14 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Kiko Rivera no pot eixir de Nepal per un problema amb la seua PCR

 

Per a Kiko Rivera semblava que la millor manera de lliurar-se un poc dels problemes familiars era fer un viatge a Nepal. El fill de la Pantoja no està travessant un bon moment, així que va decidir participar a ‘Planeta Calleja‘, un programa on pretenia oblidar-se dels seus problemes.

Este programa s’emet a Cuatro i és un dels espais més vists de la cadena. Està presentat per Jesús Calleja, qui entrevista els famosos del moment mentre els fa viure una aventura inoblidable. Ja ha treballat amb personatges de la talla de Sandra Barneda, Paula Echevarría o Jorge Javier Vázquez.

El germà de Fran, Cayetano i Isa P. no es va poder resistir a acudir com a convidat al programa de Calleja i va viatjar al país de l’Himàlaia per a confessar els seus íntims secrets. Segons ha publicat en les seues xarxes socials, està molt satisfet amb la seua decisió. Kiko i Jesús han fet un bon equip. El comunicador més aventurer de la televisió ha aconseguit arrencar-li al seu convidat unes confessions que generaran un gran renou.

 

<

>

 

 

El motiu que li ha impedit tornar a Espanya

 

El propi Kiko Rivera anunciava que fa uns mesos emprenia un gran negoci: vendre la intimitat d’Isabel Pantoja al millor postor. Segons ell, l’artista li deu cinc milions d’euros, i està disposat a tot per a cobrar el seu deute.

Ha venut dos exclusives en la revista ‘Lecturas‘, i s’ha assegut en una infinitat d’ocasions en el plató de ‘Sábado Deluxe‘. La seua intenció és que el públic conega el costat fosc de la Pantoja. I, per a aconseguir-ho, ha pensat que el millor era participar a ‘Planeta Calleja’.

Molts són els que dubten del testimoni del fill de Paquirri. Telecinco s’obstina a convertir-lo en víctima de l’avarícia d’Isabel, però hi ha molta gent que l’ha titllat de mentider. Per este motiu, ha decidit prendre’s un respir, i viatjar a Nepal per a distanciar-se dels seus detractors.

El Dj ha viscut una aventura digna de recordar, però estava desitjant tornar a Sevilla, la seua ciutat de residència, per a reunir-se amb la seua família. Però, ha patit un problema que ha retardat el retorn a Espanya.

«Per motius del Govern de Nepal, hem de quedar-nos ací un dia més», escriu en les seues xarxes socials. Pel que sembla, les autoritats del país han canviat el seu protocol: «calia presentar la PCR amb 72 hores i la van canviar a 48. La nostra està en 49 hores. Som tots negatius. Hem hagut de tornar a fer-nos-la».

Què serà el que Kiko confessarà a ‘Planeta Calleja’?

 

El marit d’Irene Rosales està tenint uns certs problemes en la seua última aventura televisiva. Mentrestant, l’artista ha tornat a Telecinco, i està disposada a recuperar el seu tron mediàtic. És una de les artistes més reconegudes del moment, i no consent que ningú eclipse el seu talent.

Isabel Pantoja ha fitxat com a jurat de ‘Top Star’, un concurs musical que estarà capitanejat per Jesús Vázquez. «En un any tan difícil… que els focus tornen a la meua persona, ha estat il·luminar-me de nou», declara en la presentació de programa.

La cantant no vol formar part de la guerra mediàtica que ha emprés el seu fill. Encara que, segons algunes teories, parla d’amagat amb uns certs periodistes perquè traslladen al públic la seua versió de la història.

Sembla que Rivera no permet que ningú li porte la contrària. Ha tingut diversos enfrontaments amb col·laboradors que han dubtat del seu testimoni. Però el seu viatge a Nepal li ha ensenyat que la seua millor arma és la paciència.

«La força que hi ha en el teu interior és més fort que qualsevol obstacle que et pose la vida. En este lloc he pogut trobar-me amb el meu jo més profund», escriu en el seu compte d‘Instagram. Haurà agafat forces suficients per a enfrontar-se de nou a la seua mare, Isabel Pantoja?

Últimes notícies

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.