Marta López trenca el silenci sobre l’estat de Mila Ximénez

En els últims dies, els missatges d’ànim i afecte a Mila Ximénez s’han multiplicat. Des que se sabera l’empitjorament de la seua malaltia, els seus amics i companys no han dubtat a manar-li forces a través de les xarxes socials.

Entre ells, Marta López, que ha trencat el seu silenci per a parlar de la seua companya.

Van ser molts els personatges famosos que s’han recordat de la periodista en estos moments tan crítics.

La seua família, que li acompanya en tot moment en el seu domicili de Madrid, agraeix tots estos gestos de suport.

Des dels espectadors o fans més anònims que la segueixen i s’entretenen amb les seues col·laboracions des de fa temps fins a celebrities, companys i amics, de la mateixa escriptora, que no han volgut deixar passar l’ocasió per a mostrar-se més prop d’ella que mai.

 

 
Després d’un temps guardant silenci, l’exconcursant de ‘Gran Hermano’ ha emprat les xarxes socials per a expressar-se. «Vull enviar tota la força del món a la meua estimadíssima Mila Ximénez», va escriure. Va definir a Mila com una autèntica «campiona».

És el cas de la seua filla Alba, que es va traslladar d’Amsterdam, ciutat en la qual resideix, a la capital espanyola per a acompanyar a la seua mare en este dur tràngol de la seua malaltia.

Mila Ximénez va ser sedada el divendres al matí. Malgrat que s’ha vist a alguns dels seus afins pels voltants de la casa, cap ha volgut confirmar el seu estat de salut. Gestos seriosos i de preocupació eren la tònica dominant.

Últimes notícies

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.

Volkswagen tria València per a estrenar l’ID.Polo, el seu urbà elèctric fet a Espanya

Volkswagen ha presentat a València l’ID.Polo, el seu primer urbà 100 % elèctric fabricat a Espanya, amb un preu d’eixida de 17.900 euros. El model manté l’ADN clàssic del Polo i oferix fins a 449 quilòmetres d’autonomia.

Gueye destaca la seua versatilitat i potència física en el seu aterratge al València Basket

L’ala-pívot Mouhamadou Gueye s’ha presentat com a nou jugador del València Basket destacant la seua versatilitat i capacitat atlètica, que confia que li permetran tindre un impacte immediat en el Roig Arena. El jugador, que afronta la seua primera experiència a Europa, ha assegurat que el procés d’adaptació avança de manera positiva gràcies al suport del vestidor.