10.4 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Kiko Hernández adverteix a Antonio David: «Et poden denunciar pel que acabes de fer»

Els problemes no s’acaben per a Antonio David Flores, ja que estos augmenten cada vegada que s’emet un episodi de la sèrie documental ‘Rocío. Contar la verdad para continuar viva’. A això, cal sumar que la imatge pública del col·laborador televisiu es veu debilitada després de cada capítol, un fet al qual cal sumar que l’audiència se li tira damunt, opinant sobre si és bon pare, si va ser un bon espòs o. fins i tot, si hauria de tornar a la televisió o dedicar-se a una altra cosa.

 

A totes estes qüestions, hui s’hi ha sumat una falta greu d’Antonio David, que podria haver comés un delicte, que a més ha sigut gravat pels diferents mitjans de comunicació que el segueixen per tal de copsar les seues reaccions al documental. Ha estat Kiko Hernández qui, durant la retransmissió de ‘Sálvame’, ha advertit que el que havia fet l’exmarit de Rocío Carrasco és molt greu i que si l’atrapa la policia podria tenir problemes seriosos.

 

Antonio David Flores condueix amb els auriculars posats

El tertulià feia referència a unes imatges que s’han emés a ‘El programa de AR’, en el qual es veia a Antonio David Flores conduint el seu cotxe i acompanyat del seu fill. En este vídeo es veia al col·laborador sortint d’un pàrquing amb la finestra baixada i amb la intenció d’atendre els periodistes, amb un detall que no ha passat desapercebut per a moltes persones. El col·laborador televisiu i el seu fill porten mascareta, però Flores condueix el cotxe amb els auriculars sense fils posat, un fet que està prohibit quan s’està al volant.

Esta infracció suposa una multa econòmica i la retirada de punts del permís de conduir. En este sentit, la multa a què podria enfrontar-se Antonio David Flores és de dos-cents euros, mentre que perdria tres punts del permís de conduir. En un moment complicat per a ell, després de ser acomiadat per Mediaset, esta sanció econòmica no li vindria gens bé, com tampoc ho seria afrontar un altre assumpte legal.

Caldrà esperar, però, si les autoritats decideixen prendre algun tipus de mesura legal contra el col·laborador televisiu. Si així ho fan, les proves gràfiques del delicte estan enregistrades i són prou clares.

Últimes notícies

El PSPV convocarà un Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant

El PSPV-PSOE convocarà el seu Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant per a abordar la crisi oberta després de la dimissió de Carlos Mazón. El partit exigirà eleccions i acusa PP i Vox de decidir el relleu 'furtant la voluntat democràtica'.

La Federació Veïnal demana responsabilitat política per a desbloquejar la zona de baixes emissions a València

La Federació d'Associacions de Veïns de València ha sol·licitat reunions d'urgència amb Alcaldia i l'oposició per a tancar un acord sobre la ZBE i evitar perdre 150 milions. L'entitat ha anomenat a la responsabilitat de tota la corporació davant l'imminent termini legal.

Calero renuncia a les excuses abans del derbi i crida a competir: ‘Si entres plorant, eixiràs igual’

El tècnic del Llevant va evitar queixes pel calendari i per la falta d'entrenaments dels seus internacionals i va apel·lar a la convicció per a trencar la mala ratxa davant el València. Va confirmar que Arriaga i Ryan estaran en principi disponibles i va demanar a l'afició no sentir-se inferior.

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.