Olga Moreno guanya a Rocío Carrasco en els jutjats

Olga Moreno i Rocío Carrasco

Olga Moreno i Rocío Carrasco | Telecinco/Mediaset

 

 

L’enfrontament entre Rocío Carrasco i Olga Moreno sembla estar més viu que mai. Primer va ser el documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, ‘després Supervivientes’ i, ara, fora dels focus, arriba la justícia.

L’Audiència Provincial de Madrid ha desestimat un recurs d’apel·lació interposat per la filla de Rocío Jurado per una demanda desestimada de 2016. Així mateix, haurà d’assumir el pagament de les costes del recurs.
Els fets es remunten a una portada d’Olga Moreno en la revista ‘Semana’, que es publicava sota el títol: “Per als fills del meu marit no soc la seua mare, soc la seua salvació”. 

 

Portada revista Semana con Olga i Antonio David

 

Rocío Carrasco va considerar que, en l’entrevista, la demandada vulnerava el seu honor amb la revelació d’uns certs detalls de la seua vida personal, relatius a la seua boda amb Fidel Albiac. No obstant això, el Jutjat de Primera Instància d’Alcobendas va desestimar la causa.

Rocío Carrasco va seguir en la seua obstinació judicial i va presentar un recurs d’apel·lació davant l’Audiència Provincial de Madrid, que, tal com detalla La Razón, ha sigut desestimada este 19 de juliol de 2021, ja que consideren “no existeix intromissió en el seu dret a l’honor”, a més de concloure: “El dret a la llibertat d’expressió preval sobre el dret a l’honor”.

L’Audiència Provincial de Madrid reflecteix en la sentència que Rocío Carrasco “no especifica en la demanda quins fets concrets dels relatats suposen una intromissió il·legítima en la intimitat de la demandant. La pròpia demandant hauria publicitat el seu futur enllaç matrimonial al qual es refereix en l’entrevista, per la qual cosa no havia sostret totalment la seua vida privada del coneixement del públic”.

D’altra banda, “el distanciament de l’actora i els fills i la no assistència d’estos a la seua boda era un fet ben conegut pels lectors i espectadors assidus a les publicacions o programes de crònica social, ja que ha sigut àmpliament airejat en estos, i algun detall que revela l’entrevistada sobre els sentiments de Rocío i de David cap a ella o cap a la seua mare fan referència més a l’esfera privada d’estos que a la de la pròpia demandant. No s’aprecia la intromissió al·legada en el dret a la intimitat de la senyora Carrasco”.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.