Jorge Javier Vázquez envia una carta molt especial Mila Ximénez

 

Divendres passat Mila Ximénez va complir 69 anys amb el suport massiu dels seus amics, companys i familiars. La veterana periodista es troba en ple tractament del càncer de pulmó que li van diagnosticar l’any passat i actualment està en una fase més agressiva del procés que l’ha feta desaparéixer dels mitjans i de les xarxes socials.

Només ha interromput la seua absència mediàtica per a agrair els milers de mostres d’afecte que ha rebut durant el seu aniversari.

Els seus companys de plató s’han convertit en una part fonamental a l’hora d’encarar esta delicada situació. Belén Esteban o Belén Rodríguez fins i tot l’han arribada a acompanyar en algunes visites al metge. En esta ocasió ha sigut Jorge Javier Vázquez qui ha mostrat públicament el seu suport cap a Mila amb una sentida carta que ha publicat en la revista ‘Lecturas’.

El presentador català repassa com es van conéixer, l’important que és ella per a ell i algunes divertides anècdotes que reflecteixen a la perfecció l’emoció que sent en escriure sobre la seua amiga.

El juny de 2020 Mila Ximénez va anunciar en ‘Sálvame’ que patia càncer de pulmó amb metàstasi. La col·laboradora, un dels pilars del programa de Telecinco, va deixar d’aparéixer en l’espai el gener de 2021 —encara que ha acudit després puntualment al plató—. Este dimecres, el seu amic Jorge Javier Vázquez ha volgut dedicar-li unes paraules.

En el seu blog de la revista Lectures, titulat Carta oberta a Mila Ximénez: Tot és molt menys si tu no estàs, el presentador s’ha referit a la periodista com “una de les persones més importants de la seua vida”.

 

“El divendres va ser el teu aniversari, una excusa com una altra qualsevol per a parlar de tu. Però en realitat no he de justificar-me per a escriure sobre tu, quina ximpleria. Per què fer-ho si eres, des de fa molts anys, una de les persones més importants de la meua vida?”, comença explicant Jorge Javier.

El presentador de ‘Sálvame’ recorda que es van conéixer en el programa quan tots semblava “una reunió d’aturats” i descriu tots els estats emocionals que ha experimentat amb la periodista des que són grans amics. “Escric sobre tu i somric perquè és que em fas molta gràcia, Mila. Eres graciosa sense saber-ho, que és la manera més desartillant de ser un festival de l’humor. Hem transitat per tots els estats emocionals que pot sentir l’ésser humà: alegria, pena, eufòria, melancolia… I així fins a l’infinit«.

 

En l’Instagram de Mila Ximénez podem veure diverses fotos al costat del seu gran amic

 

Jorge Javier també relata un divertit episodi on explica que ell sentia gelosia de Mila per la seua amistat amb el cantant Pablo Alborán. El presentador conclou l’emotiva carta amb un missatge d’esperança i el desig de tornar a gaudir de moments bonics amb Mila: “Mira que jo soc poc de besar. Perquè tinc ganes de fer-te una besada i d’abraçar-te. I de demanar-te que seguisques. Perquè necessitem el teu somriure i les teues arrancades de mala llet per motius intranscendents. Perquè el plató de ‘Salva’m’ et troba a faltar. Perquè l’audiència està desitjant que tot això passe i tornes a compartir la vida amb ella. I perquè, Mila, tot és molt menys si tu no estàs. Així que a agafar forces i a galopar. Ea! Ni Mila ni Mili ni Milo ni Mili”.

 

Últimes notícies

Així és la nova equipació del Valencia CF amb detalls en roig Torino per a l’últim any a Mestalla

El Valencia CF i Puma han presentat la camiseta de la temporada 2026-27, que combina el blanc tradicional amb detalls en roig Torino i pantaló i mitjons negres, com a homenatge al Camp de Mestalla en la seua temporada de comiat.

Nacho Mañó nega maltractament o assetjament a Lydia Rodríguez i denuncia un dany irreparable a la seua imatge

El músic valencià Nacho Mañó, exmembre de Presuntos Implicados, ha difós un comunicat on nega haver maltractat o assetjat Lydia Rodríguez i assegura que les acusacions li provoquen un profund dolor i un dany irreparable a la seua imatge.

L’home detingut per l’homicidi d’Aldaia passarà a disposició judicial este divendres

L’home detingut per la mort d’un altre home en una baralla amb armes blanques a Aldaia passarà este divendres a disposició del jutjat número 3 de Torrent. La Guàrdia Civil investiga el cas com un possible crim relacionat amb una disputa entre residents d’una nau als afores del municipi.

La parella de Juanfran Pérez Llorca renuncia a continuar en la Diputació de València

La parella del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha decidit no presentar-se al procés per a consolidar la plaça que ocupava des de fa sis mesos en comissió de servicis a la Diputació de València, després de les crítiques de l’oposició per suposat enchufisme.

Catalá destaca el suport del PP nacional al PPCV en plena precampanya

María José Catalá valora que la visita d'Alberto Núñez Feijóo a Sueca i d'altres dirigents nacionals reforça el PPCV en un any que considera decisiu. La presidenta del PP de València assenyala que sempre ha sentit el recolzament de la direcció estatal.

Quatre víctimes valencianes de l’extrema dreta i de policies, reconegudes com a vulneracions greus de drets humans

Una comissió estatal de Memòria Democràtica ha reconegut 63 víctimes mortals per violència d’extrema dreta o abusos policials entre 1979 i 1983, quatre d’elles valencianes, en el període immediatament posterior a l’entrada en vigor de la Constitució.

L’home que ha matat el logopeda del seu fill passarà a disposició judicial este dijous

L’home de 24 anys que s’ha entregat a la comissaria de Burjassot i ha confessat haver matat el logopeda del seu fill de 2 anys passarà este dijous a partir de les 9.00 hores a disposició del jutjat de guàrdia de València.

Els hotels valencians enceten l’estiu amb quasi ple total a València i Benidorm

Els hotels de la Comunitat Valenciana han encetat l’estiu amb ocupacions que freguen el ple tècnic, sobretot a València, Benidorm, Gandia i durant les Fogueres d’Alacant. El bon ritme de reserves fa preveure una segona quinzena de juny encara més intensa.