“Mentidera”: la gran brega entre Kiko Matamoros i Carmen Borrego

Que la relació entre Kiko Matamoros i Carmen Borrego no és bona és un secret a veus, ja que han tingut més d’una topada en la televisió.

‘Viva la vida’ començava el programa d’este diumenge amb una conversa entre Emma García i  Carmen  Borrego fora de plató en la qual no eren presents la resta de col·laboradors per a parlar de l’última entrevista de María Teresa Campos. Quan ambdues han tornat al plató del programa, la filla de María Teresa Campos s’ha trobat amb un comentari per part de Kiko Matamoros que no li ha agradat res: l’ha anomenada “mentidera”.

Carmen Borrego intentava prendre’s a riure el comentari del seu company “bo, ja comencem. Bona vesprada, Kiko, abans d’anomenar-me mentidera podries dir-me bona vesprada?”, preguntava ella. Però el que podria haver-se quedat en un simple comentari ha propiciat un ‘pique’ entre ells.

 

El ‘pique’ entre Carmen Borrego i Kiko Matamoros en ‘Viva la vida’

 

Kiko Matamoros comença a explicar per què ha anomenat mentidera a la seua companya: quan ella es va justificar després de la seua polèmica entrevista en la qual Rocío Carrasco no anava a perdonar a la seua filla, es basava en una opinió personal, però Kiko creu que no és així, sinó que és l’opinió de la Carrasco. Ella insisteix que va donar la seua opinió.

“Jo et tinc més respecte a tu que tu a mi”, li arriba a dir Carmen a Kiko, perquè considera que, si són companys, no està bé llançar-se eixos adjectius els uns als altres, encara que discrepen en algun assumpte.

Cal recordar, que les Campos i Rocío Carrasco tenen una relació de família i que moltes de les coses que està comptant la filla de ‘la més gran’ en la docu-sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, ja les coneixien les tres dones del clan.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat Valenciana recorrerà el decret estatal de regularització d’immigrants

La Generalitat Valenciana presentarà un recurs contra el decret del Govern per a regularitzar a immigrants, en considerar que arriba sense finançament ni planificació i que saturarà els servicis públics autonòmics.

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.