8.7 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Marta López trenca el silenci sobre l’estat de Mila Ximénez

En els últims dies, els missatges d’ànim i afecte a Mila Ximénez s’han multiplicat. Des que se sabera l’empitjorament de la seua malaltia, els seus amics i companys no han dubtat a manar-li forces a través de les xarxes socials.

Entre ells, Marta López, que ha trencat el seu silenci per a parlar de la seua companya.

Van ser molts els personatges famosos que s’han recordat de la periodista en estos moments tan crítics.

La seua família, que li acompanya en tot moment en el seu domicili de Madrid, agraeix tots estos gestos de suport.

Des dels espectadors o fans més anònims que la segueixen i s’entretenen amb les seues col·laboracions des de fa temps fins a celebrities, companys i amics, de la mateixa escriptora, que no han volgut deixar passar l’ocasió per a mostrar-se més prop d’ella que mai.

 

 
Després d’un temps guardant silenci, l’exconcursant de ‘Gran Hermano’ ha emprat les xarxes socials per a expressar-se. «Vull enviar tota la força del món a la meua estimadíssima Mila Ximénez», va escriure. Va definir a Mila com una autèntica «campiona».

És el cas de la seua filla Alba, que es va traslladar d’Amsterdam, ciutat en la qual resideix, a la capital espanyola per a acompanyar a la seua mare en este dur tràngol de la seua malaltia.

Mila Ximénez va ser sedada el divendres al matí. Malgrat que s’ha vist a alguns dels seus afins pels voltants de la casa, cap ha volgut confirmar el seu estat de salut. Gestos seriosos i de preocupació eren la tònica dominant.

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.