Kiko Jiménez sentencia a Antonio David Flores en les xarxes socials

 

En la vesprada d’ahir, els col·laboradors de ‘Sálvame’ van debatre sobre l’última aparició televisiva de David Flores Carrasco durant la gala final de Supervivientes. Per a la majoria de col·laboradors de Mediaset, va ser un episodi innecessari i desafortunat que posa de manifest la utilització d’Antonio David Flores sobre el seu propi fill, una opinió que ha defensat Kiko Jiménez.

 

El nóvio de Sofía Suescun va assenyalar a l’exmarit de Rocío Carrasco com orquestador d’un muntatge per a continuar fent mal a la seua exmuller, tal com ha fet presumptament durant les dues últimes dècades. Aquesta opinió ha sigut recolzada per nombrosos col·laboradors de Telecinco com Belén Rodríguez, Miguel Frigenti i Terelu Campos

 

«Continue al·lucinant veient el vídeo. Jo conec a David i sé com s’expressa i com reacciona en veure una cambra. Clarament porta un discurs après de casa per a soltar-lo seguint directrius. I cosa que és més trist, que sense saber-ho, la criatura danya a la seua mare i plena les butxaques dels seus botxins», ha escrit en un stories.

 

Així, l’exparella de Gloria Camila ha utilitzat les seues xarxes socials per a reaccionar a la sorprenent aparició en televisió del fill xicotet de Rocío Carrasco.

 

Últimes notícies

Els servicis digitals ja impulsen les exportacions espanyoles per damunt del turisme

Les exportacions espanyoles de servicis digitals han crescut un 66,8 % des de 2019 i ja han superat les vendes turístiques, segons un informe de la Fundació BBVA i l’Ivie. Els servicis professionals i informàtics concentren la major part d’estes exportacions, amb Espanya guanyant lleugerament pes en el mercat mundial.

Cap de setmana estable i més calor a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana enceta este divendres un cap de setmana de temps estable, amb cels poc nuvolosos i temperatures en augment. El vent bufarà fluix, encara que es reforçarà en alguns trams del litoral de València i Castelló.

Controlat l’incendi en dues naus industrials a Montserrat després de tota la nit de treball

Els bombers han controlat de matí un incendi declarat anit en una nau química de Montserrat que s’ha estés a una nau fustera. Desenes d’efectius han treballat tota la nit per evitar que el foc afectara més instal·lacions.

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.