La portada de ‘Diez Minutos’ que indigna a Espanya en un dia molt trist

 

Álex Lequio va morir per culpa del càncer el passat 13 de maig. Ara, un mes i mig després de la gran tragèdia, l’entorn del fill d‘Ana Obregón i Alessandro Lequio ha pogut donar-li l’últim adéu en un funeral molt emotiu este passat dimarts.

 

Ana Obregón va estar molt destrossada durant tot l’acte. L’actriu va estar acompanyada en tot moment per les seues germanes i la seua nora, Carolina Monje. Alessandro Lequio i la seua dona, María Palacios, també van estar molt units a l’actriu.

 

Durant tota la cerimònia es va vore una Ana Obregón completament enfonsada, sense deixar de plorar en cap moment. L’actriu està completament trencada i està clar que la pèrdua del seu fill li ha canviat la vida per complet.

 

La foto que indigna el país

El dia 23 de juny Ana Obregón va visitar el cementiri de la Pau amb una coca de xocolate en les mans, davant de la tomba del seu fill, que haguera fer 28 anys. Esta dolorosa imatge ha sigut la portada de hui de la revista ‘Diez Minutos‘, cosa que ha generat certa controvèrsia, ja que el citat mitjà ha publicat en exclusiva imàtgens de la visita d’Ana Obregón al cementiri justament el dia després del seu funeral.

 

Les fotos corresponen a la setmana passada, per això el mitjà està rebent moltes crítiques. Els lectors esperaven una portada amb les imàtgens de l’últim adéu al jove, i no una foto de ja fa una setmana.

 

 

 

Segurament la revista ha publicat este dimecres en exclusiva les imàtgens  de la visita de la mare d’Álex al cementiri perquè les fotos de l’enterrament són d’agències, de manera que no en tenen l’exclusivitat. ‘Diez Minutos‘ ha volgut aprofitar i treure a la llum hui mateix les captures del 23 de juny, fet que no ha agradat gens.

 

Però la conclusió és que Ana Obregón no deixa de pensar en el seu fill i que la seua mort l’ha deixat molt tocada. L’actriu s’està refugiant en la fe, mentres rep diàriament les visites d’Alessandro Lequio i la seua dona i de les seues germanes, que no han deixat d’estar amb ella en cap moment des de la mort d’Álex Lequio.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.