Jorge Javier Vázquez envia una carta molt especial Mila Ximénez

 

Divendres passat Mila Ximénez va complir 69 anys amb el suport massiu dels seus amics, companys i familiars. La veterana periodista es troba en ple tractament del càncer de pulmó que li van diagnosticar l’any passat i actualment està en una fase més agressiva del procés que l’ha feta desaparéixer dels mitjans i de les xarxes socials.

Només ha interromput la seua absència mediàtica per a agrair els milers de mostres d’afecte que ha rebut durant el seu aniversari.

Els seus companys de plató s’han convertit en una part fonamental a l’hora d’encarar esta delicada situació. Belén Esteban o Belén Rodríguez fins i tot l’han arribada a acompanyar en algunes visites al metge. En esta ocasió ha sigut Jorge Javier Vázquez qui ha mostrat públicament el seu suport cap a Mila amb una sentida carta que ha publicat en la revista ‘Lecturas’.

El presentador català repassa com es van conéixer, l’important que és ella per a ell i algunes divertides anècdotes que reflecteixen a la perfecció l’emoció que sent en escriure sobre la seua amiga.

El juny de 2020 Mila Ximénez va anunciar en ‘Sálvame’ que patia càncer de pulmó amb metàstasi. La col·laboradora, un dels pilars del programa de Telecinco, va deixar d’aparéixer en l’espai el gener de 2021 —encara que ha acudit després puntualment al plató—. Este dimecres, el seu amic Jorge Javier Vázquez ha volgut dedicar-li unes paraules.

En el seu blog de la revista Lectures, titulat Carta oberta a Mila Ximénez: Tot és molt menys si tu no estàs, el presentador s’ha referit a la periodista com “una de les persones més importants de la seua vida”.

 

“El divendres va ser el teu aniversari, una excusa com una altra qualsevol per a parlar de tu. Però en realitat no he de justificar-me per a escriure sobre tu, quina ximpleria. Per què fer-ho si eres, des de fa molts anys, una de les persones més importants de la meua vida?”, comença explicant Jorge Javier.

El presentador de ‘Sálvame’ recorda que es van conéixer en el programa quan tots semblava “una reunió d’aturats” i descriu tots els estats emocionals que ha experimentat amb la periodista des que són grans amics. “Escric sobre tu i somric perquè és que em fas molta gràcia, Mila. Eres graciosa sense saber-ho, que és la manera més desartillant de ser un festival de l’humor. Hem transitat per tots els estats emocionals que pot sentir l’ésser humà: alegria, pena, eufòria, melancolia… I així fins a l’infinit«.

 

En l’Instagram de Mila Ximénez podem veure diverses fotos al costat del seu gran amic

 

Jorge Javier també relata un divertit episodi on explica que ell sentia gelosia de Mila per la seua amistat amb el cantant Pablo Alborán. El presentador conclou l’emotiva carta amb un missatge d’esperança i el desig de tornar a gaudir de moments bonics amb Mila: “Mira que jo soc poc de besar. Perquè tinc ganes de fer-te una besada i d’abraçar-te. I de demanar-te que seguisques. Perquè necessitem el teu somriure i les teues arrancades de mala llet per motius intranscendents. Perquè el plató de ‘Salva’m’ et troba a faltar. Perquè l’audiència està desitjant que tot això passe i tornes a compartir la vida amb ella. I perquè, Mila, tot és molt menys si tu no estàs. Així que a agafar forces i a galopar. Ea! Ni Mila ni Mili ni Milo ni Mili”.

 

Últimes notícies

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.

El turisme nàutic en la Comunitat Valenciana aconseguix una nota de 8,6 i una gran despesa diària

Els destinacions nàutics de la Comunitat Valenciana han aconseguit una valoració mitjana de 8,6 sobre 10 i un gasto diari de 129,9 euros per persona, amb un perfil de visitant majoritàriament internacional, de llargues estades i alt poder adquisitiu.

Castelló obri ajudes de més de 500.000 euros per a rehabilitar vivendes

L'Ajuntament de Castelló ha obert una convocatòria de 501.428 euros per a rehabilitar edificis residencials, amb sol·licituds fins al 31 d'agost de 2026.

Un camió de Bombers de València donarà suport als bombers voluntaris d’Atalaya, al cor de l’Amazònia

Bombers pel Món presentarà en València la primera fase d’un projecte solidari que inclou la formació de bombers voluntaris i l’enviament d’un camió nodrissa a Atalaya, en plena Amazònia peruana.

La Fe es converteix en centre de referència valencià en consell genètic per a càncer hematològic

L'Hospital Universitari i Politècnic La Fe ha sigut acreditat com a unitat de referència en consell genètic per a síndromes de predisposició al càncer hematològic per a tota la Comunitat Valenciana, després de superar un exigent procés d'avaluació de la Conselleria de Sanitat.

Veïns de Novelda s’alcen contra dos macroplantes solars que amenaçen 340 hectàrees de camp

Agricultors, propietaris i associacions de Novelda i municipis veïns s’han organitzat contra dos macroplantes solars que podrien ocupar 340 hectàrees de sòl agrícola productiu al paratge de La Horna i entorns.

Protesta de familiars de víctimes de la dana i docents davant un acte de Feijóo a Sueca

Familiars de les víctimes mortals de la dana de València i professors de l’escola pública s’han concentrat a les portes d’un acte del PP a Sueca amb Alberto Núñez Feijóo i Juanfran Pérez Llorca, per a denunciar la gestió de la tragèdia i mantindre les mobilitzacions educatives.