L’escàndol del Rei Felipe que es va silenciar a Espanya

 

La periodista Pilar Eyre, que sempre sap tot el que passa a la Casa Reial ha tret a la llum un escàndol protagonitzat per Felipe de Borbón.

Segons la periodista, l’any 1995, el rei portava una vida ‘esbojarrada’, que en qualsevol altre país hauria suposat un calvari per a la família reial. Tot i això, la censura dels mitjans de comunicació espanyols va permetre que Felipe pogués fer la seua vida sense miraments. Amb tot això, va mantenir una relació allunyada del focus mediàtic amb la model Gigi Howard.

 

 

Gigi Howard, la model i gran amor de joventut de Felip VI

El rei Felipe VI durant la seua joventut, van tindre l’oportunitat de poder mantindre les seues relacions sentimentals en la intimitat amb el beneplàcit dels mitjans de comunicació espanyols, ja que en aquell moment “els mitjans de comunicació es referien a les núvies, que aquell moment el Príncep d’Astúries com a “acompanyants o amistats”, ja que “la premsa rebia serioses advertències, tant de la Moncloa com de La Zarzuela, per no parlar de la seua vida privada”, segons explica Pilar Eyre en el seu bloc de ‘Lecturas’.

La periodista explica que, “La Zarzuela no veia amb bons ulls que Felipe tingués relacions, i per tant, la premsa s’encarregava d’amagar els amors del que era príncep”, que s’aprofitava d’eixa protecció per a viure la seua vida amb llibertat i sense por.

Una d’estes històries d’amor és la relació que va mantenir amb la model nord-americana Gigi Howard, a qui va conéixer fa 25 anys durant la seua formació a Georgetown a través del seu cosí Pablo de Grècia i la seua parella Chantal.

“Un metre huitanta de mesures perfectes, voluptuosa, de llarga cabellera fins a la cintura, sexy i alliberada, era el prototip de noia que li agradava”, són les paraules que utilitza Pilar Eyre per descriure a una jove que va aconseguir enamorar a Felipe, amb qui va viure un any de llibertat i passió absoluta que va romandre aliena a la premsa espanyola.

Mentre a França la revista especialitzada en la reialesa, ‘Point de Vue’, ja parlava de “l’amor boig de Felip per l’americana, a Espanya la premsa començava tímidament a preguntar per aquella jove de bellesa absoluta: Gigi Howard, la nova Grace Kelly espanyola?”.

L”escàndol’ que va sortir a la llum

Tot i la discreció de la premsa, les fotografies de la parella gaudint de costoses estades i experiències a l’estranger van acabar sortint a la llum i van provocar un enrenou a la Casa Reial per la imatge que s’oferia del príncep en una Espanya castigada per la crisi.

“Caminaven agafats de la mà per Manhattan, seguien el circuit social del jet set, menjars a Le Cirque o Côte Basque, els restaurants més cars de Nova York, van anar a l’illa de Saint Martins, on van jugar sensualment…”, assenyala Pilar Eyre sobre una estada que, segons la revista ‘Tiempo’, hauria costat mig milió de pessetes.

A pesar que la periodista recorda que les “fotografies més escandaloses es van guardar en un calaix”, assegura que la publicació d’estes imatges va fer que la monarquia advertís a la premsa per la indiscreció sobre la vida del príncep.

No obstant això, la premsa no va fer cas de l’advertència i la Casa Reial va decidir actuar “com insinua el biògraf oficial de Felip, José Apezarena”, recull la periodista especialitzada en la monarquia espanyola a ‘Lecturas’. Així doncs, un reporter espanyol va desplaçar-se fins a Nova York per realitzar un reportatge sobre Gigi, una tasca que no va poder completar després de ser detingut pels federals als EUA.

“’Algú’ va denunciar que havia punxat el telèfon de la xica, un delicte federal gravíssim als Estats Units, i va estar un any a la presó, sense que La Zarzuela fes el possible per atenuar la seua condemna, encara que el periodista sempre es va manifestar innocent i fins i tot va enviar una carta a Juan Carlos, però no va obtenir resposta. Gigi va haver de testificar, una “amiga” de Felipe declarant!”, assenyala la periodista per concloure amb este relat que podria posar a Felipe VI contra les cordes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.

El Vila-real festeja el seu passe a la Champions amb una volta d’honor i una graderia entregada

El Vila-real va celebrar la golejada davant el Llevant i la seua classificació matemàtica per a la Lliga de Campions amb una volta d'honor, l'himne de la competició i una graderia totalment entregada.