Lleu millora de l’estat de salut de la cantant María Jiménez

María Jiménez està ingressada a la UCI amb pronòstic greu

María Jiménez està ingressada en l’UCI amb pronòstic greu | TELECINCO

 

L’estat de salut de la cantant María Jiménez seguix mantenint a tot el món preocupat. Fa 4 dies els metges anunciaven, a través d’un informe mèdic, una lleu evolució favorable en el seu estat de salut: «La pacient María Jiménez evoluciona favorablement dins de la gravetat. S’està retirant la sedació per a intentar extubar-la si és possible i manté unes bones constants vitals. El pronòstic seguix sent greu actualment».

 

María Jiménez va ingressar fa 24 dies en l’hospital San Rafael de Cadis per una obstrucció intestinal de la qual va ser operada; va ser en eixe moment quan, en el postoperatori, l’artista de 69 anys va patir una sèrie de complicacions i va haver de ser traslladada a l’UCI i intubada. Des d’aquell moment, la cantant ha patit moltes pujades i baixades i actualment es troba en estat greu mentres seguix ingressada en la Unitat de Cuidats Intensius.

 

El seu fill es mostra amb esperança

El fill de María Jiménez, Alejandro, va parlar este diumenge 26 de maig amb el programa ‘Viva la vida’, per a explicar l’estat de salut de sa mare, reconeixent que la cosa va per a llarg: «M’estic donant compte que és un procés que va molt lent. Jo la veig pels matins i les nits, i veig que necessita que estiguem allí animant-la. És una pendent prou empinada i serà llarg».

 

Alejandro donant les últimes notícies sobre l'estat de salut de la seva mare

Alejandro donant les últimes notícies sobre l’estat de salut de sa mare | TELECINCO

 

Alejandro es mostra esperançat amb l’evolució de sa mare, senyalant que Jiménez no ha empitjorat i açò manté a la família optimista: «El seu organisme està funcionant bé. Li han llevat la respiració assistida i només té oxigen, amb la qual cosa els pulmons ja estan funcionant; quan vegen que funcionen al 100%, li llevaran el tub».

 

El seu fill va aprofitar la connexió amb el programa per a agrair les mostres de suport que està rebent en este moment tan complicat que viu sa mare.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.