Kiko Rivera no pot eixir de Nepal per un problema amb la seua PCR

 

Per a Kiko Rivera semblava que la millor manera de lliurar-se un poc dels problemes familiars era fer un viatge a Nepal. El fill de la Pantoja no està travessant un bon moment, així que va decidir participar a ‘Planeta Calleja‘, un programa on pretenia oblidar-se dels seus problemes.

Este programa s’emet a Cuatro i és un dels espais més vists de la cadena. Està presentat per Jesús Calleja, qui entrevista els famosos del moment mentre els fa viure una aventura inoblidable. Ja ha treballat amb personatges de la talla de Sandra Barneda, Paula Echevarría o Jorge Javier Vázquez.

El germà de Fran, Cayetano i Isa P. no es va poder resistir a acudir com a convidat al programa de Calleja i va viatjar al país de l’Himàlaia per a confessar els seus íntims secrets. Segons ha publicat en les seues xarxes socials, està molt satisfet amb la seua decisió. Kiko i Jesús han fet un bon equip. El comunicador més aventurer de la televisió ha aconseguit arrencar-li al seu convidat unes confessions que generaran un gran renou.

 

<

>

 

 

El motiu que li ha impedit tornar a Espanya

 

El propi Kiko Rivera anunciava que fa uns mesos emprenia un gran negoci: vendre la intimitat d’Isabel Pantoja al millor postor. Segons ell, l’artista li deu cinc milions d’euros, i està disposat a tot per a cobrar el seu deute.

Ha venut dos exclusives en la revista ‘Lecturas‘, i s’ha assegut en una infinitat d’ocasions en el plató de ‘Sábado Deluxe‘. La seua intenció és que el públic conega el costat fosc de la Pantoja. I, per a aconseguir-ho, ha pensat que el millor era participar a ‘Planeta Calleja’.

Molts són els que dubten del testimoni del fill de Paquirri. Telecinco s’obstina a convertir-lo en víctima de l’avarícia d’Isabel, però hi ha molta gent que l’ha titllat de mentider. Per este motiu, ha decidit prendre’s un respir, i viatjar a Nepal per a distanciar-se dels seus detractors.

El Dj ha viscut una aventura digna de recordar, però estava desitjant tornar a Sevilla, la seua ciutat de residència, per a reunir-se amb la seua família. Però, ha patit un problema que ha retardat el retorn a Espanya.

«Per motius del Govern de Nepal, hem de quedar-nos ací un dia més», escriu en les seues xarxes socials. Pel que sembla, les autoritats del país han canviat el seu protocol: «calia presentar la PCR amb 72 hores i la van canviar a 48. La nostra està en 49 hores. Som tots negatius. Hem hagut de tornar a fer-nos-la».

Què serà el que Kiko confessarà a ‘Planeta Calleja’?

 

El marit d’Irene Rosales està tenint uns certs problemes en la seua última aventura televisiva. Mentrestant, l’artista ha tornat a Telecinco, i està disposada a recuperar el seu tron mediàtic. És una de les artistes més reconegudes del moment, i no consent que ningú eclipse el seu talent.

Isabel Pantoja ha fitxat com a jurat de ‘Top Star’, un concurs musical que estarà capitanejat per Jesús Vázquez. «En un any tan difícil… que els focus tornen a la meua persona, ha estat il·luminar-me de nou», declara en la presentació de programa.

La cantant no vol formar part de la guerra mediàtica que ha emprés el seu fill. Encara que, segons algunes teories, parla d’amagat amb uns certs periodistes perquè traslladen al públic la seua versió de la història.

Sembla que Rivera no permet que ningú li porte la contrària. Ha tingut diversos enfrontaments amb col·laboradors que han dubtat del seu testimoni. Però el seu viatge a Nepal li ha ensenyat que la seua millor arma és la paciència.

«La força que hi ha en el teu interior és més fort que qualsevol obstacle que et pose la vida. En este lloc he pogut trobar-me amb el meu jo més profund», escriu en el seu compte d‘Instagram. Haurà agafat forces suficients per a enfrontar-se de nou a la seua mare, Isabel Pantoja?

Últimes notícies

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.

Mor un home de 80 anys en ser envestit per un bou en els bous al carrer de la Vilavella

Un veí de 80 anys ha mort després de rebre diverses envestides d un bou durant els bous al carrer de la Vilavella. L Ajuntament ha suspés tres dies els actes taurins i ha ajornat un concert previst.

Terremoto al Valencia CF: Corberán i Gourlay, destituïts i fi de l’actual àrea esportiva

El Valencia CF ha destituït l’entrenador Carlos Corberán, el CEO de futbol Ron Gourlay i tot el seu equip, enmig d’un inici de Lliga desastrós amb l’equip colista.

El PSPV porta al Constitucional el dictamen de la comissió de la dana a Les Corts

El PSPV-PSOE ha presentat un recurs d’empara davant del Tribunal Constitucional per deixar sense efecte el dictamen de la comissió d’investigació sobre la dana a Les Corts, aprovat només amb els vots de PP i Vox. Els socialistes denuncien vulneració de drets, irregularitats en la tramitació i un intent de blindar políticament les responsabilitats del president Mazón i del Consell del Ventorro.

Mutxamel acollirà el primer homenatge institucional a les víctimes del terrorisme

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar este dimecres, 16 de setembre, el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, en record de les 44 víctimes mortals i dels valencians assassinats fora del territori. La jornada buscarà mantindre viva la memòria de les víctimes i reforçar el compromís democràtic de la societat valenciana.