14 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Rocío Carrasco llança un dard per sorpresa a Ortega Cano

Este divendres 29 d’octubre Rocío Carrasco ha tornat als jutjats. Però, en esta ocasió, no per la seua guerra amb el seu exmarit, Antonio David Flores, sinó per la demanda interposada per la seua germana, Gloria Camila, filla de José Ortega Cano.

La filla major de Rocío Jurado va acudir este divendres al Jutjat número 5 d’Alcobendas per a dipositar els escrits íntims de la seua mare, tal com va sol·licitar la seua germana. Gloria Camila està disposada a tot perquè estos documents privats no surten a la llum pública en la segona part de la docuserie de Rocío Carrasco.

El dard de Rocío coscoll a Ortega Cano: “M’ha sorprés, pensava trobar-m’ho ací”

“La vista ha anat molt bé. Al final m’he vist obligada a haver d’aportar un document. L’únic que no m’hagués agradat aportar mai en la vida”, assegurava Rocío Carrasco a la seua sortida dels jutjats.

La filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco també ha aprofitat l’ocasió per a llançar-li un dard a José Ortega Cano. Ha reconegut estar molt “sorpresa” per no haver-li vist en la vista. “M’ha sorprés, pensava trobar-m’ho ací”, confessava sense explicar el perquè de la seua estranyesa. Perquè cal no oblidar que qui ha pres les mesures contra ella ha estat Gloria Camila, i no el seu pare.

“Haig de dir-vos que hi havia molta insistència perquè es portaren documents. Però ara resulta en la vista que hi ha molta insistència que els documents que s’han aportat, o el document que s’ha aportat, s’ha llevat del procediment. El que passa és que no s’ha llevat”, ha explicat Rocío Carrasco.

“M’he vist obligada a haver d’aportar un document que mai hagués volgut”

A més, no ha volgut dir si el manuscrit de la polèmica apareixerà en la segona temporada de la docuserie. “He dit tot el que havia de dir a la sala i a sa senyoria i ja està. Però que em fa molta gràcia que hi hagués tanta insistència perquè s’aportaren i ara hi ha hagut molta insistència perquè es retiraren. El que passa és que no s’han retirat”, ha insistit.

Rocío també ha assegurat que no té “ni idea” de si la demanda de Gloria Camila ha estat per por de què sortís una cosa comprometedora sobre el seu pare, Ortega Cano. “El que sé és que m’he vist obligada a haver d’aportar un document que mai hagués volgut”, ha conclòs.

Del que no ha volgut parlar Rocío Carrasco, malgrat la insistència dels periodistes, ha estat de la separació d’Antonio David Flores i Olga Moreno, ni de què passarà amb el seu fill David després de la ruptura del matrimoni del seu pare.

twitter

El document ‘maleït’ deixaria en molt mal lloc a Ortega, revelant episodis que posarien en solfa l’estabilitat d’aquell matrimoni

Rocío i José estaven a punt de separar-se quan a ella li van descobrir el càncer de pàncrees que li va portar a la mort? El torer s’escapava a les nits i s’anava de tabola amb un grup d’amics poc recomanables? L’amor de la parella era un simple paperot de cara al públic?.

Són moltes les incògnites que revelen estos papers de la discòrdia, i el més interessat en què no surten a la llum és Ortega. En este sentit, el que la seua filla Gloria haja demanat al jutjat que es reclamen a la seua germana Rociíto els documents pot suposar una ànima de doble tall contra el seu propi pare, una informació que li posaria en el candeler i que descobriria alguna faceta desconeguda del destre.

Últimes notícies

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.

El València només va guanyar un dels seus últims cinc estrenes d’any

L'equip visita Balaídos per a obrir 2026 amb una ratxa discreta: una victòria en cinc arrancades recents. A domicili no guanya una estrena des de 2013.

València Basket obri 2026 en la quasi inexpugnable pista del Surne Bilbao

València obri l'any en una pista on el Bilbao ha guanyat 5 de 6 i amb un calendari que comprimix 12 partits en 28 dies entre Lliga Endesa i Eurolliga. Ponsarnau i la defensa local marquen el repte.

Desmantellen un entramat d’estafes a Alacant amb 200.000 euros defraudats i quasi 200 víctimes

La Guàrdia Civil ha desmantellat una xarxa de 'smishing' amb abast en tota Espanya, amb 14 detinguts, 986 estafes esclarides i quasi 200 víctimes. La investigació continua oberta.

Luis Castro, vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera Divisió

El tècnic portugués debutarà el diumenge davant el Sevilla i es convertix en el vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera. Arriba amb contracte fins a 2027.

La Nit de cap d’any valenciana deixa 89 intoxicacions i 32 agressions en una nit amb 959 incidents

El CICU ha gestionat 959 incidents entre les 20.00 de Nit de cap d'any i les 8.00 de l'1 de gener, amb 89 intoxicacions, 32 agressions i 9 accidents de trànsit.