Kiko Hernández adverteix a Antonio David: «Et poden denunciar pel que acabes de fer»

Els problemes no s’acaben per a Antonio David Flores, ja que estos augmenten cada vegada que s’emet un episodi de la sèrie documental ‘Rocío. Contar la verdad para continuar viva’. A això, cal sumar que la imatge pública del col·laborador televisiu es veu debilitada després de cada capítol, un fet al qual cal sumar que l’audiència se li tira damunt, opinant sobre si és bon pare, si va ser un bon espòs o. fins i tot, si hauria de tornar a la televisió o dedicar-se a una altra cosa.

 

A totes estes qüestions, hui s’hi ha sumat una falta greu d’Antonio David, que podria haver comés un delicte, que a més ha sigut gravat pels diferents mitjans de comunicació que el segueixen per tal de copsar les seues reaccions al documental. Ha estat Kiko Hernández qui, durant la retransmissió de ‘Sálvame’, ha advertit que el que havia fet l’exmarit de Rocío Carrasco és molt greu i que si l’atrapa la policia podria tenir problemes seriosos.

 

Antonio David Flores condueix amb els auriculars posats

El tertulià feia referència a unes imatges que s’han emés a ‘El programa de AR’, en el qual es veia a Antonio David Flores conduint el seu cotxe i acompanyat del seu fill. En este vídeo es veia al col·laborador sortint d’un pàrquing amb la finestra baixada i amb la intenció d’atendre els periodistes, amb un detall que no ha passat desapercebut per a moltes persones. El col·laborador televisiu i el seu fill porten mascareta, però Flores condueix el cotxe amb els auriculars sense fils posat, un fet que està prohibit quan s’està al volant.

Esta infracció suposa una multa econòmica i la retirada de punts del permís de conduir. En este sentit, la multa a què podria enfrontar-se Antonio David Flores és de dos-cents euros, mentre que perdria tres punts del permís de conduir. En un moment complicat per a ell, després de ser acomiadat per Mediaset, esta sanció econòmica no li vindria gens bé, com tampoc ho seria afrontar un altre assumpte legal.

Caldrà esperar, però, si les autoritats decideixen prendre algun tipus de mesura legal contra el col·laborador televisiu. Si així ho fan, les proves gràfiques del delicte estan enregistrades i són prou clares.

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA rebutgen la Mesa de Treball i acusen la Generalitat d’ús partidista

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que no acudirà a la tercera reunió de la Mesa Permanent de Treball perquè considera que la Generalitat està utilitzant este òrgan amb finalitats partidistes a favor del PP.

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües

La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.

Temperatures de fins a 42 graus tornen a colpejar la Comunitat Valenciana este dijous

El dijous arribarà amb cel poc nuvolós però amb avisos per calor extrema al sud de València i litoral d'Alacant, on s'esperen fins a 42 graus. Divendres les temperatures baixaran de manera generalitzada, sobretot al sud i interior de València.

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.