La reacció de Bertín Osborne a l’entrevista de Fabiola Martínez

 

Divendres passat, Fabiola Martínez, esposa de Bertín Osborne, es va asseure en ‘Divendres Deluxe‘ per a parlar de com va ser la separació del cantant. En el plató de Mediaset, la veneçolana va assegurar que el que més li va costar va ser prendre la decisió.

 

“Van ser molts moments en els quals em donava compte que ja res era igual. Em mirava a l’espill i deia: em veig trist” va assegurar l’exdona de l’artista durant la seua intervenció en el programa de Telecinco. “A Bertín és molt difícil canviar-lo, ell no volia renunciar a la seua vida per intentar que la meua vida fora més còmoda”, sentenciava Martínez.

 

La resposta de Bertín Osborne

Ara, després de l’entrevista en la qual Fabiola s’ha obert en canal revelant la cara desconeguda del matrimoni, Bertín Osborne ha parlat sobre l’aparició televisiva de la mare dels seus dos fills, Quique i Carlos. El presentador de ‘Mi casa es la tuya’ ha trencat el seu silenci durant la celebració de la gala Starlite, a Marbella, on el cantant va acudir per a recollir un premi per a la seua fundació, de la qual Fabiola és la principal gestora i per a la qual ell només ha prestat el seu nom.

 

“Fabiola ha estat fantàstica, com sempre. A més, ella no pot estar més que fantàstica”, assegurava el cantant. No obstant això, en ser preguntat per un tatuatge de cor que s’ha fet Fabiola que simbolitza, en pròpies paraules de la seua exmuller, la seua obertura a l’amor, Osborne ha respost que “fa fenomenal. A veure si troba un millor que jo, que ha d’haver-hi un munt”. 

 

A la pregunta sobre si hi ha possibilitats de reconciliació entre la parella, Bertín va somriure, però va eludir la resposta: “La meua vida això el temps ho dirà, tot està bé”. Està obert a l’amor el cantant? Ell demanava que no li feren aquestes preguntes perquè està “major».

Últimes notícies

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.

Corberán es marca com a repte portar el València a Europa sense perdre de vista els objectius

Carlos Corberán ha aclarit abans del debut a Mestalla que l’objectiu marcat és millorar la temporada passada, encara que admet que somia amb classificar el València CF per a competició europea. El tècnic ha destacat que el vestidor té la il·lusió posada en Europa, però ha remarcat que el que compta són els fets.