Kiko Rivera se sincera i parla de la seua addicció a les drogues

Kiko Rivera dóna detalls sobre la seva addicció a les drogues

Kiko Rivera dóna detalls sobre la seua addicció a les drogues | TELECINCO

 

La nova aposta del reality ‘Gran Hermano’ està sorprenent a tot el món. Són molts, de fet, els concursants que han optat sempre per anar un pèl més enllà i revelar obertament totes les intimitats més inimaginables sobre la vida personal. Aquest, de fet, ha sigut el cas de Kiko Rivera i l’addicció a les drogues que ha patit. Després de fer-ho públic, el mateix Rivera assegura que està preparat per a parlar del tema i afrontar-lo. 

 

El seu company i confident Julio Ruz

Tot i que el fill d’Isabel Pantoja manté una bona relació amb tots els concursants de la casa de Guadalix de la Sierra, amb Julio Ruz ha establit una connexió molt profunda, tant com per a obrir-se i trobar en el seu company un fidel confident.

 

És per aquest motiu que s’ha atrevit a declarar-li la seua addicció a les drogues, a més d’explicar-li que abans vivia amb tot el que necessitava, però que en iniciar la relació amb la seua esposa Irene Rosales, un problema econòmic ho va remoure tot.

 

«En els meus pitjors moments, ha estat ella. He hagut d’estar mesos tancat a casa. No vaig anar a un centre perquè tenia molta por que s’embolicara el tema», li va confessar al seu company Julio Ruz. A més de la seua dona, Kiko Rivera ha reconegut que sa mare és un suport imprescindible en la seua vida: «Continue sense anar sol a cap lloc, no em deixen. Estic molt bé, he eixit d’allò, però necessite suport».

Fins i tot, ha arribat a manifestar a Ruz que «en el temps que no he estat treballant, a mi m’ha ajudat ma mare econòmicament. Ma mare també té el cel guanyat, des de fa molt de temps».

 

El mal tràngol de Rivera

Pel fet de compartir aquest secret que no li havien permés revelar, Kiko Rivera ha aconseguit alliberar-se d’una gran càrrega. Gràcies a la bona relació que manté amb els companys amb qui conviu, està gaudint del reality, i ha reconegut que no va aconseguir sentir-se d’aquesta manera ni a ‘GH VIP’ ni a ‘Supervivientes’.

 

Kiko preocupar per la salut de la seva dona

Kiko molt preocupat per la salut de la seua dona | València Diari

 

D’altra banda, un contratemps amb la seua dona, qui ha hagut d’abandonar temporalment la seua participació en el concurs, està fent patir al dj. Sembla que estan fent-li proves mèdiques a Irene Rosales, i si els resultats són bons, se li permetrà tornar dins la casa de Guadalix de la Sierra, juntament amb el seu home.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic s'ha convertit en el primer artista faller estranger a guanyar el ninot indultat infantil i a portar a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal al primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El seu projecte destaca per la coordinació amb Ramón Pla, el suport de la comissió i l'ús de materials més sostenibles.

Mor en caure per un penya-segat a Orihuela en intentar recuperar unes ulleres

Un home de 28 anys ha mort després de precipitar-se per un penya-segat d'Orihuela quan intentava recuperar unes ulleres. El GEAS de la Guàrdia Civil va recuperar el cos de la mar.

El exasesor de Mazón es nega a respondre davant la comissió de la DANA en el Congrés

Josep Lanuza s'ha negat a contestar en la comissió que investiga la DANA i ha remés les seues explicacions al jutjat, entre retrets de diversos grups.

Identificats cinc jóvens per un incendi en El Saler després de llançar un artefacte pirotècnic

La Policia Local de València ha identificat a cinc jóvens després d'un incendi en la zona protegida del Saler, originat per un artefacte pirotècnic. El foc va afectar 200 m² i un d'ells va quedar investigat per presumpte delicte d'incendi forestal.

Tres anys de presó per a un agressor sexual reincident a la Vila Joiosa

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a tres anys de presó a un home per agredir sexualment a una dona que dormia a la seua casa a la Vila Joiosa. La pena inclou atenuants de reparació i embriaguesa i l'agreujant de reincidència, a més d'allunyament i llibertat vigilada.

El port d’Alacant estrenarà una línia regular de mercaderies amb Algèria

Algèria Express connectarà Alacant amb Orà i Bejaia amb freqüència quinzenal. El servici, operat per Sidra Line, combinarà càrrega contenerizada i convencional.