Lleu millora de l’estat de salut de la cantant María Jiménez

María Jiménez està ingressada a la UCI amb pronòstic greu

María Jiménez està ingressada en l’UCI amb pronòstic greu | TELECINCO

 

L’estat de salut de la cantant María Jiménez seguix mantenint a tot el món preocupat. Fa 4 dies els metges anunciaven, a través d’un informe mèdic, una lleu evolució favorable en el seu estat de salut: «La pacient María Jiménez evoluciona favorablement dins de la gravetat. S’està retirant la sedació per a intentar extubar-la si és possible i manté unes bones constants vitals. El pronòstic seguix sent greu actualment».

 

María Jiménez va ingressar fa 24 dies en l’hospital San Rafael de Cadis per una obstrucció intestinal de la qual va ser operada; va ser en eixe moment quan, en el postoperatori, l’artista de 69 anys va patir una sèrie de complicacions i va haver de ser traslladada a l’UCI i intubada. Des d’aquell moment, la cantant ha patit moltes pujades i baixades i actualment es troba en estat greu mentres seguix ingressada en la Unitat de Cuidats Intensius.

 

El seu fill es mostra amb esperança

El fill de María Jiménez, Alejandro, va parlar este diumenge 26 de maig amb el programa ‘Viva la vida’, per a explicar l’estat de salut de sa mare, reconeixent que la cosa va per a llarg: «M’estic donant compte que és un procés que va molt lent. Jo la veig pels matins i les nits, i veig que necessita que estiguem allí animant-la. És una pendent prou empinada i serà llarg».

 

Alejandro donant les últimes notícies sobre l'estat de salut de la seva mare

Alejandro donant les últimes notícies sobre l’estat de salut de sa mare | TELECINCO

 

Alejandro es mostra esperançat amb l’evolució de sa mare, senyalant que Jiménez no ha empitjorat i açò manté a la família optimista: «El seu organisme està funcionant bé. Li han llevat la respiració assistida i només té oxigen, amb la qual cosa els pulmons ja estan funcionant; quan vegen que funcionen al 100%, li llevaran el tub».

 

El seu fill va aprofitar la connexió amb el programa per a agrair les mostres de suport que està rebent en este moment tan complicat que viu sa mare.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.