Rocío Carrasco llança un dard per sorpresa a Ortega Cano

Este divendres 29 d’octubre Rocío Carrasco ha tornat als jutjats. Però, en esta ocasió, no per la seua guerra amb el seu exmarit, Antonio David Flores, sinó per la demanda interposada per la seua germana, Gloria Camila, filla de José Ortega Cano.

La filla major de Rocío Jurado va acudir este divendres al Jutjat número 5 d’Alcobendas per a dipositar els escrits íntims de la seua mare, tal com va sol·licitar la seua germana. Gloria Camila està disposada a tot perquè estos documents privats no surten a la llum pública en la segona part de la docuserie de Rocío Carrasco.

El dard de Rocío coscoll a Ortega Cano: «M’ha sorprés, pensava trobar-m’ho ací»

«La vista ha anat molt bé. Al final m’he vist obligada a haver d’aportar un document. L’únic que no m’hagués agradat aportar mai en la vida», assegurava Rocío Carrasco a la seua sortida dels jutjats.

La filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco també ha aprofitat l’ocasió per a llançar-li un dard a José Ortega Cano. Ha reconegut estar molt «sorpresa» per no haver-li vist en la vista. «M’ha sorprés, pensava trobar-m’ho ací», confessava sense explicar el perquè de la seua estranyesa. Perquè cal no oblidar que qui ha pres les mesures contra ella ha estat Gloria Camila, i no el seu pare.

«Haig de dir-vos que hi havia molta insistència perquè es portaren documents. Però ara resulta en la vista que hi ha molta insistència que els documents que s’han aportat, o el document que s’ha aportat, s’ha llevat del procediment. El que passa és que no s’ha llevat», ha explicat Rocío Carrasco.

«M’he vist obligada a haver d’aportar un document que mai hagués volgut»

A més, no ha volgut dir si el manuscrit de la polèmica apareixerà en la segona temporada de la docuserie. «He dit tot el que havia de dir a la sala i a sa senyoria i ja està. Però que em fa molta gràcia que hi hagués tanta insistència perquè s’aportaren i ara hi ha hagut molta insistència perquè es retiraren. El que passa és que no s’han retirat», ha insistit.

Rocío també ha assegurat que no té «ni idea» de si la demanda de Gloria Camila ha estat per por de què sortís una cosa comprometedora sobre el seu pare, Ortega Cano. «El que sé és que m’he vist obligada a haver d’aportar un document que mai hagués volgut», ha conclòs.

Del que no ha volgut parlar Rocío Carrasco, malgrat la insistència dels periodistes, ha estat de la separació d’Antonio David Flores i Olga Moreno, ni de què passarà amb el seu fill David després de la ruptura del matrimoni del seu pare.

twitter

El document ‘maleït’ deixaria en molt mal lloc a Ortega, revelant episodis que posarien en solfa l’estabilitat d’aquell matrimoni

Rocío i José estaven a punt de separar-se quan a ella li van descobrir el càncer de pàncrees que li va portar a la mort? El torer s’escapava a les nits i s’anava de tabola amb un grup d’amics poc recomanables? L’amor de la parella era un simple paperot de cara al públic?.

Són moltes les incògnites que revelen estos papers de la discòrdia, i el més interessat en què no surten a la llum és Ortega. En este sentit, el que la seua filla Gloria haja demanat al jutjat que es reclamen a la seua germana Rociíto els documents pot suposar una ànima de doble tall contra el seu propi pare, una informació que li posaria en el candeler i que descobriria alguna faceta desconeguda del destre.

Últimes notícies

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.

Del somni a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid tanca una segona etapa al Valencia Basket marcada, com la primera, per l’eufòria inicial, els títols i una ruptura controvertida amb el club i l’afició.