“Mentidera”: la gran brega entre Kiko Matamoros i Carmen Borrego

Que la relació entre Kiko Matamoros i Carmen Borrego no és bona és un secret a veus, ja que han tingut més d’una topada en la televisió.

‘Viva la vida’ començava el programa d’este diumenge amb una conversa entre Emma García i  Carmen  Borrego fora de plató en la qual no eren presents la resta de col·laboradors per a parlar de l’última entrevista de María Teresa Campos. Quan ambdues han tornat al plató del programa, la filla de María Teresa Campos s’ha trobat amb un comentari per part de Kiko Matamoros que no li ha agradat res: l’ha anomenada “mentidera”.

Carmen Borrego intentava prendre’s a riure el comentari del seu company “bo, ja comencem. Bona vesprada, Kiko, abans d’anomenar-me mentidera podries dir-me bona vesprada?”, preguntava ella. Però el que podria haver-se quedat en un simple comentari ha propiciat un ‘pique’ entre ells.

 

El ‘pique’ entre Carmen Borrego i Kiko Matamoros en ‘Viva la vida’

 

Kiko Matamoros comença a explicar per què ha anomenat mentidera a la seua companya: quan ella es va justificar després de la seua polèmica entrevista en la qual Rocío Carrasco no anava a perdonar a la seua filla, es basava en una opinió personal, però Kiko creu que no és així, sinó que és l’opinió de la Carrasco. Ella insisteix que va donar la seua opinió.

“Jo et tinc més respecte a tu que tu a mi”, li arriba a dir Carmen a Kiko, perquè considera que, si són companys, no està bé llançar-se eixos adjectius els uns als altres, encara que discrepen en algun assumpte.

Cal recordar, que les Campos i Rocío Carrasco tenen una relació de família i que moltes de les coses que està comptant la filla de ‘la més gran’ en la docu-sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, ja les coneixien les tres dones del clan.

 

 

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.