Jorge Javier Vázquez confessa haver flirtejat amb un futbolista heterosexual

Jorge Javier Vázquez ens ha confessat el flirteig que va tenir amb un futbolista heterosexual

Jorge Javier Vázquez ens ha confessat el flirteig que va tindre amb un futbolista heterosexual | INSTAGRAM

 

Les aventures amoroses del presentador de ‘Sálvame’ sempre ens sorprenen, i l’última història que ha desvelat a través del seu blog en la revista ‘Lecturas’ ho ha fet encara més. En esta ocasió Jorge Javier Vázquez ens ha confessat que va flirtejar amb un futbolista argentí que era heterosexual.

 

Eixe fet va passar en la ciutat d’Alacant, mentres el presentador estava col·laborant amb Ana Rosa Quintana. Durant eixa etapa laboral va ser quan va passar este flirteig, i Jorge Javier no ha escatimat en detalls.

 

L’aventura de Jorge Javier amb un futbolista heterosexual

L’inici de l’aventura comença en una nit de festa per la ciutat a on es trobava Jorge Javier. Explica que va acabar unint-se a un grup d’amics entre els que es trobava el futbolista argentí. «No era de Primera Divisió ni de Segona, crec que ni de Tercera, però era futbolista», comenta el presentador.

 

El més sorprenent és el que afig més avant: «No li pose cara, però aquella nit em va encantar i crec que jo, un poc també, encara que tenia nóvia i era oficialment heterosexual».

 

El més especial que Jorge Javier recorda d’aquell flirteig era la manera com el futbolista el va agarrar de la mà per a acompanyar-lo al lavabo, i les mirades constants que es van intercanviar durant tot el trajecte en cotxe cap al seu hotel.

 

Jorge Javier Vázquez de vacances

No és la primera vegada que el presentador ens parla de les seues aventures | INSTAGRAM

 

Tot això pot fer pensar que el desenllaç seria que els dos implicats van passar la nit junts, però el de ‘Sálvame’ ha afirmat que no va passar res. «No va passar res. Bé, sí. Uns dies després, vaig parlar amb la seua amiga i em va explicar que ell estava inquiet pel que havia passat. Vaig voler convidar-lo a París, però no ho vaig fer».

 

D’altra banda, el presentador de ‘Sálvame’ ha reconegut que si s’haguera trobat ara amb l’argentí, la nit hauria pres un altre rumb: «Si l’enganxe este estiu, no se m’escapa viu».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.

Juan Roig assegura que gestionar el València Basket li costa més que Mercadona i es descarta per al València CF

El president de Mercadona ha afirmat que el València Basket li exigix més que la seua pròpia empresa i ha rebutjat involucrar-se al València CF, fins i tot si hi haguera un canvi accionarial.

Elx registra quasi 70 l/m² en tres hores i suspén classes en tres centres per les pluges

Les intenses precipitacions d'este dimarts han deixat fins a 69,8 l/m² a l'entorn del Martínez Valero i múltiples incidències a la ciutat. Tres centres educatius han suspés classes, s'han registrat talls de llum i problemes de trànsit per semàfors inactius.

Elx registra quasi 70 litres en tres hores i suspén classes en tres centres per les pluges

Les pluges d'este dimarts han deixat fins a 69,8 l/m² a Elx i han obligat a suspendre classes en tres centres. També s'han registrat talls elèctrics i problemes de trànsit.

Evacuen en helicòpter a un conductor després de caure la seua furgoneta per un barranc de 15 metres a Sot de Chera

Un home de 29 anys ha sigut rescatat i traslladat en helicòpter a l'Hospital La Fe després de caure la seua furgoneta per un barranc d'uns 15 metres en el Camí del Pla. Bombers del Consorci i el GERA el van excarcerar i el CICU va informar de politraumatisme.

La pluja impedix disparar tot el material en la mascletà d’este dimarts a València

La pluja va danyar el sistema elèctric i va obligar a un tret manual parcial en la dècima mascletà del cicle faller. La plaça va reobrir sobre les 15.30 després de retirar el material.

Díaz ha reclamat als empresaris contindre els preus i revisar màrgens

La vicepresidenta segona ha respost a Garamendi i a Juan Roig en defendre que el Govern no es lucra amb els impostos i demanar a les empreses que continguen preus. Ha advertit que una rebaixa generalitzada de l'IVA no assegura abaratir gasolina, ous o llet i ha instat a facilitar cistelles de la compra assequibles.