Kiko Hernández adverteix a Antonio David: «Et poden denunciar pel que acabes de fer»

Els problemes no s’acaben per a Antonio David Flores, ja que estos augmenten cada vegada que s’emet un episodi de la sèrie documental ‘Rocío. Contar la verdad para continuar viva’. A això, cal sumar que la imatge pública del col·laborador televisiu es veu debilitada després de cada capítol, un fet al qual cal sumar que l’audiència se li tira damunt, opinant sobre si és bon pare, si va ser un bon espòs o. fins i tot, si hauria de tornar a la televisió o dedicar-se a una altra cosa.

 

A totes estes qüestions, hui s’hi ha sumat una falta greu d’Antonio David, que podria haver comés un delicte, que a més ha sigut gravat pels diferents mitjans de comunicació que el segueixen per tal de copsar les seues reaccions al documental. Ha estat Kiko Hernández qui, durant la retransmissió de ‘Sálvame’, ha advertit que el que havia fet l’exmarit de Rocío Carrasco és molt greu i que si l’atrapa la policia podria tenir problemes seriosos.

 

Antonio David Flores condueix amb els auriculars posats

El tertulià feia referència a unes imatges que s’han emés a ‘El programa de AR’, en el qual es veia a Antonio David Flores conduint el seu cotxe i acompanyat del seu fill. En este vídeo es veia al col·laborador sortint d’un pàrquing amb la finestra baixada i amb la intenció d’atendre els periodistes, amb un detall que no ha passat desapercebut per a moltes persones. El col·laborador televisiu i el seu fill porten mascareta, però Flores condueix el cotxe amb els auriculars sense fils posat, un fet que està prohibit quan s’està al volant.

Esta infracció suposa una multa econòmica i la retirada de punts del permís de conduir. En este sentit, la multa a què podria enfrontar-se Antonio David Flores és de dos-cents euros, mentre que perdria tres punts del permís de conduir. En un moment complicat per a ell, després de ser acomiadat per Mediaset, esta sanció econòmica no li vindria gens bé, com tampoc ho seria afrontar un altre assumpte legal.

Caldrà esperar, però, si les autoritats decideixen prendre algun tipus de mesura legal contra el col·laborador televisiu. Si així ho fan, les proves gràfiques del delicte estan enregistrades i són prou clares.

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.