Mor l’actriu Lisa Banes, després de ser atropellada per un motorista que va fugir

 

Lisa Banes (1955) ha mort en un hospital de Nova York, deu dies després de ser atropellada per un motorista. La coneguda actriu romania ingressada en estat crític amb una lesió cerebral greu.

L’actriu, coneguda fora dels Estats Units pels seus personatges en ‘Perdida’, ‘La cura del bienestar’ i ‘Cocktail’, va ser atropellada quan travessava el carrer, per un motorista que es va donar a la fugida sense prestar-li auxili.
El conductor de l’escúter es va saltar un semàfor en roig i va envestir a Lisa Banes el passat 6 de juny. Després de l’accident, l’actriu romania hospitalitzada en estat greu.

Segons van informar els mitjans locals, la Policia de Nova York va rebre una trucada d’emergència el divendres al voltant de les 18.30 (22.30 GMT) per a informar d’una col·lisió d’un vehicle, que havia atropellat a una persona en la zona oest de Manhattan, prop del popular centre cultural Lincoln Center.

«A la seua arribada, els agents van observar a una dona de 65 anys que jeia sobre la calçada amb una contusió severa al cap», va confirmar la Policia de Nova York, que va assenyalar que Banes va ser llavors traslladada a l’Hospital Mount Sinai Saint Luke, on es troba en estat molt greu.

L’incident està sent investigat pel departament de col·lisions de la Policia de Nova York, que va determinar que Banes estava travessant l’Avinguda Amsterdam quan un ciclomotor la va atropellar i després es va donar a la fugida, encara que de moment no s’ha arrestat a l’autor.

Un representant de Banes va afirmar a més als mitjans que el vehicle es va saltar un semàfor en roig, alhora que va confirmar que la intèrpret es troba en estat crític, encara que no va donar més detalls.

Finalment no ha sobreviscut a les lesions i ha mort esta matinada als 65 anys, segons publiquen mitjans culturals.

 

Lisa Banes era una prestigiosa actriu de teatre que va treballar en nombroses obres a Broadway. En 1981 va guanyar el Theater World Award pel seu paper d’Alison Porter en ‘Don’t Look Back in Anger’. En televisió, també va protagonitzar nombroses sèries i pel·lícules.

En cinema Lisa Banes era coneguda com ‘Bonnie’ en ‘Cocktail’ (1988), ‘Flora’ en ‘Dragonfly’ (2002), ‘Marybeth Elliot’ (mare de la protagonista Rosamund Pike) en ‘Perdida’ (2014) —de David Fincher— o l»Hollis’ de ‘La cura del bienestar’ (2016).

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.