La publicació de Sofía Suescun que ha revolucionat Instagram

Sofía Suescun muy sonriente mientras se toca el pelo

Sofía Suescun ha revolucionat Instagram   | Instagram

 

Sofía Suescun sempre arrasa en les xarxes cada volta que compartix una fotografia d’ella. En esta ocasió la guanyadora de ‘Gran Hermano’ i ‘Supervivientes’, que ara és el centre de tot per la seua relació amb Kiko Jiménez, ha penjat a Instagram una imatge explosiva que acumula milers de ‘m’agrada’ en qüestió de poques hores.

 

Nova foto explosiva de Sofía Suescun

Sempre és el centre de totes les mirades i és capaç de revolucionar completament les xarxes socials. Esta no ha sigut l’excepció, ja que Sofía Suescun ha publicat una fotografia a on ix estirada en terra, vestint únicament uns pantalons blancs i tapant-se el pit només amb una taca blanca per a evitar la censura d’Instagram.

 

La xica és una autèntica estrella en les xarxes socials i és habitual que publique fotos seues molt suggeridores, a pesar de què a voltes també patina i publica coses polèmiques, com la que va escriure atacant directament a la filla de Belén Esteban. A demés, Sofía Suescun patix moltes anades i tornades amb Kiko Jiménez perquè este s’ha mostrat massa pròxim a Estela Grande dins de la casa de Guadalix de la Sierra.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Una publicación compartida por SOFIA (@sofia_suescun) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.