La nova parella de Chenoa és el prestigiós uròleg Miguel Sánchez Encinas

Chenoa

Chenoa torna a donar una oportunitat a l’amor | Catalunyadiari.cat

 

Chenoa està vivint un dels seus millors moments. En l’àmbit professional acaba d’estrenar el seu nou single ‘A mi manera’ i també apareix a la televisió com a col·laboradora del programa ‘Zapeando’. Però sembla que la bona sort de l’artista també està present en la seua faceta personal, ja que Chenoa està enamorada del prestigiós uròleg Miguel Sánchez Encinas.

 

Després de mesos sense parella, l’extriunfita ha tornat a donar una oportunitat a l’amor. En aquest cas, ha optat per un personatge anònim i allunyat del panorama mediàtic però amb una bona reputació dins de la seua professió. La parella va assistir recentment al Teatre Nuevo Apolo de Madrid per veure l’última funció de ‘Looking for Europe’ de Berbernard-Henri Lévy.

 

Mostres d’afecte i complicitat

Durant l’acte, els dos enamorats van compartir moments de complicitat i diferents gestos d’afecte. De fet, ja fa uns mesos que s’estan coneixent i sembla que la relació és bastant formal perquè han decidit fer un pas endavant i mostrar-se junts en esdeveniments públics on saben que captaran l’atenció de la premsa.

 

Sobre Sánchez, el fet més destacat que es coneix és que treballa com a cap del servei d’urologia de l’Hospital Universitario Rey Juan Carlos. A l’esquena acumula una àmplia experiència en el món sanitari que ha fet que es convertisca en un dels doctors millors valorats de l’hospital.

 

El urólogo Miguel Sánchez Encinas

L’uròleg Miguel Sánchez Encinas | Acta Sanitaria 

 

Una eminència en el món sanitari

Tot i que és un autèntic desconegut per a la premsa rosa, l’uròleg és tota una eminència en la seua professió, ja que va ser un dels primers metges que va utilitzar el robot Da Vinci. Aquest sistema facilita la realització de funcions sanitàries amb la incorporació d’avanços tecnològics robòtics. D’altra banda, Sánchez imparteix classes de medicina a la Facultat de Ciències de la Salut de la Universitat Rey Juan Carlos.

 

El fet de comptar amb una carrera professional plena d’èxits, podria ser un dels punts en comú que comparteix amb Chenoa. Des dels seus inicis al programa ‘Operación Triunfo’, la cantant no ha deixat de créixer en l’àmbit musical i artístic. Actualment, la seua nova cançó està sonant a totes les emissores nacionals i els seus seguidors esperen les dates de la seua nova gira.

 

Chenoa col·labora al programa ‘Zapeando’ | Catalunyadiari.cat

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.