Kiki, el jove nóvio de Sara Carbonero que pertany a una gran saga

 

Sara Carbonero afronta la seua nova vida amb tota la il·lusió del món. Després de la seua ruptura amb Iker Casillas, la periodista ha començat un camí vital amb una clara meta. Esta no és una altra que aprofitar cada minut del seu temps i tornar a enamorar-se, com així sembla que ha succeït.

Este dimecres, 7 de juliol, la revista ‘Semana’ ha publicat en exclusiva que la toledana s’hauria tornat a il·lusionar. El seu nou amor té nom i cognoms: Kiki Morente. Tots dos s’haurien conegut per uns amics en comú i estan junts des de fa uns mesos.

El cognom de la nova parella de Carbonero ens sona molt. José Enrique Morente Carbonell, més conegut com Kiki Morente, és fill del mort Enrique Morente. Per tant, també és germà de la balladora, Estrella Morente.

 

Qui és Kiki Morente?

 

José Enrique Morente Carbonell, que este és el seu vertader nom, és el tercer fill d’Enrique Morente i Aurora Carbonell. Va nàixer a Granada el 30 de desembre de 1989 i té una gran carrera professional ja a la seua esquena. Va estudiar en el conservatori durant 10 anys. Toca la guitarra i va deixar a tots atònits quan va decidir que s’anava a decantar pel cante.

Per tots és coneguda la passió que Sara Carbonero té per la música. De fet, en la biografia del seu perfil d’Instagram apunta que «seria impossible viure sense música». A més, ha traslladat esta afició al món laboral, ja que des de fa uns mesos presenta l’espai ‘Que siga el baile’ en Ràdio Marca, on entrevista a diferents rostres coneguts de la música. Esta és una afició que comparteix amb Kiki.

 

Els Morente, una gran família d’artistes

 

El pare del nou nóvio de la periodista, Enrique Morente, li va ensenyar des de molt jove a aficionar-li a la guitarra. Fins i tot este va cursar estudis superiors en el Conservatori de Joventuts Musicals de Granada. Per això, és normal veure-li amb una guitarra quan ofereix un concert.

Al seu torn, el jove admet que la seua germana Estrella és la seua mestra. És la «nova patriarca, la que ha agafat els rems», confessa l’artista amb orgull.

«Em passa una mica com em passava amb el meu pare, arriba un punt en què separes el que és la teua germana d’Estrella. M’ha ensenyat des de xicotet i em continua ensenyant i ajudant«, deia fa uns dies.

Estrella és l’única que resideix a Màlaga i que està casada. La primogènita de la saga Morente Carbonell es va casar amb el torero Javier Conde, amb qui va tindre dos fills, Estrella i Curro. L’artista i el torero porten junts més de dos dècades.

Últimes notícies

Pérez Llorca alerta que retallar el Tajo-Segura posa en risc el menjar a Espanya i Europa

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, defensa en el VIII Congrés Nacional de l’Aigua a Elx que el trasvasament Tajo-Segura és clau per a la seguretat alimentària d’Espanya i Europa i acusa el Govern central de posar en risc milers de llocs de treball amb els retalls.

La UPV acosta la ciència a la taula amb la gastronomia valenciana

La Universitat Politècnica de València ha llançat 'Un mos de Ciència', una iniciativa audiovisual que explica els secrets científics de plats i productes emblemàtics de la gastronomia valenciana, amb la col·laboració de Consum.

Pablo Ruz acusa Pedro Sánchez d’haver anat a Elx per a ‘amagar-se’

L’alcalde d’Elx, Pablo Ruz, ha qualificat de ‘un poc estranya’ la visita de Pedro Sánchez a la companyia aeroespacial PLD Space i ha insinuat que el president del Govern s’ha desplaçat a la ciutat ‘a amagar-se’. En contrast, ha elogiat la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, per a explicar una ‘inversió complitda’ i comprometre’s amb els regants sense aigua.

Els derbis de Buñol i Vila-real centren la segona jornada del grup VI

La segona jornada del grup VI de Tercera Federació estarà marcada pels derbis Levante B-Buñol i Villarreal C-Roda, amb diversos duels directes per l’estrena triomfal i la permanència.

Els servicis digitals ja impulsen les exportacions espanyoles per damunt del turisme

Les exportacions espanyoles de servicis digitals han crescut un 66,8 % des de 2019 i ja han superat les vendes turístiques, segons un informe de la Fundació BBVA i l’Ivie. Els servicis professionals i informàtics concentren la major part d’estes exportacions, amb Espanya guanyant lleugerament pes en el mercat mundial.

Cap de setmana estable i més calor a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana enceta este divendres un cap de setmana de temps estable, amb cels poc nuvolosos i temperatures en augment. El vent bufarà fluix, encara que es reforçarà en alguns trams del litoral de València i Castelló.

Controlat l’incendi en dues naus industrials a Montserrat després de tota la nit de treball

Els bombers han controlat de matí un incendi declarat anit en una nau química de Montserrat que s’ha estés a una nau fustera. Desenes d’efectius han treballat tota la nit per evitar que el foc afectara més instal·lacions.

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.