Jorge Javier Vázquez confessa haver flirtejat amb un futbolista heterosexual

Jorge Javier Vázquez ens ha confessat el flirteig que va tenir amb un futbolista heterosexual

Jorge Javier Vázquez ens ha confessat el flirteig que va tindre amb un futbolista heterosexual | INSTAGRAM

 

Les aventures amoroses del presentador de ‘Sálvame’ sempre ens sorprenen, i l’última història que ha desvelat a través del seu blog en la revista ‘Lecturas’ ho ha fet encara més. En esta ocasió Jorge Javier Vázquez ens ha confessat que va flirtejar amb un futbolista argentí que era heterosexual.

 

Eixe fet va passar en la ciutat d’Alacant, mentres el presentador estava col·laborant amb Ana Rosa Quintana. Durant eixa etapa laboral va ser quan va passar este flirteig, i Jorge Javier no ha escatimat en detalls.

 

L’aventura de Jorge Javier amb un futbolista heterosexual

L’inici de l’aventura comença en una nit de festa per la ciutat a on es trobava Jorge Javier. Explica que va acabar unint-se a un grup d’amics entre els que es trobava el futbolista argentí. «No era de Primera Divisió ni de Segona, crec que ni de Tercera, però era futbolista», comenta el presentador.

 

El més sorprenent és el que afig més avant: «No li pose cara, però aquella nit em va encantar i crec que jo, un poc també, encara que tenia nóvia i era oficialment heterosexual».

 

El més especial que Jorge Javier recorda d’aquell flirteig era la manera com el futbolista el va agarrar de la mà per a acompanyar-lo al lavabo, i les mirades constants que es van intercanviar durant tot el trajecte en cotxe cap al seu hotel.

 

Jorge Javier Vázquez de vacances

No és la primera vegada que el presentador ens parla de les seues aventures | INSTAGRAM

 

Tot això pot fer pensar que el desenllaç seria que els dos implicats van passar la nit junts, però el de ‘Sálvame’ ha afirmat que no va passar res. «No va passar res. Bé, sí. Uns dies després, vaig parlar amb la seua amiga i em va explicar que ell estava inquiet pel que havia passat. Vaig voler convidar-lo a París, però no ho vaig fer».

 

D’altra banda, el presentador de ‘Sálvame’ ha reconegut que si s’haguera trobat ara amb l’argentí, la nit hauria pres un altre rumb: «Si l’enganxe este estiu, no se m’escapa viu».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.