Kiko Jiménez sentencia a Antonio David Flores en les xarxes socials

 

En la vesprada d’ahir, els col·laboradors de ‘Sálvame’ van debatre sobre l’última aparició televisiva de David Flores Carrasco durant la gala final de Supervivientes. Per a la majoria de col·laboradors de Mediaset, va ser un episodi innecessari i desafortunat que posa de manifest la utilització d’Antonio David Flores sobre el seu propi fill, una opinió que ha defensat Kiko Jiménez.

 

El nóvio de Sofía Suescun va assenyalar a l’exmarit de Rocío Carrasco com orquestador d’un muntatge per a continuar fent mal a la seua exmuller, tal com ha fet presumptament durant les dues últimes dècades. Aquesta opinió ha sigut recolzada per nombrosos col·laboradors de Telecinco com Belén Rodríguez, Miguel Frigenti i Terelu Campos

 

“Continue al·lucinant veient el vídeo. Jo conec a David i sé com s’expressa i com reacciona en veure una cambra. Clarament porta un discurs après de casa per a soltar-lo seguint directrius. I cosa que és més trist, que sense saber-ho, la criatura danya a la seua mare i plena les butxaques dels seus botxins”, ha escrit en un stories.

 

Així, l’exparella de Gloria Camila ha utilitzat les seues xarxes socials per a reaccionar a la sorprenent aparició en televisió del fill xicotet de Rocío Carrasco.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.

Guido Rodríguez assumix errors després de la derrota del València davant el Celta i demana unitat

Guido Rodríguez, autor dels dos gols del València en la derrota 2-3 davant el Celta, admet errors defensius, es mostra autocrític i recalca que l'equip ha de mantindre's unit.

Set ferits lleus per la solsida parcial del sostre d’un hotel a Benidorm

Set persones, entre elles un menor de 8 anys i un home de 78, van resultar contusionades després de la solsida parcial del sostre d'un hotel a Benidorm. Cinc afectats van ser traslladats a centres hospitalaris.