Jorge Javier Vázquez envia una carta molt especial Mila Ximénez

 

Divendres passat Mila Ximénez va complir 69 anys amb el suport massiu dels seus amics, companys i familiars. La veterana periodista es troba en ple tractament del càncer de pulmó que li van diagnosticar l’any passat i actualment està en una fase més agressiva del procés que l’ha feta desaparéixer dels mitjans i de les xarxes socials.

Només ha interromput la seua absència mediàtica per a agrair els milers de mostres d’afecte que ha rebut durant el seu aniversari.

Els seus companys de plató s’han convertit en una part fonamental a l’hora d’encarar esta delicada situació. Belén Esteban o Belén Rodríguez fins i tot l’han arribada a acompanyar en algunes visites al metge. En esta ocasió ha sigut Jorge Javier Vázquez qui ha mostrat públicament el seu suport cap a Mila amb una sentida carta que ha publicat en la revista ‘Lecturas’.

El presentador català repassa com es van conéixer, l’important que és ella per a ell i algunes divertides anècdotes que reflecteixen a la perfecció l’emoció que sent en escriure sobre la seua amiga.

El juny de 2020 Mila Ximénez va anunciar en ‘Sálvame’ que patia càncer de pulmó amb metàstasi. La col·laboradora, un dels pilars del programa de Telecinco, va deixar d’aparéixer en l’espai el gener de 2021 —encara que ha acudit després puntualment al plató—. Este dimecres, el seu amic Jorge Javier Vázquez ha volgut dedicar-li unes paraules.

En el seu blog de la revista Lectures, titulat Carta oberta a Mila Ximénez: Tot és molt menys si tu no estàs, el presentador s’ha referit a la periodista com “una de les persones més importants de la seua vida”.

 

“El divendres va ser el teu aniversari, una excusa com una altra qualsevol per a parlar de tu. Però en realitat no he de justificar-me per a escriure sobre tu, quina ximpleria. Per què fer-ho si eres, des de fa molts anys, una de les persones més importants de la meua vida?”, comença explicant Jorge Javier.

El presentador de ‘Sálvame’ recorda que es van conéixer en el programa quan tots semblava “una reunió d’aturats” i descriu tots els estats emocionals que ha experimentat amb la periodista des que són grans amics. “Escric sobre tu i somric perquè és que em fas molta gràcia, Mila. Eres graciosa sense saber-ho, que és la manera més desartillant de ser un festival de l’humor. Hem transitat per tots els estats emocionals que pot sentir l’ésser humà: alegria, pena, eufòria, melancolia… I així fins a l’infinit“.

 

En l’Instagram de Mila Ximénez podem veure diverses fotos al costat del seu gran amic

 

Jorge Javier també relata un divertit episodi on explica que ell sentia gelosia de Mila per la seua amistat amb el cantant Pablo Alborán. El presentador conclou l’emotiva carta amb un missatge d’esperança i el desig de tornar a gaudir de moments bonics amb Mila: “Mira que jo soc poc de besar. Perquè tinc ganes de fer-te una besada i d’abraçar-te. I de demanar-te que seguisques. Perquè necessitem el teu somriure i les teues arrancades de mala llet per motius intranscendents. Perquè el plató de ‘Salva’m’ et troba a faltar. Perquè l’audiència està desitjant que tot això passe i tornes a compartir la vida amb ella. I perquè, Mila, tot és molt menys si tu no estàs. Així que a agafar forces i a galopar. Ea! Ni Mila ni Mili ni Milo ni Mili”.

 

Últimes notícies

Neal Sako celebra una classificació històrica del València Basket per a la Final Four de l’Eurolliga

Neal Sako destaca el treball de tota la temporada i reconeix que, encara que la Final Four no era l'objectiu inicial, cada victòria va anar alimentant l'ambició del València Basket.

El Roig Arena es rendix al València Basket després d’aconseguir la seua primera Final Four de l’Eurolliga

El València Basket certifica la seua primera classificació per a una Final Four de l'Eurolliga davant el Panathinaikos, amb un Roig Arena ple i bolcat en la celebració.

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.