La publicació de Sofía Suescun que ha revolucionat Instagram

Sofía Suescun muy sonriente mientras se toca el pelo

Sofía Suescun ha revolucionat Instagram   | Instagram

 

Sofía Suescun sempre arrasa en les xarxes cada volta que compartix una fotografia d’ella. En esta ocasió la guanyadora de ‘Gran Hermano’ i ‘Supervivientes’, que ara és el centre de tot per la seua relació amb Kiko Jiménez, ha penjat a Instagram una imatge explosiva que acumula milers de ‘m’agrada’ en qüestió de poques hores.

 

Nova foto explosiva de Sofía Suescun

Sempre és el centre de totes les mirades i és capaç de revolucionar completament les xarxes socials. Esta no ha sigut l’excepció, ja que Sofía Suescun ha publicat una fotografia a on ix estirada en terra, vestint únicament uns pantalons blancs i tapant-se el pit només amb una taca blanca per a evitar la censura d’Instagram.

 

La xica és una autèntica estrella en les xarxes socials i és habitual que publique fotos seues molt suggeridores, a pesar de què a voltes també patina i publica coses polèmiques, com la que va escriure atacant directament a la filla de Belén Esteban. A demés, Sofía Suescun patix moltes anades i tornades amb Kiko Jiménez perquè este s’ha mostrat massa pròxim a Estela Grande dins de la casa de Guadalix de la Sierra.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Una publicación compartida por SOFIA (@sofia_suescun) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.