Olga Moreno guanya a Rocío Carrasco en els jutjats

Olga Moreno i Rocío Carrasco

Olga Moreno i Rocío Carrasco | Telecinco/Mediaset

 

 

L’enfrontament entre Rocío Carrasco i Olga Moreno sembla estar més viu que mai. Primer va ser el documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, ‘després Supervivientes’ i, ara, fora dels focus, arriba la justícia.

L’Audiència Provincial de Madrid ha desestimat un recurs d’apel·lació interposat per la filla de Rocío Jurado per una demanda desestimada de 2016. Així mateix, haurà d’assumir el pagament de les costes del recurs.
Els fets es remunten a una portada d’Olga Moreno en la revista ‘Semana’, que es publicava sota el títol: “Per als fills del meu marit no soc la seua mare, soc la seua salvació”. 

 

Portada revista Semana con Olga i Antonio David

 

Rocío Carrasco va considerar que, en l’entrevista, la demandada vulnerava el seu honor amb la revelació d’uns certs detalls de la seua vida personal, relatius a la seua boda amb Fidel Albiac. No obstant això, el Jutjat de Primera Instància d’Alcobendas va desestimar la causa.

Rocío Carrasco va seguir en la seua obstinació judicial i va presentar un recurs d’apel·lació davant l’Audiència Provincial de Madrid, que, tal com detalla La Razón, ha sigut desestimada este 19 de juliol de 2021, ja que consideren “no existeix intromissió en el seu dret a l’honor”, a més de concloure: “El dret a la llibertat d’expressió preval sobre el dret a l’honor”.

L’Audiència Provincial de Madrid reflecteix en la sentència que Rocío Carrasco “no especifica en la demanda quins fets concrets dels relatats suposen una intromissió il·legítima en la intimitat de la demandant. La pròpia demandant hauria publicitat el seu futur enllaç matrimonial al qual es refereix en l’entrevista, per la qual cosa no havia sostret totalment la seua vida privada del coneixement del públic”.

D’altra banda, “el distanciament de l’actora i els fills i la no assistència d’estos a la seua boda era un fet ben conegut pels lectors i espectadors assidus a les publicacions o programes de crònica social, ja que ha sigut àmpliament airejat en estos, i algun detall que revela l’entrevistada sobre els sentiments de Rocío i de David cap a ella o cap a la seua mare fan referència més a l’esfera privada d’estos que a la de la pròpia demandant. No s’aprecia la intromissió al·legada en el dret a la intimitat de la senyora Carrasco”.
 

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.