Raquel Mosquera, desesperada: ven el seu xalet per mig milió d’euros

 

La pandèmia ha afectat moltes persones, si bé la majoria d’afectats tenen treballs que s’acosten dels platons televisius, la veritat és que fins a alguns protagonistes de l’atmosfera del cor s’han vist afectats durant este període de crisi.

L’última a unir-se a esta llista ha sigut Raquel Mosquera al costat del seu Marit Isi, que segons recull ‘Informalia’ s’haurien vist obligats a tancar els seus negocis per culpa de la situació ocasionada pel coronavirus.

Encara que tots dos busquen tornar a obrir els seus negocis, la veritat és que la situació a la qual s’han vist sotmesos en el bar d’ell i en la perruqueria d’ella, els ha deixat amb una quantitat d’ingressos reduïda.

«A Isi i a mi ens ha passat el que a molta gent al nostre país, una parella d’autònoms que ha vist com la seua empresa s’ha ensorrat, sense treball, sense ingressos, amb despeses… Així que jo vaig haver de tancar el meu centre de bellesa i el meu marit el seu restaurant» va comentar en declaracions per al mig citat.

 

Problemes econòmics que travessa Raquel Mosquera

 

Els problemes econòmics que travessa Raquel Mosquera han provocat que la perruquera pose en venda el seu xalet de Galapagar per 500.000 euros. Mitjançant esta venda, Raquel espera poder gaudir de la seua família en un altre lloc, centrar-se en el seu treball i oblidar-se dels préstecs i dels deutes amb Hisenda a les quals ha de fer front.

Es tracta d’un xalet independent de 370 metres quadrats, que, al seu torn, està situat en una parcel·la de 750 metres quadrats i que gaudeix d’una gran seguretat. Gràcies a esta venda, Raquel Mosquera espera ingressar 500.000 euros i poder resoldre els seus problemes econòmics per a centrar-se plenament en el seu treball i gaudir de la companyia de la seua família en un altre lloc. 

El recinte segons es pot observar en l’oferta té diverses plantes i està envoltada d’arbres. Compta amb piscina i un gran jardí que va ser el xicotet respir d’aire lliure del qual va poder gaudir l’empresària durant el confinament.

Tant ella com Isi han viscut grans moments en este domicili, però sembla que ha arribat l’hora de dir adeu i continuar avançant en la seua carrera professional.

 

Un altre intent de venda

 

La finca que compta amb seguretat privada ja havia estat en venda en 2009, encara que finalment va prendre la decisió de retirar esta oferta i va continuar habitant-la fins al dia de hui. Ara la situació ha canviat i 12 anys després es planteja deixar arrere una part del seu passat per motius econòmics.

Encara que esta siga la principal causa, també s’ha informat que podria tractar-se una manera de sanejar el seu banc per la ratxa de problemes sanitaris que ha travessat. El mes d’abril passat, Raquel Mosquera es va veure afectada per un brot psicòtic que la va mantindre ingressada durant uns dies a l’hospital.

A partir d’este punt ha decidit prendre una sèrie de decisions i canvis en la seua vida, en la qual possiblement no és una de les seues millors etapes.

 

La recuperació de Raquel Mosquera

 

Esta no és la primera vegada que la perruquera pateix un sot en la seua salut, en 2006 va ser diagnosticada amb bipolaritat, en alguna altra ocasió s’ha vist com la seua condició l’ha portada a una sèrie de situacions compromeses. Malgrat això ha comptat una vegada més amb el suport del seu inseparable marit Isi per a tirar avant.

L’última experiència hospitalària va durar dos setmanes i al seu terme, va rebre la millor de les notícies que va ser l’alta. A pesar que li la notava minvada pel seu ingrés no va dubtar a dedicar poc després unes paraules a la premsa.

Mosquera declarava que tenia moltes ganes de tornar a casa amb els seus dos fills i el seu marit. Els metges li van ajustar la medicació i li van comentar que tracte de prendre’s la vida amb més calma malgrat els problemes econòmics.

 

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.