Rocío Carrasco llança un dard per sorpresa a Ortega Cano

Este divendres 29 d’octubre Rocío Carrasco ha tornat als jutjats. Però, en esta ocasió, no per la seua guerra amb el seu exmarit, Antonio David Flores, sinó per la demanda interposada per la seua germana, Gloria Camila, filla de José Ortega Cano.

La filla major de Rocío Jurado va acudir este divendres al Jutjat número 5 d’Alcobendas per a dipositar els escrits íntims de la seua mare, tal com va sol·licitar la seua germana. Gloria Camila està disposada a tot perquè estos documents privats no surten a la llum pública en la segona part de la docuserie de Rocío Carrasco.

El dard de Rocío coscoll a Ortega Cano: «M’ha sorprés, pensava trobar-m’ho ací»

«La vista ha anat molt bé. Al final m’he vist obligada a haver d’aportar un document. L’únic que no m’hagués agradat aportar mai en la vida», assegurava Rocío Carrasco a la seua sortida dels jutjats.

La filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco també ha aprofitat l’ocasió per a llançar-li un dard a José Ortega Cano. Ha reconegut estar molt «sorpresa» per no haver-li vist en la vista. «M’ha sorprés, pensava trobar-m’ho ací», confessava sense explicar el perquè de la seua estranyesa. Perquè cal no oblidar que qui ha pres les mesures contra ella ha estat Gloria Camila, i no el seu pare.

«Haig de dir-vos que hi havia molta insistència perquè es portaren documents. Però ara resulta en la vista que hi ha molta insistència que els documents que s’han aportat, o el document que s’ha aportat, s’ha llevat del procediment. El que passa és que no s’ha llevat», ha explicat Rocío Carrasco.

«M’he vist obligada a haver d’aportar un document que mai hagués volgut»

A més, no ha volgut dir si el manuscrit de la polèmica apareixerà en la segona temporada de la docuserie. «He dit tot el que havia de dir a la sala i a sa senyoria i ja està. Però que em fa molta gràcia que hi hagués tanta insistència perquè s’aportaren i ara hi ha hagut molta insistència perquè es retiraren. El que passa és que no s’han retirat», ha insistit.

Rocío també ha assegurat que no té «ni idea» de si la demanda de Gloria Camila ha estat per por de què sortís una cosa comprometedora sobre el seu pare, Ortega Cano. «El que sé és que m’he vist obligada a haver d’aportar un document que mai hagués volgut», ha conclòs.

Del que no ha volgut parlar Rocío Carrasco, malgrat la insistència dels periodistes, ha estat de la separació d’Antonio David Flores i Olga Moreno, ni de què passarà amb el seu fill David després de la ruptura del matrimoni del seu pare.

twitter

El document ‘maleït’ deixaria en molt mal lloc a Ortega, revelant episodis que posarien en solfa l’estabilitat d’aquell matrimoni

Rocío i José estaven a punt de separar-se quan a ella li van descobrir el càncer de pàncrees que li va portar a la mort? El torer s’escapava a les nits i s’anava de tabola amb un grup d’amics poc recomanables? L’amor de la parella era un simple paperot de cara al públic?.

Són moltes les incògnites que revelen estos papers de la discòrdia, i el més interessat en què no surten a la llum és Ortega. En este sentit, el que la seua filla Gloria haja demanat al jutjat que es reclamen a la seua germana Rociíto els documents pot suposar una ànima de doble tall contra el seu propi pare, una informació que li posaria en el candeler i que descobriria alguna faceta desconeguda del destre.

Últimes notícies

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.

Hosbec alerta que pujar l’IVA turístic seria com posar-se aranzels a un mateix

La patronal hotelera Hosbec rebutja qualsevol pujada de l’IVA en allotjament i restauració, adverteix de la pèrdua de competitivitat internacional i subratlla l’impacte sobre ocupació i inversió a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca alerta de danys irreparables al camp valencià pels retalls de la UE en la PAC

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, advertix a Brussel·les que els possibles retalls en els fons de la futura PAC podrien causar danys irreparables al camp valencià i reclama protecció per a joves, jubilats i sectors clau com la ceràmica.

Els sindicats reclamen a Educació el document final abans de tornar a negociar la vaga docent

STEPV, CCOO i UGT demanen a la Conselleria d'Educació que els remeta el text complet amb els huit punts de l'acord abans de la reunió d'este divendres a les 14.00 hores per a abordar la vaga indefinida del professorat públic.