La nova parella de Chenoa és el prestigiós uròleg Miguel Sánchez Encinas

Chenoa

Chenoa torna a donar una oportunitat a l’amor | Catalunyadiari.cat

 

Chenoa està vivint un dels seus millors moments. En l’àmbit professional acaba d’estrenar el seu nou single ‘A mi manera’ i també apareix a la televisió com a col·laboradora del programa ‘Zapeando’. Però sembla que la bona sort de l’artista també està present en la seua faceta personal, ja que Chenoa està enamorada del prestigiós uròleg Miguel Sánchez Encinas.

 

Després de mesos sense parella, l’extriunfita ha tornat a donar una oportunitat a l’amor. En aquest cas, ha optat per un personatge anònim i allunyat del panorama mediàtic però amb una bona reputació dins de la seua professió. La parella va assistir recentment al Teatre Nuevo Apolo de Madrid per veure l’última funció de ‘Looking for Europe’ de Berbernard-Henri Lévy.

 

Mostres d’afecte i complicitat

Durant l’acte, els dos enamorats van compartir moments de complicitat i diferents gestos d’afecte. De fet, ja fa uns mesos que s’estan coneixent i sembla que la relació és bastant formal perquè han decidit fer un pas endavant i mostrar-se junts en esdeveniments públics on saben que captaran l’atenció de la premsa.

 

Sobre Sánchez, el fet més destacat que es coneix és que treballa com a cap del servei d’urologia de l’Hospital Universitario Rey Juan Carlos. A l’esquena acumula una àmplia experiència en el món sanitari que ha fet que es convertisca en un dels doctors millors valorats de l’hospital.

 

El urólogo Miguel Sánchez Encinas

L’uròleg Miguel Sánchez Encinas | Acta Sanitaria 

 

Una eminència en el món sanitari

Tot i que és un autèntic desconegut per a la premsa rosa, l’uròleg és tota una eminència en la seua professió, ja que va ser un dels primers metges que va utilitzar el robot Da Vinci. Aquest sistema facilita la realització de funcions sanitàries amb la incorporació d’avanços tecnològics robòtics. D’altra banda, Sánchez imparteix classes de medicina a la Facultat de Ciències de la Salut de la Universitat Rey Juan Carlos.

 

El fet de comptar amb una carrera professional plena d’èxits, podria ser un dels punts en comú que comparteix amb Chenoa. Des dels seus inicis al programa ‘Operación Triunfo’, la cantant no ha deixat de créixer en l’àmbit musical i artístic. Actualment, la seua nova cançó està sonant a totes les emissores nacionals i els seus seguidors esperen les dates de la seua nova gira.

 

Chenoa col·labora al programa ‘Zapeando’ | Catalunyadiari.cat

Últimes notícies

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.

Pacients i personal d’Urgències del General de València pateixen més de 30 graus per les obres

El sindicat CSIF denuncia que el triage d’Urgències del General de València, reubicat per les obres en un espai xicotet i obert, arriba a superar els 30 graus i reclama mesures addicionals de refrigeració. L’hospital recorda que és una ubicació provisional i que ja ha instal·lat dos equips portàtils de climatització.

66,8 milions per a reforçar els recursos extraordinaris dels col·legis valencians el curs 2026-2027

Educació ha aprovat 66,8 milions d’euros per al programa REMA el curs 2026-2027, amb 1.000 docents més en centres públics i 124 en concertats per a reforçar l’aprenentatge i reduir l’abandó escolar.

Els majors de la Residència de Ferroviaris de Sant Joan viuen la cremà amb la visita de Juanfran Pérez Llorca

La Residència de Ferroviaris de Sant Joan d’Alacant ha celebrat la cremà de la seua foguera amb la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i de l’alcalde Santiago Román, en una iniciativa que acostava la festa als residents majors.