Jorge Javier Vázquez confessa haver flirtejat amb un futbolista heterosexual

Jorge Javier Vázquez ens ha confessat el flirteig que va tenir amb un futbolista heterosexual

Jorge Javier Vázquez ens ha confessat el flirteig que va tindre amb un futbolista heterosexual | INSTAGRAM

 

Les aventures amoroses del presentador de ‘Sálvame’ sempre ens sorprenen, i l’última història que ha desvelat a través del seu blog en la revista ‘Lecturas’ ho ha fet encara més. En esta ocasió Jorge Javier Vázquez ens ha confessat que va flirtejar amb un futbolista argentí que era heterosexual.

 

Eixe fet va passar en la ciutat d’Alacant, mentres el presentador estava col·laborant amb Ana Rosa Quintana. Durant eixa etapa laboral va ser quan va passar este flirteig, i Jorge Javier no ha escatimat en detalls.

 

L’aventura de Jorge Javier amb un futbolista heterosexual

L’inici de l’aventura comença en una nit de festa per la ciutat a on es trobava Jorge Javier. Explica que va acabar unint-se a un grup d’amics entre els que es trobava el futbolista argentí. «No era de Primera Divisió ni de Segona, crec que ni de Tercera, però era futbolista», comenta el presentador.

 

El més sorprenent és el que afig més avant: «No li pose cara, però aquella nit em va encantar i crec que jo, un poc també, encara que tenia nóvia i era oficialment heterosexual».

 

El més especial que Jorge Javier recorda d’aquell flirteig era la manera com el futbolista el va agarrar de la mà per a acompanyar-lo al lavabo, i les mirades constants que es van intercanviar durant tot el trajecte en cotxe cap al seu hotel.

 

Jorge Javier Vázquez de vacances

No és la primera vegada que el presentador ens parla de les seues aventures | INSTAGRAM

 

Tot això pot fer pensar que el desenllaç seria que els dos implicats van passar la nit junts, però el de ‘Sálvame’ ha afirmat que no va passar res. «No va passar res. Bé, sí. Uns dies després, vaig parlar amb la seua amiga i em va explicar que ell estava inquiet pel que havia passat. Vaig voler convidar-lo a París, però no ho vaig fer».

 

D’altra banda, el presentador de ‘Sálvame’ ha reconegut que si s’haguera trobat ara amb l’argentí, la nit hauria pres un altre rumb: «Si l’enganxe este estiu, no se m’escapa viu».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les plantilles de Lladró paren dues hores contra la no aplicació del conveni

Les plantilles de Lladró SA, Arte y Porcelanas SAU i Daisa han parat dues hores per protestar per la no aplicació del conveni en matèria salarial i el no pagament dels atrasos, després de setmanes de negociacions sense acord.

Kiko Martínez torna al ring amb un combat de striking a Elx davant Julián Londoño

L’ex campió del món del pes ploma Kiko Martínez debutarà en striking amb guantilles el 7 de novembre al pavelló Sara Marín i María Díez d’Elx, en una vetlada que reunirà unes 4.000 persones i inclourà combats de Muay Thai, K-1 i boxeig.

El PSPV acusa el Consell d’assumir una “segregació racial” en els pressupostos

El PSPV ha acusat el Govern valencià del PP d’introduir una segregació racial i discriminació per origen en el projecte de pressupostos de la Generalitat de 2026 mitjançant el concepte de prioritat nacional, i estudia totes les vies institucionals i judicials per frenar-lo.

El Valencia començarà la Lliga contra el Celta el dissabte 22 d’agost a les 19.30 hores

LaLiga ha confirmat que el Valencia debutarà en la segona jornada de LaLiga EA Sports 2025-2026, el dissabte 22 d’agost a Mestalla contra el Celta a les 19.30 hores, després de l’ajornament del partit inicial davant el Betis. Villarreal, Elche i Levante també tenen definits els seus horaris per a la segona i tercera jornada.

El València debutarà en Lliga el 22 d’agost a Mestalla contra el Celta

LaLiga ha confirmat que el València s’estrenarà en la Lliga 2025-2026 el dissabte 22 d’agost a les 19.30 hores davant el Celta, després de l’ajornament del seu partit de la primera jornada contra el Betis. Villarreal, Elx i Llevant també tenen ja definits els seus horaris per a la segona i tercera jornada.

Pau Navarro seguirà al Villarreal fins a 2031 després de renovar el seu contracte

El defensa de la Vilavella Pau Navarro ha ampliat el seu contracte amb el Villarreal CF fins a juny de 2031. El central, clau en la tercera plaça de LaLiga, suma 46 partits oficials amb el primer equip groguet.

Com s’organitzarà la seguretat per vore l’eclipsi solar del 12 d’agost a la Comunitat Valenciana

El Govern central s’ha oferit a la Generalitat per reforçar la protecció civil i la seguretat ciutadana als nou punts clau d’observació de l’eclipsi solar del 12 d’agost a la Comunitat Valenciana.

Catalá defensa davant la jutgessa que València no va rebre cap avís previ de la DANA

María José Catalá ha assegurat davant la jutgessa que València no va rebre cap avís del desbordament del barranco del Poyo i ha justificat que la ciutat no figurava com a municipi afectat en la fitxa de conca.