Jorge Javier Vázquez envia una carta molt especial Mila Ximénez

 

Divendres passat Mila Ximénez va complir 69 anys amb el suport massiu dels seus amics, companys i familiars. La veterana periodista es troba en ple tractament del càncer de pulmó que li van diagnosticar l’any passat i actualment està en una fase més agressiva del procés que l’ha feta desaparéixer dels mitjans i de les xarxes socials.

Només ha interromput la seua absència mediàtica per a agrair els milers de mostres d’afecte que ha rebut durant el seu aniversari.

Els seus companys de plató s’han convertit en una part fonamental a l’hora d’encarar esta delicada situació. Belén Esteban o Belén Rodríguez fins i tot l’han arribada a acompanyar en algunes visites al metge. En esta ocasió ha sigut Jorge Javier Vázquez qui ha mostrat públicament el seu suport cap a Mila amb una sentida carta que ha publicat en la revista ‘Lecturas’.

El presentador català repassa com es van conéixer, l’important que és ella per a ell i algunes divertides anècdotes que reflecteixen a la perfecció l’emoció que sent en escriure sobre la seua amiga.

El juny de 2020 Mila Ximénez va anunciar en ‘Sálvame’ que patia càncer de pulmó amb metàstasi. La col·laboradora, un dels pilars del programa de Telecinco, va deixar d’aparéixer en l’espai el gener de 2021 —encara que ha acudit després puntualment al plató—. Este dimecres, el seu amic Jorge Javier Vázquez ha volgut dedicar-li unes paraules.

En el seu blog de la revista Lectures, titulat Carta oberta a Mila Ximénez: Tot és molt menys si tu no estàs, el presentador s’ha referit a la periodista com “una de les persones més importants de la seua vida”.

 

“El divendres va ser el teu aniversari, una excusa com una altra qualsevol per a parlar de tu. Però en realitat no he de justificar-me per a escriure sobre tu, quina ximpleria. Per què fer-ho si eres, des de fa molts anys, una de les persones més importants de la meua vida?”, comença explicant Jorge Javier.

El presentador de ‘Sálvame’ recorda que es van conéixer en el programa quan tots semblava “una reunió d’aturats” i descriu tots els estats emocionals que ha experimentat amb la periodista des que són grans amics. “Escric sobre tu i somric perquè és que em fas molta gràcia, Mila. Eres graciosa sense saber-ho, que és la manera més desartillant de ser un festival de l’humor. Hem transitat per tots els estats emocionals que pot sentir l’ésser humà: alegria, pena, eufòria, melancolia… I així fins a l’infinit«.

 

En l’Instagram de Mila Ximénez podem veure diverses fotos al costat del seu gran amic

 

Jorge Javier també relata un divertit episodi on explica que ell sentia gelosia de Mila per la seua amistat amb el cantant Pablo Alborán. El presentador conclou l’emotiva carta amb un missatge d’esperança i el desig de tornar a gaudir de moments bonics amb Mila: “Mira que jo soc poc de besar. Perquè tinc ganes de fer-te una besada i d’abraçar-te. I de demanar-te que seguisques. Perquè necessitem el teu somriure i les teues arrancades de mala llet per motius intranscendents. Perquè el plató de ‘Salva’m’ et troba a faltar. Perquè l’audiència està desitjant que tot això passe i tornes a compartir la vida amb ella. I perquè, Mila, tot és molt menys si tu no estàs. Així que a agafar forces i a galopar. Ea! Ni Mila ni Mili ni Milo ni Mili”.

 

Últimes notícies

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.

L’IVAM incorpora el disseny i renova l’oferta educativa per al curs 2026-27

L’IVAM ha presentat la programació pública, educativa i familiar per al curs 2026-27, amb el disseny com a nova línia d’investigació i una ampliació de les propostes per a jóvens, famílies i primera infància.