La reacció de Bertín Osborne a l’entrevista de Fabiola Martínez

 

Divendres passat, Fabiola Martínez, esposa de Bertín Osborne, es va asseure en ‘Divendres Deluxe‘ per a parlar de com va ser la separació del cantant. En el plató de Mediaset, la veneçolana va assegurar que el que més li va costar va ser prendre la decisió.

 

“Van ser molts moments en els quals em donava compte que ja res era igual. Em mirava a l’espill i deia: em veig trist” va assegurar l’exdona de l’artista durant la seua intervenció en el programa de Telecinco. “A Bertín és molt difícil canviar-lo, ell no volia renunciar a la seua vida per intentar que la meua vida fora més còmoda”, sentenciava Martínez.

 

La resposta de Bertín Osborne

Ara, després de l’entrevista en la qual Fabiola s’ha obert en canal revelant la cara desconeguda del matrimoni, Bertín Osborne ha parlat sobre l’aparició televisiva de la mare dels seus dos fills, Quique i Carlos. El presentador de ‘Mi casa es la tuya’ ha trencat el seu silenci durant la celebració de la gala Starlite, a Marbella, on el cantant va acudir per a recollir un premi per a la seua fundació, de la qual Fabiola és la principal gestora i per a la qual ell només ha prestat el seu nom.

 

“Fabiola ha estat fantàstica, com sempre. A més, ella no pot estar més que fantàstica”, assegurava el cantant. No obstant això, en ser preguntat per un tatuatge de cor que s’ha fet Fabiola que simbolitza, en pròpies paraules de la seua exmuller, la seua obertura a l’amor, Osborne ha respost que “fa fenomenal. A veure si troba un millor que jo, que ha d’haver-hi un munt”. 

 

A la pregunta sobre si hi ha possibilitats de reconciliació entre la parella, Bertín va somriure, però va eludir la resposta: “La meua vida això el temps ho dirà, tot està bé”. Està obert a l’amor el cantant? Ell demanava que no li feren aquestes preguntes perquè està “major».

Últimes notícies

Espanya tindrà quasi un terç de població major de 65 anys i un 40 % nascuda fora en 50 anys

Les projeccions de l INE indiquen que Espanya arribarà als 53,8 milions d habitants en 2041 i que en 2076 el 30,9 % tindrà 65 anys o més i el 40,4 % haurà nascut fora.

Espanya encara la primera onada de calor de l’estiu amb nits tropicals i més de 40 graus

L’Aemet alerta que Espanya es troba probablement davant la primera onada de calor de l’estiu, amb més de 40 graus en zones de l’interior, nits tropicals generalitzades i tempestes puntuals al nord i oest. Alhora, confirma que la primavera de 2026 ha sigut la segona més càlida des de 1961, amb 1,6 graus per damunt de la mitjana històrica.

Borja Sémper reclama a València una política ‘normal’ front als blocs i la crispació

Borja Sémper ha defensat a València el que anomena 'epica de la normalitat' i ha reclamat lideratges dialogants front als 'murs' i la divisio politica.

València tindrà el primer centre públic d’intel·ligència artificial aplicada compartit per empreses i universitats

València acollirà el primer centre públic d’intel·ligència artificial aplicada compartit per empreses, administracions i centres d’investigació, segons ha anunciat l’alcaldessa María José Catalá en el Fórum Europa Tribuna Mediterránea.

Macrooperació contra les samarretes falses del Mundial: 66.000 requisades i 95 detinguts

La Policia Nacional ha incautat més de 66.000 samarretes de futbol falsificades vinculades al Mundial de 2026 i ha detingut 95 persones en 15 punts d’Espanya, inclosos els municipis alacantins d’Elx i Dénia.

Detingut a Benicàssim un francés reclamat per un assassinat relacionat amb droga

La Guàrdia Civil ha detingut a Benicàssim un ciutadà francés reclamat per França mitjançant una Ordre Europea de Detenció i Entrega per un presumpte assassinat amb arma de foc vinculat al tràfic de drogues.

Les persones refugiades que atén Creu Roja aporten valor social, cultural i econòmic

Creu Roja Espanyola destaca que les persones migrants i refugiades no només necessiten ajuda, sinó que aporten valor social, cultural i econòmic, i exposa diversos casos d’integració i voluntariat en distints punts de l’Estat, inclosa València.

Un treballador investigat per furtar 10 mòbils d’alta gamma valorats en 14.000 euros

La Guàrdia Civil investiga un empleat d’una empresa de València per furtar deu telèfons mòbils d’alta gamma, valorats en 14.000 euros, i falsejar factures i registres interns per a ocultar el furt i vendre’ls en una tenda de compravenda.