Kiko Jiménez sentencia a Antonio David Flores en les xarxes socials

 

En la vesprada d’ahir, els col·laboradors de ‘Sálvame’ van debatre sobre l’última aparició televisiva de David Flores Carrasco durant la gala final de Supervivientes. Per a la majoria de col·laboradors de Mediaset, va ser un episodi innecessari i desafortunat que posa de manifest la utilització d’Antonio David Flores sobre el seu propi fill, una opinió que ha defensat Kiko Jiménez.

 

El nóvio de Sofía Suescun va assenyalar a l’exmarit de Rocío Carrasco com orquestador d’un muntatge per a continuar fent mal a la seua exmuller, tal com ha fet presumptament durant les dues últimes dècades. Aquesta opinió ha sigut recolzada per nombrosos col·laboradors de Telecinco com Belén Rodríguez, Miguel Frigenti i Terelu Campos

 

“Continue al·lucinant veient el vídeo. Jo conec a David i sé com s’expressa i com reacciona en veure una cambra. Clarament porta un discurs après de casa per a soltar-lo seguint directrius. I cosa que és més trist, que sense saber-ho, la criatura danya a la seua mare i plena les butxaques dels seus botxins”, ha escrit en un stories.

 

Així, l’exparella de Gloria Camila ha utilitzat les seues xarxes socials per a reaccionar a la sorprenent aparició en televisió del fill xicotet de Rocío Carrasco.

 

Últimes notícies

Detingut un home per 14 robatoris en vivendes de Peníscola a les quals accedia per la terrassa

La Guàrdia Civil deté a un home de 43 anys acusat de 14 robatoris amb força en vivendes de Peníscola, on presumptament entrava fracturant la porta de la terrassa.

Detinguts dos hòmens i un menor a Almassora per portar droga oculta en un cotxe

La Guàrdia Civil arresta a Almassora a dos adults i un menor després de localitzar haixix, marihuana i diners en efectiu ocults en el cotxe en el qual circulaven.

Pérez Llorca abordarà en Les Corts la situació valenciana i la relació amb el Govern

Juanfran Pérez Llorca afrontarà una nova sessió de control en Les Corts centrada en la situació política, econòmica i social de la Comunitat Valenciana i en la col·laboració del Govern central.

La exalcaldesa de Requena defén que no va haver-hi víctimes en la dana per l’avís a la població

La exalcaldesa de Requena, Rocío Cortés, declara davant el jutjat que l'absència de morts i ferits en la dana es va deure als avisos i mesures preventives adoptades des de la matinada.

Una caixa de resistència ajuda als docents valencians en vaga indefinida

La Coordinadora d’Assemblees Docents del País Valencià impulsa una caixa de resistència per a fer costat econòmicament al professorat en vaga indefinida i facilitar la continuïtat de les mobilitzacions.

L’exposició del MARQ sobre canibalisme ritual supera els 55.000 visitants

La mostra Rituals de pastors del MARQ, centrada en el primer cas documentat de canibalisme funerari no violent en el sud-est peninsular, ha rebut més de 55.000 visitants.

Demanen 12 anys i 8 mesos de presó a un home per intentar matar a la seua exparella a Alacant

La Fiscalia sol·licita 12 anys i 8 mesos de presó per a un home acusat d'intentar matar a la seua exparella a Alacant, malgrat tindre en vigor una orde d'allunyament. L'acusat hauria irromput en la vivenda, l'hauria amenaçada de mort i tractat d'apunyalar-la en el pit i abdomen.

Inici de setmana estable en la Comunitat Valenciana amb pujada de temperatures i ruixats aïllats

La Comunitat Valenciana comença la setmana amb temps en general poc nuvolós i estable, lleuger ascens de les temperatures i possibilitat de ruixats aïllats a l'interior i zones del litoral.