Kiko Rivera no pot eixir de Nepal per un problema amb la seua PCR

 

Per a Kiko Rivera semblava que la millor manera de lliurar-se un poc dels problemes familiars era fer un viatge a Nepal. El fill de la Pantoja no està travessant un bon moment, així que va decidir participar a ‘Planeta Calleja‘, un programa on pretenia oblidar-se dels seus problemes.

Este programa s’emet a Cuatro i és un dels espais més vists de la cadena. Està presentat per Jesús Calleja, qui entrevista els famosos del moment mentre els fa viure una aventura inoblidable. Ja ha treballat amb personatges de la talla de Sandra Barneda, Paula Echevarría o Jorge Javier Vázquez.

El germà de Fran, Cayetano i Isa P. no es va poder resistir a acudir com a convidat al programa de Calleja i va viatjar al país de l’Himàlaia per a confessar els seus íntims secrets. Segons ha publicat en les seues xarxes socials, està molt satisfet amb la seua decisió. Kiko i Jesús han fet un bon equip. El comunicador més aventurer de la televisió ha aconseguit arrencar-li al seu convidat unes confessions que generaran un gran renou.

 

<

>

 

 

El motiu que li ha impedit tornar a Espanya

 

El propi Kiko Rivera anunciava que fa uns mesos emprenia un gran negoci: vendre la intimitat d’Isabel Pantoja al millor postor. Segons ell, l’artista li deu cinc milions d’euros, i està disposat a tot per a cobrar el seu deute.

Ha venut dos exclusives en la revista ‘Lecturas‘, i s’ha assegut en una infinitat d’ocasions en el plató de ‘Sábado Deluxe‘. La seua intenció és que el públic conega el costat fosc de la Pantoja. I, per a aconseguir-ho, ha pensat que el millor era participar a ‘Planeta Calleja’.

Molts són els que dubten del testimoni del fill de Paquirri. Telecinco s’obstina a convertir-lo en víctima de l’avarícia d’Isabel, però hi ha molta gent que l’ha titllat de mentider. Per este motiu, ha decidit prendre’s un respir, i viatjar a Nepal per a distanciar-se dels seus detractors.

El Dj ha viscut una aventura digna de recordar, però estava desitjant tornar a Sevilla, la seua ciutat de residència, per a reunir-se amb la seua família. Però, ha patit un problema que ha retardat el retorn a Espanya.

«Per motius del Govern de Nepal, hem de quedar-nos ací un dia més», escriu en les seues xarxes socials. Pel que sembla, les autoritats del país han canviat el seu protocol: «calia presentar la PCR amb 72 hores i la van canviar a 48. La nostra està en 49 hores. Som tots negatius. Hem hagut de tornar a fer-nos-la».

Què serà el que Kiko confessarà a ‘Planeta Calleja’?

 

El marit d’Irene Rosales està tenint uns certs problemes en la seua última aventura televisiva. Mentrestant, l’artista ha tornat a Telecinco, i està disposada a recuperar el seu tron mediàtic. És una de les artistes més reconegudes del moment, i no consent que ningú eclipse el seu talent.

Isabel Pantoja ha fitxat com a jurat de ‘Top Star’, un concurs musical que estarà capitanejat per Jesús Vázquez. «En un any tan difícil… que els focus tornen a la meua persona, ha estat il·luminar-me de nou», declara en la presentació de programa.

La cantant no vol formar part de la guerra mediàtica que ha emprés el seu fill. Encara que, segons algunes teories, parla d’amagat amb uns certs periodistes perquè traslladen al públic la seua versió de la història.

Sembla que Rivera no permet que ningú li porte la contrària. Ha tingut diversos enfrontaments amb col·laboradors que han dubtat del seu testimoni. Però el seu viatge a Nepal li ha ensenyat que la seua millor arma és la paciència.

«La força que hi ha en el teu interior és més fort que qualsevol obstacle que et pose la vida. En este lloc he pogut trobar-me amb el meu jo més profund», escriu en el seu compte d‘Instagram. Haurà agafat forces suficients per a enfrontar-se de nou a la seua mare, Isabel Pantoja?

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.