La portada de ‘Diez Minutos’ que indigna a Espanya en un dia molt trist

 

Álex Lequio va morir per culpa del càncer el passat 13 de maig. Ara, un mes i mig després de la gran tragèdia, l’entorn del fill d‘Ana Obregón i Alessandro Lequio ha pogut donar-li l’últim adéu en un funeral molt emotiu este passat dimarts.

 

Ana Obregón va estar molt destrossada durant tot l’acte. L’actriu va estar acompanyada en tot moment per les seues germanes i la seua nora, Carolina Monje. Alessandro Lequio i la seua dona, María Palacios, també van estar molt units a l’actriu.

 

Durant tota la cerimònia es va vore una Ana Obregón completament enfonsada, sense deixar de plorar en cap moment. L’actriu està completament trencada i està clar que la pèrdua del seu fill li ha canviat la vida per complet.

 

La foto que indigna el país

El dia 23 de juny Ana Obregón va visitar el cementiri de la Pau amb una coca de xocolate en les mans, davant de la tomba del seu fill, que haguera fer 28 anys. Esta dolorosa imatge ha sigut la portada de hui de la revista ‘Diez Minutos‘, cosa que ha generat certa controvèrsia, ja que el citat mitjà ha publicat en exclusiva imàtgens de la visita d’Ana Obregón al cementiri justament el dia després del seu funeral.

 

Les fotos corresponen a la setmana passada, per això el mitjà està rebent moltes crítiques. Els lectors esperaven una portada amb les imàtgens de l’últim adéu al jove, i no una foto de ja fa una setmana.

 

 

 

Segurament la revista ha publicat este dimecres en exclusiva les imàtgens  de la visita de la mare d’Álex al cementiri perquè les fotos de l’enterrament són d’agències, de manera que no en tenen l’exclusivitat. ‘Diez Minutos‘ ha volgut aprofitar i treure a la llum hui mateix les captures del 23 de juny, fet que no ha agradat gens.

 

Però la conclusió és que Ana Obregón no deixa de pensar en el seu fill i que la seua mort l’ha deixat molt tocada. L’actriu s’està refugiant en la fe, mentres rep diàriament les visites d’Alessandro Lequio i la seua dona i de les seues germanes, que no han deixat d’estar amb ella en cap moment des de la mort d’Álex Lequio.

Últimes notícies

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.