6.9 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Marta López trenca el silenci sobre l’estat de Mila Ximénez

En els últims dies, els missatges d’ànim i afecte a Mila Ximénez s’han multiplicat. Des que se sabera l’empitjorament de la seua malaltia, els seus amics i companys no han dubtat a manar-li forces a través de les xarxes socials.

Entre ells, Marta López, que ha trencat el seu silenci per a parlar de la seua companya.

Van ser molts els personatges famosos que s’han recordat de la periodista en estos moments tan crítics.

La seua família, que li acompanya en tot moment en el seu domicili de Madrid, agraeix tots estos gestos de suport.

Des dels espectadors o fans més anònims que la segueixen i s’entretenen amb les seues col·laboracions des de fa temps fins a celebrities, companys i amics, de la mateixa escriptora, que no han volgut deixar passar l’ocasió per a mostrar-se més prop d’ella que mai.

 

 
Després d’un temps guardant silenci, l’exconcursant de ‘Gran Hermano’ ha emprat les xarxes socials per a expressar-se. «Vull enviar tota la força del món a la meua estimadíssima Mila Ximénez», va escriure. Va definir a Mila com una autèntica «campiona».

És el cas de la seua filla Alba, que es va traslladar d’Amsterdam, ciutat en la qual resideix, a la capital espanyola per a acompanyar a la seua mare en este dur tràngol de la seua malaltia.

Mila Ximénez va ser sedada el divendres al matí. Malgrat que s’ha vist a alguns dels seus afins pels voltants de la casa, cap ha volgut confirmar el seu estat de salut. Gestos seriosos i de preocupació eren la tònica dominant.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.