Suspenen un concert d’Omar Montes per negar-se a portar la mascareta

 

Omar Montes, cantant i guanyador de ‘Supervivientes 2019’, torna a ser notícia per incomplir les normes imposades per les autoritats sanitàries davant del coronavirus. Primer, Omar va acudir a la final de ‘Supervivientes 2020’ per a entregar el xec a Jorge Pérez i amenitzar la festa de despedida. Gràcies a unes fotografies que van eixir a la llum, es va poder vore com Omar i els altres concursants del programa anaven sense mascareta i tampoc respectaven la distància de seguretat

 

Pocs dies més tard, en plena fase 2 de desescalada en Madrid, el cantant va organitzar una festa il·legal amb més de 100 convidats, entre els que hi havia cares conegudes com Anabel Pantoja. Després d’això, Omar i els altres assistents es van haver d’afrontar a una multa de 10.000 euros

 

Cancel·len un concert d’Omar Montes per negar-se a gastar la mascareta

I ara, Omar Montes anava a oferir un concert diumenge passat en el festival Marenostrum de Fuengirola (Màlaga), però des de l’organització van decidir cancel·lar-lo perquè el cantant es va negar a gastar la mascareta durant l’entrega d’un donatiu al Banc d’Aliments. 

 

Segons expressa l’organització en un comunicat, «davant d’esta actitud incívica i el perjudicial exemple que suposa per a tots, creiem que és la nostra obligació moral suspendre el concert». «Creiem que no es pot ser tebi amb estes qüestions ni tolerants amb actituds que ens perjudiquen a tots», afegien. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

COMUNICADO OFICIAL

Una publicación compartida de Marenostrum Fuengirola (@marenostrumfuengirola) el

 

Omar Montes desmentix a l’organització

En algunes ocasions Omar Montes sí que ha reconegut els seus errors i ha demanat disculpes per no complir amb les recomanacions sanitàries. Però esta volta ha negat totes les acusacions: «Només puc dir que el que diuen és completament fals, ells van organitzar l’event sabent el problema respiratori que tinc des de fa molt». 

 

«Només he vingut a Màlaga perquè en el seu dia li vaig donar la meua paraula a una persona que no complix la seua. El que no permetré és que m’acusen a mi per una decisió que encara han d’explicar-me», deia finalment el cantant a través del seu perfil d’Instagram. 

Últimes notícies

València encapçala l’alça del lloguer entre les grans ciutats d’Espanya

Els nous contractes de lloguer a València han pujat un 4,5 % anual des de 2019, el ritme més alt entre les sis grans ciutats espanyoles, segons l’Informe Anual 2025 del Banco de España. Fins a quatre de cada deu famílies llogateres destinen més del 30 % de la seua renda al pagament del lloguer.

Més trens de Rodalia a Alacant per a les Fogueres amb 23.300 places extra

Renfe ha reforçat la Rodalia dAlacant amb 23.300 places addicionals i 40 trens especials, diürns i nocturns, entre el 20 i la matinada del 25 de juny per a facilitar els desplaçaments durant les Fogueres.

Els farmacèutics de València hauran de repetir les eleccions del Micof pel vot per correu

La Mesa Electoral del Col·legi de Farmacèutics de València ha anul·lat els comicis del 10 de maig i ha ordenat repetir la votació per irregularitats en el vot per correu denunciades per dues candidatures.

Les famílies afectades per l’incendi de Campanar tindran ajudes al lloguer fins a 2026

La Generalitat ha acordat ampliar a un tercer any, fins a finals de 2026, les ajudes al lloguer per a les persones propietàries que van perdre la seua vivenda habitual en l’incendi de Campanar. El nou decret preveu 550.000 euros addicionals i permetrà cobrir fins a dotze mensualitats més.

Cinema Jove obri la 41a edició amb la sàtira sueca ‘The Patron’ i una gala musical trilingüe

Cinema Jove inaugura este divendres la 41a edició amb una gala musical, participativa i trilingüe, seguida de l’estrena del thriller suec ‘The Patron’, una sàtira social sobre el món de l’art i les classes socials.

Dispositiu especial a València per la Nit de Sant Joan amb més de 300 agents i 65 sanitaris

València ha organitzat un ampli dispositiu per la Nit de Sant Joan amb més de 300 agents policials, 65 professionals sanitaris, punts violeta i un hospital de campanya a les platges del nord i del sud.

Estiu quasi ple als hotels valencians amb Benidorm fregant el ple tècnic

La Comunitat Valenciana ha encetat l estiu amb ocupacions hoteleres per damunt del 80 % de mitjana i Benidorm i València per damunt del 90 %, impulsades sobretot per la demanda internacional i les Hogueres de San Juan.

Picassent estrena el mural 50 de Dones de Ciència amb la neuropediatra Patricia Smeyers

El projecte Dones de Ciència arriba als 50 murals amb una obra al CEIP Sibil·la Mercer de Picassent dedicada a la neuropediatra valenciana Patricia Smeyers, especialista en epilèpsia infantil.