Olga Moreno guanya a Rocío Carrasco en els jutjats

Olga Moreno i Rocío Carrasco

Olga Moreno i Rocío Carrasco | Telecinco/Mediaset

 

 

L’enfrontament entre Rocío Carrasco i Olga Moreno sembla estar més viu que mai. Primer va ser el documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, ‘després Supervivientes’ i, ara, fora dels focus, arriba la justícia.

L’Audiència Provincial de Madrid ha desestimat un recurs d’apel·lació interposat per la filla de Rocío Jurado per una demanda desestimada de 2016. Així mateix, haurà d’assumir el pagament de les costes del recurs.
Els fets es remunten a una portada d’Olga Moreno en la revista ‘Semana’, que es publicava sota el títol: “Per als fills del meu marit no soc la seua mare, soc la seua salvació”. 

 

Portada revista Semana con Olga i Antonio David

 

Rocío Carrasco va considerar que, en l’entrevista, la demandada vulnerava el seu honor amb la revelació d’uns certs detalls de la seua vida personal, relatius a la seua boda amb Fidel Albiac. No obstant això, el Jutjat de Primera Instància d’Alcobendas va desestimar la causa.

Rocío Carrasco va seguir en la seua obstinació judicial i va presentar un recurs d’apel·lació davant l’Audiència Provincial de Madrid, que, tal com detalla La Razón, ha sigut desestimada este 19 de juliol de 2021, ja que consideren “no existeix intromissió en el seu dret a l’honor”, a més de concloure: “El dret a la llibertat d’expressió preval sobre el dret a l’honor”.

L’Audiència Provincial de Madrid reflecteix en la sentència que Rocío Carrasco “no especifica en la demanda quins fets concrets dels relatats suposen una intromissió il·legítima en la intimitat de la demandant. La pròpia demandant hauria publicitat el seu futur enllaç matrimonial al qual es refereix en l’entrevista, per la qual cosa no havia sostret totalment la seua vida privada del coneixement del públic”.

D’altra banda, “el distanciament de l’actora i els fills i la no assistència d’estos a la seua boda era un fet ben conegut pels lectors i espectadors assidus a les publicacions o programes de crònica social, ja que ha sigut àmpliament airejat en estos, i algun detall que revela l’entrevistada sobre els sentiments de Rocío i de David cap a ella o cap a la seua mare fan referència més a l’esfera privada d’estos que a la de la pròpia demandant. No s’aprecia la intromissió al·legada en el dret a la intimitat de la senyora Carrasco”.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.