Lleu millora de l’estat de salut de la cantant María Jiménez

María Jiménez està ingressada a la UCI amb pronòstic greu

María Jiménez està ingressada en l’UCI amb pronòstic greu | TELECINCO

 

L’estat de salut de la cantant María Jiménez seguix mantenint a tot el món preocupat. Fa 4 dies els metges anunciaven, a través d’un informe mèdic, una lleu evolució favorable en el seu estat de salut: «La pacient María Jiménez evoluciona favorablement dins de la gravetat. S’està retirant la sedació per a intentar extubar-la si és possible i manté unes bones constants vitals. El pronòstic seguix sent greu actualment».

 

María Jiménez va ingressar fa 24 dies en l’hospital San Rafael de Cadis per una obstrucció intestinal de la qual va ser operada; va ser en eixe moment quan, en el postoperatori, l’artista de 69 anys va patir una sèrie de complicacions i va haver de ser traslladada a l’UCI i intubada. Des d’aquell moment, la cantant ha patit moltes pujades i baixades i actualment es troba en estat greu mentres seguix ingressada en la Unitat de Cuidats Intensius.

 

El seu fill es mostra amb esperança

El fill de María Jiménez, Alejandro, va parlar este diumenge 26 de maig amb el programa ‘Viva la vida’, per a explicar l’estat de salut de sa mare, reconeixent que la cosa va per a llarg: «M’estic donant compte que és un procés que va molt lent. Jo la veig pels matins i les nits, i veig que necessita que estiguem allí animant-la. És una pendent prou empinada i serà llarg».

 

Alejandro donant les últimes notícies sobre l'estat de salut de la seva mare

Alejandro donant les últimes notícies sobre l’estat de salut de sa mare | TELECINCO

 

Alejandro es mostra esperançat amb l’evolució de sa mare, senyalant que Jiménez no ha empitjorat i açò manté a la família optimista: «El seu organisme està funcionant bé. Li han llevat la respiració assistida i només té oxigen, amb la qual cosa els pulmons ja estan funcionant; quan vegen que funcionen al 100%, li llevaran el tub».

 

El seu fill va aprofitar la connexió amb el programa per a agrair les mostres de suport que està rebent en este moment tan complicat que viu sa mare.

Últimes notícies

La calor ofegant dispara fins als 38,2 graus les màximes a Anna i generalitza els més de 30 a la Comunitat

Les temperatures han superat els 30 graus en pràcticament tots els municipis de la Comunitat Valenciana i han arribat als 38,2 graus a Anna, en una jornada de calor extrema que ha deixat també tres morts atribuïbles a l’onada de calor.

L’incendi de vegetació de Torrent queda estabilitzat i ja sense mitjans aeris

L’incendi de vegetació declarat a la zona de Cumbres de Calicanto, a Torrent, ha quedat estabilitzat i els set mitjans aeris mobilitzats s’han retirat després de l’activació del nivell 1 del PEIF.

Sis mitjans aeris lluiten contra un incendi de vegetació a Torrent

Sis mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen en l’extincio d’un incendi de vegetacio declarat a Torrent, que ha obligat a activar la situacio 1 del Pla Especial front al Risc d’Incendis Forestals.

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.