Mor l’actriu Lisa Banes, després de ser atropellada per un motorista que va fugir

 

Lisa Banes (1955) ha mort en un hospital de Nova York, deu dies després de ser atropellada per un motorista. La coneguda actriu romania ingressada en estat crític amb una lesió cerebral greu.

L’actriu, coneguda fora dels Estats Units pels seus personatges en ‘Perdida’, ‘La cura del bienestar’ i ‘Cocktail’, va ser atropellada quan travessava el carrer, per un motorista que es va donar a la fugida sense prestar-li auxili.
El conductor de l’escúter es va saltar un semàfor en roig i va envestir a Lisa Banes el passat 6 de juny. Després de l’accident, l’actriu romania hospitalitzada en estat greu.

Segons van informar els mitjans locals, la Policia de Nova York va rebre una trucada d’emergència el divendres al voltant de les 18.30 (22.30 GMT) per a informar d’una col·lisió d’un vehicle, que havia atropellat a una persona en la zona oest de Manhattan, prop del popular centre cultural Lincoln Center.

«A la seua arribada, els agents van observar a una dona de 65 anys que jeia sobre la calçada amb una contusió severa al cap», va confirmar la Policia de Nova York, que va assenyalar que Banes va ser llavors traslladada a l’Hospital Mount Sinai Saint Luke, on es troba en estat molt greu.

L’incident està sent investigat pel departament de col·lisions de la Policia de Nova York, que va determinar que Banes estava travessant l’Avinguda Amsterdam quan un ciclomotor la va atropellar i després es va donar a la fugida, encara que de moment no s’ha arrestat a l’autor.

Un representant de Banes va afirmar a més als mitjans que el vehicle es va saltar un semàfor en roig, alhora que va confirmar que la intèrpret es troba en estat crític, encara que no va donar més detalls.

Finalment no ha sobreviscut a les lesions i ha mort esta matinada als 65 anys, segons publiquen mitjans culturals.

 

Lisa Banes era una prestigiosa actriu de teatre que va treballar en nombroses obres a Broadway. En 1981 va guanyar el Theater World Award pel seu paper d’Alison Porter en ‘Don’t Look Back in Anger’. En televisió, també va protagonitzar nombroses sèries i pel·lícules.

En cinema Lisa Banes era coneguda com ‘Bonnie’ en ‘Cocktail’ (1988), ‘Flora’ en ‘Dragonfly’ (2002), ‘Marybeth Elliot’ (mare de la protagonista Rosamund Pike) en ‘Perdida’ (2014) —de David Fincher— o l»Hollis’ de ‘La cura del bienestar’ (2016).

Últimes notícies

Paiporta es mobilitza diumenge contra l’aforament de Carlos Mazón arran de la DANA

Centenars d'entitats han convocat per a diumenge una manifestació a Paiporta, un dels municipis més afectats per la DANA, per exigir la supressió de l'aforament de l'expresident Carlos Mazón i denunciar el retard en la reconstrucció.

Paiporta es mobilitza diumenge contra l’aforament de Carlos Mazón després de la dana

Paiporta, un dels municipis més afectats per la dana, acollirà diumenge una nova manifestació per exigir la fi de l'aforament de Carlos Mazón i denunciar el deteriorament pendent de reparar.

Dotze persones ateses per un incendi en una vivenda a València: una dona continua ingressada

Dotze persones han sigut ateses per un incendi en una vivenda de la plaça poeta Badenes de València. Una dona de 66 anys continua ingressada a l'Hospital La Fe amb cremades de segon grau i inhalació de fum.

Cinc mil aficionats omplin el Roig Arena en una festa històrica del Valencia Basket amb regust de comiat

El Valencia Basket ha celebrat el segon títol de la Lliga Endesa al Roig Arena davant de cinc mil aficionats en un acte ple d’eufòria, missatges de gratitud i un clar aire de comiat per possibles eixides com la de Jean Montero.

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.