Kiko Rivera no pot eixir de Nepal per un problema amb la seua PCR

 

Per a Kiko Rivera semblava que la millor manera de lliurar-se un poc dels problemes familiars era fer un viatge a Nepal. El fill de la Pantoja no està travessant un bon moment, així que va decidir participar a ‘Planeta Calleja‘, un programa on pretenia oblidar-se dels seus problemes.

Este programa s’emet a Cuatro i és un dels espais més vists de la cadena. Està presentat per Jesús Calleja, qui entrevista els famosos del moment mentre els fa viure una aventura inoblidable. Ja ha treballat amb personatges de la talla de Sandra Barneda, Paula Echevarría o Jorge Javier Vázquez.

El germà de Fran, Cayetano i Isa P. no es va poder resistir a acudir com a convidat al programa de Calleja i va viatjar al país de l’Himàlaia per a confessar els seus íntims secrets. Segons ha publicat en les seues xarxes socials, està molt satisfet amb la seua decisió. Kiko i Jesús han fet un bon equip. El comunicador més aventurer de la televisió ha aconseguit arrencar-li al seu convidat unes confessions que generaran un gran renou.

 

<

>

 

 

El motiu que li ha impedit tornar a Espanya

 

El propi Kiko Rivera anunciava que fa uns mesos emprenia un gran negoci: vendre la intimitat d’Isabel Pantoja al millor postor. Segons ell, l’artista li deu cinc milions d’euros, i està disposat a tot per a cobrar el seu deute.

Ha venut dos exclusives en la revista ‘Lecturas‘, i s’ha assegut en una infinitat d’ocasions en el plató de ‘Sábado Deluxe‘. La seua intenció és que el públic conega el costat fosc de la Pantoja. I, per a aconseguir-ho, ha pensat que el millor era participar a ‘Planeta Calleja’.

Molts són els que dubten del testimoni del fill de Paquirri. Telecinco s’obstina a convertir-lo en víctima de l’avarícia d’Isabel, però hi ha molta gent que l’ha titllat de mentider. Per este motiu, ha decidit prendre’s un respir, i viatjar a Nepal per a distanciar-se dels seus detractors.

El Dj ha viscut una aventura digna de recordar, però estava desitjant tornar a Sevilla, la seua ciutat de residència, per a reunir-se amb la seua família. Però, ha patit un problema que ha retardat el retorn a Espanya.

«Per motius del Govern de Nepal, hem de quedar-nos ací un dia més», escriu en les seues xarxes socials. Pel que sembla, les autoritats del país han canviat el seu protocol: «calia presentar la PCR amb 72 hores i la van canviar a 48. La nostra està en 49 hores. Som tots negatius. Hem hagut de tornar a fer-nos-la».

Què serà el que Kiko confessarà a ‘Planeta Calleja’?

 

El marit d’Irene Rosales està tenint uns certs problemes en la seua última aventura televisiva. Mentrestant, l’artista ha tornat a Telecinco, i està disposada a recuperar el seu tron mediàtic. És una de les artistes més reconegudes del moment, i no consent que ningú eclipse el seu talent.

Isabel Pantoja ha fitxat com a jurat de ‘Top Star’, un concurs musical que estarà capitanejat per Jesús Vázquez. «En un any tan difícil… que els focus tornen a la meua persona, ha estat il·luminar-me de nou», declara en la presentació de programa.

La cantant no vol formar part de la guerra mediàtica que ha emprés el seu fill. Encara que, segons algunes teories, parla d’amagat amb uns certs periodistes perquè traslladen al públic la seua versió de la història.

Sembla que Rivera no permet que ningú li porte la contrària. Ha tingut diversos enfrontaments amb col·laboradors que han dubtat del seu testimoni. Però el seu viatge a Nepal li ha ensenyat que la seua millor arma és la paciència.

«La força que hi ha en el teu interior és més fort que qualsevol obstacle que et pose la vida. En este lloc he pogut trobar-me amb el meu jo més profund», escriu en el seu compte d‘Instagram. Haurà agafat forces suficients per a enfrontar-se de nou a la seua mare, Isabel Pantoja?

Últimes notícies

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.

Dona d’alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El corredor de 33 anys de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro dels Sanfermins ha rebut l’alta. Altres huit corredors continuen ingressats o en observació, un d’ells en estat greu.

Rodríguez alerta que el municipalisme ja no fa gràcia als grans partits i “comença a fer por”

El secretari general d’Ens Uneix, Jorge Rodríguez, defensa a El Palomar que el municipalisme ja no “fa gràcia” als partits tradicionals i reivindica el dret a competir amb igual dignitat. El president d’Unión Municipalista, David García, assegura que este espai supera ja les 60 alcaldies a la Comunitat Valenciana.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres semblants a l’any passat

L’Operació Pas de l’Estret ha superat els 458.000 passatgers i els 115.000 vehicles des del 15 de juny, amb un lleu descens respecte al mateix període de 2025 però amb un dispositiu que està funcionant amb fluïdesa als ports i a la frontera del Tarajal.

Matt Costello deixa el Valencia Basket després de dos anys i apunta al Japó

Matt Costello no seguirà al Valencia Basket la pròxima temporada després de dos anys al club i podria fitxar pel Chiba Jets japonés, dirigit per l’exassistent taronja Adrian Kovacks.

Rescatada una parella jove atrapada hores a la Serra d’Orihuela

Una parella d’uns 20 anys ha sigut rescatada de matinada per Bombers d’Alacant després de quedar bloquejada en una zona de difícil accés de la Serra d’Orihuela.