La nova parella de Chenoa és el prestigiós uròleg Miguel Sánchez Encinas

Chenoa

Chenoa torna a donar una oportunitat a l’amor | Catalunyadiari.cat

 

Chenoa està vivint un dels seus millors moments. En l’àmbit professional acaba d’estrenar el seu nou single ‘A mi manera’ i també apareix a la televisió com a col·laboradora del programa ‘Zapeando’. Però sembla que la bona sort de l’artista també està present en la seua faceta personal, ja que Chenoa està enamorada del prestigiós uròleg Miguel Sánchez Encinas.

 

Després de mesos sense parella, l’extriunfita ha tornat a donar una oportunitat a l’amor. En aquest cas, ha optat per un personatge anònim i allunyat del panorama mediàtic però amb una bona reputació dins de la seua professió. La parella va assistir recentment al Teatre Nuevo Apolo de Madrid per veure l’última funció de ‘Looking for Europe’ de Berbernard-Henri Lévy.

 

Mostres d’afecte i complicitat

Durant l’acte, els dos enamorats van compartir moments de complicitat i diferents gestos d’afecte. De fet, ja fa uns mesos que s’estan coneixent i sembla que la relació és bastant formal perquè han decidit fer un pas endavant i mostrar-se junts en esdeveniments públics on saben que captaran l’atenció de la premsa.

 

Sobre Sánchez, el fet més destacat que es coneix és que treballa com a cap del servei d’urologia de l’Hospital Universitario Rey Juan Carlos. A l’esquena acumula una àmplia experiència en el món sanitari que ha fet que es convertisca en un dels doctors millors valorats de l’hospital.

 

El urólogo Miguel Sánchez Encinas

L’uròleg Miguel Sánchez Encinas | Acta Sanitaria 

 

Una eminència en el món sanitari

Tot i que és un autèntic desconegut per a la premsa rosa, l’uròleg és tota una eminència en la seua professió, ja que va ser un dels primers metges que va utilitzar el robot Da Vinci. Aquest sistema facilita la realització de funcions sanitàries amb la incorporació d’avanços tecnològics robòtics. D’altra banda, Sánchez imparteix classes de medicina a la Facultat de Ciències de la Salut de la Universitat Rey Juan Carlos.

 

El fet de comptar amb una carrera professional plena d’èxits, podria ser un dels punts en comú que comparteix amb Chenoa. Des dels seus inicis al programa ‘Operación Triunfo’, la cantant no ha deixat de créixer en l’àmbit musical i artístic. Actualment, la seua nova cançó està sonant a totes les emissores nacionals i els seus seguidors esperen les dates de la seua nova gira.

 

Chenoa col·labora al programa ‘Zapeando’ | Catalunyadiari.cat

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.