Kiki, el jove nóvio de Sara Carbonero que pertany a una gran saga

 

Sara Carbonero afronta la seua nova vida amb tota la il·lusió del món. Després de la seua ruptura amb Iker Casillas, la periodista ha començat un camí vital amb una clara meta. Esta no és una altra que aprofitar cada minut del seu temps i tornar a enamorar-se, com així sembla que ha succeït.

Este dimecres, 7 de juliol, la revista ‘Semana’ ha publicat en exclusiva que la toledana s’hauria tornat a il·lusionar. El seu nou amor té nom i cognoms: Kiki Morente. Tots dos s’haurien conegut per uns amics en comú i estan junts des de fa uns mesos.

El cognom de la nova parella de Carbonero ens sona molt. José Enrique Morente Carbonell, més conegut com Kiki Morente, és fill del mort Enrique Morente. Per tant, també és germà de la balladora, Estrella Morente.

 

Qui és Kiki Morente?

 

José Enrique Morente Carbonell, que este és el seu vertader nom, és el tercer fill d’Enrique Morente i Aurora Carbonell. Va nàixer a Granada el 30 de desembre de 1989 i té una gran carrera professional ja a la seua esquena. Va estudiar en el conservatori durant 10 anys. Toca la guitarra i va deixar a tots atònits quan va decidir que s’anava a decantar pel cante.

Per tots és coneguda la passió que Sara Carbonero té per la música. De fet, en la biografia del seu perfil d’Instagram apunta que «seria impossible viure sense música». A més, ha traslladat esta afició al món laboral, ja que des de fa uns mesos presenta l’espai ‘Que siga el baile’ en Ràdio Marca, on entrevista a diferents rostres coneguts de la música. Esta és una afició que comparteix amb Kiki.

 

Els Morente, una gran família d’artistes

 

El pare del nou nóvio de la periodista, Enrique Morente, li va ensenyar des de molt jove a aficionar-li a la guitarra. Fins i tot este va cursar estudis superiors en el Conservatori de Joventuts Musicals de Granada. Per això, és normal veure-li amb una guitarra quan ofereix un concert.

Al seu torn, el jove admet que la seua germana Estrella és la seua mestra. És la «nova patriarca, la que ha agafat els rems», confessa l’artista amb orgull.

«Em passa una mica com em passava amb el meu pare, arriba un punt en què separes el que és la teua germana d’Estrella. M’ha ensenyat des de xicotet i em continua ensenyant i ajudant«, deia fa uns dies.

Estrella és l’única que resideix a Màlaga i que està casada. La primogènita de la saga Morente Carbonell es va casar amb el torero Javier Conde, amb qui va tindre dos fills, Estrella i Curro. L’artista i el torero porten junts més de dos dècades.

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.