Rocío Carrasco llança un dard per sorpresa a Ortega Cano

Este divendres 29 d’octubre Rocío Carrasco ha tornat als jutjats. Però, en esta ocasió, no per la seua guerra amb el seu exmarit, Antonio David Flores, sinó per la demanda interposada per la seua germana, Gloria Camila, filla de José Ortega Cano.

La filla major de Rocío Jurado va acudir este divendres al Jutjat número 5 d’Alcobendas per a dipositar els escrits íntims de la seua mare, tal com va sol·licitar la seua germana. Gloria Camila està disposada a tot perquè estos documents privats no surten a la llum pública en la segona part de la docuserie de Rocío Carrasco.

El dard de Rocío coscoll a Ortega Cano: «M’ha sorprés, pensava trobar-m’ho ací»

«La vista ha anat molt bé. Al final m’he vist obligada a haver d’aportar un document. L’únic que no m’hagués agradat aportar mai en la vida», assegurava Rocío Carrasco a la seua sortida dels jutjats.

La filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco també ha aprofitat l’ocasió per a llançar-li un dard a José Ortega Cano. Ha reconegut estar molt «sorpresa» per no haver-li vist en la vista. «M’ha sorprés, pensava trobar-m’ho ací», confessava sense explicar el perquè de la seua estranyesa. Perquè cal no oblidar que qui ha pres les mesures contra ella ha estat Gloria Camila, i no el seu pare.

«Haig de dir-vos que hi havia molta insistència perquè es portaren documents. Però ara resulta en la vista que hi ha molta insistència que els documents que s’han aportat, o el document que s’ha aportat, s’ha llevat del procediment. El que passa és que no s’ha llevat», ha explicat Rocío Carrasco.

«M’he vist obligada a haver d’aportar un document que mai hagués volgut»

A més, no ha volgut dir si el manuscrit de la polèmica apareixerà en la segona temporada de la docuserie. «He dit tot el que havia de dir a la sala i a sa senyoria i ja està. Però que em fa molta gràcia que hi hagués tanta insistència perquè s’aportaren i ara hi ha hagut molta insistència perquè es retiraren. El que passa és que no s’han retirat», ha insistit.

Rocío també ha assegurat que no té «ni idea» de si la demanda de Gloria Camila ha estat per por de què sortís una cosa comprometedora sobre el seu pare, Ortega Cano. «El que sé és que m’he vist obligada a haver d’aportar un document que mai hagués volgut», ha conclòs.

Del que no ha volgut parlar Rocío Carrasco, malgrat la insistència dels periodistes, ha estat de la separació d’Antonio David Flores i Olga Moreno, ni de què passarà amb el seu fill David després de la ruptura del matrimoni del seu pare.

twitter

El document ‘maleït’ deixaria en molt mal lloc a Ortega, revelant episodis que posarien en solfa l’estabilitat d’aquell matrimoni

Rocío i José estaven a punt de separar-se quan a ella li van descobrir el càncer de pàncrees que li va portar a la mort? El torer s’escapava a les nits i s’anava de tabola amb un grup d’amics poc recomanables? L’amor de la parella era un simple paperot de cara al públic?.

Són moltes les incògnites que revelen estos papers de la discòrdia, i el més interessat en què no surten a la llum és Ortega. En este sentit, el que la seua filla Gloria haja demanat al jutjat que es reclamen a la seua germana Rociíto els documents pot suposar una ànima de doble tall contra el seu propi pare, una informació que li posaria en el candeler i que descobriria alguna faceta desconeguda del destre.

Últimes notícies

L’IVAM mostra l’evolució de l’Albufera amb Sorolla, fotos i vídeos en una gran exposició

L’IVAM exhibix fins al 18 de juliol més de 200 obres sobre l’Albufera, amb peces de Sorolla, fotografia històrica i projectes artístics actuals.

Anna rebrà 200.000 € per a recuperar la seua illa a l’Albufera

La Diputació de València invertirà 200.000 euros en la recuperació de l’illa de l’Albufera d’Anna i finançarà també una sala multiusos amb més d’1,1 milions d’euros del Pla Obert.

El Consell Jurídic Consultiu demana que la llei d’Acompanyament arribe abans i alerta de la seua complexitat

La presidenta del Consell Jurídic Consultiu, Margarita Soler, considera desitjable que la llei d’Acompanyament es presente amb més antelació i adverteix que modificar moltes normes en una sola llei és una tècnica deficient.

Sato s’entrena a soles a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València

El japonés Ryunosuke Sato ha fet treball individual a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València CF i la seua incorporació al grup dependrà de com es trobe després d’un llarg viatge des de Tòquio.

Avisos reforçats a la Comunitat Valenciana per a evitar colps de calor en la faena

La Generalitat ha reforçat els avisos preventius a empreses, administracions i persones treballadores davant la continuïtat de l’ola de calor i el risc de colps de calor en la faena.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar paralitzades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ adverteix que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot deixar sense resoldre 12.470 assumptes en mig any, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar aturades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ alerta que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot paralitzar quasi 12.500 expedients a Espanya, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl es poden quedar paralitzades a la Comunitat

El CGPJ ha advertit que, si Justícia no reforça els jutjats de clàusules sòl, es paralitzaran fins a 12.470 casos en Espanya, més de 5.500 d’ells a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.