El pare de Chenoa critica a la seua filla pel seu casament

 

Chenoa i la seua parella, Miguel Sánchez Encinas, han confirmat a la revista ‘Hola’ els detalls del seu futur enllaç matrimonial. La cerimònia se celebrarà el juny del 2020.

  

En esta entrevista per a la revista ‘Hola’ la parella va confirmar que el vestit de nóvia estarà dissenyat per Hanníbal Laguna i que estan convidats tots els companys de l’artista tant de ‘Operación Triunfo 1’ com de ‘Tu cara me suena’. Chenoa i Miguel pareix que disfruten d’una relació molt estable, fet pel que han decidit fer el pas cap al matrimoni. L’anonimat en el què la parella s’ha mogut tots estos mesos des de què la relació ixira a la llum el passat mes de març, ha afavorit que la relació prospere sense cap pressió.

El pare de Chenoa carrega contra ella

Tot pareixia que anava perfecte, fins que sorprenentment, el pare de Chenoa, amb qui no té relació, ha reaparegut en la revista ‘Pronto’ per a dedicar unes dures paraules a la seua filla. Ja fa uns anys també va carregar contra ella en la televisió. L’home assegura viure en la indigència i que està disposat a llançar una biografia en la que la seua filla no ixiria molt ben parada.

  

«A esta filla que em nega, per fi l’ha deixat anar el clan que té al seu voltant perquè es puga casar i ser feliç… Per part meua, m’unisc a la seua felicitat i espere que forme una bonica família, s’ho mereix», ha declarat el pare de Chenoa a la revista.

 

També pots llegir…

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.

Pedro Martínez subratlla l’equilibri del València Basket i refreda l’eufòria

El tècnic va valorar la folgada victòria davant UCAM Murcia i, després d'una altra bona imatge en Eurolliga, va demanar prudència: 'hem trobat l'equilibri, però no hi ha fórmula màgica'

110-84: el València Basket atropella al UCAM Murcia amb un Montero decisiu

El València Basket va dominar de principi a fi i va guanyar 110-84 al UCAM Murcia en el Roig Arena, impulsat pels 23 punts i 6 assistències de Jean Montero. Els taronja van arribar a manar per 30 i es van ensenyorir també del basket average.