14.1 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

María del Monte presenta a la seua nóvia durant l’Orgull de Sevilla 2022

María del Monte va fer de mestra de cerimònies en l’Orgull de Sevilla 2022, i en el seu pregó d’aquest dijous va donar la sorpresa en parlar per primera vegada de la seua nóvia.

La cantant, que actuava com a pregonera, va arribar a l’esdeveniment abillada amb els colors de la bandera LGTBI i es va pujar a l’escenari amb el bon humor que sempre l’ha caracteritzada.
La cantant de 60 anys, que recentment va comptar en ‘Dejáte querer’ que estava enamorada, va voler confessar durant l’arrancada d’aquestes festes que pertany al col·lectiu LGTBI per a fer un cant a la llibertat.


María ha viscut uns mesos realment complicats, tant per la mort de la seua mare l’agost de 2021 als 95 anys com per les sengles defuncions de dos dels seus germans per contagis de COVID-19. Ara, amb la felicitat per bandera i amb el pas del temps com a medicina per a curar el dolor, María de la Muntanya ha triat un esdeveniment d’allò més assenyalat celebrat en la seua terra per a obrir el seu cor al món.

Què penseu, que soc un robot i no he format la meua família? Clar que la tinc, des de fa 23 anys. Però ras i curt és meua, i hui reivindique una vegada més el dret al fet que continue sent meua. Mai en la meua vida m’he amagat de ningú ni ho faré mai“, va declarar mentre portava una bandera arc de Sant Martí amb pigues. “Per descomptat que tinc a l’amor de la meua vida, he tingut la sort de donar amb l’amor de la meua vida“.

“Estic jo boja, soc una inconscient? Sí, potser, però he intentat protegir aqueixa família perquè, ja sabeu, si fora mecanògrafa no passaria res”, va continuar. “Per mi, m’és igual, però no vull que la gent a la qual vull que patisca. Vull que sapieu abans de baixar-me d’ací que soc una persona més dels que som ací“.

Per descomptat, la meua parella aquesta tard/nit és ací. He començat parlant de llibertat i respectaré la seua llibertat. Si vol pujar, que puge, i si no, que no. La continuaré volent“, va afegir María del Monte. 

Inmaculada no ho va dubtar ni un instant i davant una eixordadora ovació es va pujar a l’escenari per a ballar amb María com a persones totalment lliures i sense el pes d’haver de guardar cap mena d’aparença per por d’aparéixer en els mitjans de comunicació. Precisament en aquest sector és tota una experta Casal, que actualment té 58 anys i compta amb una àmplia trajectòria professional.

Últimes notícies

El PSOE activa l’expedient per a suspendre de militància a l’alcalde d’Almussafes

La Secretaria d'Organització del PSOE ha iniciat l'expedient de suspensió de militància de Toni González després de les acusacions d'assetjament. El PSPV li va demanar l'acta i el partit va avalar una gestora en l'agrupació local.

València suspén les activitats nadalenques municipals per l’alerta taronja de pluges

L'Ajuntament ha ampliat mesures davant previsió de precipitacions intenses i ratxes de vent: suspén actes a l'aire lliure i recomana cancel·lar esdeveniments privats.

Omar Mascarell lidera el 3-1 i saca al Mallorca del descens

El Mallorca va véncer 3-1 a l'Elx amb una actuació decisiva d'Omar Mascarell, autor d'un gol i una assistència. El triomf el va traure de la zona de descens

Mallorca i Elx empaten 1-1 al descans després del gol de Morlanes i un autogol

Mallorca es va avançar amb una miqueta de Manu Morlanes, però un gol en pròpia porta de Pablo Maffeo va anivellar el marcador abans del descans. Virgili i Muriqi van perdonar davant Iñaki Peña.

Obra d’art de Griezmann per al 2-1 de l’Atlètic davant el València

L'Atlètic va derrotar 2-1 al València amb un control i definició de Griezmann en el 74'. Koke va obrir el marcador i Beltrán va empatar abans en un dol d'anada i tornada.

Beltrán: ‘Vam ficar el gol, ens vam anar arrere i li vam donar la pilota a ells’

Lucas Beltrán va considerar injusta la derrota del València per 2-1 davant l'Atlètic. Va admetre que, després d'empatar, l'equip va recular i va cedir la possessió, la qual cosa va facilitar el punt decisiu.

2-1: Griezmann decidix a l’Atlètic amb un control i zurdazo davant el València

L'Atlètic es va imposar 2-1 al València gràcies a una acció tècnica de Griezmann a 16 minuts del final. Koke va obrir el marcador i Beltrán va empatar abans del colp definitiu.

Obra d’art de Griezmann decidix el 2-1 de l’Atlètic davant el València

Antoine Griezmann va segellar amb un control i zurdazo el 2-1 de l'Atlètic davant el València després de l'empat de Beltrán. Koke va obrir el marcador i el VAR va intervindre dos vegades.