Marta López trenca el silenci sobre l’estat de Mila Ximénez

En els últims dies, els missatges d’ànim i afecte a Mila Ximénez s’han multiplicat. Des que se sabera l’empitjorament de la seua malaltia, els seus amics i companys no han dubtat a manar-li forces a través de les xarxes socials.

Entre ells, Marta López, que ha trencat el seu silenci per a parlar de la seua companya.

Van ser molts els personatges famosos que s’han recordat de la periodista en estos moments tan crítics.

La seua família, que li acompanya en tot moment en el seu domicili de Madrid, agraeix tots estos gestos de suport.

Des dels espectadors o fans més anònims que la segueixen i s’entretenen amb les seues col·laboracions des de fa temps fins a celebrities, companys i amics, de la mateixa escriptora, que no han volgut deixar passar l’ocasió per a mostrar-se més prop d’ella que mai.

 

 
Després d’un temps guardant silenci, l’exconcursant de ‘Gran Hermano’ ha emprat les xarxes socials per a expressar-se. «Vull enviar tota la força del món a la meua estimadíssima Mila Ximénez», va escriure. Va definir a Mila com una autèntica «campiona».

És el cas de la seua filla Alba, que es va traslladar d’Amsterdam, ciutat en la qual resideix, a la capital espanyola per a acompanyar a la seua mare en este dur tràngol de la seua malaltia.

Mila Ximénez va ser sedada el divendres al matí. Malgrat que s’ha vist a alguns dels seus afins pels voltants de la casa, cap ha volgut confirmar el seu estat de salut. Gestos seriosos i de preocupació eren la tònica dominant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.