Anuncios

“Mentidera”: la gran brega entre Kiko Matamoros i Carmen Borrego

Que la relació entre Kiko Matamoros i Carmen Borrego no és bona és un secret a veus, ja que han tingut més d’una topada en la televisió.

‘Viva la vida’ començava el programa d’este diumenge amb una conversa entre Emma García i  Carmen  Borrego fora de plató en la qual no eren presents la resta de col·laboradors per a parlar de l’última entrevista de María Teresa Campos. Quan ambdues han tornat al plató del programa, la filla de María Teresa Campos s’ha trobat amb un comentari per part de Kiko Matamoros que no li ha agradat res: l’ha anomenada “mentidera”.

Anuncios

Carmen Borrego intentava prendre’s a riure el comentari del seu company “bo, ja comencem. Bona vesprada, Kiko, abans d’anomenar-me mentidera podries dir-me bona vesprada?”, preguntava ella. Però el que podria haver-se quedat en un simple comentari ha propiciat un ‘pique’ entre ells.

 

El ‘pique’ entre Carmen Borrego i Kiko Matamoros en ‘Viva la vida’

 

Kiko Matamoros comença a explicar per què ha anomenat mentidera a la seua companya: quan ella es va justificar després de la seua polèmica entrevista en la qual Rocío Carrasco no anava a perdonar a la seua filla, es basava en una opinió personal, però Kiko creu que no és així, sinó que és l’opinió de la Carrasco. Ella insisteix que va donar la seua opinió.

“Jo et tinc més respecte a tu que tu a mi”, li arriba a dir Carmen a Kiko, perquè considera que, si són companys, no està bé llançar-se eixos adjectius els uns als altres, encara que discrepen en algun assumpte.

Cal recordar, que les Campos i Rocío Carrasco tenen una relació de família i que moltes de les coses que està comptant la filla de ‘la més gran’ en la docu-sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, ja les coneixien les tres dones del clan.

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios