14 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Raquel Mosquera, desesperada: ven el seu xalet per mig milió d’euros

 

La pandèmia ha afectat moltes persones, si bé la majoria d’afectats tenen treballs que s’acosten dels platons televisius, la veritat és que fins a alguns protagonistes de l’atmosfera del cor s’han vist afectats durant este període de crisi.

L’última a unir-se a esta llista ha sigut Raquel Mosquera al costat del seu Marit Isi, que segons recull ‘Informalia’ s’haurien vist obligats a tancar els seus negocis per culpa de la situació ocasionada pel coronavirus.

Encara que tots dos busquen tornar a obrir els seus negocis, la veritat és que la situació a la qual s’han vist sotmesos en el bar d’ell i en la perruqueria d’ella, els ha deixat amb una quantitat d’ingressos reduïda.

«A Isi i a mi ens ha passat el que a molta gent al nostre país, una parella d’autònoms que ha vist com la seua empresa s’ha ensorrat, sense treball, sense ingressos, amb despeses… Així que jo vaig haver de tancar el meu centre de bellesa i el meu marit el seu restaurant» va comentar en declaracions per al mig citat.

 

Problemes econòmics que travessa Raquel Mosquera

 

Els problemes econòmics que travessa Raquel Mosquera han provocat que la perruquera pose en venda el seu xalet de Galapagar per 500.000 euros. Mitjançant esta venda, Raquel espera poder gaudir de la seua família en un altre lloc, centrar-se en el seu treball i oblidar-se dels préstecs i dels deutes amb Hisenda a les quals ha de fer front.

Es tracta d’un xalet independent de 370 metres quadrats, que, al seu torn, està situat en una parcel·la de 750 metres quadrats i que gaudeix d’una gran seguretat. Gràcies a esta venda, Raquel Mosquera espera ingressar 500.000 euros i poder resoldre els seus problemes econòmics per a centrar-se plenament en el seu treball i gaudir de la companyia de la seua família en un altre lloc. 

El recinte segons es pot observar en l’oferta té diverses plantes i està envoltada d’arbres. Compta amb piscina i un gran jardí que va ser el xicotet respir d’aire lliure del qual va poder gaudir l’empresària durant el confinament.

Tant ella com Isi han viscut grans moments en este domicili, però sembla que ha arribat l’hora de dir adeu i continuar avançant en la seua carrera professional.

 

Un altre intent de venda

 

La finca que compta amb seguretat privada ja havia estat en venda en 2009, encara que finalment va prendre la decisió de retirar esta oferta i va continuar habitant-la fins al dia de hui. Ara la situació ha canviat i 12 anys després es planteja deixar arrere una part del seu passat per motius econòmics.

Encara que esta siga la principal causa, també s’ha informat que podria tractar-se una manera de sanejar el seu banc per la ratxa de problemes sanitaris que ha travessat. El mes d’abril passat, Raquel Mosquera es va veure afectada per un brot psicòtic que la va mantindre ingressada durant uns dies a l’hospital.

A partir d’este punt ha decidit prendre una sèrie de decisions i canvis en la seua vida, en la qual possiblement no és una de les seues millors etapes.

 

La recuperació de Raquel Mosquera

 

Esta no és la primera vegada que la perruquera pateix un sot en la seua salut, en 2006 va ser diagnosticada amb bipolaritat, en alguna altra ocasió s’ha vist com la seua condició l’ha portada a una sèrie de situacions compromeses. Malgrat això ha comptat una vegada més amb el suport del seu inseparable marit Isi per a tirar avant.

L’última experiència hospitalària va durar dos setmanes i al seu terme, va rebre la millor de les notícies que va ser l’alta. A pesar que li la notava minvada pel seu ingrés no va dubtar a dedicar poc després unes paraules a la premsa.

Mosquera declarava que tenia moltes ganes de tornar a casa amb els seus dos fills i el seu marit. Els metges li van ajustar la medicació i li van comentar que tracte de prendre’s la vida amb més calma malgrat els problemes econòmics.

 

Últimes notícies

10 detinguts per una estafa de 86.350 euros amb falses inversions en una multinacional

Deu persones han sigut detingudes en set províncies per una estafa que va captar 86.350 euros mitjançant suposades inversions en una gran energètica. La víctima va aportar estalvis i préstecs sota pressió.

Tosha Schareina, quart en l’etapa i més lluny del podi del Dakar en motos

Tosha Schareina va acabar quart en l'octava etapa del Dakar, a 9.47 de Luciano Benavides, i és quart de la general a 20.13 del nou líder. Benavides va guanyar per segona jornada seguida i va prendre el comandament per 10 segons sobre Daniel Sanders.

Salomé Pradas s’acosta a les víctimes de la DANA després de l’acarament i assegura haver-lo aportat tot

Després d'un acarament amb José Manuel Cuenca, Salomé Pradas s'ha acostat a les víctimes de la DANA i ha defés que ho ha aportat tot. Les famílies han exigit veritat i responsabilitats.

Pradas diu que es va sentir persuadida des de Presidència per a no confinar durant la dana

Pradas ha declarat que es va sentir persuadida des de Presidència per a no ordenar el confinament durant la dana. Cuenca ho ha negat en un acarament marcat per protestes.

El PP afirma que li agradaria un acarament entre Pilar Bernabé i Miguel Polo per la dana

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Laura Chuliá, va demanar un acarament entre Pilar Bernabé i Miguel Polo per a aclarir la gestió de la dana. També va defendre que José Manuel Cuenca retornara el seu mòbil 'reinicialitzat' i va retraure que els dos responsables només es connectaren al Cecopi i rebutjaren acudir a la comissió d'investigació.

L’Hèrcules tanca una primera volta irregular i queda lluny de l’ascens

El 1-1 a Múrcia va tancar una primera volta de vaivens per a l'Hèrcules: nové amb 26 punts, a 4 del playoff i a 12 del líder, malgrat l'impuls de Company.

El Llevant de Luís Castro viu la seua millor ratxa del curs

Luís Castro ha sumat quatre punts en dos partits i ha enllaçat tres jornades sense perdre, la millor ratxa del Llevant este curs. L'equip continua penúltim amb 14 punts, a quatre de la salvació i amb un partit menys.

Compromís sosté que l’acarament per la dana ha de ser a tres i incloure a Mazón

Compromís ha reclamat que l'acarament judicial per la gestió de la dana no es limite a Pradas i Cuenca i incloga també a Mazón. Baldoví ha criticat l'esborrament del mòbil oficial de Conca i l'aforament del expresident.