Raquel Mosquera, desesperada: ven el seu xalet per mig milió d’euros

 

La pandèmia ha afectat moltes persones, si bé la majoria d’afectats tenen treballs que s’acosten dels platons televisius, la veritat és que fins a alguns protagonistes de l’atmosfera del cor s’han vist afectats durant este període de crisi.

L’última a unir-se a esta llista ha sigut Raquel Mosquera al costat del seu Marit Isi, que segons recull ‘Informalia’ s’haurien vist obligats a tancar els seus negocis per culpa de la situació ocasionada pel coronavirus.

Encara que tots dos busquen tornar a obrir els seus negocis, la veritat és que la situació a la qual s’han vist sotmesos en el bar d’ell i en la perruqueria d’ella, els ha deixat amb una quantitat d’ingressos reduïda.

«A Isi i a mi ens ha passat el que a molta gent al nostre país, una parella d’autònoms que ha vist com la seua empresa s’ha ensorrat, sense treball, sense ingressos, amb despeses… Així que jo vaig haver de tancar el meu centre de bellesa i el meu marit el seu restaurant» va comentar en declaracions per al mig citat.

 

Problemes econòmics que travessa Raquel Mosquera

 

Els problemes econòmics que travessa Raquel Mosquera han provocat que la perruquera pose en venda el seu xalet de Galapagar per 500.000 euros. Mitjançant esta venda, Raquel espera poder gaudir de la seua família en un altre lloc, centrar-se en el seu treball i oblidar-se dels préstecs i dels deutes amb Hisenda a les quals ha de fer front.

Es tracta d’un xalet independent de 370 metres quadrats, que, al seu torn, està situat en una parcel·la de 750 metres quadrats i que gaudeix d’una gran seguretat. Gràcies a esta venda, Raquel Mosquera espera ingressar 500.000 euros i poder resoldre els seus problemes econòmics per a centrar-se plenament en el seu treball i gaudir de la companyia de la seua família en un altre lloc. 

El recinte segons es pot observar en l’oferta té diverses plantes i està envoltada d’arbres. Compta amb piscina i un gran jardí que va ser el xicotet respir d’aire lliure del qual va poder gaudir l’empresària durant el confinament.

Tant ella com Isi han viscut grans moments en este domicili, però sembla que ha arribat l’hora de dir adeu i continuar avançant en la seua carrera professional.

 

Un altre intent de venda

 

La finca que compta amb seguretat privada ja havia estat en venda en 2009, encara que finalment va prendre la decisió de retirar esta oferta i va continuar habitant-la fins al dia de hui. Ara la situació ha canviat i 12 anys després es planteja deixar arrere una part del seu passat per motius econòmics.

Encara que esta siga la principal causa, també s’ha informat que podria tractar-se una manera de sanejar el seu banc per la ratxa de problemes sanitaris que ha travessat. El mes d’abril passat, Raquel Mosquera es va veure afectada per un brot psicòtic que la va mantindre ingressada durant uns dies a l’hospital.

A partir d’este punt ha decidit prendre una sèrie de decisions i canvis en la seua vida, en la qual possiblement no és una de les seues millors etapes.

 

La recuperació de Raquel Mosquera

 

Esta no és la primera vegada que la perruquera pateix un sot en la seua salut, en 2006 va ser diagnosticada amb bipolaritat, en alguna altra ocasió s’ha vist com la seua condició l’ha portada a una sèrie de situacions compromeses. Malgrat això ha comptat una vegada més amb el suport del seu inseparable marit Isi per a tirar avant.

L’última experiència hospitalària va durar dos setmanes i al seu terme, va rebre la millor de les notícies que va ser l’alta. A pesar que li la notava minvada pel seu ingrés no va dubtar a dedicar poc després unes paraules a la premsa.

Mosquera declarava que tenia moltes ganes de tornar a casa amb els seus dos fills i el seu marit. Els metges li van ajustar la medicació i li van comentar que tracte de prendre’s la vida amb més calma malgrat els problemes econòmics.

 

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.