Kiki, el jove nóvio de Sara Carbonero que pertany a una gran saga

 

Sara Carbonero afronta la seua nova vida amb tota la il·lusió del món. Després de la seua ruptura amb Iker Casillas, la periodista ha començat un camí vital amb una clara meta. Esta no és una altra que aprofitar cada minut del seu temps i tornar a enamorar-se, com així sembla que ha succeït.

Este dimecres, 7 de juliol, la revista ‘Semana’ ha publicat en exclusiva que la toledana s’hauria tornat a il·lusionar. El seu nou amor té nom i cognoms: Kiki Morente. Tots dos s’haurien conegut per uns amics en comú i estan junts des de fa uns mesos.

El cognom de la nova parella de Carbonero ens sona molt. José Enrique Morente Carbonell, més conegut com Kiki Morente, és fill del mort Enrique Morente. Per tant, també és germà de la balladora, Estrella Morente.

 

Qui és Kiki Morente?

 

José Enrique Morente Carbonell, que este és el seu vertader nom, és el tercer fill d’Enrique Morente i Aurora Carbonell. Va nàixer a Granada el 30 de desembre de 1989 i té una gran carrera professional ja a la seua esquena. Va estudiar en el conservatori durant 10 anys. Toca la guitarra i va deixar a tots atònits quan va decidir que s’anava a decantar pel cante.

Per tots és coneguda la passió que Sara Carbonero té per la música. De fet, en la biografia del seu perfil d’Instagram apunta que «seria impossible viure sense música». A més, ha traslladat esta afició al món laboral, ja que des de fa uns mesos presenta l’espai ‘Que siga el baile’ en Ràdio Marca, on entrevista a diferents rostres coneguts de la música. Esta és una afició que comparteix amb Kiki.

 

Els Morente, una gran família d’artistes

 

El pare del nou nóvio de la periodista, Enrique Morente, li va ensenyar des de molt jove a aficionar-li a la guitarra. Fins i tot este va cursar estudis superiors en el Conservatori de Joventuts Musicals de Granada. Per això, és normal veure-li amb una guitarra quan ofereix un concert.

Al seu torn, el jove admet que la seua germana Estrella és la seua mestra. És la «nova patriarca, la que ha agafat els rems», confessa l’artista amb orgull.

«Em passa una mica com em passava amb el meu pare, arriba un punt en què separes el que és la teua germana d’Estrella. M’ha ensenyat des de xicotet i em continua ensenyant i ajudant«, deia fa uns dies.

Estrella és l’única que resideix a Màlaga i que està casada. La primogènita de la saga Morente Carbonell es va casar amb el torero Javier Conde, amb qui va tindre dos fills, Estrella i Curro. L’artista i el torero porten junts més de dos dècades.

Últimes notícies

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.

Arresten a Algorfa un fugitiu britànic buscat per tràfic de drogues i armes

La Policia Nacional ha detingut a Algorfa un ciutadà britànic de 27 anys, considerat objectiu criminal prioritari al seu país, reclamat per tràfic de drogues i ús d'armes de foc contra persones.

Els bombers contenen sense mitjans aeris el gran incendi de la Vall d’Uixó

Els bombers han refrescat tota la nit la zona cremada en l’incendi de la Vall d'Uixó, estabilitzat des de la vesprada d’ahir, amb 9.568 hectàrees afectades i sense mitjans aeris incorporats este dissabte.

Una start-up d’Elx crea una IA que automatitza la comunicació amb pacients en clíniques

Healthmate, una empresa d’Elx, ha creat una intel·ligència artificial que automatitza cites, recordatoris i gestions amb pacients en clíniques, fet que reduïx costos i millora l’atenció. La ferramenta ja treballa amb 100 clíniques d’Espanya i ha gestionat 800.000 missatges de 30.000 pacients.
FILMOTECA D'ESTIU