12.8 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Lleu millora de l’estat de salut de la cantant María Jiménez

María Jiménez està ingressada a la UCI amb pronòstic greu

María Jiménez està ingressada en l’UCI amb pronòstic greu | TELECINCO

 

L’estat de salut de la cantant María Jiménez seguix mantenint a tot el món preocupat. Fa 4 dies els metges anunciaven, a través d’un informe mèdic, una lleu evolució favorable en el seu estat de salut: «La pacient María Jiménez evoluciona favorablement dins de la gravetat. S’està retirant la sedació per a intentar extubar-la si és possible i manté unes bones constants vitals. El pronòstic seguix sent greu actualment».

 

María Jiménez va ingressar fa 24 dies en l’hospital San Rafael de Cadis per una obstrucció intestinal de la qual va ser operada; va ser en eixe moment quan, en el postoperatori, l’artista de 69 anys va patir una sèrie de complicacions i va haver de ser traslladada a l’UCI i intubada. Des d’aquell moment, la cantant ha patit moltes pujades i baixades i actualment es troba en estat greu mentres seguix ingressada en la Unitat de Cuidats Intensius.

 

El seu fill es mostra amb esperança

El fill de María Jiménez, Alejandro, va parlar este diumenge 26 de maig amb el programa ‘Viva la vida’, per a explicar l’estat de salut de sa mare, reconeixent que la cosa va per a llarg: «M’estic donant compte que és un procés que va molt lent. Jo la veig pels matins i les nits, i veig que necessita que estiguem allí animant-la. És una pendent prou empinada i serà llarg».

 

Alejandro donant les últimes notícies sobre l'estat de salut de la seva mare

Alejandro donant les últimes notícies sobre l’estat de salut de sa mare | TELECINCO

 

Alejandro es mostra esperançat amb l’evolució de sa mare, senyalant que Jiménez no ha empitjorat i açò manté a la família optimista: «El seu organisme està funcionant bé. Li han llevat la respiració assistida i només té oxigen, amb la qual cosa els pulmons ja estan funcionant; quan vegen que funcionen al 100%, li llevaran el tub».

 

El seu fill va aprofitar la connexió amb el programa per a agrair les mostres de suport que està rebent en este moment tan complicat que viu sa mare.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.