17.6 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Olga Moreno guanya a Rocío Carrasco en els jutjats

Olga Moreno i Rocío Carrasco

Olga Moreno i Rocío Carrasco | Telecinco/Mediaset

 

 

L’enfrontament entre Rocío Carrasco i Olga Moreno sembla estar més viu que mai. Primer va ser el documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, ‘després Supervivientes’ i, ara, fora dels focus, arriba la justícia.

L’Audiència Provincial de Madrid ha desestimat un recurs d’apel·lació interposat per la filla de Rocío Jurado per una demanda desestimada de 2016. Així mateix, haurà d’assumir el pagament de les costes del recurs.
Els fets es remunten a una portada d’Olga Moreno en la revista ‘Semana’, que es publicava sota el títol: “Per als fills del meu marit no soc la seua mare, soc la seua salvació”. 

 

Portada revista Semana con Olga i Antonio David

 

Rocío Carrasco va considerar que, en l’entrevista, la demandada vulnerava el seu honor amb la revelació d’uns certs detalls de la seua vida personal, relatius a la seua boda amb Fidel Albiac. No obstant això, el Jutjat de Primera Instància d’Alcobendas va desestimar la causa.

Rocío Carrasco va seguir en la seua obstinació judicial i va presentar un recurs d’apel·lació davant l’Audiència Provincial de Madrid, que, tal com detalla La Razón, ha sigut desestimada este 19 de juliol de 2021, ja que consideren “no existeix intromissió en el seu dret a l’honor”, a més de concloure: “El dret a la llibertat d’expressió preval sobre el dret a l’honor”.

L’Audiència Provincial de Madrid reflecteix en la sentència que Rocío Carrasco “no especifica en la demanda quins fets concrets dels relatats suposen una intromissió il·legítima en la intimitat de la demandant. La pròpia demandant hauria publicitat el seu futur enllaç matrimonial al qual es refereix en l’entrevista, per la qual cosa no havia sostret totalment la seua vida privada del coneixement del públic”.

D’altra banda, “el distanciament de l’actora i els fills i la no assistència d’estos a la seua boda era un fet ben conegut pels lectors i espectadors assidus a les publicacions o programes de crònica social, ja que ha sigut àmpliament airejat en estos, i algun detall que revela l’entrevistada sobre els sentiments de Rocío i de David cap a ella o cap a la seua mare fan referència més a l’esfera privada d’estos que a la de la pròpia demandant. No s’aprecia la intromissió al·legada en el dret a la intimitat de la senyora Carrasco”.
 

Últimes notícies

El Vila-real busca acomiadar-se en Leverkusen de la Champions amb el seu primer triomf

El Vila-real tanca el seu decebedor retorn a la Lliga de Campions en el camp del Bayer Leverkusen, ja sense opcions, davant un rival que necessita guanyar per a continuar viu.

Baldoví rebutja la ronda de Pérez Llorca i nega una foto de normalitat amb Mazón aforat

El síndic de Compromís ha sigut l'únic portaveu que no ha acudit a la ronda de trobades del president. Ha condicionat qualsevol gest al fet que Mazón deixe Les Corts o passe a no adscrits.

Vox s’entén amb Pérez Llorca i blinda acords sobre immigració i pacte verd

José María Llanos ha assegurat que el president ha ratificat el pacte d'investidura, amb rebuig al pacte verd i a l'acord amb Mercosur. Vox ha advertit que vigilarà infraestructures hídriques després de la DANA de 2024 i ha proposat limitar homologacions acadèmiques estrangeres.

El PSPV ix decebut i demana a Pérez Llorca un cordó sanitari enfront de Vox

El PSPV ha eixit decebut de la seua reunió amb Pérez Llorca i li ha reclamat un cordó sanitari enfront de Vox. A més, ha demanat acceptar el finançament estatal proposta.

Guido Rodríguez, desé campió del món a jugar al València

El fitxatge de Guido Rodríguez eleva a deu els campions del món que han vestit la samarreta del València. El migcampista busca minuts per a estar en la llista de l'Argentina.

Etta Eyong, del Llevant: de 6 gols en 10 jornades a una sequera des d’octubre

El davanter del Llevant va passar d'una arrancada fulgurant, amb sis gols i tres assistències en deu jornades, a no marcar en LaLiga des d'octubre de 2025. El tècnic manté la confiança i demana centrar el focus en l'equip.

Mercadona manté el seu lideratge en gran consum amb el 29,5% de quota en 2025, segons NIQ

Mercadona es manté líder en gran consum amb un 29,5% de quota en 2025, igual que en 2024, però millora la seua posició relativa. En línia, Amazon lidera per valor amb un 36,6% i Mercadona arriba al 9,8%.

L’advocat general afirma que Cayetano García li va demanar que s’oblidara del confinament

Álvaro Martínez ha assegurat que a les 20.25 Cayetano García li va comunicar que s'oblidara del confinament i que no hi hauria consulta oficial. L'Advocacia de la Generalitat assenyala que no va haver-hi peticions per escrit, només dites.