10.9 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

La portada de ‘Diez Minutos’ que indigna a Espanya en un dia molt trist

 

Álex Lequio va morir per culpa del càncer el passat 13 de maig. Ara, un mes i mig després de la gran tragèdia, l’entorn del fill d‘Ana Obregón i Alessandro Lequio ha pogut donar-li l’últim adéu en un funeral molt emotiu este passat dimarts.

 

Ana Obregón va estar molt destrossada durant tot l’acte. L’actriu va estar acompanyada en tot moment per les seues germanes i la seua nora, Carolina Monje. Alessandro Lequio i la seua dona, María Palacios, també van estar molt units a l’actriu.

 

Durant tota la cerimònia es va vore una Ana Obregón completament enfonsada, sense deixar de plorar en cap moment. L’actriu està completament trencada i està clar que la pèrdua del seu fill li ha canviat la vida per complet.

 

La foto que indigna el país

El dia 23 de juny Ana Obregón va visitar el cementiri de la Pau amb una coca de xocolate en les mans, davant de la tomba del seu fill, que haguera fer 28 anys. Esta dolorosa imatge ha sigut la portada de hui de la revista ‘Diez Minutos‘, cosa que ha generat certa controvèrsia, ja que el citat mitjà ha publicat en exclusiva imàtgens de la visita d’Ana Obregón al cementiri justament el dia després del seu funeral.

 

Les fotos corresponen a la setmana passada, per això el mitjà està rebent moltes crítiques. Els lectors esperaven una portada amb les imàtgens de l’últim adéu al jove, i no una foto de ja fa una setmana.

 

 

 

Segurament la revista ha publicat este dimecres en exclusiva les imàtgens  de la visita de la mare d’Álex al cementiri perquè les fotos de l’enterrament són d’agències, de manera que no en tenen l’exclusivitat. ‘Diez Minutos‘ ha volgut aprofitar i treure a la llum hui mateix les captures del 23 de juny, fet que no ha agradat gens.

 

Però la conclusió és que Ana Obregón no deixa de pensar en el seu fill i que la seua mort l’ha deixat molt tocada. L’actriu s’està refugiant en la fe, mentres rep diàriament les visites d’Alessandro Lequio i la seua dona i de les seues germanes, que no han deixat d’estar amb ella en cap moment des de la mort d’Álex Lequio.

Últimes notícies

El Barcelona protegix el lideratge amb un 1-3 a Elx i agreuja la ratxa local

El Barcelona es va imposar 1-3 en el Martínez Valero després d'un partit dominat i amb moltes ocasions. L'Elx seguix sense guanyar en 2026 i s'acosta al descens.

1-3: el Barcelona aferma el lideratge i complica la vida a l’Elx

El Barcelona va guanyar 1-3 en el Martínez Valero i va protegir el lideratge una jornada més. L'Elx va seguir sense guanyar en 2026 i va quedar més prop del descens.

Sorloth, sense fractures ni hematomes cranials, torna a Madrid amb l’equip

Les proves mèdiques descarten fractures i hematomes cranials en Alexander Sorloth després del xoc de cap en el Llevant-Atlètic (0-0). El davanter torna a Madrid amb l'expedició i queda pendent d'evolució.

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.