13.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Suspenen un concert d’Omar Montes per negar-se a portar la mascareta

 

Omar Montes, cantant i guanyador de ‘Supervivientes 2019’, torna a ser notícia per incomplir les normes imposades per les autoritats sanitàries davant del coronavirus. Primer, Omar va acudir a la final de ‘Supervivientes 2020’ per a entregar el xec a Jorge Pérez i amenitzar la festa de despedida. Gràcies a unes fotografies que van eixir a la llum, es va poder vore com Omar i els altres concursants del programa anaven sense mascareta i tampoc respectaven la distància de seguretat

 

Pocs dies més tard, en plena fase 2 de desescalada en Madrid, el cantant va organitzar una festa il·legal amb més de 100 convidats, entre els que hi havia cares conegudes com Anabel Pantoja. Després d’això, Omar i els altres assistents es van haver d’afrontar a una multa de 10.000 euros

 

Cancel·len un concert d’Omar Montes per negar-se a gastar la mascareta

I ara, Omar Montes anava a oferir un concert diumenge passat en el festival Marenostrum de Fuengirola (Màlaga), però des de l’organització van decidir cancel·lar-lo perquè el cantant es va negar a gastar la mascareta durant l’entrega d’un donatiu al Banc d’Aliments. 

 

Segons expressa l’organització en un comunicat, «davant d’esta actitud incívica i el perjudicial exemple que suposa per a tots, creiem que és la nostra obligació moral suspendre el concert». «Creiem que no es pot ser tebi amb estes qüestions ni tolerants amb actituds que ens perjudiquen a tots», afegien. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

COMUNICADO OFICIAL

Una publicación compartida de Marenostrum Fuengirola (@marenostrumfuengirola) el

 

Omar Montes desmentix a l’organització

En algunes ocasions Omar Montes sí que ha reconegut els seus errors i ha demanat disculpes per no complir amb les recomanacions sanitàries. Però esta volta ha negat totes les acusacions: «Només puc dir que el que diuen és completament fals, ells van organitzar l’event sabent el problema respiratori que tinc des de fa molt». 

 

«Només he vingut a Màlaga perquè en el seu dia li vaig donar la meua paraula a una persona que no complix la seua. El que no permetré és que m’acusen a mi per una decisió que encara han d’explicar-me», deia finalment el cantant a través del seu perfil d’Instagram. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.