“Mentidera”: la gran brega entre Kiko Matamoros i Carmen Borrego

Que la relació entre Kiko Matamoros i Carmen Borrego no és bona és un secret a veus, ja que han tingut més d’una topada en la televisió.

‘Viva la vida’ començava el programa d’este diumenge amb una conversa entre Emma García i  Carmen  Borrego fora de plató en la qual no eren presents la resta de col·laboradors per a parlar de l’última entrevista de María Teresa Campos. Quan ambdues han tornat al plató del programa, la filla de María Teresa Campos s’ha trobat amb un comentari per part de Kiko Matamoros que no li ha agradat res: l’ha anomenada “mentidera”.

Carmen Borrego intentava prendre’s a riure el comentari del seu company “bo, ja comencem. Bona vesprada, Kiko, abans d’anomenar-me mentidera podries dir-me bona vesprada?”, preguntava ella. Però el que podria haver-se quedat en un simple comentari ha propiciat un ‘pique’ entre ells.

 

El ‘pique’ entre Carmen Borrego i Kiko Matamoros en ‘Viva la vida’

 

Kiko Matamoros comença a explicar per què ha anomenat mentidera a la seua companya: quan ella es va justificar després de la seua polèmica entrevista en la qual Rocío Carrasco no anava a perdonar a la seua filla, es basava en una opinió personal, però Kiko creu que no és així, sinó que és l’opinió de la Carrasco. Ella insisteix que va donar la seua opinió.

“Jo et tinc més respecte a tu que tu a mi”, li arriba a dir Carmen a Kiko, perquè considera que, si són companys, no està bé llançar-se eixos adjectius els uns als altres, encara que discrepen en algun assumpte.

Cal recordar, que les Campos i Rocío Carrasco tenen una relació de família i que moltes de les coses que està comptant la filla de ‘la més gran’ en la docu-sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, ja les coneixien les tres dones del clan.

 

 

Últimes notícies

Xest concentra este cap de setmana 150 pilots en la recta final de l’ESBK

El Circuit Ricardo Tormo rep este cap de setmana 150 pilots per a disputar la sisena prova del Campionat d'Espanya de Superbike.

Xefs de 14 països es jugaran diumenge a Sueca el títol de millor paella del món

Sueca reunirà este diumenge al Passeig de l'Estació 40 xefs de 14 països i cinc continents per a competir pel títol de millor paella del món en la 65a edició del Concurs Internacional de Paella Valenciana.

L’oferta final de Ford Almussafes: pujada salarial lligada a l’IPC i gratificació de 1.000 euros anuals

La direcció de Ford Almussafes ha plantejat una oferta final per al període 2027-2030 amb salaris lligats a l’IPC real, una gratificació anual de 1.000 euros i fins a huit dissabtes obligatoris si la producció ho exigix.

Pérez Llorca reclama a Sánchez que deixe de discriminar la Comunitat Valenciana en inversions i finançament

Juanfran Pérez Llorca confia que la visita de Pedro Sánchez a Alacant servisca perquè el Govern central assumisca que no pot continuar discriminant la Comunitat Valenciana en inversions, infraestructures, aigua i finançament sanitari.

Pérez Llorca es veu tranquil davant la candidatura del PP a la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca assegura que està 'absolutament tranquil' davant la seua possible candidatura del PP per a revalidar la Presidència de la Generalitat i remarca que va assumir el càrrec sense exigir res a canvi. El president defensa la seua gestió i sosté que cap altre president interí ha oferit tantes 'realitats' als municipis.

Pérez Llorca reivindica que s’ha garantit el futur de Ford Almussafes malgrat les crítiques dels EUA

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, assegura que s’ha garantit el futur de Ford Almussafes i resta importància a les crítiques dels Estats Units a l’aliança amb Geely. Indústria remarca que el projecte continua sent estratègic per al Consell.

Catalá defensa que l’assentament del circuit està controlat i acusa Sánchez per la seua política migratòria

María José Catalá assegura que l’assentament del vell circuit de Fórmula 1 està controlat pels Servicis Socials, sense menors, i responsabilitza Pedro Sánchez de la situació per una política migratòria que qualifica de portes obertes.

Un estudi a Alacant revela que el tàlem dona forma als circuits visuals en el cervell en creixement

Una investigació de l'Institut de Neurociències CSIC-UMH mostra en ratolins que l'activitat pròpia del tàlem és decisiva per a organitzar els circuits visuals durant el desenvolupament.