15.5 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Mor l’actriu Lisa Banes, després de ser atropellada per un motorista que va fugir

 

Lisa Banes (1955) ha mort en un hospital de Nova York, deu dies després de ser atropellada per un motorista. La coneguda actriu romania ingressada en estat crític amb una lesió cerebral greu.

L’actriu, coneguda fora dels Estats Units pels seus personatges en ‘Perdida’, ‘La cura del bienestar’ i ‘Cocktail’, va ser atropellada quan travessava el carrer, per un motorista que es va donar a la fugida sense prestar-li auxili.
El conductor de l’escúter es va saltar un semàfor en roig i va envestir a Lisa Banes el passat 6 de juny. Després de l’accident, l’actriu romania hospitalitzada en estat greu.

Segons van informar els mitjans locals, la Policia de Nova York va rebre una trucada d’emergència el divendres al voltant de les 18.30 (22.30 GMT) per a informar d’una col·lisió d’un vehicle, que havia atropellat a una persona en la zona oest de Manhattan, prop del popular centre cultural Lincoln Center.

“A la seua arribada, els agents van observar a una dona de 65 anys que jeia sobre la calçada amb una contusió severa al cap”, va confirmar la Policia de Nova York, que va assenyalar que Banes va ser llavors traslladada a l’Hospital Mount Sinai Saint Luke, on es troba en estat molt greu.

L’incident està sent investigat pel departament de col·lisions de la Policia de Nova York, que va determinar que Banes estava travessant l’Avinguda Amsterdam quan un ciclomotor la va atropellar i després es va donar a la fugida, encara que de moment no s’ha arrestat a l’autor.

Un representant de Banes va afirmar a més als mitjans que el vehicle es va saltar un semàfor en roig, alhora que va confirmar que la intèrpret es troba en estat crític, encara que no va donar més detalls.

Finalment no ha sobreviscut a les lesions i ha mort esta matinada als 65 anys, segons publiquen mitjans culturals.

 

Lisa Banes era una prestigiosa actriu de teatre que va treballar en nombroses obres a Broadway. En 1981 va guanyar el Theater World Award pel seu paper d’Alison Porter en ‘Don’t Look Back in Anger’. En televisió, també va protagonitzar nombroses sèries i pel·lícules.

En cinema Lisa Banes era coneguda com ‘Bonnie’ en ‘Cocktail’ (1988), ‘Flora’ en ‘Dragonfly’ (2002), ‘Marybeth Elliot’ (mare de la protagonista Rosamund Pike) en ‘Perdida’ (2014) —de David Fincher— o l”Hollis’ de ‘La cura del bienestar’ (2016).

Últimes notícies

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.

Catalá qualifica el franquisme com a etapa negra i demana mirar al futur

L'alcaldessa de València ha afirmat que el franquisme va tindre 'costats positius i negatius', però ha remarcat després que va ser 'una etapa negra' que cal superar. Ha defés el marc democràtic i ha demanat centrar-se en les necessitats actuals de la ciutat.

Juan Roig constreny a prioritzar el Corredor Mediterrani encara que falte el túnel passant

Juan Roig ha reiterat la seua insatisfacció amb el ritme de les obres i ha defés que el Corredor Mediterrani funcione entre Alacant, València i Barcelona encara que el túnel passant no estiga encara. Govern i empresaris han situat 2027 com a horitzó de la primera fase.

El PP ha demanat no accelerar el pacte amb Vox per a investir a Pérez Llorca

El PP ha defés que no hi ha pressa per a tancar amb Vox l'acord que permeta investir a Juanfran Pérez Llorca el 27 de novembre. Vox ha mantingut que continua negociant i que no hi haurà sorpreses, mentres l'oposició ha denunciat opacitat.

Tretze detinguts i dos fàbriques clandestines de tabac desmantellades a Toledo i València

La Policia Nacional i l'Agència Tributària han detingut a tretze persones i han desmantellat dos fàbriques clandestines a Toledo i València. S'han intervingut 15 tones de picada i 180.000 paquets falsificats.

El ple per a investir a Pérez Llorca serà el 27 de novembre en Les Corts

Les Corts convoquen per al 27 de novembre el debat d'investidura de Juanfran Pérez Llorca, que rellevarà a Carlos Mazón. Vox tindrà la clau en un hemicicle on la majoria és absoluta en primera votació o simple en segona 48 hores després.