Kiko Rivera se sincera i parla de la seua addicció a les drogues

Kiko Rivera dóna detalls sobre la seva addicció a les drogues

Kiko Rivera dóna detalls sobre la seua addicció a les drogues | TELECINCO

 

La nova aposta del reality ‘Gran Hermano’ està sorprenent a tot el món. Són molts, de fet, els concursants que han optat sempre per anar un pèl més enllà i revelar obertament totes les intimitats més inimaginables sobre la vida personal. Aquest, de fet, ha sigut el cas de Kiko Rivera i l’addicció a les drogues que ha patit. Després de fer-ho públic, el mateix Rivera assegura que està preparat per a parlar del tema i afrontar-lo. 

 

El seu company i confident Julio Ruz

Tot i que el fill d’Isabel Pantoja manté una bona relació amb tots els concursants de la casa de Guadalix de la Sierra, amb Julio Ruz ha establit una connexió molt profunda, tant com per a obrir-se i trobar en el seu company un fidel confident.

 

És per aquest motiu que s’ha atrevit a declarar-li la seua addicció a les drogues, a més d’explicar-li que abans vivia amb tot el que necessitava, però que en iniciar la relació amb la seua esposa Irene Rosales, un problema econòmic ho va remoure tot.

 

«En els meus pitjors moments, ha estat ella. He hagut d’estar mesos tancat a casa. No vaig anar a un centre perquè tenia molta por que s’embolicara el tema», li va confessar al seu company Julio Ruz. A més de la seua dona, Kiko Rivera ha reconegut que sa mare és un suport imprescindible en la seua vida: «Continue sense anar sol a cap lloc, no em deixen. Estic molt bé, he eixit d’allò, però necessite suport».

Fins i tot, ha arribat a manifestar a Ruz que «en el temps que no he estat treballant, a mi m’ha ajudat ma mare econòmicament. Ma mare també té el cel guanyat, des de fa molt de temps».

 

El mal tràngol de Rivera

Pel fet de compartir aquest secret que no li havien permés revelar, Kiko Rivera ha aconseguit alliberar-se d’una gran càrrega. Gràcies a la bona relació que manté amb els companys amb qui conviu, està gaudint del reality, i ha reconegut que no va aconseguir sentir-se d’aquesta manera ni a ‘GH VIP’ ni a ‘Supervivientes’.

 

Kiko preocupar per la salut de la seva dona

Kiko molt preocupat per la salut de la seua dona | València Diari

 

D’altra banda, un contratemps amb la seua dona, qui ha hagut d’abandonar temporalment la seua participació en el concurs, està fent patir al dj. Sembla que estan fent-li proves mèdiques a Irene Rosales, i si els resultats són bons, se li permetrà tornar dins la casa de Guadalix de la Sierra, juntament amb el seu home.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.