María del Monte presenta a la seua nóvia durant l’Orgull de Sevilla 2022

María del Monte va fer de mestra de cerimònies en l’Orgull de Sevilla 2022, i en el seu pregó d’aquest dijous va donar la sorpresa en parlar per primera vegada de la seua nóvia.

La cantant, que actuava com a pregonera, va arribar a l’esdeveniment abillada amb els colors de la bandera LGTBI i es va pujar a l’escenari amb el bon humor que sempre l’ha caracteritzada.
La cantant de 60 anys, que recentment va comptar en ‘Dejáte querer’ que estava enamorada, va voler confessar durant l’arrancada d’aquestes festes que pertany al col·lectiu LGTBI per a fer un cant a la llibertat.


María ha viscut uns mesos realment complicats, tant per la mort de la seua mare l’agost de 2021 als 95 anys com per les sengles defuncions de dos dels seus germans per contagis de COVID-19. Ara, amb la felicitat per bandera i amb el pas del temps com a medicina per a curar el dolor, María de la Muntanya ha triat un esdeveniment d’allò més assenyalat celebrat en la seua terra per a obrir el seu cor al món.

Què penseu, que soc un robot i no he format la meua família? Clar que la tinc, des de fa 23 anys. Però ras i curt és meua, i hui reivindique una vegada més el dret al fet que continue sent meua. Mai en la meua vida m’he amagat de ningú ni ho faré mai“, va declarar mentre portava una bandera arc de Sant Martí amb pigues. “Per descomptat que tinc a l’amor de la meua vida, he tingut la sort de donar amb l’amor de la meua vida“.

“Estic jo boja, soc una inconscient? Sí, potser, però he intentat protegir aqueixa família perquè, ja sabeu, si fora mecanògrafa no passaria res”, va continuar. “Per mi, m’és igual, però no vull que la gent a la qual vull que patisca. Vull que sapieu abans de baixar-me d’ací que soc una persona més dels que som ací“.

Per descomptat, la meua parella aquesta tard/nit és ací. He començat parlant de llibertat i respectaré la seua llibertat. Si vol pujar, que puge, i si no, que no. La continuaré volent“, va afegir María del Monte. 

Inmaculada no ho va dubtar ni un instant i davant una eixordadora ovació es va pujar a l’escenari per a ballar amb María com a persones totalment lliures i sense el pes d’haver de guardar cap mena d’aparença per por d’aparéixer en els mitjans de comunicació. Precisament en aquest sector és tota una experta Casal, que actualment té 58 anys i compta amb una àmplia trajectòria professional.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.

Sarabia no estarà davant l’Espanyol: tercera absència del curs per sanció

L'entrenador de l'Elx va ser castigat amb un partit després d'acumular cinc grogues i no podrà asseure's davant l'Espanyol. És la seua tercera absència del curs per sanció.

Mouriño confia en el contraatac del Vila-real per a assaltar el camp del Barcelona

Santiago Mouriño fixa l'objectiu del Vila-real: guanyar al líder per a reduir els 10 punts de diferència i tallar la seua ratxa perfecta a casa amb un pla de contraatac.

Rescatada una embarassada a terme en una pastera amb 15 migrants enfront d’Alacant

Salvament Marítim ha rescatat enfront d'Alacant a una dona embarassada a terme que viatjava en una pastera amb altres 14 persones. Per protocol mèdic ha sigut traslladada a l'hospital i és la segona pastera en poc més de 24 hores.

València reunirà l’elit del Optimist en la Optiorange 2026

La Optiorange 2026 se celebrarà en el Real Club Nàutic de València amb 412 regatistes de 30 països i quatre jornades que decidiran la Optimist Excellence Cup.

Carlos Espí avisa: venen quatre finals per al Llevant

Carlos Espí va assegurar que el Llevant, penúltim a set punts de la permanència, es juga quatre finals, tres d'elles a casa. Va valorar la seua renovació fins a 2028 i va demanar el suport de l'afició.