Olga Moreno guanya a Rocío Carrasco en els jutjats

Olga Moreno i Rocío Carrasco

Olga Moreno i Rocío Carrasco | Telecinco/Mediaset

 

 

L’enfrontament entre Rocío Carrasco i Olga Moreno sembla estar més viu que mai. Primer va ser el documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, ‘després Supervivientes’ i, ara, fora dels focus, arriba la justícia.

L’Audiència Provincial de Madrid ha desestimat un recurs d’apel·lació interposat per la filla de Rocío Jurado per una demanda desestimada de 2016. Així mateix, haurà d’assumir el pagament de les costes del recurs.
Els fets es remunten a una portada d’Olga Moreno en la revista ‘Semana’, que es publicava sota el títol: “Per als fills del meu marit no soc la seua mare, soc la seua salvació”. 

 

Portada revista Semana con Olga i Antonio David

 

Rocío Carrasco va considerar que, en l’entrevista, la demandada vulnerava el seu honor amb la revelació d’uns certs detalls de la seua vida personal, relatius a la seua boda amb Fidel Albiac. No obstant això, el Jutjat de Primera Instància d’Alcobendas va desestimar la causa.

Rocío Carrasco va seguir en la seua obstinació judicial i va presentar un recurs d’apel·lació davant l’Audiència Provincial de Madrid, que, tal com detalla La Razón, ha sigut desestimada este 19 de juliol de 2021, ja que consideren “no existeix intromissió en el seu dret a l’honor”, a més de concloure: “El dret a la llibertat d’expressió preval sobre el dret a l’honor”.

L’Audiència Provincial de Madrid reflecteix en la sentència que Rocío Carrasco “no especifica en la demanda quins fets concrets dels relatats suposen una intromissió il·legítima en la intimitat de la demandant. La pròpia demandant hauria publicitat el seu futur enllaç matrimonial al qual es refereix en l’entrevista, per la qual cosa no havia sostret totalment la seua vida privada del coneixement del públic”.

D’altra banda, “el distanciament de l’actora i els fills i la no assistència d’estos a la seua boda era un fet ben conegut pels lectors i espectadors assidus a les publicacions o programes de crònica social, ja que ha sigut àmpliament airejat en estos, i algun detall que revela l’entrevistada sobre els sentiments de Rocío i de David cap a ella o cap a la seua mare fan referència més a l’esfera privada d’estos que a la de la pròpia demandant. No s’aprecia la intromissió al·legada en el dret a la intimitat de la senyora Carrasco”.
 

Últimes notícies

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.