Kiki, el jove nóvio de Sara Carbonero que pertany a una gran saga

 

Sara Carbonero afronta la seua nova vida amb tota la il·lusió del món. Després de la seua ruptura amb Iker Casillas, la periodista ha començat un camí vital amb una clara meta. Esta no és una altra que aprofitar cada minut del seu temps i tornar a enamorar-se, com així sembla que ha succeït.

Este dimecres, 7 de juliol, la revista ‘Semana’ ha publicat en exclusiva que la toledana s’hauria tornat a il·lusionar. El seu nou amor té nom i cognoms: Kiki Morente. Tots dos s’haurien conegut per uns amics en comú i estan junts des de fa uns mesos.

El cognom de la nova parella de Carbonero ens sona molt. José Enrique Morente Carbonell, més conegut com Kiki Morente, és fill del mort Enrique Morente. Per tant, també és germà de la balladora, Estrella Morente.

 

Qui és Kiki Morente?

 

José Enrique Morente Carbonell, que este és el seu vertader nom, és el tercer fill d’Enrique Morente i Aurora Carbonell. Va nàixer a Granada el 30 de desembre de 1989 i té una gran carrera professional ja a la seua esquena. Va estudiar en el conservatori durant 10 anys. Toca la guitarra i va deixar a tots atònits quan va decidir que s’anava a decantar pel cante.

Per tots és coneguda la passió que Sara Carbonero té per la música. De fet, en la biografia del seu perfil d’Instagram apunta que «seria impossible viure sense música». A més, ha traslladat esta afició al món laboral, ja que des de fa uns mesos presenta l’espai ‘Que siga el baile’ en Ràdio Marca, on entrevista a diferents rostres coneguts de la música. Esta és una afició que comparteix amb Kiki.

 

Els Morente, una gran família d’artistes

 

El pare del nou nóvio de la periodista, Enrique Morente, li va ensenyar des de molt jove a aficionar-li a la guitarra. Fins i tot este va cursar estudis superiors en el Conservatori de Joventuts Musicals de Granada. Per això, és normal veure-li amb una guitarra quan ofereix un concert.

Al seu torn, el jove admet que la seua germana Estrella és la seua mestra. És la «nova patriarca, la que ha agafat els rems», confessa l’artista amb orgull.

«Em passa una mica com em passava amb el meu pare, arriba un punt en què separes el que és la teua germana d’Estrella. M’ha ensenyat des de xicotet i em continua ensenyant i ajudant«, deia fa uns dies.

Estrella és l’única que resideix a Màlaga i que està casada. La primogènita de la saga Morente Carbonell es va casar amb el torero Javier Conde, amb qui va tindre dos fills, Estrella i Curro. L’artista i el torero porten junts més de dos dècades.

Últimes notícies

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.