Mor l’actriu Lisa Banes, després de ser atropellada per un motorista que va fugir

 

Lisa Banes (1955) ha mort en un hospital de Nova York, deu dies després de ser atropellada per un motorista. La coneguda actriu romania ingressada en estat crític amb una lesió cerebral greu.

L’actriu, coneguda fora dels Estats Units pels seus personatges en ‘Perdida’, ‘La cura del bienestar’ i ‘Cocktail’, va ser atropellada quan travessava el carrer, per un motorista que es va donar a la fugida sense prestar-li auxili.
El conductor de l’escúter es va saltar un semàfor en roig i va envestir a Lisa Banes el passat 6 de juny. Després de l’accident, l’actriu romania hospitalitzada en estat greu.

Segons van informar els mitjans locals, la Policia de Nova York va rebre una trucada d’emergència el divendres al voltant de les 18.30 (22.30 GMT) per a informar d’una col·lisió d’un vehicle, que havia atropellat a una persona en la zona oest de Manhattan, prop del popular centre cultural Lincoln Center.

«A la seua arribada, els agents van observar a una dona de 65 anys que jeia sobre la calçada amb una contusió severa al cap», va confirmar la Policia de Nova York, que va assenyalar que Banes va ser llavors traslladada a l’Hospital Mount Sinai Saint Luke, on es troba en estat molt greu.

L’incident està sent investigat pel departament de col·lisions de la Policia de Nova York, que va determinar que Banes estava travessant l’Avinguda Amsterdam quan un ciclomotor la va atropellar i després es va donar a la fugida, encara que de moment no s’ha arrestat a l’autor.

Un representant de Banes va afirmar a més als mitjans que el vehicle es va saltar un semàfor en roig, alhora que va confirmar que la intèrpret es troba en estat crític, encara que no va donar més detalls.

Finalment no ha sobreviscut a les lesions i ha mort esta matinada als 65 anys, segons publiquen mitjans culturals.

 

Lisa Banes era una prestigiosa actriu de teatre que va treballar en nombroses obres a Broadway. En 1981 va guanyar el Theater World Award pel seu paper d’Alison Porter en ‘Don’t Look Back in Anger’. En televisió, també va protagonitzar nombroses sèries i pel·lícules.

En cinema Lisa Banes era coneguda com ‘Bonnie’ en ‘Cocktail’ (1988), ‘Flora’ en ‘Dragonfly’ (2002), ‘Marybeth Elliot’ (mare de la protagonista Rosamund Pike) en ‘Perdida’ (2014) —de David Fincher— o l»Hollis’ de ‘La cura del bienestar’ (2016).

Últimes notícies

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.

Ruixats amb tempesta i possible graníssol a l’interior de Castelló i màximes en descens

Este diumenge s'esperen ruixats amb tempesta i possible graníssol, puntualment forts a l'interior de Castelló, i un descens de les temperatures màximes en bona part de la Comunitat Valenciana.

Avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l’interior de Castelló i València

La Aemet activa l'avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l'interior de Castelló i del nord de València, amb el risc de graníssol i ratxes fortes de vent.

Nova manifestació a València exigix retirar l’acta de diputat a Carlos Mazón per la gestió de la dana

Una nova manifestació a València reclama suprimir l'aforament i l'acta de diputat de Carlos Mazón per la gestió de la dana, sumant a docents i famílies en plena vaga indefinida del professorat.

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.