La reacció de Bertín Osborne a l’entrevista de Fabiola Martínez

 

Divendres passat, Fabiola Martínez, esposa de Bertín Osborne, es va asseure en ‘Divendres Deluxe‘ per a parlar de com va ser la separació del cantant. En el plató de Mediaset, la veneçolana va assegurar que el que més li va costar va ser prendre la decisió.

 

“Van ser molts moments en els quals em donava compte que ja res era igual. Em mirava a l’espill i deia: em veig trist” va assegurar l’exdona de l’artista durant la seua intervenció en el programa de Telecinco. “A Bertín és molt difícil canviar-lo, ell no volia renunciar a la seua vida per intentar que la meua vida fora més còmoda”, sentenciava Martínez.

 

La resposta de Bertín Osborne

Ara, després de l’entrevista en la qual Fabiola s’ha obert en canal revelant la cara desconeguda del matrimoni, Bertín Osborne ha parlat sobre l’aparició televisiva de la mare dels seus dos fills, Quique i Carlos. El presentador de ‘Mi casa es la tuya’ ha trencat el seu silenci durant la celebració de la gala Starlite, a Marbella, on el cantant va acudir per a recollir un premi per a la seua fundació, de la qual Fabiola és la principal gestora i per a la qual ell només ha prestat el seu nom.

 

“Fabiola ha estat fantàstica, com sempre. A més, ella no pot estar més que fantàstica”, assegurava el cantant. No obstant això, en ser preguntat per un tatuatge de cor que s’ha fet Fabiola que simbolitza, en pròpies paraules de la seua exmuller, la seua obertura a l’amor, Osborne ha respost que “fa fenomenal. A veure si troba un millor que jo, que ha d’haver-hi un munt”. 

 

A la pregunta sobre si hi ha possibilitats de reconciliació entre la parella, Bertín va somriure, però va eludir la resposta: “La meua vida això el temps ho dirà, tot està bé”. Està obert a l’amor el cantant? Ell demanava que no li feren aquestes preguntes perquè està “major”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Educació oferix 2.067 places docents per a 2026 amb reforç en Secundària

La Conselleria d'Educació ha presentat una oferta de 2.067 places d'ocupació pública docent per a 2026, amb especial reforç en Secundària i un augment addicional per a reduir la temporalitat.

Un missatge de Protecció Civil prova que va avisar a Emergències per la rambla de Poio durant la DANA

Un missatge remés per la responsable de Protecció Civil a la cap d'Emergències confirma que es va alertar del desbordament del barranc de Poio i de la falta de resposta al 112 durant la DANA.

Els embassaments del Xúquer i el Segura guanyen aigua mentres descendix lleugerament la mitjana nacional

Els embassaments de les conques del Xúquer i del Segura augmenten les seues reserves enfront del lleuger descens del conjunt d'Espanya, que manté una alta ocupació del 83,5%.

L’IVF llança nous préstecs bonificats per a empreses per 130 milions

L'IVF aprova dos noves línies de préstecs bonificats per 130 milions, amb un tipus fix del 1,5%, per a dotar de liquiditat a empreses i reforçar el finançament del sector primari davant la conjuntura econòmica.

Pérez Llorca reclama més renovables davant la incertesa per la guerra a l’Iran

Pérez Llorca defén reforçar la generació d'energies renovables per a blindar el subministrament en la Comunitat Valenciana davant la inestabilitat per la guerra a l'Iran i l'impacte en els preus.

El nou Pla de Vivenda incorporarà una clàusula antifrau en les adjudicacions

El Ministeri de Vivenda incorpora una clàusula antifrau en el Pla 2026-2030 per a garantir adjudicacions objectives i transparents després de les irregularitats detectades a Alacant.

Compromís proposa que les vivendes públiques s’adjudiquen per sorteig per a evitar favoritismes

Compromís registra en Les Corts una llei perquè les vivendes de protecció oficial s'adjudiquen per sorteig i mantinguen el seu caràcter públic permanent, després de les irregularitats detectades a Alacant.

El nou Pla Estatal de Vivenda destina 798 milions a la Comunitat Valenciana

El Pla Estatal de Vivenda 2026-2030 triplicarà la inversió fins a 7.000 milions i reservarà 798 milions per a la Comunitat Valenciana, en un model de cofinançament Estat-autonomies.