16.3 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Nacho Palau anuncia que té càncer de pulmó

Nacho Palau té càncer de pulmó. L’concursant ‘Supervivientes’ ha anunciat l’última hora sobre el seu estat de salut en un comunicat que ha publicat a través de les seues xarxes socials. Després d’haver-se sotmés a nombroses proves mèdiques, el que fora parella de Miguel Bosé li ha posat nom a la malaltia que pateix.

Palau portava un temps desaparegut de les xarxes. I, en qüestió de dies, la preocupació de les seues quasi 50.000 followers es va fer present. La raó? Va transcendir la notícia que es trobava ingressat Hospital Clínic de València. Fins ara, pocs sabien el seu diagnòstic. Però, aquest dijous, el mediàtic va decidir anunciar en Instagram la veritat de l’assumpte. “Ja puc confirmar, després de moltes proves mèdiques, que estic passant un càncer pulmonar, que fins ara no tenia ni nom ni tractament, el qual començaré immediatament“, va escriure.

No sé com agrair tantes mostres d’afecte que he rebut aquests últims mesos de tantíssima gent i us assegure que sereu part de la meua recuperació“, va prometre, per a després acomiadar-se amb un gran consell: “Gaudiu dia a dia dels éssers estimats, de tot el bonic que ens ofereix la vida, de riure, de compartir, d’una abraçada, un somriure i recordeu sempre que les coses més simples són les que ens fan més felices“.

Malgrat aquesta terrible maçada, el natural de València ha assegurat que se sent optimista, esperançat, i que començarà el tractament en la major brevetat de temps possible.

Les mostres d’afecte i suport no s’han fet esperar després de la seua publicació, tant de famosos com, el Maestro Joao, Marta López Álamo, Amor Romeira, Tony Spina, Tania Medina, Alejandro Nieto i Marta Peñate; i també anònims.

Últimes notícies

Danjuma encadena quasi 600 minuts sense marcar en Lliga

L'atacant del València aconseguix 578 minuts sense veure porta en Lliga després de sis jornades consecutives sense marcar. El seu últim tant va ser el 27 de setembre.

Pocs núvols, descens de temperatures i ratxes molt fortes de nord-oest a Castelló

La Comunitat Valenciana viurà una jornada estable amb cel poc nuvolós i vent del nord-oest. A Castelló s'esperen ratxes molt fortes i baixada de temperatures.

Alerta taronja per vent en el nord de Castelló amb ratxes de fins a 100 km/h

Emergències manté l'alerta taronja per vent en el litoral i interior nord de Castelló, amb ratxes de fins a 100 km/h, i la groga a l'interior sud i la costa.

La xiqueta ingressada després d’un tractament dental a Alzira evoluciona favorablement

La menor de 4 anys roman en planta a l'Hospital Clínic de València i la seua evolució és favorable. Sanitat i la Policia mantenen obertes les investigacions.

Mossega a un guàrdia civil durant la seua detenció per portar cocaïna en el cotxe

Un home de 27 anys ha sigut detingut a Albatera després de mossegar a un agent durant un control en el qual van trobar 53,3 g de cocaïna. També van arrestar als seus acompanyants i el jutge va dictar llibertat amb càrrecs.

Onze comunitats en alerta per nevades, onatge i vent: ratxes de fins a 100 km/h a Catalunya i Comunitat Valenciana

Onze comunitats activen avisos per neu, temporal marítim i vent. Catalunya i Comunitat Valenciana estan en nivell taronja per ratxes de fins a 100 km/h.

El rei presidix hui a València l’obertura del curs universitari i els Premis Rei Jaume I

Felip VI encapçala a València l'obertura nacional del curs universitari, ajornada al setembre per alerta roja, i lliurament els Premis Rei Jaume I en la Llotja.

Radiografia de la violència de gènere a Espanya: 41 assassinats i 570 denúncies diàries en 2025

Les dades oficials de 2025 dibuixen un augment sostingut de la violència masclista: 41 assassinats i 570 denúncies diàries, amb la violència sexual a l'alça.