La nova parella de Chenoa és el prestigiós uròleg Miguel Sánchez Encinas

Chenoa

Chenoa torna a donar una oportunitat a l’amor | Catalunyadiari.cat

 

Chenoa està vivint un dels seus millors moments. En l’àmbit professional acaba d’estrenar el seu nou single ‘A mi manera’ i també apareix a la televisió com a col·laboradora del programa ‘Zapeando’. Però sembla que la bona sort de l’artista també està present en la seua faceta personal, ja que Chenoa està enamorada del prestigiós uròleg Miguel Sánchez Encinas.

 

Després de mesos sense parella, l’extriunfita ha tornat a donar una oportunitat a l’amor. En aquest cas, ha optat per un personatge anònim i allunyat del panorama mediàtic però amb una bona reputació dins de la seua professió. La parella va assistir recentment al Teatre Nuevo Apolo de Madrid per veure l’última funció de ‘Looking for Europe’ de Berbernard-Henri Lévy.

 

Mostres d’afecte i complicitat

Durant l’acte, els dos enamorats van compartir moments de complicitat i diferents gestos d’afecte. De fet, ja fa uns mesos que s’estan coneixent i sembla que la relació és bastant formal perquè han decidit fer un pas endavant i mostrar-se junts en esdeveniments públics on saben que captaran l’atenció de la premsa.

 

Sobre Sánchez, el fet més destacat que es coneix és que treballa com a cap del servei d’urologia de l’Hospital Universitario Rey Juan Carlos. A l’esquena acumula una àmplia experiència en el món sanitari que ha fet que es convertisca en un dels doctors millors valorats de l’hospital.

 

El urólogo Miguel Sánchez Encinas

L’uròleg Miguel Sánchez Encinas | Acta Sanitaria 

 

Una eminència en el món sanitari

Tot i que és un autèntic desconegut per a la premsa rosa, l’uròleg és tota una eminència en la seua professió, ja que va ser un dels primers metges que va utilitzar el robot Da Vinci. Aquest sistema facilita la realització de funcions sanitàries amb la incorporació d’avanços tecnològics robòtics. D’altra banda, Sánchez imparteix classes de medicina a la Facultat de Ciències de la Salut de la Universitat Rey Juan Carlos.

 

El fet de comptar amb una carrera professional plena d’èxits, podria ser un dels punts en comú que comparteix amb Chenoa. Des dels seus inicis al programa ‘Operación Triunfo’, la cantant no ha deixat de créixer en l’àmbit musical i artístic. Actualment, la seua nova cançó està sonant a totes les emissores nacionals i els seus seguidors esperen les dates de la seua nova gira.

 

Chenoa col·labora al programa ‘Zapeando’ | Catalunyadiari.cat

Últimes notícies

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.

Un bebé de 24 setmanes supera amb èxit una greu retinopatia en Elx

L’Hospital General Universitari d’Elx ha tractat amb èxit la retinopatia de la prematuritat en un nounat de 24 setmanes, una de les complicacions més greus associades a la prematuritat extrema. L’equip d’Oftalmologia i la UCI Neonatal ha aplicat un fàrmac biològic mínimament invasiu per a preservar la visió i reduir el risc de ceguesa.

El calor deixa 64 morts en quinze dies d’agost a la Comunitat Valenciana

La calor extrema ha causat 64 morts a la Comunitat Valenciana en la primera mitat d’agost, amb especial incidència en la segona setmana del mes.

Manipulen durant mesos una dona de 91 anys a Alacant per quedar-se amb el seu patrimoni

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones acusades de sotmetre durant mesos una dona de 91 anys a un control total per apoderar-se del seu patrimoni, amb un presumpte expoli de 20.000 euros i canvis en el seu testament.

Carlos Romero confia a gaudir al màxim amb el seu perfil ofensiu al Villarreal

El lateral del Villarreal Carlos Romero ha celebrat el seu debut oficial després de dos anys cedit a l’Espanyol i ha assegurat que el seu perfil ofensiu encaixa amb l’estil de l’equip. El jugador ha valorat també la reacció del conjunt groguet en el camp del Racing de Santander, on ha remuntat un 2-0 en contra fins a empatar.

El Medusa de Cullera arreplega 185.000 assistents i posa data a l’edició del 2027

La dotzena edició del Festival Medusa de Cullera ha congregat prop de 185.000 persones, ha superat les previsions i ha confirmat ja les dates de la 13a edició, que se celebrarà del 12 al 16 d’agost de 2027.