Mor l’actriu Lisa Banes, després de ser atropellada per un motorista que va fugir

 

Lisa Banes (1955) ha mort en un hospital de Nova York, deu dies després de ser atropellada per un motorista. La coneguda actriu romania ingressada en estat crític amb una lesió cerebral greu.

L’actriu, coneguda fora dels Estats Units pels seus personatges en ‘Perdida’, ‘La cura del bienestar’ i ‘Cocktail’, va ser atropellada quan travessava el carrer, per un motorista que es va donar a la fugida sense prestar-li auxili.
El conductor de l’escúter es va saltar un semàfor en roig i va envestir a Lisa Banes el passat 6 de juny. Després de l’accident, l’actriu romania hospitalitzada en estat greu.

Segons van informar els mitjans locals, la Policia de Nova York va rebre una trucada d’emergència el divendres al voltant de les 18.30 (22.30 GMT) per a informar d’una col·lisió d’un vehicle, que havia atropellat a una persona en la zona oest de Manhattan, prop del popular centre cultural Lincoln Center.

“A la seua arribada, els agents van observar a una dona de 65 anys que jeia sobre la calçada amb una contusió severa al cap”, va confirmar la Policia de Nova York, que va assenyalar que Banes va ser llavors traslladada a l’Hospital Mount Sinai Saint Luke, on es troba en estat molt greu.

L’incident està sent investigat pel departament de col·lisions de la Policia de Nova York, que va determinar que Banes estava travessant l’Avinguda Amsterdam quan un ciclomotor la va atropellar i després es va donar a la fugida, encara que de moment no s’ha arrestat a l’autor.

Un representant de Banes va afirmar a més als mitjans que el vehicle es va saltar un semàfor en roig, alhora que va confirmar que la intèrpret es troba en estat crític, encara que no va donar més detalls.

Finalment no ha sobreviscut a les lesions i ha mort esta matinada als 65 anys, segons publiquen mitjans culturals.

 

Lisa Banes era una prestigiosa actriu de teatre que va treballar en nombroses obres a Broadway. En 1981 va guanyar el Theater World Award pel seu paper d’Alison Porter en ‘Don’t Look Back in Anger’. En televisió, també va protagonitzar nombroses sèries i pel·lícules.

En cinema Lisa Banes era coneguda com ‘Bonnie’ en ‘Cocktail’ (1988), ‘Flora’ en ‘Dragonfly’ (2002), ‘Marybeth Elliot’ (mare de la protagonista Rosamund Pike) en ‘Perdida’ (2014) —de David Fincher— o l”Hollis’ de ‘La cura del bienestar’ (2016).

Últimes notícies

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.

La Generalitat rep dos noves ofertes empresarials per a Parc Sagunt II després de tancar el termini del concurs

La Generalitat ha rebut dos noves propostes empresarials per a instal·lar-se en Parc Sagunt II i obri ara la fase de valoració dels projectes per a adjudicar i vendre les parcel·les industrials disponibles.

PP i Vox proposen a Román Ceballos per a presidir el Consell d’À Punt

PP i Vox registren en Les Corts la candidatura de Román Ceballos per a presidir el Consell d'Administració d'À Punt, mentres PSPV i Compromís renuncien a presentar alternatives i critiquen el procés.

125 associacions feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero

Un total de 125 associacions i dones feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero per les seues paraules en Les Corts, que consideren un atac al feminisme i a la igualtat.