Kiko Jiménez sentencia a Antonio David Flores en les xarxes socials

 

En la vesprada d’ahir, els col·laboradors de ‘Sálvame’ van debatre sobre l’última aparició televisiva de David Flores Carrasco durant la gala final de Supervivientes. Per a la majoria de col·laboradors de Mediaset, va ser un episodi innecessari i desafortunat que posa de manifest la utilització d’Antonio David Flores sobre el seu propi fill, una opinió que ha defensat Kiko Jiménez.

 

El nóvio de Sofía Suescun va assenyalar a l’exmarit de Rocío Carrasco com orquestador d’un muntatge per a continuar fent mal a la seua exmuller, tal com ha fet presumptament durant les dues últimes dècades. Aquesta opinió ha sigut recolzada per nombrosos col·laboradors de Telecinco com Belén Rodríguez, Miguel Frigenti i Terelu Campos

 

“Continue al·lucinant veient el vídeo. Jo conec a David i sé com s’expressa i com reacciona en veure una cambra. Clarament porta un discurs après de casa per a soltar-lo seguint directrius. I cosa que és més trist, que sense saber-ho, la criatura danya a la seua mare i plena les butxaques dels seus botxins”, ha escrit en un stories.

 

Així, l’exparella de Gloria Camila ha utilitzat les seues xarxes socials per a reaccionar a la sorprenent aparició en televisió del fill xicotet de Rocío Carrasco.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.