Suspenen un concert d’Omar Montes per negar-se a portar la mascareta

 

Omar Montes, cantant i guanyador de ‘Supervivientes 2019’, torna a ser notícia per incomplir les normes imposades per les autoritats sanitàries davant del coronavirus. Primer, Omar va acudir a la final de ‘Supervivientes 2020’ per a entregar el xec a Jorge Pérez i amenitzar la festa de despedida. Gràcies a unes fotografies que van eixir a la llum, es va poder vore com Omar i els altres concursants del programa anaven sense mascareta i tampoc respectaven la distància de seguretat

 

Pocs dies més tard, en plena fase 2 de desescalada en Madrid, el cantant va organitzar una festa il·legal amb més de 100 convidats, entre els que hi havia cares conegudes com Anabel Pantoja. Després d’això, Omar i els altres assistents es van haver d’afrontar a una multa de 10.000 euros

 

Cancel·len un concert d’Omar Montes per negar-se a gastar la mascareta

I ara, Omar Montes anava a oferir un concert diumenge passat en el festival Marenostrum de Fuengirola (Màlaga), però des de l’organització van decidir cancel·lar-lo perquè el cantant es va negar a gastar la mascareta durant l’entrega d’un donatiu al Banc d’Aliments. 

 

Segons expressa l’organització en un comunicat, «davant d’esta actitud incívica i el perjudicial exemple que suposa per a tots, creiem que és la nostra obligació moral suspendre el concert». «Creiem que no es pot ser tebi amb estes qüestions ni tolerants amb actituds que ens perjudiquen a tots», afegien. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

COMUNICADO OFICIAL

Una publicación compartida de Marenostrum Fuengirola (@marenostrumfuengirola) el

 

Omar Montes desmentix a l’organització

En algunes ocasions Omar Montes sí que ha reconegut els seus errors i ha demanat disculpes per no complir amb les recomanacions sanitàries. Però esta volta ha negat totes les acusacions: «Només puc dir que el que diuen és completament fals, ells van organitzar l’event sabent el problema respiratori que tinc des de fa molt». 

 

«Només he vingut a Màlaga perquè en el seu dia li vaig donar la meua paraula a una persona que no complix la seua. El que no permetré és que m’acusen a mi per una decisió que encara han d’explicar-me», deia finalment el cantant a través del seu perfil d’Instagram. 

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.