Jorge Javier Vázquez envia una carta molt especial Mila Ximénez

 

Divendres passat Mila Ximénez va complir 69 anys amb el suport massiu dels seus amics, companys i familiars. La veterana periodista es troba en ple tractament del càncer de pulmó que li van diagnosticar l’any passat i actualment està en una fase més agressiva del procés que l’ha feta desaparéixer dels mitjans i de les xarxes socials.

Només ha interromput la seua absència mediàtica per a agrair els milers de mostres d’afecte que ha rebut durant el seu aniversari.

Els seus companys de plató s’han convertit en una part fonamental a l’hora d’encarar esta delicada situació. Belén Esteban o Belén Rodríguez fins i tot l’han arribada a acompanyar en algunes visites al metge. En esta ocasió ha sigut Jorge Javier Vázquez qui ha mostrat públicament el seu suport cap a Mila amb una sentida carta que ha publicat en la revista ‘Lecturas’.

El presentador català repassa com es van conéixer, l’important que és ella per a ell i algunes divertides anècdotes que reflecteixen a la perfecció l’emoció que sent en escriure sobre la seua amiga.

El juny de 2020 Mila Ximénez va anunciar en ‘Sálvame’ que patia càncer de pulmó amb metàstasi. La col·laboradora, un dels pilars del programa de Telecinco, va deixar d’aparéixer en l’espai el gener de 2021 —encara que ha acudit després puntualment al plató—. Este dimecres, el seu amic Jorge Javier Vázquez ha volgut dedicar-li unes paraules.

En el seu blog de la revista Lectures, titulat Carta oberta a Mila Ximénez: Tot és molt menys si tu no estàs, el presentador s’ha referit a la periodista com “una de les persones més importants de la seua vida”.

 

“El divendres va ser el teu aniversari, una excusa com una altra qualsevol per a parlar de tu. Però en realitat no he de justificar-me per a escriure sobre tu, quina ximpleria. Per què fer-ho si eres, des de fa molts anys, una de les persones més importants de la meua vida?”, comença explicant Jorge Javier.

El presentador de ‘Sálvame’ recorda que es van conéixer en el programa quan tots semblava “una reunió d’aturats” i descriu tots els estats emocionals que ha experimentat amb la periodista des que són grans amics. “Escric sobre tu i somric perquè és que em fas molta gràcia, Mila. Eres graciosa sense saber-ho, que és la manera més desartillant de ser un festival de l’humor. Hem transitat per tots els estats emocionals que pot sentir l’ésser humà: alegria, pena, eufòria, melancolia… I així fins a l’infinit«.

 

En l’Instagram de Mila Ximénez podem veure diverses fotos al costat del seu gran amic

 

Jorge Javier també relata un divertit episodi on explica que ell sentia gelosia de Mila per la seua amistat amb el cantant Pablo Alborán. El presentador conclou l’emotiva carta amb un missatge d’esperança i el desig de tornar a gaudir de moments bonics amb Mila: “Mira que jo soc poc de besar. Perquè tinc ganes de fer-te una besada i d’abraçar-te. I de demanar-te que seguisques. Perquè necessitem el teu somriure i les teues arrancades de mala llet per motius intranscendents. Perquè el plató de ‘Salva’m’ et troba a faltar. Perquè l’audiència està desitjant que tot això passe i tornes a compartir la vida amb ella. I perquè, Mila, tot és molt menys si tu no estàs. Així que a agafar forces i a galopar. Ea! Ni Mila ni Mili ni Milo ni Mili”.

 

Últimes notícies

El Valencia vol mantindre les bones sensacions en el amistós contra el Castelló a Paterna

El Valencia CF rep este dissabte el Castelló a l’estadi Antonio Puchades, en un nou amistós de pretemporada on vol confirmar el bon rendiment mostrat davant l’Eldense. El conjunt albinegre afronta la prova per calibrar el seu nivell davant un rival de categoria superior.

El Villarreal posa a prova la seua nova etapa en un amistós exigent a Eindhoven

El Villarreal visita este dissabte el PSV Eindhoven en el seu segon amistós de pretemporada, amb moltes baixes però amb la vista posada en la millora física i tàctica. Diversos jóvens del planter, com Macià, busquen guanyar-se minuts davant un rival d’alt nivell.

Un tauró gris de l’Oceanogràfic portarà el nom de Ferran Torres

L’Oceanogràfic de València ha posat el nom de Ferran Torres a un tauró gris com a reconeixement al seu compromís amb la conservació marina i la sensibilització sobre la protecció d’estes espècies amenaçades.

Morant nega haver comparat Feijóo amb Hitler i defensa que parlava de polítiques racistes

Diana Morant assegura que no ha comparat Alberto Núñez Feijóo amb Hitler, sinó que ha reflexionat sobre el paral·lelisme entre les polítiques nazis i la 'prioritat nacional' aprovada a la Comunitat Valenciana.

Aemet activa avís groc al litoral per temperatures de fins a 38 graus este dissabte

Aemet ha activat per a este dissabte a la vesprada l’avís groc per calor al litoral de la Comunitat Valenciana, on s’esperen màximes de fins a 38 graus.

Ana Barceló renuncia a repetir com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027

Ana Barceló, portaveu del PSPV-PSOE a l’Ajuntament d’Alacant i exconsellera de Sanitat, ha anunciat que no tornarà a ser candidata a l’alcaldia en 2027. Continuarà com a portaveu fins als pròxims comicis municipals, una decisió que qualifica de personal i que va traslladar al partit en 2025.

València encadena 12 nits tòrrides seguides amb 27,5 graus de mínima

València ha encadenat 12 nits tòrrides consecutives amb una mínima de 27,5 graus i bat rècord al seu aeroport, mentre altres punts de la Comunitat Valenciana també pateixen mínimes sofocants.

El Castelló busca mesurar forces davant el València en un clàssic d’estiu a Paterna

El CD Castelló visita este dissabte la ciutat esportiva de Paterna per enfrontar-se al València CF en el segon amistós de la pretemporada, marcat per la greu lesió del central Fabrizio Brignani i el possible debut de diversos reforços albinegres.