Kiki, el jove nóvio de Sara Carbonero que pertany a una gran saga

 

Sara Carbonero afronta la seua nova vida amb tota la il·lusió del món. Després de la seua ruptura amb Iker Casillas, la periodista ha començat un camí vital amb una clara meta. Esta no és una altra que aprofitar cada minut del seu temps i tornar a enamorar-se, com així sembla que ha succeït.

Este dimecres, 7 de juliol, la revista ‘Semana’ ha publicat en exclusiva que la toledana s’hauria tornat a il·lusionar. El seu nou amor té nom i cognoms: Kiki Morente. Tots dos s’haurien conegut per uns amics en comú i estan junts des de fa uns mesos.

El cognom de la nova parella de Carbonero ens sona molt. José Enrique Morente Carbonell, més conegut com Kiki Morente, és fill del mort Enrique Morente. Per tant, també és germà de la balladora, Estrella Morente.

 

Qui és Kiki Morente?

 

José Enrique Morente Carbonell, que este és el seu vertader nom, és el tercer fill d’Enrique Morente i Aurora Carbonell. Va nàixer a Granada el 30 de desembre de 1989 i té una gran carrera professional ja a la seua esquena. Va estudiar en el conservatori durant 10 anys. Toca la guitarra i va deixar a tots atònits quan va decidir que s’anava a decantar pel cante.

Per tots és coneguda la passió que Sara Carbonero té per la música. De fet, en la biografia del seu perfil d’Instagram apunta que «seria impossible viure sense música». A més, ha traslladat esta afició al món laboral, ja que des de fa uns mesos presenta l’espai ‘Que siga el baile’ en Ràdio Marca, on entrevista a diferents rostres coneguts de la música. Esta és una afició que comparteix amb Kiki.

 

Els Morente, una gran família d’artistes

 

El pare del nou nóvio de la periodista, Enrique Morente, li va ensenyar des de molt jove a aficionar-li a la guitarra. Fins i tot este va cursar estudis superiors en el Conservatori de Joventuts Musicals de Granada. Per això, és normal veure-li amb una guitarra quan ofereix un concert.

Al seu torn, el jove admet que la seua germana Estrella és la seua mestra. És la «nova patriarca, la que ha agafat els rems», confessa l’artista amb orgull.

«Em passa una mica com em passava amb el meu pare, arriba un punt en què separes el que és la teua germana d’Estrella. M’ha ensenyat des de xicotet i em continua ensenyant i ajudant«, deia fa uns dies.

Estrella és l’única que resideix a Màlaga i que està casada. La primogènita de la saga Morente Carbonell es va casar amb el torero Javier Conde, amb qui va tindre dos fills, Estrella i Curro. L’artista i el torero porten junts més de dos dècades.

Últimes notícies

La jutgessa de Catarroja eleva a 232 les víctimes mortals de la DANA de 2024

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha actualitzat a 232 el nombre de víctimes mortals, una més que la xifra oficial fins ara.

Els alcaldes socialistes valencians oferiran places per a menors de Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, assegura que els alcaldes socialistes que es concentren en suport a Ceuta també aportaran places per a acollir menors migrants no acompanyats. Muñoz reclama al PP i a Vox que no utilitzen la FEMP ni la immigració per a fomentar el conflicte i el discurs d’odi.

El Villarreal superarà els 19.000 abonats en un estadi de la Ceràmica amb 23.173 seients

El Villarreal ha anunciat que tindrà més de 19.000 abonats per a la temporada 2026-27 i que l’estadi de la Ceràmica, després de la reforma d’este estiu, oferix ara 23.173 seients, amb un aforament local de 21.000 places.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 36 graus a l’interior nord de València dijous

Aemet ha activat per a dijous un avís groc per temperatures màximes de fins a 36 graus a l’interior nord de la província de València. Dimecres també hi ha avís groc per ruixats intensos, tempestes, granís i ratxes de vent molt fort.

Pérez Llorca defensa que el suport a Ceuta és ciutadà i no de partits

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha defensat a Agost que les concentracions convocades per la FEMP per a donar suport a Ceuta són una iniciativa ciutadana i no partidista, i ha criticat l’absència del Govern central i de formacions com Compromís.

Els familiars del 98% de víctimes de la dana ja han cobrat 17 milions en ajudes

La Generalitat ha abonat 17.019.999 euros en ajudes a familiars de 216 víctimes mortals de la dana d’octubre de 2024, el 98 % del total concedit. Les subvencions estan exemptes d’IRPF i arriben fins als 80.000 euros per víctima.

Investigat per fingir un robatori violent a Vinaròs per a cobrar el segur del mòbil

La Guàrdia Civil ha investigat un home de 58 anys que ha denunciat un fals robatori amb violència a Vinaròs per a cobrar la indemnització del segur del seu telèfon mòbil, que en realitat havia venut un familiar a Alacant.

El PSPV exigeix la dimissió de Mazón per un escrit sobre la DANA que qualifica d’insultant

El síndic del PSPV, José Muñoz, ha titlat d’insultant i indignant l’escrit que Carlos Mazón ha remés al jutjat sobre la DANA i li ha reclamat que dimitisca com a diputat, renuncie a l’aforament i entregue el registre de cridades.