Anuncios

Kiko Rivera se sincera i parla de la seua addicció a les drogues

Kiko Rivera dóna detalls sobre la seva addicció a les drogues

Kiko Rivera dóna detalls sobre la seua addicció a les drogues | TELECINCO

 

La nova aposta del reality ‘Gran Hermano’ està sorprenent a tot el món. Són molts, de fet, els concursants que han optat sempre per anar un pèl més enllà i revelar obertament totes les intimitats més inimaginables sobre la vida personal. Aquest, de fet, ha sigut el cas de Kiko Rivera i l’addicció a les drogues que ha patit. Després de fer-ho públic, el mateix Rivera assegura que està preparat per a parlar del tema i afrontar-lo. 

 

Anuncios

El seu company i confident Julio Ruz

Tot i que el fill d’Isabel Pantoja manté una bona relació amb tots els concursants de la casa de Guadalix de la Sierra, amb Julio Ruz ha establit una connexió molt profunda, tant com per a obrir-se i trobar en el seu company un fidel confident.

 

És per aquest motiu que s’ha atrevit a declarar-li la seua addicció a les drogues, a més d’explicar-li que abans vivia amb tot el que necessitava, però que en iniciar la relació amb la seua esposa Irene Rosales, un problema econòmic ho va remoure tot.

 

«En els meus pitjors moments, ha estat ella. He hagut d’estar mesos tancat a casa. No vaig anar a un centre perquè tenia molta por que s’embolicara el tema», li va confessar al seu company Julio Ruz. A més de la seua dona, Kiko Rivera ha reconegut que sa mare és un suport imprescindible en la seua vida: «Continue sense anar sol a cap lloc, no em deixen. Estic molt bé, he eixit d’allò, però necessite suport».

Fins i tot, ha arribat a manifestar a Ruz que «en el temps que no he estat treballant, a mi m’ha ajudat ma mare econòmicament. Ma mare també té el cel guanyat, des de fa molt de temps».

 

El mal tràngol de Rivera

Pel fet de compartir aquest secret que no li havien permés revelar, Kiko Rivera ha aconseguit alliberar-se d’una gran càrrega. Gràcies a la bona relació que manté amb els companys amb qui conviu, està gaudint del reality, i ha reconegut que no va aconseguir sentir-se d’aquesta manera ni a ‘GH VIP’ ni a ‘Supervivientes’.

 

Kiko preocupar per la salut de la seva dona

Kiko molt preocupat per la salut de la seua dona | València Diari

 

D’altra banda, un contratemps amb la seua dona, qui ha hagut d’abandonar temporalment la seua participació en el concurs, està fent patir al dj. Sembla que estan fent-li proves mèdiques a Irene Rosales, i si els resultats són bons, se li permetrà tornar dins la casa de Guadalix de la Sierra, juntament amb el seu home.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.

Arranca el desembarcament dels passatgers espanyols del creuer Hondius després del brot de hantavirus

Comença el desembarcament dels 14 passatgers espanyols del creuer Hondius, afectat per un brot de hantavirus, que seran traslladats a Madrid per a passar la quarantena.

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.
Anuncios