Mor la llegendària cantant Tina Turner als 83 anys

La famosa cantant Tina Turner, considerada una de les grans figures de la música, ha mort als 83 anys a Suïssa després d’una llarga lluita contra una malaltia no especificada. La seua mort marca la fi d’una carrera inigualable en la qual Turner va deixar una petjada inesborrable en el món de la música i de l’entreteniment.

Nascuda Anna Mae Bullock, Turner va començar la seua carrera a principis dels anys seixanta com a part del duo Ike & Tina Turner abans d’embarcar-se en una reeixida carrera en solitari en els anys huitanta. La seua poderosa veu i la seua enèrgica presència en l’escenari li van valdre el sobrenom de “Reina del Rock ‘n’ Roll”.

La cantant, qui va viure a Suïssa durant molts anys abans de la seua mort, deixa un llegat d’èxits que inclouen “What’s Love Got To Do With It“, “Private Dancer“, i “Proud Mary“. A més de la seua música, Turner va ser reconeguda per la seua resistència enfront de les adversitats i pel seu extraordinari retorn a la indústria musical després d’anys de lluita personal.

Al llarg de la seua vida, la cantant va superar innombrables obstacles, incloent-hi un matrimoni abusiu i problemes de salut. Malgrat això, sempre es va mantindre fort i persistent, deixant un impacte durador en la indústria de l’entreteniment i servint d’inspiració per a les futures generacions.

La notícia de la seua mort ha provocat una onada de tributs per part de fans i col·legues, que han compartit els seus records i agraïments a la llegendària artista.

La família de Turner i els seus representants encara no han revelat detalls sobre els serveis funeraris

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.