Kiko Hernández adverteix a Antonio David: «Et poden denunciar pel que acabes de fer»

Els problemes no s’acaben per a Antonio David Flores, ja que estos augmenten cada vegada que s’emet un episodi de la sèrie documental ‘Rocío. Contar la verdad para continuar viva’. A això, cal sumar que la imatge pública del col·laborador televisiu es veu debilitada després de cada capítol, un fet al qual cal sumar que l’audiència se li tira damunt, opinant sobre si és bon pare, si va ser un bon espòs o. fins i tot, si hauria de tornar a la televisió o dedicar-se a una altra cosa.

 

A totes estes qüestions, hui s’hi ha sumat una falta greu d’Antonio David, que podria haver comés un delicte, que a més ha sigut gravat pels diferents mitjans de comunicació que el segueixen per tal de copsar les seues reaccions al documental. Ha estat Kiko Hernández qui, durant la retransmissió de ‘Sálvame’, ha advertit que el que havia fet l’exmarit de Rocío Carrasco és molt greu i que si l’atrapa la policia podria tenir problemes seriosos.

 

Antonio David Flores condueix amb els auriculars posats

El tertulià feia referència a unes imatges que s’han emés a ‘El programa de AR’, en el qual es veia a Antonio David Flores conduint el seu cotxe i acompanyat del seu fill. En este vídeo es veia al col·laborador sortint d’un pàrquing amb la finestra baixada i amb la intenció d’atendre els periodistes, amb un detall que no ha passat desapercebut per a moltes persones. El col·laborador televisiu i el seu fill porten mascareta, però Flores condueix el cotxe amb els auriculars sense fils posat, un fet que està prohibit quan s’està al volant.

Esta infracció suposa una multa econòmica i la retirada de punts del permís de conduir. En este sentit, la multa a què podria enfrontar-se Antonio David Flores és de dos-cents euros, mentre que perdria tres punts del permís de conduir. En un moment complicat per a ell, després de ser acomiadat per Mediaset, esta sanció econòmica no li vindria gens bé, com tampoc ho seria afrontar un altre assumpte legal.

Caldrà esperar, però, si les autoritats decideixen prendre algun tipus de mesura legal contra el col·laborador televisiu. Si així ho fan, les proves gràfiques del delicte estan enregistrades i són prou clares.

Últimes notícies

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.

La CHJ invertix 1,3 milions per a reforçar la seguretat al barranc del Poyo a Riba-roja

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha destinat 1,3 milions d'euros a una nova mota de protecció al barranc del Poyo, al seu pas pel polígon industrial La Reva de Riba-roja de Túria, per a millorar la capacitat hidràulica i reduir el risc d'inundacions en una zona clau per a l'economia local.

Una tronada de matinada deixa 94 l/m² en tres hores a Ribera de Cabanes

Les pluges de la passada matinada han descarregat amb força al litoral de Castelló, amb 94 litres per metre quadrat en tres hores a Ribera de Cabanes i més de 60 l/m² en diversos municipis d’Alacant.

Les temperatures cauen quasi 14 graus en només 24 hores a Alcoi

Les temperatures del migdia han baixat una mitjana de 9,2 graus en només 24 hores a la Comunitat Valenciana, amb un descens excepcional de 13,9 graus a Alcoi, segons Aemet.

Detenen l’exmilitar Patricia Campos per un presumpte maltractament als seus fills que ella nega

La castellonenca Patricia Campos i la seua dona han sigut detingudes per la Guàrdia Civil i investigades per un presumpte delicte continuat de maltractament als seus dos fills adoptats, uns fets que la parella rebutja de manera categòrica.

Propietaris de Les Naus defenen davant la jutgessa que complien els requisits per a comprar els pisos

Huit propietaris investigats del residencial Les Naus, a la platja de Sant Joan dAlacant, asseguren davant la jutgessa que reunien les condicions per a accedir als habitatges. Les declaracions posen el focus en la interpretació de la unitat de convivència i en labast real dels ingressos que shi havien de declarar.

El PSPV presenta una esmena a la totalitat als primers pressupostos de Pérez Llorca

El PSPV-PSOE ha registrat una esmena a la totalitat als primers pressupostos de la Generalitat de Pérez Llorca, que considera pensats per a satisfer Vox i amb retallades en vivenda, sanitat i educació.