Lleu millora de l’estat de salut de la cantant María Jiménez

María Jiménez està ingressada a la UCI amb pronòstic greu

María Jiménez està ingressada en l’UCI amb pronòstic greu | TELECINCO

 

L’estat de salut de la cantant María Jiménez seguix mantenint a tot el món preocupat. Fa 4 dies els metges anunciaven, a través d’un informe mèdic, una lleu evolució favorable en el seu estat de salut: «La pacient María Jiménez evoluciona favorablement dins de la gravetat. S’està retirant la sedació per a intentar extubar-la si és possible i manté unes bones constants vitals. El pronòstic seguix sent greu actualment».

 

María Jiménez va ingressar fa 24 dies en l’hospital San Rafael de Cadis per una obstrucció intestinal de la qual va ser operada; va ser en eixe moment quan, en el postoperatori, l’artista de 69 anys va patir una sèrie de complicacions i va haver de ser traslladada a l’UCI i intubada. Des d’aquell moment, la cantant ha patit moltes pujades i baixades i actualment es troba en estat greu mentres seguix ingressada en la Unitat de Cuidats Intensius.

 

El seu fill es mostra amb esperança

El fill de María Jiménez, Alejandro, va parlar este diumenge 26 de maig amb el programa ‘Viva la vida’, per a explicar l’estat de salut de sa mare, reconeixent que la cosa va per a llarg: «M’estic donant compte que és un procés que va molt lent. Jo la veig pels matins i les nits, i veig que necessita que estiguem allí animant-la. És una pendent prou empinada i serà llarg».

 

Alejandro donant les últimes notícies sobre l'estat de salut de la seva mare

Alejandro donant les últimes notícies sobre l’estat de salut de sa mare | TELECINCO

 

Alejandro es mostra esperançat amb l’evolució de sa mare, senyalant que Jiménez no ha empitjorat i açò manté a la família optimista: «El seu organisme està funcionant bé. Li han llevat la respiració assistida i només té oxigen, amb la qual cosa els pulmons ja estan funcionant; quan vegen que funcionen al 100%, li llevaran el tub».

 

El seu fill va aprofitar la connexió amb el programa per a agrair les mostres de suport que està rebent en este moment tan complicat que viu sa mare.

Últimes notícies

La vivenda puja un 13% en la Comunitat Valenciana en només tres mesos

El preu de la vivenda ha augmentat un 13% en la Comunitat Valenciana en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana estatal del 12,2%, segons l’INE.

La protesta mensual per la DANA ix de València i arribarà a Alacant el 26 de setembre

La mobilització mensual per la gestió de la DANA de 2024 i contra l’expresident Carlos Mazón se celebrarà el 26 de setembre a Alacant, la primera vegada fora de la província de València. Les entitats reclamen que l’exdirigent deixe l’escó i declare davant la jutgessa de Catarroja.

El Valencia CF encadena el pitjor inici golejador de la seua història

El Valencia CF només ha marcat un gol en les quatre primeres jornades de Lliga, el seu pitjor inici anotador històric, tot i sumar un punt i no signar el seu peor registre quant a punts.

Nit sufocant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa valenciana

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, en una nova nit tòrrida al conjunt del litoral valencià, on moltes localitats no han baixat dels 25 graus.

Setmana de cel ras i calor intensa a València i al sud d’Alacant

Les màximes han baixat a Castelló però es manté la calor intensa a València i al sud d’Alacant, amb cels rasos i avisos de temperatures elevades també per a dimarts.

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.