Rocío Flores, al límit: la seua determinació davant l’assetjament que rep diàriament

Rocío Flores

Rocío Flores | Instagram

 

Des de l’emissió de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ i amb el fitxatge de Rocío Carrasco per ‘Sálvame’, Rocío Flores s’ha convertit en el personatge més buscat per la premsa del cor i alhora per un dels personatges que més crítiques rep en les xarxes socials. La filla de Rocío Carrasco està en el punt de mira i cada pas que dona se li gira en contra.

I és que són molts els que li ataquen diàriament per la seua actitud amb la seua mare públicament i per continuar defensant l’indefensable del seu pare Antonio David Flores o d’Olga Moreno en ‘Supervivientes’. Però l’assetjament que pateix la jove va a més i Rocío Flores ha explotat.

Així ho ha reconegut ella mateixa a través del seu perfil d’Instagram, on ha mostrat en pantalla un missatge directe que li ha arribat atacant-la. Una situació sobre la qual ha parlat en alguna ocasió en ‘El programa de Ana Rosa’ però davant el qual no hi havia hagut cap prova gràfica. Fins ara.

“Lleva’t la trena, pallassa. Sempre lluint-te”, l’apuntava un usuari d’Instagram a Rocío Flores com a resposta a una de les seues històries pujades. Unes paraules davant les quals Flores ha respost amb ironia en escriure un simple “de bon matí” i ho ha acompanyat amb un parell d’emoticones entre el qual es troba un que simula tindre nàusees.
I és que, tal com va narrar fa uns dies en ‘El programa de Ana Rosa’, els atacs en xarxes socials derivats de la seua posició d’exposició pública per la seua labor en televisió “fan molt mal i hauríem de prendre una mica de consciència”.

Este missatge arriba dies després que Rocío Flores reconeguera en ‘El programa del verano‘, que se sentia molt identificada amb la història que va contar Lola en ‘En el puente de las emociones’ de ‘Supervivientes’ confessant que havia sigut víctima d’assetjament en xarxes.

“El missatge que va transmetre respecte a les xarxes socials és molt important. Les xarxes fan molt mal i crec que hauríem de prendre una miqueta de consciència sobre eixe tema”, va comentar la neta de Rocío Jurado.

 

Rocío Flores assetjament xarxes socials

 

“Si més d’un haguera de pagar 300 euros cada vegada que obri la boca es pensaria molt el que diria”, va denunciar Flores, qui va considerar que “és molt fàcil criticar i parlar a través d’una pantalla” però en el seu cas és una situació que s’ha convertit en incòmoda perquè “tots els dies rebent barbaritats fa molt mal”.

Últimes notícies

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.