Mor la llegendària cantant Tina Turner als 83 anys

La famosa cantant Tina Turner, considerada una de les grans figures de la música, ha mort als 83 anys a Suïssa després d’una llarga lluita contra una malaltia no especificada. La seua mort marca la fi d’una carrera inigualable en la qual Turner va deixar una petjada inesborrable en el món de la música i de l’entreteniment.

Nascuda Anna Mae Bullock, Turner va començar la seua carrera a principis dels anys seixanta com a part del duo Ike & Tina Turner abans d’embarcar-se en una reeixida carrera en solitari en els anys huitanta. La seua poderosa veu i la seua enèrgica presència en l’escenari li van valdre el sobrenom de “Reina del Rock ‘n’ Roll”.

La cantant, qui va viure a Suïssa durant molts anys abans de la seua mort, deixa un llegat d’èxits que inclouen “What’s Love Got To Do With It“, “Private Dancer“, i “Proud Mary“. A més de la seua música, Turner va ser reconeguda per la seua resistència enfront de les adversitats i pel seu extraordinari retorn a la indústria musical després d’anys de lluita personal.

Al llarg de la seua vida, la cantant va superar innombrables obstacles, incloent-hi un matrimoni abusiu i problemes de salut. Malgrat això, sempre es va mantindre fort i persistent, deixant un impacte durador en la indústria de l’entreteniment i servint d’inspiració per a les futures generacions.

La notícia de la seua mort ha provocat una onada de tributs per part de fans i col·legues, que han compartit els seus records i agraïments a la llegendària artista.

La família de Turner i els seus representants encara no han revelat detalls sobre els serveis funeraris

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant afirma que el gerent del CNIO ha d’anar-se per una conducta reprovable

La ministra de Ciència ha sostingut que el gerent del CNIO ha d'abandonar el seu càrrec per una conducta reprovable vinculada a un cas de presumpte assetjament. El centre va activar el protocol intern des del primer minut, mentres part de la plantilla ha mostrat el seu suport al directiu.

La mort, els incendis i el Riu Brau, entre els Premis Rei d’Espanya de Periodisme

Un pòdcast sobre la mort, un altre sobre els incendis a Portugal, una investigació sobre el Riu Brau, una foto de la dana, la revista Contracultura i Aos Fatos han sigut premiats.

El litoral encara la Setmana Santa amb necessitat de quilòmetres de passarel·les i un milió de m³ d’arena

Els temporals han erosionat platges i danyat passejos i equipaments. Municipis i administracions acceleren aportacions d'arena i reparacions abans de Setmana Santa.

El València inscriu a Renzo Saravia i accelera la seua integració tàctica

El València ha inscrit a Renzo Saravia en LaLiga. El lateral argentí ja va fer treball tàctic amb el grup i podria entrar en la llista davant Osasuna.

La Copa del Rei de Voleibol deixarà a València 1,1 milions i aspira a 1,5

La Copa del Rei de Voleibol deixarà a València 1,1 milions d'euros, amb previsió d'aconseguir fins a 1,5 milions si es prolonguen les estades, impulsada per 4.000 aficionats.

El cap de setmana portarà un descens tèrmic després de la calor anòmala

Després de diversos dies de calor inusual, un front i una massa d'aire més fred retornaran les temperatures a valors propis de l'època, amb pluges en el nord-oest i l'est. Canàries afrontarà calitja intensa, vent i mala mar, i l'inici de la setmana vinent serà més inestable per una DANA poc intensa.

El Saló del Còmic de València obri amb diversitat: quasi cent autors i focus a Àsia, Àfrica i Palestina

Fira València celebra del divendres al diumenge una nova edició amb prop de cent autors i un programa que unix còmic, mànega, anime i oci familiar. La cita reforça la mirada internacional amb presència d'Àsia, Àfrica i Palestina i activitats per a públic infantil i juvenil.

Aemet anuncia un canvi del temps des del dissabte: pluges i ambient desapacible en la Comunitat Valenciana

Aemet ha anunciat un gir del temps des del dissabte: més núvols, gregal i pluges, sobretot en sud de València i nord d'Alacant. La setmana vinent es preveu ambient desapacible, amb dies més frescos i nits menys fredes.