La nova parella de Chenoa és el prestigiós uròleg Miguel Sánchez Encinas

Chenoa

Chenoa torna a donar una oportunitat a l’amor | Catalunyadiari.cat

 

Chenoa està vivint un dels seus millors moments. En l’àmbit professional acaba d’estrenar el seu nou single ‘A mi manera’ i també apareix a la televisió com a col·laboradora del programa ‘Zapeando’. Però sembla que la bona sort de l’artista també està present en la seua faceta personal, ja que Chenoa està enamorada del prestigiós uròleg Miguel Sánchez Encinas.

 

Després de mesos sense parella, l’extriunfita ha tornat a donar una oportunitat a l’amor. En aquest cas, ha optat per un personatge anònim i allunyat del panorama mediàtic però amb una bona reputació dins de la seua professió. La parella va assistir recentment al Teatre Nuevo Apolo de Madrid per veure l’última funció de ‘Looking for Europe’ de Berbernard-Henri Lévy.

 

Mostres d’afecte i complicitat

Durant l’acte, els dos enamorats van compartir moments de complicitat i diferents gestos d’afecte. De fet, ja fa uns mesos que s’estan coneixent i sembla que la relació és bastant formal perquè han decidit fer un pas endavant i mostrar-se junts en esdeveniments públics on saben que captaran l’atenció de la premsa.

 

Sobre Sánchez, el fet més destacat que es coneix és que treballa com a cap del servei d’urologia de l’Hospital Universitario Rey Juan Carlos. A l’esquena acumula una àmplia experiència en el món sanitari que ha fet que es convertisca en un dels doctors millors valorats de l’hospital.

 

El urólogo Miguel Sánchez Encinas

L’uròleg Miguel Sánchez Encinas | Acta Sanitaria 

 

Una eminència en el món sanitari

Tot i que és un autèntic desconegut per a la premsa rosa, l’uròleg és tota una eminència en la seua professió, ja que va ser un dels primers metges que va utilitzar el robot Da Vinci. Aquest sistema facilita la realització de funcions sanitàries amb la incorporació d’avanços tecnològics robòtics. D’altra banda, Sánchez imparteix classes de medicina a la Facultat de Ciències de la Salut de la Universitat Rey Juan Carlos.

 

El fet de comptar amb una carrera professional plena d’èxits, podria ser un dels punts en comú que comparteix amb Chenoa. Des dels seus inicis al programa ‘Operación Triunfo’, la cantant no ha deixat de créixer en l’àmbit musical i artístic. Actualment, la seua nova cançó està sonant a totes les emissores nacionals i els seus seguidors esperen les dates de la seua nova gira.

 

Chenoa col·labora al programa ‘Zapeando’ | Catalunyadiari.cat

Últimes notícies

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.

Aemet alerta d’un possible gir brusc del vent a l’incendi de Tírig

Aemet advertix que en les pròximes hores podria produir-se un gir brusc i breu del vent en la zona de l’incendi forestal de Tírig, originat ahir previsiblement per un llamp.

La UCI de l’Hospital Sant Joan d’Alacant estrena monitorització avançada per al pacient crític

La UCI de l’Hospital Universitari Sant Joan d’Alacant ha incorporat un sistema de monitorització avançada amb 16 punts i alarmes personalitzades que permet detectar abans complicacions en pacients crítics i millorar-ne la seguretat.

Risc extrem d’incendis diumenge a la Comunitat Valenciana i tempestes seques a Alacant

El nivell roig de risc d’incendis forestals s’ha activat per a diumenge a tota la Comunitat Valenciana i es preveuen possibles tempestes seques a la província d’Alacant.

Sánchez demana màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló

Pedro Sánchez ha fet una crida a la màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló i ha traslladat el seu suport als veïns desallotjats, remarcant que la seua seguretat és la prioritat.
FILMOTECA D'ESTIU