La publicació de Sofía Suescun que ha revolucionat Instagram

Sofía Suescun muy sonriente mientras se toca el pelo

Sofía Suescun ha revolucionat Instagram   | Instagram

 

Sofía Suescun sempre arrasa en les xarxes cada volta que compartix una fotografia d’ella. En esta ocasió la guanyadora de ‘Gran Hermano’ i ‘Supervivientes’, que ara és el centre de tot per la seua relació amb Kiko Jiménez, ha penjat a Instagram una imatge explosiva que acumula milers de ‘m’agrada’ en qüestió de poques hores.

 

Nova foto explosiva de Sofía Suescun

Sempre és el centre de totes les mirades i és capaç de revolucionar completament les xarxes socials. Esta no ha sigut l’excepció, ja que Sofía Suescun ha publicat una fotografia a on ix estirada en terra, vestint únicament uns pantalons blancs i tapant-se el pit només amb una taca blanca per a evitar la censura d’Instagram.

 

La xica és una autèntica estrella en les xarxes socials i és habitual que publique fotos seues molt suggeridores, a pesar de què a voltes també patina i publica coses polèmiques, com la que va escriure atacant directament a la filla de Belén Esteban. A demés, Sofía Suescun patix moltes anades i tornades amb Kiko Jiménez perquè este s’ha mostrat massa pròxim a Estela Grande dins de la casa de Guadalix de la Sierra.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Una publicación compartida por SOFIA (@sofia_suescun) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.