Kiko Jiménez sentencia a Antonio David Flores en les xarxes socials

 

En la vesprada d’ahir, els col·laboradors de ‘Sálvame’ van debatre sobre l’última aparició televisiva de David Flores Carrasco durant la gala final de Supervivientes. Per a la majoria de col·laboradors de Mediaset, va ser un episodi innecessari i desafortunat que posa de manifest la utilització d’Antonio David Flores sobre el seu propi fill, una opinió que ha defensat Kiko Jiménez.

 

El nóvio de Sofía Suescun va assenyalar a l’exmarit de Rocío Carrasco com orquestador d’un muntatge per a continuar fent mal a la seua exmuller, tal com ha fet presumptament durant les dues últimes dècades. Aquesta opinió ha sigut recolzada per nombrosos col·laboradors de Telecinco com Belén Rodríguez, Miguel Frigenti i Terelu Campos

 

“Continue al·lucinant veient el vídeo. Jo conec a David i sé com s’expressa i com reacciona en veure una cambra. Clarament porta un discurs après de casa per a soltar-lo seguint directrius. I cosa que és més trist, que sense saber-ho, la criatura danya a la seua mare i plena les butxaques dels seus botxins”, ha escrit en un stories.

 

Així, l’exparella de Gloria Camila ha utilitzat les seues xarxes socials per a reaccionar a la sorprenent aparició en televisió del fill xicotet de Rocío Carrasco.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.

El Consell celebra que el Govern eximisca de l’IRPF les ajudes de la DANA de 2024

El president Juanfran Pérez Llorca valora que el Govern haja rectificat i estenga a 2024 l'exempció en l'IRPF de les ajudes autonòmiques per la DANA per a empreses i autònoms.

L’incendi en un desballestament d’Orihuela es manté controlat en la campa exterior

L'incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela a penes manté flama visible, encara que els bombers continuen treballant en el seu control i retirada progressiva de mitjans.

María Pastor González, de la foguera Esplanada, serà la Bellea del Foc 2026

María Pastor González, representant de la foguera Esplanada, ha sigut proclamada Bellea del Foc 2026 en un espectacle celebrat en la plaça de bous d'Alacant davant més de 6.000 persones.

Corberán iguala els 55 partits de Baralla al València i millora la seua puntuació

Carlos Corberán aconseguix els 55 partits de Lliga al capdavant del València CF, els mateixos que va tindre Rubén Baraja, però amb dos punts més i una lleugera millora en el balanç global.