L’escàndol del Rei Felipe que es va silenciar a Espanya

 

La periodista Pilar Eyre, que sempre sap tot el que passa a la Casa Reial ha tret a la llum un escàndol protagonitzat per Felipe de Borbón.

Segons la periodista, l’any 1995, el rei portava una vida ‘esbojarrada’, que en qualsevol altre país hauria suposat un calvari per a la família reial. Tot i això, la censura dels mitjans de comunicació espanyols va permetre que Felipe pogués fer la seua vida sense miraments. Amb tot això, va mantenir una relació allunyada del focus mediàtic amb la model Gigi Howard.

 

 

Gigi Howard, la model i gran amor de joventut de Felip VI

El rei Felipe VI durant la seua joventut, van tindre l’oportunitat de poder mantindre les seues relacions sentimentals en la intimitat amb el beneplàcit dels mitjans de comunicació espanyols, ja que en aquell moment “els mitjans de comunicació es referien a les núvies, que aquell moment el Príncep d’Astúries com a “acompanyants o amistats”, ja que “la premsa rebia serioses advertències, tant de la Moncloa com de La Zarzuela, per no parlar de la seua vida privada”, segons explica Pilar Eyre en el seu bloc de ‘Lecturas’.

La periodista explica que, “La Zarzuela no veia amb bons ulls que Felipe tingués relacions, i per tant, la premsa s’encarregava d’amagar els amors del que era príncep”, que s’aprofitava d’eixa protecció per a viure la seua vida amb llibertat i sense por.

Una d’estes històries d’amor és la relació que va mantenir amb la model nord-americana Gigi Howard, a qui va conéixer fa 25 anys durant la seua formació a Georgetown a través del seu cosí Pablo de Grècia i la seua parella Chantal.

“Un metre huitanta de mesures perfectes, voluptuosa, de llarga cabellera fins a la cintura, sexy i alliberada, era el prototip de noia que li agradava”, són les paraules que utilitza Pilar Eyre per descriure a una jove que va aconseguir enamorar a Felipe, amb qui va viure un any de llibertat i passió absoluta que va romandre aliena a la premsa espanyola.

Mentre a França la revista especialitzada en la reialesa, ‘Point de Vue’, ja parlava de “l’amor boig de Felip per l’americana, a Espanya la premsa començava tímidament a preguntar per aquella jove de bellesa absoluta: Gigi Howard, la nova Grace Kelly espanyola?”.

L»escàndol’ que va sortir a la llum

Tot i la discreció de la premsa, les fotografies de la parella gaudint de costoses estades i experiències a l’estranger van acabar sortint a la llum i van provocar un enrenou a la Casa Reial per la imatge que s’oferia del príncep en una Espanya castigada per la crisi.

“Caminaven agafats de la mà per Manhattan, seguien el circuit social del jet set, menjars a Le Cirque o Côte Basque, els restaurants més cars de Nova York, van anar a l’illa de Saint Martins, on van jugar sensualment…”, assenyala Pilar Eyre sobre una estada que, segons la revista ‘Tiempo’, hauria costat mig milió de pessetes.

A pesar que la periodista recorda que les “fotografies més escandaloses es van guardar en un calaix”, assegura que la publicació d’estes imatges va fer que la monarquia advertís a la premsa per la indiscreció sobre la vida del príncep.

No obstant això, la premsa no va fer cas de l’advertència i la Casa Reial va decidir actuar “com insinua el biògraf oficial de Felip, José Apezarena”, recull la periodista especialitzada en la monarquia espanyola a ‘Lecturas’. Així doncs, un reporter espanyol va desplaçar-se fins a Nova York per realitzar un reportatge sobre Gigi, una tasca que no va poder completar després de ser detingut pels federals als EUA.

“’Algú’ va denunciar que havia punxat el telèfon de la xica, un delicte federal gravíssim als Estats Units, i va estar un any a la presó, sense que La Zarzuela fes el possible per atenuar la seua condemna, encara que el periodista sempre es va manifestar innocent i fins i tot va enviar una carta a Juan Carlos, però no va obtenir resposta. Gigi va haver de testificar, una «amiga» de Felipe declarant!”, assenyala la periodista per concloure amb este relat que podria posar a Felipe VI contra les cordes.

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys, ferit greu en caure d’una tribuna a Castalla abans d’un acte taurí

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit greu amb un traumatisme cranioencefàlic en caure d’una tribuna al carrer Hornos de Castalla, abans d’una suelta de vaques. Ha sigut evacuat en helicòpter al departament de pediatria de l’Hospital Doctor Balmis d’Alacant.

Mor el jove de 27 anys agredit a la platja de Sant Joan d’Alacant

El jove de 27 anys agredit dijous a la zona de la platja de Sant Joan d’Alacant ha mort a l’hospital. El presumpte agressor, de 22 anys, està detingut i a l’espera de passar a disposició judicial.

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.