Marta López trenca el silenci sobre l’estat de Mila Ximénez

En els últims dies, els missatges d’ànim i afecte a Mila Ximénez s’han multiplicat. Des que se sabera l’empitjorament de la seua malaltia, els seus amics i companys no han dubtat a manar-li forces a través de les xarxes socials.

Entre ells, Marta López, que ha trencat el seu silenci per a parlar de la seua companya.

Van ser molts els personatges famosos que s’han recordat de la periodista en estos moments tan crítics.

La seua família, que li acompanya en tot moment en el seu domicili de Madrid, agraeix tots estos gestos de suport.

Des dels espectadors o fans més anònims que la segueixen i s’entretenen amb les seues col·laboracions des de fa temps fins a celebrities, companys i amics, de la mateixa escriptora, que no han volgut deixar passar l’ocasió per a mostrar-se més prop d’ella que mai.

 

 
Després d’un temps guardant silenci, l’exconcursant de ‘Gran Hermano’ ha emprat les xarxes socials per a expressar-se. «Vull enviar tota la força del món a la meua estimadíssima Mila Ximénez», va escriure. Va definir a Mila com una autèntica «campiona».

És el cas de la seua filla Alba, que es va traslladar d’Amsterdam, ciutat en la qual resideix, a la capital espanyola per a acompanyar a la seua mare en este dur tràngol de la seua malaltia.

Mila Ximénez va ser sedada el divendres al matí. Malgrat que s’ha vist a alguns dels seus afins pels voltants de la casa, cap ha volgut confirmar el seu estat de salut. Gestos seriosos i de preocupació eren la tònica dominant.

Últimes notícies

José Luis Vera nega davant el jutge haver cobrat en negre en el cas Azud

L’advocat José Luis Vera ha tornat a declarar davant el Jutjat d’Instrucció número 13 de València pel cas Azud i ha negat haver cobrat en negre o haver tingut vincles amb el PSPV-PSOE, en una macrocausa que tanca nou anys d’instrucció amb 38 processats.

Arde Bogotá portarà la gira ‘Hervideros’ a València i Alacant en desembre

El grup murcià Arde Bogotá inclou València i Alacant en la seua gira 'Hervideros Vibra Mahou', amb concerts els dies 3 i 4 de desembre i entrades només a taquilla física.

Luis Rioja dona tres punts d’or al València i confia que siga l’inici d’una gran temporada

Luis Rioja, autor del gol del triomf del València a Mendizorrotza, destaca el valor dels tres punts i confia que siguen el punt d’inflexió d’una temporada fins ara molt irregular, malgrat arrossegar una lesió complicada al peu.

Thiago i Requena podran jugar contra el Vila-real malgrat estar cedits

Thiago Fernández i Dani Requena, cedits pel Vila-real al Llevant este estiu, podran jugar diumenge en La Ceràmica en no existir cap clàusula que ho impedisca.

El Villarreal es juga una nova oportunitat a Màlaga per reaccionar

Íñigo Pérez admet el mal inici del Villarreal en LALIGA i la Champions i assenyala el duel de dijous a La Rosaleda com una oportunitat clau per començar a revertir la situació, sobretot en l’aspecte mental.

Màlaga i Vila-real busquen la primera victòria en un duel marcat per les urgències

Màlaga i Vila-real arriben al duel de La Rosaleda sense conéixer encara la victòria en LALIGA EA Sports i amb problemes defensius evidents als dos equips.

València tanca parcs i suspén activitats per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament de València ha activat des de les 14.00 hores un dispositiu especial per l’alerta taronja per pluges, amb el tancament de parcs, jardins i cementeris i la suspensió d’activitats a l’aire lliure i en centres educatius.

La Comunitat Valenciana reclama mesures urgents per a frenar l’arròs importat de Myanmar

El conseller Miguel Barrachina ha anunciat que exigirà a Luis Planas l’activació de clàusules de salvaguarda davant les importacions massives d’arròs de Myanmar, que assegura que deixen els arrossars valencians sense collita i venen a la meitat de preu.