Kiko Rivera se sincera i parla de la seua addicció a les drogues

Kiko Rivera dóna detalls sobre la seva addicció a les drogues

Kiko Rivera dóna detalls sobre la seua addicció a les drogues | TELECINCO

 

La nova aposta del reality ‘Gran Hermano’ està sorprenent a tot el món. Són molts, de fet, els concursants que han optat sempre per anar un pèl més enllà i revelar obertament totes les intimitats més inimaginables sobre la vida personal. Aquest, de fet, ha sigut el cas de Kiko Rivera i l’addicció a les drogues que ha patit. Després de fer-ho públic, el mateix Rivera assegura que està preparat per a parlar del tema i afrontar-lo. 

 

El seu company i confident Julio Ruz

Tot i que el fill d’Isabel Pantoja manté una bona relació amb tots els concursants de la casa de Guadalix de la Sierra, amb Julio Ruz ha establit una connexió molt profunda, tant com per a obrir-se i trobar en el seu company un fidel confident.

 

És per aquest motiu que s’ha atrevit a declarar-li la seua addicció a les drogues, a més d’explicar-li que abans vivia amb tot el que necessitava, però que en iniciar la relació amb la seua esposa Irene Rosales, un problema econòmic ho va remoure tot.

 

«En els meus pitjors moments, ha estat ella. He hagut d’estar mesos tancat a casa. No vaig anar a un centre perquè tenia molta por que s’embolicara el tema», li va confessar al seu company Julio Ruz. A més de la seua dona, Kiko Rivera ha reconegut que sa mare és un suport imprescindible en la seua vida: «Continue sense anar sol a cap lloc, no em deixen. Estic molt bé, he eixit d’allò, però necessite suport».

Fins i tot, ha arribat a manifestar a Ruz que «en el temps que no he estat treballant, a mi m’ha ajudat ma mare econòmicament. Ma mare també té el cel guanyat, des de fa molt de temps».

 

El mal tràngol de Rivera

Pel fet de compartir aquest secret que no li havien permés revelar, Kiko Rivera ha aconseguit alliberar-se d’una gran càrrega. Gràcies a la bona relació que manté amb els companys amb qui conviu, està gaudint del reality, i ha reconegut que no va aconseguir sentir-se d’aquesta manera ni a ‘GH VIP’ ni a ‘Supervivientes’.

 

Kiko preocupar per la salut de la seva dona

Kiko molt preocupat per la salut de la seua dona | València Diari

 

D’altra banda, un contratemps amb la seua dona, qui ha hagut d’abandonar temporalment la seua participació en el concurs, està fent patir al dj. Sembla que estan fent-li proves mèdiques a Irene Rosales, i si els resultats són bons, se li permetrà tornar dins la casa de Guadalix de la Sierra, juntament amb el seu home.

Últimes notícies

Díez defén a Camarero i subratlla que l’oposició no va protestar en Les Corts

El vicepresident segon del Consell, José Díez, sosté que cap grup de l'oposició va protestar en el ple de Les Corts per les paraules de Susana Camarero sobre prostitutes en el Govern.

Anecoop marca rècord de facturació amb 986,6 milions en la campanya 2024-2025

Anecoop aconseguix un màxim històric de facturació de 986,6 milions d'euros en la campanya 2024-2025 i eleva a 1.166 milions la xifra combinada del seu grup malgrat una campanya marcada per la dana i altres adversitats.

El Consell amplia fins a 2026 els avantatges fiscals per l’incendi de Campanar i per a la ramaderia extensiva

El Consell aprova un decret llei que prolonga fins a 2026 les bonificacions del TPAJD als afectats per l'incendi de Campanar i alleuja la càrrega fiscal a la ramaderia extensiva per a facilitar el seu relleu generacional.

Pradas admet que les notes manuscrites eren seues i demana frenar la prova cal·ligràfica

Salomé Pradas reconeix que les notes manuscrites del Cecopi durant la gestió de la dana són seues i sol·licita a la jutgessa que suspenga la prova cal·ligràfica prevista en la causa.

Detingut un metge d’un centre de salut de Cullera per agressió sexual a dos pacients

La Guàrdia Civil ha detingut a un metge d'un centre de salut de Cullera per presumptes agressions sexuals a dos pacients, després de la denúncia inicial d'una d'elles i la posterior localització d'una altra víctima.

Carlos Baño defén la seua innocència després de la seua detenció pel suposat frau dels bons consum a Alacant

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d'Alacant, nega haver-se beneficiat econòmicament del suposat frau en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 i assegura tindre la consciència tranquil·la.

Disney tria la Comunitat Valenciana per a rodar la versió de cinema de Rapunzel

Disney rodarà en diversos escenaris de la Comunitat Valenciana la nova superproducció d'Embullats, una adaptació en imatge real del conte de Rapunzel amb part del rodatge en Ciutat de la Llum.

Disney tria la Comunitat Valenciana per a rodar la versió de cinema de Rapunzel

Disney rodarà en diversos escenaris de la Comunitat Valenciana la superproducció d'imatge real basada en Embullats, amb Ciutat de la Llum com un dels principals enclavaments.