11.2 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Raquel Mosquera, desesperada: ven el seu xalet per mig milió d’euros

 

La pandèmia ha afectat moltes persones, si bé la majoria d’afectats tenen treballs que s’acosten dels platons televisius, la veritat és que fins a alguns protagonistes de l’atmosfera del cor s’han vist afectats durant este període de crisi.

L’última a unir-se a esta llista ha sigut Raquel Mosquera al costat del seu Marit Isi, que segons recull ‘Informalia’ s’haurien vist obligats a tancar els seus negocis per culpa de la situació ocasionada pel coronavirus.

Encara que tots dos busquen tornar a obrir els seus negocis, la veritat és que la situació a la qual s’han vist sotmesos en el bar d’ell i en la perruqueria d’ella, els ha deixat amb una quantitat d’ingressos reduïda.

«A Isi i a mi ens ha passat el que a molta gent al nostre país, una parella d’autònoms que ha vist com la seua empresa s’ha ensorrat, sense treball, sense ingressos, amb despeses… Així que jo vaig haver de tancar el meu centre de bellesa i el meu marit el seu restaurant» va comentar en declaracions per al mig citat.

 

Problemes econòmics que travessa Raquel Mosquera

 

Els problemes econòmics que travessa Raquel Mosquera han provocat que la perruquera pose en venda el seu xalet de Galapagar per 500.000 euros. Mitjançant esta venda, Raquel espera poder gaudir de la seua família en un altre lloc, centrar-se en el seu treball i oblidar-se dels préstecs i dels deutes amb Hisenda a les quals ha de fer front.

Es tracta d’un xalet independent de 370 metres quadrats, que, al seu torn, està situat en una parcel·la de 750 metres quadrats i que gaudeix d’una gran seguretat. Gràcies a esta venda, Raquel Mosquera espera ingressar 500.000 euros i poder resoldre els seus problemes econòmics per a centrar-se plenament en el seu treball i gaudir de la companyia de la seua família en un altre lloc. 

El recinte segons es pot observar en l’oferta té diverses plantes i està envoltada d’arbres. Compta amb piscina i un gran jardí que va ser el xicotet respir d’aire lliure del qual va poder gaudir l’empresària durant el confinament.

Tant ella com Isi han viscut grans moments en este domicili, però sembla que ha arribat l’hora de dir adeu i continuar avançant en la seua carrera professional.

 

Un altre intent de venda

 

La finca que compta amb seguretat privada ja havia estat en venda en 2009, encara que finalment va prendre la decisió de retirar esta oferta i va continuar habitant-la fins al dia de hui. Ara la situació ha canviat i 12 anys després es planteja deixar arrere una part del seu passat per motius econòmics.

Encara que esta siga la principal causa, també s’ha informat que podria tractar-se una manera de sanejar el seu banc per la ratxa de problemes sanitaris que ha travessat. El mes d’abril passat, Raquel Mosquera es va veure afectada per un brot psicòtic que la va mantindre ingressada durant uns dies a l’hospital.

A partir d’este punt ha decidit prendre una sèrie de decisions i canvis en la seua vida, en la qual possiblement no és una de les seues millors etapes.

 

La recuperació de Raquel Mosquera

 

Esta no és la primera vegada que la perruquera pateix un sot en la seua salut, en 2006 va ser diagnosticada amb bipolaritat, en alguna altra ocasió s’ha vist com la seua condició l’ha portada a una sèrie de situacions compromeses. Malgrat això ha comptat una vegada més amb el suport del seu inseparable marit Isi per a tirar avant.

L’última experiència hospitalària va durar dos setmanes i al seu terme, va rebre la millor de les notícies que va ser l’alta. A pesar que li la notava minvada pel seu ingrés no va dubtar a dedicar poc després unes paraules a la premsa.

Mosquera declarava que tenia moltes ganes de tornar a casa amb els seus dos fills i el seu marit. Els metges li van ajustar la medicació i li van comentar que tracte de prendre’s la vida amb més calma malgrat els problemes econòmics.

 

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.