Kiko Hernández adverteix a Antonio David: «Et poden denunciar pel que acabes de fer»

Els problemes no s’acaben per a Antonio David Flores, ja que estos augmenten cada vegada que s’emet un episodi de la sèrie documental ‘Rocío. Contar la verdad para continuar viva’. A això, cal sumar que la imatge pública del col·laborador televisiu es veu debilitada després de cada capítol, un fet al qual cal sumar que l’audiència se li tira damunt, opinant sobre si és bon pare, si va ser un bon espòs o. fins i tot, si hauria de tornar a la televisió o dedicar-se a una altra cosa.

 

A totes estes qüestions, hui s’hi ha sumat una falta greu d’Antonio David, que podria haver comés un delicte, que a més ha sigut gravat pels diferents mitjans de comunicació que el segueixen per tal de copsar les seues reaccions al documental. Ha estat Kiko Hernández qui, durant la retransmissió de ‘Sálvame’, ha advertit que el que havia fet l’exmarit de Rocío Carrasco és molt greu i que si l’atrapa la policia podria tenir problemes seriosos.

 

Antonio David Flores condueix amb els auriculars posats

El tertulià feia referència a unes imatges que s’han emés a ‘El programa de AR’, en el qual es veia a Antonio David Flores conduint el seu cotxe i acompanyat del seu fill. En este vídeo es veia al col·laborador sortint d’un pàrquing amb la finestra baixada i amb la intenció d’atendre els periodistes, amb un detall que no ha passat desapercebut per a moltes persones. El col·laborador televisiu i el seu fill porten mascareta, però Flores condueix el cotxe amb els auriculars sense fils posat, un fet que està prohibit quan s’està al volant.

Esta infracció suposa una multa econòmica i la retirada de punts del permís de conduir. En este sentit, la multa a què podria enfrontar-se Antonio David Flores és de dos-cents euros, mentre que perdria tres punts del permís de conduir. En un moment complicat per a ell, després de ser acomiadat per Mediaset, esta sanció econòmica no li vindria gens bé, com tampoc ho seria afrontar un altre assumpte legal.

Caldrà esperar, però, si les autoritats decideixen prendre algun tipus de mesura legal contra el col·laborador televisiu. Si així ho fan, les proves gràfiques del delicte estan enregistrades i són prou clares.

Últimes notícies

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.

Dos persones moren en un xoc entre un cotxe i un camió a la CV-11 a Castelló

Dos persones han mort este dijous en un accident de trànsit entre un turisme i un camió a la CV-11, al terme de Sant Rafael del Riu (Castelló). El conductor del camió, de 37 anys, ha resultat il·lés físicament però ha sigut atés per una crisi d’ansietat.

Les autonomies del PP bloquegen un debat sobre menors migrants a Ceuta en la pròxima Sectorial

Les comunitats governades pel PP han impedit que la pròxima Conferència Sectorial d'Infància aborde la situació dels menors migrants no acompanyats a Ceuta. La trobada s'ha fixat per al 27 d'agost i Vox ja havia anunciat que no hi assistiria.

La inscripció de Buenavida amb les Lynx és una treta administrativa i jugarà la WNBA en 2027

La inscripció d’Elena Buenavida com a jugadora actual de Minnesota Lynx respon a una treta administrativa i no implica que jugue la WNBA en 2026, ja que el pla és que s’incorpore a la franquícia en 2027 i continue mentrestant al Valencia Basket.

250.000 euros en ajuda urgent de la Generalitat per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 250.000 euros a ajuda humanitària urgent a Colòmbia després del terratrémol del 10 d’agost, amb especial atenció a la infància i a la cobertura de necessitats bàsiques. La Generalitat també ha impulsat un catàleg d’organitzacions fiables per a canalitzar les donacions de manera segura.

Alerta taronja per calor extrema en onze comarques valencianes

Sanitat ha activat per a este dijous el nivell de risc taronja per calor en municipis d’onze comarques de València i Castelló, mentres Emergències manté el risc extrem d’incendis a l’interior.