La reacció de Bertín Osborne a l’entrevista de Fabiola Martínez

 

Divendres passat, Fabiola Martínez, esposa de Bertín Osborne, es va asseure en ‘Divendres Deluxe‘ per a parlar de com va ser la separació del cantant. En el plató de Mediaset, la veneçolana va assegurar que el que més li va costar va ser prendre la decisió.

 

“Van ser molts moments en els quals em donava compte que ja res era igual. Em mirava a l’espill i deia: em veig trist” va assegurar l’exdona de l’artista durant la seua intervenció en el programa de Telecinco. “A Bertín és molt difícil canviar-lo, ell no volia renunciar a la seua vida per intentar que la meua vida fora més còmoda”, sentenciava Martínez.

 

La resposta de Bertín Osborne

Ara, després de l’entrevista en la qual Fabiola s’ha obert en canal revelant la cara desconeguda del matrimoni, Bertín Osborne ha parlat sobre l’aparició televisiva de la mare dels seus dos fills, Quique i Carlos. El presentador de ‘Mi casa es la tuya’ ha trencat el seu silenci durant la celebració de la gala Starlite, a Marbella, on el cantant va acudir per a recollir un premi per a la seua fundació, de la qual Fabiola és la principal gestora i per a la qual ell només ha prestat el seu nom.

 

“Fabiola ha estat fantàstica, com sempre. A més, ella no pot estar més que fantàstica”, assegurava el cantant. No obstant això, en ser preguntat per un tatuatge de cor que s’ha fet Fabiola que simbolitza, en pròpies paraules de la seua exmuller, la seua obertura a l’amor, Osborne ha respost que “fa fenomenal. A veure si troba un millor que jo, que ha d’haver-hi un munt”. 

 

A la pregunta sobre si hi ha possibilitats de reconciliació entre la parella, Bertín va somriure, però va eludir la resposta: “La meua vida això el temps ho dirà, tot està bé”. Està obert a l’amor el cantant? Ell demanava que no li feren aquestes preguntes perquè està “major».

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.