Suspenen un concert d’Omar Montes per negar-se a portar la mascareta

 

Omar Montes, cantant i guanyador de ‘Supervivientes 2019’, torna a ser notícia per incomplir les normes imposades per les autoritats sanitàries davant del coronavirus. Primer, Omar va acudir a la final de ‘Supervivientes 2020’ per a entregar el xec a Jorge Pérez i amenitzar la festa de despedida. Gràcies a unes fotografies que van eixir a la llum, es va poder vore com Omar i els altres concursants del programa anaven sense mascareta i tampoc respectaven la distància de seguretat

 

Pocs dies més tard, en plena fase 2 de desescalada en Madrid, el cantant va organitzar una festa il·legal amb més de 100 convidats, entre els que hi havia cares conegudes com Anabel Pantoja. Després d’això, Omar i els altres assistents es van haver d’afrontar a una multa de 10.000 euros

 

Cancel·len un concert d’Omar Montes per negar-se a gastar la mascareta

I ara, Omar Montes anava a oferir un concert diumenge passat en el festival Marenostrum de Fuengirola (Màlaga), però des de l’organització van decidir cancel·lar-lo perquè el cantant es va negar a gastar la mascareta durant l’entrega d’un donatiu al Banc d’Aliments. 

 

Segons expressa l’organització en un comunicat, «davant d’esta actitud incívica i el perjudicial exemple que suposa per a tots, creiem que és la nostra obligació moral suspendre el concert». «Creiem que no es pot ser tebi amb estes qüestions ni tolerants amb actituds que ens perjudiquen a tots», afegien. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

COMUNICADO OFICIAL

Una publicación compartida de Marenostrum Fuengirola (@marenostrumfuengirola) el

 

Omar Montes desmentix a l’organització

En algunes ocasions Omar Montes sí que ha reconegut els seus errors i ha demanat disculpes per no complir amb les recomanacions sanitàries. Però esta volta ha negat totes les acusacions: «Només puc dir que el que diuen és completament fals, ells van organitzar l’event sabent el problema respiratori que tinc des de fa molt». 

 

«Només he vingut a Màlaga perquè en el seu dia li vaig donar la meua paraula a una persona que no complix la seua. El que no permetré és que m’acusen a mi per una decisió que encara han d’explicar-me», deia finalment el cantant a través del seu perfil d’Instagram. 

Últimes notícies

Racing i Villarreal obrin LALIGA amb l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez

Racing de Santander i Villarreal es mesuren en la primera jornada de LALIGA, amb el retorn dels càntabres a Primera i l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez a la banqueta grogueta.

L’Elx refà el trio ofensiu amb el retorn d’Ezequiel Ponce

L’Elx ha tancat la renovació del seu trident d’atac per a la temporada 2026-27 amb el retorn d’Ezequiel Ponce, que s’unix als fitxatges de Fer Niño i Abiel Osorio en una davantera amb menys experiència en Primera que l’anterior.

El PPCV acusa l’Estat de retardar la justícia per a les víctimes del tren de Bejís

El PPCV denuncia que, quatre anys després de l'accident del tren de Bejís durant l'incendi forestal, les víctimes continuen sense resolució judicial ni indemnitzacions i critica la gestió del Govern central i de l'antic Consell.

El PSPV destaca que el Govern ha avançat 1.620 milions al Consell fins maig

El PSPV-PSOE assenyala que el Govern d’Espanya ha transferit fins maig 1.620 milions al Consell, l’avançament més alt registrat, i defensa el paper de Diana Morant i Arcadi España en la defensa dels interessos valencians.

El nou Llevant de Luís Castro debuta en LALIGA al camp de l’Espanyol sense Carlos Espí

L’Espanyol rep este diumenge el Llevant en l’estrena de LALIGA al RCDE Stadium, amb els valencians iniciant un nou projecte amb Luís Castro i el repte de la permanència sense el davanter Carlos Espí, traspasat al Real Madrid.

Ferran Torres firma pel PSG fins a 2031 i deixarà quasi un milió al València CF

Ferran Torres ha fitxat pel París Saint-Germain per cinc temporades i lluirà el dorsal 9. El traspàs ronda els 50 milions i deixarà prop d’un milió d’euros al València CF pels drets de formació.

El centre de salut Sant Vicent 1 sumarà Fisioteràpia i més espai per a embarassades

La Conselleria de Sanitat està ampliant el Centre de Salut Sant Vicent del Raspeig 1 amb més de 280 metres quadrats nous, per incorporar Fisioteràpia i millorar l’atenció a les dones embarassades.

Castielfabib aconseguix la distinció de Municipi Turístic de Singularitat

Castielfabib ha sigut reconegut com a Municipi Turístic de Singularitat de la Comunitat Valenciana, la qual cosa li obri l’accés a finançament extraordinari de Turisme. Amb esta incorporació, la Comunitat suma 40 municipis en esta categoria i un total de 85 destinacions amb distintiu turístic oficial.