19.4 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Maite Galdeano apareix amb un rostre més rejovenit i s’enfronta amb Raquel Bollo

Abans i després de Maite Galdeano, la mare de Sofía Suescun

Maite Galdeano s’ha fet diversos retocs estètics al rostre | València Diari

 

Maite Galdeano ha aparegut a ‘Sálvame’ amb un rostre completament diferent que ha deixat atònits a tots aquest dilluns passat, tal com ha avançat ‘La Coctelera‘. És més que evident que la mare de Sofía Suescun s’ha sotmès a nombrosos retocs estètics per revitalitzar la seua cara i semblar més jove. 

 

Maite Galdeano sembla més jove

Disposada a defensar completament Sofía Suescun al nou programa de Telecinco, ‘Gran Hermano DÚO’, Maite Galdeano ha passat per ‘Sálvame’ per mostrar tot el seu suport a la seua filla abans que entre a la casa de Guadalix de la Sierra. Tanmateix, no ha passat gens desapercebut el seu gran canvi i és evident que s’ha realitzat una sèrie de retocs estètics.

 

Ella mateixa ha afirmat que Sofía va ser qui la va animar a fer-se els retocs per sentir-se «molt més guapa i segura que abans». A més a més, també ha explicat que ha estat la seua filla qui ha pagat totes les intervencions a les quals s’ha sotmès Galdeano. Jorge Javier Vázquez no ha pogut evitar parlar sobre el tema durant la gala de ‘GH DÚO’: «Home Maite, any nou, cara nova». A això Galdeano ha respost «Doncs sí, cortesia de la clínica Brussel·les». 

 

El nuevo rostro de Maite no pasó desapercibido para Jorge Javier

La mare de Sofía Suescun sembla més jove gràcies als retocs estètics que no han passat desapercebuts | Telecinco

 

En aquest sentit, Maite Galdeano ha confirmat que s’ha injectat botox i infiltracions d’àcid hialurònic a la cara. D’aquesta manera ha aconseguit desfer-se de bona part de les arrugues i marques de l’edat, juntament amb les que ha estat arrossegant durant bastant temps per problemes de salut. A més a més, la mare de Sofía Suescun també ha aprofitat per fer-se infiltracions als llavis, fent-los més tersos i voluminosos, aconseguint rejovenir el seu rostre

 

Raquel Bollo s’enfronta a Maite Galdeano

Una vegada passada la sorpresa, ha tingut lloc l’entrevista que ha girat entorn del fet que Maite té ganes que la seua filla isca amb un famós per assegurar-se un futur a la televisió. En un moment donat, ‘Sálvame’ ha rescatat un àudio de la mare de Sofía Suescun on intentava que la jove lligara amb Manuel Cortés, fill de Raquel Bollo, per aconseguir eixir als programes del cor i fer diners. 

 

Per tant Raquel Bollo va esclatar: «Que li digues a la teua filla que es penge d’algú em sembla vergonyós… Jo això ho vaig escoltar quan no estava a la tele. Com a mare i com a dona, m’ofèn escoltar-te. Li inculques a la teua filla que visca d’un home i la pobra Sofía no té culpa de res».

 

Raquel Bollo i Maite Galdeano a 'Sálvame'

Raquel Bollo i Maite Galdeano han discutit pels seus fills a ‘Sálvame’ | La Coctelera

 

Per defensar-se, Maite ha afirmat: «Sóc persona i em vaig confondre, així que val, ho sent, però vull deixar ben clar que jo a la meua filla sempre li he inculcat uns valors molt bons i l’he educat en la sobirania de la rectitud».

 

Tanmateix ha atacat de nou a Raquel Bollo dient que «l’havien recollit una altra vegada en el programa» i ella li va dir: «Torne a treballar perquè la meua economia no està com abans, però saps quina és la diferència, que jo estaria molt a gust a la meua casa, perquè em tindrien molt bé, però no vull viure de cap home».

Últimes notícies

Dimecres amb ratxes molt fortes de ponent en la Comunitat Valenciana

La borrasca Nils impulsa vent de l'oest amb avisos taronja en el litoral i interior sud de València i grocs a Castelló, interior nord de València i nord d'Alacant. Hi haurà nuvolositat variable i pluges febles a l'interior a la vesprada, amb mala mar en la costa.

La borrasca Nils deixa ratxes de 104 km/h i 23 graus de matinada en la Comunitat Valenciana

La borrasca Nils ha deixat ratxes de fins a 104 km/h i temperatures de 23 graus en plena matinada en diversos punts de la Comunitat Valenciana. Bombers han intervingut pels efectes del vent.

La primera semifinal del Benidorm Fest 2026 crema amb Kenneth i deixa sis finalistes

Kenneth ha segellat el seu passe a la final del dissabte amb una actuació d'alt voltatge. Li acompanyen Tony Grox i LucyCalys, Izan Llunas, Kitai, Mikel Herzog Jr i el duo María León i Julia Medina.

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.