9.4 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Suspenen un concert d’Omar Montes per negar-se a portar la mascareta

 

Omar Montes, cantant i guanyador de ‘Supervivientes 2019’, torna a ser notícia per incomplir les normes imposades per les autoritats sanitàries davant del coronavirus. Primer, Omar va acudir a la final de ‘Supervivientes 2020’ per a entregar el xec a Jorge Pérez i amenitzar la festa de despedida. Gràcies a unes fotografies que van eixir a la llum, es va poder vore com Omar i els altres concursants del programa anaven sense mascareta i tampoc respectaven la distància de seguretat

 

Pocs dies més tard, en plena fase 2 de desescalada en Madrid, el cantant va organitzar una festa il·legal amb més de 100 convidats, entre els que hi havia cares conegudes com Anabel Pantoja. Després d’això, Omar i els altres assistents es van haver d’afrontar a una multa de 10.000 euros

 

Cancel·len un concert d’Omar Montes per negar-se a gastar la mascareta

I ara, Omar Montes anava a oferir un concert diumenge passat en el festival Marenostrum de Fuengirola (Màlaga), però des de l’organització van decidir cancel·lar-lo perquè el cantant es va negar a gastar la mascareta durant l’entrega d’un donatiu al Banc d’Aliments. 

 

Segons expressa l’organització en un comunicat, «davant d’esta actitud incívica i el perjudicial exemple que suposa per a tots, creiem que és la nostra obligació moral suspendre el concert». «Creiem que no es pot ser tebi amb estes qüestions ni tolerants amb actituds que ens perjudiquen a tots», afegien. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

COMUNICADO OFICIAL

Una publicación compartida de Marenostrum Fuengirola (@marenostrumfuengirola) el

 

Omar Montes desmentix a l’organització

En algunes ocasions Omar Montes sí que ha reconegut els seus errors i ha demanat disculpes per no complir amb les recomanacions sanitàries. Però esta volta ha negat totes les acusacions: «Només puc dir que el que diuen és completament fals, ells van organitzar l’event sabent el problema respiratori que tinc des de fa molt». 

 

«Només he vingut a Màlaga perquè en el seu dia li vaig donar la meua paraula a una persona que no complix la seua. El que no permetré és que m’acusen a mi per una decisió que encara han d’explicar-me», deia finalment el cantant a través del seu perfil d’Instagram. 

Últimes notícies

91-81: Costello guia al València Basket en un dol de cames teses davant el Baskonia

València Basket es va imposar 91-81 a Baskonia en un partit marcat pel cansament i liderat per Matt Costello. Els taronja van gestionar millor el tram final.

Costello lidera al València Basket en un exigent 91-81 davant el Baskonia

L'equip taronja es va imposar 91-81 en un partit aspre i de cames pesades gràcies a la lectura de Matt Costello. La victòria va tallar dos derrotes seguides.

Detinguts dos hòmens atrinxerats a Elx després de matar a dos i ferir a un tercer

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de la Marina, a Elx, després de matar a dos i ferir greument a un tercer. El cas està sota secret i es descarta, ara com ara, un ajust de comptes.

Detinguts dos atrinxerats a Elx després de la mort de dos hòmens i un ferit greu

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de La Marina. Abans havien matat a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

El València preveu multiplicar per dotze els ingressos amb butaques especials del Nou Mestalla

El club espera multiplicar per dotze els ingressos de les zones amb servicis extra del nou estadi. Presenta un centre d'experiència per a comercialitzar 6.500 seients, una mica més del 9% de l'aforament.

L’assistència al Ciutat de València cau en el primer tram del curs

El Llevant tanca 2025 amb la pitjor entrada del curs en el Ciutat de València. De l'impuls inicial davant Barça i Madrid s'ha passat a 17.346 espectadors.

Marcelino convertix La Ceràmica en un fortí

El Vila-real ha patit només huit derrotes en 41 partits com a local des del retorn de Marcelino. En 2024 i 2025 l'equip només va cedir quatre vegades per any a casa.

La mort del valencianisme en que m’he format

Intentaré seguir treballant com a gramàtic, i mirar, buscar i ajudar a conformar un valencianisme social i polític que no tinga les idees errònies del valencianisme que, este dilluns, vaig vore morir.