Raquel Mosquera, desesperada: ven el seu xalet per mig milió d’euros

 

La pandèmia ha afectat moltes persones, si bé la majoria d’afectats tenen treballs que s’acosten dels platons televisius, la veritat és que fins a alguns protagonistes de l’atmosfera del cor s’han vist afectats durant este període de crisi.

L’última a unir-se a esta llista ha sigut Raquel Mosquera al costat del seu Marit Isi, que segons recull ‘Informalia’ s’haurien vist obligats a tancar els seus negocis per culpa de la situació ocasionada pel coronavirus.

Encara que tots dos busquen tornar a obrir els seus negocis, la veritat és que la situació a la qual s’han vist sotmesos en el bar d’ell i en la perruqueria d’ella, els ha deixat amb una quantitat d’ingressos reduïda.

«A Isi i a mi ens ha passat el que a molta gent al nostre país, una parella d’autònoms que ha vist com la seua empresa s’ha ensorrat, sense treball, sense ingressos, amb despeses… Així que jo vaig haver de tancar el meu centre de bellesa i el meu marit el seu restaurant» va comentar en declaracions per al mig citat.

 

Problemes econòmics que travessa Raquel Mosquera

 

Els problemes econòmics que travessa Raquel Mosquera han provocat que la perruquera pose en venda el seu xalet de Galapagar per 500.000 euros. Mitjançant esta venda, Raquel espera poder gaudir de la seua família en un altre lloc, centrar-se en el seu treball i oblidar-se dels préstecs i dels deutes amb Hisenda a les quals ha de fer front.

Es tracta d’un xalet independent de 370 metres quadrats, que, al seu torn, està situat en una parcel·la de 750 metres quadrats i que gaudeix d’una gran seguretat. Gràcies a esta venda, Raquel Mosquera espera ingressar 500.000 euros i poder resoldre els seus problemes econòmics per a centrar-se plenament en el seu treball i gaudir de la companyia de la seua família en un altre lloc. 

El recinte segons es pot observar en l’oferta té diverses plantes i està envoltada d’arbres. Compta amb piscina i un gran jardí que va ser el xicotet respir d’aire lliure del qual va poder gaudir l’empresària durant el confinament.

Tant ella com Isi han viscut grans moments en este domicili, però sembla que ha arribat l’hora de dir adeu i continuar avançant en la seua carrera professional.

 

Un altre intent de venda

 

La finca que compta amb seguretat privada ja havia estat en venda en 2009, encara que finalment va prendre la decisió de retirar esta oferta i va continuar habitant-la fins al dia de hui. Ara la situació ha canviat i 12 anys després es planteja deixar arrere una part del seu passat per motius econòmics.

Encara que esta siga la principal causa, també s’ha informat que podria tractar-se una manera de sanejar el seu banc per la ratxa de problemes sanitaris que ha travessat. El mes d’abril passat, Raquel Mosquera es va veure afectada per un brot psicòtic que la va mantindre ingressada durant uns dies a l’hospital.

A partir d’este punt ha decidit prendre una sèrie de decisions i canvis en la seua vida, en la qual possiblement no és una de les seues millors etapes.

 

La recuperació de Raquel Mosquera

 

Esta no és la primera vegada que la perruquera pateix un sot en la seua salut, en 2006 va ser diagnosticada amb bipolaritat, en alguna altra ocasió s’ha vist com la seua condició l’ha portada a una sèrie de situacions compromeses. Malgrat això ha comptat una vegada més amb el suport del seu inseparable marit Isi per a tirar avant.

L’última experiència hospitalària va durar dos setmanes i al seu terme, va rebre la millor de les notícies que va ser l’alta. A pesar que li la notava minvada pel seu ingrés no va dubtar a dedicar poc després unes paraules a la premsa.

Mosquera declarava que tenia moltes ganes de tornar a casa amb els seus dos fills i el seu marit. Els metges li van ajustar la medicació i li van comentar que tracte de prendre’s la vida amb més calma malgrat els problemes econòmics.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rubén Burgos apel·la al compromís total del València Basket abans de l’inici del playoff

Rubén Burgos destaca la il·lusió i el compromís del València Basket abans dels quarts de final de la Lliga Femenina davant Ensino Lugo i confia a barallar per revalidar el títol.

Matías Dituro es consolida com el porter de confiança de Sarabia a l’Elx

Matías Dituro acumula 17 partits de Lliga amb l'Elx i supera a Iñaki Peña en minuts disputats, consolidant-se com el portera de confiança de Sarabia en plena reacció de l'equip il·licità.

Dimitrievski confia en el cansament de l’Atlètic i demana estrényer a Mestalla

Stole Dimitrievski considera que l'Atlètic de Madrid arribarà més cansat a Mestalla per la Champions i demana al València un partit intens per a aprofitar l'ocasió.

Detingut en l’aeroport d’Alacant-Elx amb 3,5 quilos de cocaïna ocults en una maleta

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 27 anys en l'aeroport d'Alacant-Elx després de trobar 3,5 quilos de cocaïna ocults en un doble fons de la seua maleta, classificada com a equipatge rush.

La comissió de vivenda d’Alacant seguix malgrat l’informe que limita les compareixences

La comissió municipal sobre les irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan manté les seues sessions de l'11 i 22 de maig malgrat un informe del secretari que desaconsella citacions i restringix les compareixences.

L’Audiència de València rebutja la recusació de la jutgessa que investiga la DANA

L'Audiència de València ha desestimat l'intent d'una acusació particular d'apartar a la jutgessa que investiga la gestió de la DANA i ha avalat la seua decisió de no tramitar l'incident de recusació.

Jupol denuncia la tardana mobilització de la Policia Nacional durant la dana de 2024 a València

El sindicat Jupol acusa la Direcció Superior de València de reaccionar tard davant la dana de 2024 i de deixar sense desplegar a unitats preparades mentres es derivava als agents al 112 com a voluntaris per a retirar fang.

El pallasso alacantí David García Coll lidera Kurios, l’espectacle de Circ del Sol a Alacant

L'artista alacantí David García Coll encarna a un científic idealista del segle XIX en Kurios, el muntatge de Circ del Sol que arribarà a la Platja de Sant Joan del 16 de juliol al 23 d'agost.