Jorge Javier Vázquez confessa haver flirtejat amb un futbolista heterosexual

Jorge Javier Vázquez ens ha confessat el flirteig que va tenir amb un futbolista heterosexual

Jorge Javier Vázquez ens ha confessat el flirteig que va tindre amb un futbolista heterosexual | INSTAGRAM

 

Les aventures amoroses del presentador de ‘Sálvame’ sempre ens sorprenen, i l’última història que ha desvelat a través del seu blog en la revista ‘Lecturas’ ho ha fet encara més. En esta ocasió Jorge Javier Vázquez ens ha confessat que va flirtejar amb un futbolista argentí que era heterosexual.

 

Eixe fet va passar en la ciutat d’Alacant, mentres el presentador estava col·laborant amb Ana Rosa Quintana. Durant eixa etapa laboral va ser quan va passar este flirteig, i Jorge Javier no ha escatimat en detalls.

 

L’aventura de Jorge Javier amb un futbolista heterosexual

L’inici de l’aventura comença en una nit de festa per la ciutat a on es trobava Jorge Javier. Explica que va acabar unint-se a un grup d’amics entre els que es trobava el futbolista argentí. «No era de Primera Divisió ni de Segona, crec que ni de Tercera, però era futbolista», comenta el presentador.

 

El més sorprenent és el que afig més avant: «No li pose cara, però aquella nit em va encantar i crec que jo, un poc també, encara que tenia nóvia i era oficialment heterosexual».

 

El més especial que Jorge Javier recorda d’aquell flirteig era la manera com el futbolista el va agarrar de la mà per a acompanyar-lo al lavabo, i les mirades constants que es van intercanviar durant tot el trajecte en cotxe cap al seu hotel.

 

Jorge Javier Vázquez de vacances

No és la primera vegada que el presentador ens parla de les seues aventures | INSTAGRAM

 

Tot això pot fer pensar que el desenllaç seria que els dos implicats van passar la nit junts, però el de ‘Sálvame’ ha afirmat que no va passar res. «No va passar res. Bé, sí. Uns dies després, vaig parlar amb la seua amiga i em va explicar que ell estava inquiet pel que havia passat. Vaig voler convidar-lo a París, però no ho vaig fer».

 

D’altra banda, el presentador de ‘Sálvame’ ha reconegut que si s’haguera trobat ara amb l’argentí, la nit hauria pres un altre rumb: «Si l’enganxe este estiu, no se m’escapa viu».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous pendent dels primers fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb revisions mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diverses incorporacions.

Nit sufocant a Oliva amb temperatures mínimes de fins a 27,2 graus

Diversos municipis valencians han patit una nit tòrrida, amb mínimes per damunt dels 25 graus i un registre màxim de 27,2 a Oliva.

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.