Jorge Javier Vázquez confessa haver flirtejat amb un futbolista heterosexual

Jorge Javier Vázquez ens ha confessat el flirteig que va tenir amb un futbolista heterosexual

Jorge Javier Vázquez ens ha confessat el flirteig que va tindre amb un futbolista heterosexual | INSTAGRAM

 

Les aventures amoroses del presentador de ‘Sálvame’ sempre ens sorprenen, i l’última història que ha desvelat a través del seu blog en la revista ‘Lecturas’ ho ha fet encara més. En esta ocasió Jorge Javier Vázquez ens ha confessat que va flirtejar amb un futbolista argentí que era heterosexual.

 

Eixe fet va passar en la ciutat d’Alacant, mentres el presentador estava col·laborant amb Ana Rosa Quintana. Durant eixa etapa laboral va ser quan va passar este flirteig, i Jorge Javier no ha escatimat en detalls.

 

L’aventura de Jorge Javier amb un futbolista heterosexual

L’inici de l’aventura comença en una nit de festa per la ciutat a on es trobava Jorge Javier. Explica que va acabar unint-se a un grup d’amics entre els que es trobava el futbolista argentí. «No era de Primera Divisió ni de Segona, crec que ni de Tercera, però era futbolista», comenta el presentador.

 

El més sorprenent és el que afig més avant: «No li pose cara, però aquella nit em va encantar i crec que jo, un poc també, encara que tenia nóvia i era oficialment heterosexual».

 

El més especial que Jorge Javier recorda d’aquell flirteig era la manera com el futbolista el va agarrar de la mà per a acompanyar-lo al lavabo, i les mirades constants que es van intercanviar durant tot el trajecte en cotxe cap al seu hotel.

 

Jorge Javier Vázquez de vacances

No és la primera vegada que el presentador ens parla de les seues aventures | INSTAGRAM

 

Tot això pot fer pensar que el desenllaç seria que els dos implicats van passar la nit junts, però el de ‘Sálvame’ ha afirmat que no va passar res. «No va passar res. Bé, sí. Uns dies després, vaig parlar amb la seua amiga i em va explicar que ell estava inquiet pel que havia passat. Vaig voler convidar-lo a París, però no ho vaig fer».

 

D’altra banda, el presentador de ‘Sálvame’ ha reconegut que si s’haguera trobat ara amb l’argentí, la nit hauria pres un altre rumb: «Si l’enganxe este estiu, no se m’escapa viu».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.