la seua mare quan té oportunitat. Mai ha demostrat un mínim de pietat cap a la seua mare. Sempre que pot, la tracta de mala mare i de mala esposa. Posseeix encara més fredor que el seu pare, cosa que ja és esborronadora“, assenyala de l’exsupervivent, de la qual, diu, ha canviat molt des que la va conéixer en un plató.

“Me la va colar. Tenia una mirada desgraciada que captivava, però en algun debat ja va demostrar el seu caràcter. La Rocío que vaig conéixer en GH VIP era aparentment molt vulnerable, amb una tendència al plor facilísima. Al principi van caure rendits a la seua dissort i al seu plor, però crec que, com a mi, se’ls va caient la bena“, diu de la filla d’Antonio David, a qui tatxa de “màquina de fer mal“.

En relació a les dones que han ocupat i ocupen el cor d’Antonio David Flores en els últims anys, Jorge Javier Vázquez tampoc s’ha mostrat condescendent. D’Olga Moreno assegura que ha sigut “còmplice necessària durant vint anys de la destrucció de Rocío Carrasco”.

Mentre que de Marta Riesco indica que ha trobat en Antonio David la forma de la seua sabata. “És tan manipuladora com ell”, conclou el presentador, que manté un pols fins i tot amb la seua pròpia cadena per tot el que està succeint.

Per al presentador de ‘Sálvame’, la família Flores “tenia una imatge de família feliç i als seus seguidors els han venut una imatge absolutament falsa“.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.

Recuperen a Alacant els cossos de tres migrants trobats en la mar

Els cossos d'un home, una dona i un menor han sigut recuperats en avançat estat de descomposició en aigües de la província d'Alacant, en diferents punts del litoral.

Corberán avisa davant l’Atlètic: espera la seua millor versió malgrat la Champions

Carlos Corberán afronta el dol de lliga davant l'Atlètic de Madrid convençut que el rival mostrarà la seua millor versió, malgrat estar entre les semifinals de la Lliga de Campions enfront de l'Arsenal. El tècnic subratlla l'exigència del xoc, la necessitat de punts per a la permanència i la importància de mantindre la màxima mentalitat competitiva.

El Govern destina més de 49 milions a regenerar el litoral valencià abans de 2026

El Ministeri per a la Transició Ecològica executa més de 49 milions d'euros per a regenerar prop de 10 quilòmetres de costa en la Comunitat Valenciana, amb obres a Cullera, Sueca i Sagunt que hauran de concloure abans de juny de 2026.