“Mentidera”: la gran brega entre Kiko Matamoros i Carmen Borrego

Que la relació entre Kiko Matamoros i Carmen Borrego no és bona és un secret a veus, ja que han tingut més d’una topada en la televisió.

‘Viva la vida’ començava el programa d’este diumenge amb una conversa entre Emma García i  Carmen  Borrego fora de plató en la qual no eren presents la resta de col·laboradors per a parlar de l’última entrevista de María Teresa Campos. Quan ambdues han tornat al plató del programa, la filla de María Teresa Campos s’ha trobat amb un comentari per part de Kiko Matamoros que no li ha agradat res: l’ha anomenada “mentidera”.

Carmen Borrego intentava prendre’s a riure el comentari del seu company “bo, ja comencem. Bona vesprada, Kiko, abans d’anomenar-me mentidera podries dir-me bona vesprada?”, preguntava ella. Però el que podria haver-se quedat en un simple comentari ha propiciat un ‘pique’ entre ells.

 

El ‘pique’ entre Carmen Borrego i Kiko Matamoros en ‘Viva la vida’

 

Kiko Matamoros comença a explicar per què ha anomenat mentidera a la seua companya: quan ella es va justificar després de la seua polèmica entrevista en la qual Rocío Carrasco no anava a perdonar a la seua filla, es basava en una opinió personal, però Kiko creu que no és així, sinó que és l’opinió de la Carrasco. Ella insisteix que va donar la seua opinió.

“Jo et tinc més respecte a tu que tu a mi”, li arriba a dir Carmen a Kiko, perquè considera que, si són companys, no està bé llançar-se eixos adjectius els uns als altres, encara que discrepen en algun assumpte.

Cal recordar, que les Campos i Rocío Carrasco tenen una relació de família i que moltes de les coses que està comptant la filla de ‘la més gran’ en la docu-sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, ja les coneixien les tres dones del clan.

 

 

Últimes notícies

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.