Anuncios

Rocío Carrasco llança un dard per sorpresa a Ortega Cano

Este divendres 29 d’octubre Rocío Carrasco ha tornat als jutjats. Però, en esta ocasió, no per la seua guerra amb el seu exmarit, Antonio David Flores, sinó per la demanda interposada per la seua germana, Gloria Camila, filla de José Ortega Cano.

La filla major de Rocío Jurado va acudir este divendres al Jutjat número 5 d’Alcobendas per a dipositar els escrits íntims de la seua mare, tal com va sol·licitar la seua germana. Gloria Camila està disposada a tot perquè estos documents privats no surten a la llum pública en la segona part de la docuserie de Rocío Carrasco.

El dard de Rocío coscoll a Ortega Cano: “M’ha sorprés, pensava trobar-m’ho ací”

“La vista ha anat molt bé. Al final m’he vist obligada a haver d’aportar un document. L’únic que no m’hagués agradat aportar mai en la vida”, assegurava Rocío Carrasco a la seua sortida dels jutjats.

La filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco també ha aprofitat l’ocasió per a llançar-li un dard a José Ortega Cano. Ha reconegut estar molt “sorpresa” per no haver-li vist en la vista. “M’ha sorprés, pensava trobar-m’ho ací”, confessava sense explicar el perquè de la seua estranyesa. Perquè cal no oblidar que qui ha pres les mesures contra ella ha estat Gloria Camila, i no el seu pare.

“Haig de dir-vos que hi havia molta insistència perquè es portaren documents. Però ara resulta en la vista que hi ha molta insistència que els documents que s’han aportat, o el document que s’ha aportat, s’ha llevat del procediment. El que passa és que no s’ha llevat”, ha explicat Rocío Carrasco.

“M’he vist obligada a haver d’aportar un document que mai hagués volgut”

A més, no ha volgut dir si el manuscrit de la polèmica apareixerà en la segona temporada de la docuserie. “He dit tot el que havia de dir a la sala i a sa senyoria i ja està. Però que em fa molta gràcia que hi hagués tanta insistència perquè s’aportaren i ara hi ha hagut molta insistència perquè es retiraren. El que passa és que no s’han retirat”, ha insistit.

Rocío també ha assegurat que no té “ni idea” de si la demanda de Gloria Camila ha estat per por de què sortís una cosa comprometedora sobre el seu pare, Ortega Cano. “El que sé és que m’he vist obligada a haver d’aportar un document que mai hagués volgut”, ha conclòs.

Del que no ha volgut parlar Rocío Carrasco, malgrat la insistència dels periodistes, ha estat de la separació d’Antonio David Flores i Olga Moreno, ni de què passarà amb el seu fill David després de la ruptura del matrimoni del seu pare.

twitter

El document ‘maleït’ deixaria en molt mal lloc a Ortega, revelant episodis que posarien en solfa l’estabilitat d’aquell matrimoni

Rocío i José estaven a punt de separar-se quan a ella li van descobrir el càncer de pàncrees que li va portar a la mort? El torer s’escapava a les nits i s’anava de tabola amb un grup d’amics poc recomanables? L’amor de la parella era un simple paperot de cara al públic?.

Són moltes les incògnites que revelen estos papers de la discòrdia, i el més interessat en què no surten a la llum és Ortega. En este sentit, el que la seua filla Gloria haja demanat al jutjat que es reclamen a la seua germana Rociíto els documents pot suposar una ànima de doble tall contra el seu propi pare, una informació que li posaria en el candeler i que descobriria alguna faceta desconeguda del destre.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.