10.1 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Kiko Rivera no pot eixir de Nepal per un problema amb la seua PCR

 

Per a Kiko Rivera semblava que la millor manera de lliurar-se un poc dels problemes familiars era fer un viatge a Nepal. El fill de la Pantoja no està travessant un bon moment, així que va decidir participar a ‘Planeta Calleja‘, un programa on pretenia oblidar-se dels seus problemes.

Este programa s’emet a Cuatro i és un dels espais més vists de la cadena. Està presentat per Jesús Calleja, qui entrevista els famosos del moment mentre els fa viure una aventura inoblidable. Ja ha treballat amb personatges de la talla de Sandra Barneda, Paula Echevarría o Jorge Javier Vázquez.

El germà de Fran, Cayetano i Isa P. no es va poder resistir a acudir com a convidat al programa de Calleja i va viatjar al país de l’Himàlaia per a confessar els seus íntims secrets. Segons ha publicat en les seues xarxes socials, està molt satisfet amb la seua decisió. Kiko i Jesús han fet un bon equip. El comunicador més aventurer de la televisió ha aconseguit arrencar-li al seu convidat unes confessions que generaran un gran renou.

 

<

>

 

 

El motiu que li ha impedit tornar a Espanya

 

El propi Kiko Rivera anunciava que fa uns mesos emprenia un gran negoci: vendre la intimitat d’Isabel Pantoja al millor postor. Segons ell, l’artista li deu cinc milions d’euros, i està disposat a tot per a cobrar el seu deute.

Ha venut dos exclusives en la revista ‘Lecturas‘, i s’ha assegut en una infinitat d’ocasions en el plató de ‘Sábado Deluxe‘. La seua intenció és que el públic conega el costat fosc de la Pantoja. I, per a aconseguir-ho, ha pensat que el millor era participar a ‘Planeta Calleja’.

Molts són els que dubten del testimoni del fill de Paquirri. Telecinco s’obstina a convertir-lo en víctima de l’avarícia d’Isabel, però hi ha molta gent que l’ha titllat de mentider. Per este motiu, ha decidit prendre’s un respir, i viatjar a Nepal per a distanciar-se dels seus detractors.

El Dj ha viscut una aventura digna de recordar, però estava desitjant tornar a Sevilla, la seua ciutat de residència, per a reunir-se amb la seua família. Però, ha patit un problema que ha retardat el retorn a Espanya.

«Per motius del Govern de Nepal, hem de quedar-nos ací un dia més», escriu en les seues xarxes socials. Pel que sembla, les autoritats del país han canviat el seu protocol: «calia presentar la PCR amb 72 hores i la van canviar a 48. La nostra està en 49 hores. Som tots negatius. Hem hagut de tornar a fer-nos-la».

Què serà el que Kiko confessarà a ‘Planeta Calleja’?

 

El marit d’Irene Rosales està tenint uns certs problemes en la seua última aventura televisiva. Mentrestant, l’artista ha tornat a Telecinco, i està disposada a recuperar el seu tron mediàtic. És una de les artistes més reconegudes del moment, i no consent que ningú eclipse el seu talent.

Isabel Pantoja ha fitxat com a jurat de ‘Top Star’, un concurs musical que estarà capitanejat per Jesús Vázquez. «En un any tan difícil… que els focus tornen a la meua persona, ha estat il·luminar-me de nou», declara en la presentació de programa.

La cantant no vol formar part de la guerra mediàtica que ha emprés el seu fill. Encara que, segons algunes teories, parla d’amagat amb uns certs periodistes perquè traslladen al públic la seua versió de la història.

Sembla que Rivera no permet que ningú li porte la contrària. Ha tingut diversos enfrontaments amb col·laboradors que han dubtat del seu testimoni. Però el seu viatge a Nepal li ha ensenyat que la seua millor arma és la paciència.

«La força que hi ha en el teu interior és més fort que qualsevol obstacle que et pose la vida. En este lloc he pogut trobar-me amb el meu jo més profund», escriu en el seu compte d‘Instagram. Haurà agafat forces suficients per a enfrontar-se de nou a la seua mare, Isabel Pantoja?

Últimes notícies

La Fiscalia investiga al bisbe Munilla per declaracions sobre teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha incoat diligències per possible delicte d'odi o lesió a la dignitat després d'unes manifestacions del bisbe Josep Ignacio Munilla. La denúncia va partir de la plataforma El teu poble i el meu i el prelat nega haver atacat a col·lectius LGTBI.

Morant defén que la llibertat de Cerdán és una decisió jurídica i reivindica les mesures del PSOE

La ministra ha subratllat que l'eixida de presó de Santos Cerdán depén dels jutges, mentres el PSOE ha actuat de manera interna amb la seua expulsió i la petició de l'acta. També ha contraposat la resposta socialista amb la del PP a Almeria i ha reiterat la col·laboració amb la justícia.

Morant defén la ciència enfront dels negacionistes i destaca la reconstrucció després de la DANA

La ministra ha reivindicat la inversió en investigació i el paper de l'evidència abans, durant i després de la DANA, amb un homenatge a més de 200 professionals. A més, ha demanat un pacte d'Estat contra l'emergència climàtica.

Tellado dona per fet que PP i Vox anteposaran l’interés general en la Comunitat Valenciana

Miguel Tellado ha assegurat que PP i Vox tancaran en termini un acord en la Comunitat Valenciana i que anteposaran l'interés general al partidista. Ha situat la reconstrucció de la província de València després de la DANA com a prioritat del futur pacte.

València prova l’evacuació a la Torre i activa per primera vegada una alarma sonora

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre d'inundació a la Torre per a provar l'evacuació de persones vulnerables i un nou sistema d'avís sonor. Més d'un centenar de professionals han participat per a mesurar temps de resposta i coordinació.

Morant acusa a Feijóo i Abascal de ‘condemnar als valencians a repetir la història’

La líder dels socialistes valencians ha qüestionat que el PP plantege eleccions en totes les autonomies menys en la Comunitat Valenciana i ha rebutjat la candidatura de Juanfran Pérez Llorca, que vincula a un pacte amb la ultradreta.

L’Elx allibera el dijous les últimes mil entrades per a rebre al Reial Madrid

L'Elx posarà a la venda este dijous, des de les 11.00 i només en línia, les últimes mil localitats per al partit del diumenge (21.00) en el Martínez Valero. El ple està quasi assegurat i hi ha seients amb visibilitat reduïda.

El retrobament de Ferrer i Berdych com a capitans a l’Espanya-República Txeca

Espanya i República Txeca es mesuren a Bolonya per un lloc en semifinals, amb l'atractiu del dol en les banquetes entre David Ferrer i Tomas Berdych, exrivales amb 8-8.