13.8 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Mor la llegendària cantant Tina Turner als 83 anys

La famosa cantant Tina Turner, considerada una de les grans figures de la música, ha mort als 83 anys a Suïssa després d’una llarga lluita contra una malaltia no especificada. La seua mort marca la fi d’una carrera inigualable en la qual Turner va deixar una petjada inesborrable en el món de la música i de l’entreteniment.

Nascuda Anna Mae Bullock, Turner va començar la seua carrera a principis dels anys seixanta com a part del duo Ike & Tina Turner abans d’embarcar-se en una reeixida carrera en solitari en els anys huitanta. La seua poderosa veu i la seua enèrgica presència en l’escenari li van valdre el sobrenom de “Reina del Rock ‘n’ Roll”.

La cantant, qui va viure a Suïssa durant molts anys abans de la seua mort, deixa un llegat d’èxits que inclouen “What’s Love Got To Do With It“, “Private Dancer“, i “Proud Mary“. A més de la seua música, Turner va ser reconeguda per la seua resistència enfront de les adversitats i pel seu extraordinari retorn a la indústria musical després d’anys de lluita personal.

Al llarg de la seua vida, la cantant va superar innombrables obstacles, incloent-hi un matrimoni abusiu i problemes de salut. Malgrat això, sempre es va mantindre fort i persistent, deixant un impacte durador en la indústria de l’entreteniment i servint d’inspiració per a les futures generacions.

La notícia de la seua mort ha provocat una onada de tributs per part de fans i col·legues, que han compartit els seus records i agraïments a la llegendària artista.

La família de Turner i els seus representants encara no han revelat detalls sobre els serveis funeraris

Últimes notícies

Josep Puerto reivindica el creixement del València Basket sense perdre l’essència

El capità del València Basket, Josep Puerto, va valorar el creixement del club l'any del trasllat al Roig Arena i va subratllar que l'essència es manté. Va destacar l'ambient en el nou pavelló, l'impacte a la ciutat i el suport de més de 500 aficionats en l'entrenament nadalenc.

Pérez Llorca trasllada el suport del Consell a la candidatura del belenismo com a Patrimoni de la UNESCO

El Consell ha recolzat la candidatura del belenismo a la Llista Representativa de la UNESCO i ha animat a visitar els pesebres de la Comunitat. La Generalitat està elaborant l'expedient al costat del Govern, Itàlia i 14 comunitats, amb presentació prevista al març.

El València Basket reunix més de 500 aficionats en el seu entrenament nadalenc obert

L'equip masculí va obrir les portes de l'Alqueria del Basket i va reunir 500 seguidors, amb un altre centenar a l'espera. López-Arostegui va completar quasi tota la sessió i podria tornar davant Morabanc Andorra.

L’IVAM proposa un Nadal amb Cristina García Rodero, Kara Walker i Andrea Canepa

L'IVAM reunix estes festes una agenda amb Cristina García Rodero, Kara Walker i Andrea Canepa, al costat de col·lectives i permanents. Horari especial el 31 i tancaments l'1 i 6 de gener

Cinc persones rescatades en l’incendi d’una vivenda a Quart de Poblet

Cinc persones han sigut rescatades d'un edifici de Quart de Poblet després de declarar-se un incendi en una vivenda de la primera planta. També s'ha posat fora de perill a un gos.

El València tornarà als entrenaments este dissabte després de l’aturada nadalenca

L'equip reprendrà el treball el dissabte a les 17.00 després d'una setmana de descans, amb la permanència com a prioritat i un gener clau en Lliga i Copa.

Detingut a València per vendre droga oculta en un rellotge intel·ligent

La Policia Nacional ha detingut a València a un home de 39 anys quan venia droga al carrer. Ocultava dosi en el compartiment d'auriculars d'un rellotge intel·ligent i portava cocaïna i tusi.

Immobilitzen 112 quilos de gamba roja per captura i emmagatzematge il·legals a Santa Pola

El Seprona ha immobilitzat 112,33 quilos de gamba roja en un magatzem no autoritzat de Santa Pola i ha denunciat al responsable. Els expedients s'han remés a l'Administració autonòmica, Salut Pública i l'Ajuntament.