La portada de ‘Diez Minutos’ que indigna a Espanya en un dia molt trist

 

Álex Lequio va morir per culpa del càncer el passat 13 de maig. Ara, un mes i mig després de la gran tragèdia, l’entorn del fill d‘Ana Obregón i Alessandro Lequio ha pogut donar-li l’últim adéu en un funeral molt emotiu este passat dimarts.

 

Ana Obregón va estar molt destrossada durant tot l’acte. L’actriu va estar acompanyada en tot moment per les seues germanes i la seua nora, Carolina Monje. Alessandro Lequio i la seua dona, María Palacios, també van estar molt units a l’actriu.

 

Durant tota la cerimònia es va vore una Ana Obregón completament enfonsada, sense deixar de plorar en cap moment. L’actriu està completament trencada i està clar que la pèrdua del seu fill li ha canviat la vida per complet.

 

La foto que indigna el país

El dia 23 de juny Ana Obregón va visitar el cementiri de la Pau amb una coca de xocolate en les mans, davant de la tomba del seu fill, que haguera fer 28 anys. Esta dolorosa imatge ha sigut la portada de hui de la revista ‘Diez Minutos‘, cosa que ha generat certa controvèrsia, ja que el citat mitjà ha publicat en exclusiva imàtgens de la visita d’Ana Obregón al cementiri justament el dia després del seu funeral.

 

Les fotos corresponen a la setmana passada, per això el mitjà està rebent moltes crítiques. Els lectors esperaven una portada amb les imàtgens de l’últim adéu al jove, i no una foto de ja fa una setmana.

 

 

 

Segurament la revista ha publicat este dimecres en exclusiva les imàtgens  de la visita de la mare d’Álex al cementiri perquè les fotos de l’enterrament són d’agències, de manera que no en tenen l’exclusivitat. ‘Diez Minutos‘ ha volgut aprofitar i treure a la llum hui mateix les captures del 23 de juny, fet que no ha agradat gens.

 

Però la conclusió és que Ana Obregón no deixa de pensar en el seu fill i que la seua mort l’ha deixat molt tocada. L’actriu s’està refugiant en la fe, mentres rep diàriament les visites d’Alessandro Lequio i la seua dona i de les seues germanes, que no han deixat d’estar amb ella en cap moment des de la mort d’Álex Lequio.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El temps continua estable i San José arriba amb pluges febles i més fresc en la Comunitat

Hui s'espera temps estable i amb nuvolositat en augment en la Comunitat Valenciana. El dijous, festivitat de San José, podrà ploure feblement i baixaran les màximes, sobretot a l'interior de València i Castelló.

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.