12.3 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Rocío Flores, al límit: la seua determinació davant l’assetjament que rep diàriament

Rocío Flores

Rocío Flores | Instagram

 

Des de l’emissió de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ i amb el fitxatge de Rocío Carrasco per ‘Sálvame’, Rocío Flores s’ha convertit en el personatge més buscat per la premsa del cor i alhora per un dels personatges que més crítiques rep en les xarxes socials. La filla de Rocío Carrasco està en el punt de mira i cada pas que dona se li gira en contra.

I és que són molts els que li ataquen diàriament per la seua actitud amb la seua mare públicament i per continuar defensant l’indefensable del seu pare Antonio David Flores o d’Olga Moreno en ‘Supervivientes’. Però l’assetjament que pateix la jove va a més i Rocío Flores ha explotat.

Així ho ha reconegut ella mateixa a través del seu perfil d’Instagram, on ha mostrat en pantalla un missatge directe que li ha arribat atacant-la. Una situació sobre la qual ha parlat en alguna ocasió en ‘El programa de Ana Rosa’ però davant el qual no hi havia hagut cap prova gràfica. Fins ara.

“Lleva’t la trena, pallassa. Sempre lluint-te”, l’apuntava un usuari d’Instagram a Rocío Flores com a resposta a una de les seues històries pujades. Unes paraules davant les quals Flores ha respost amb ironia en escriure un simple “de bon matí” i ho ha acompanyat amb un parell d’emoticones entre el qual es troba un que simula tindre nàusees.
I és que, tal com va narrar fa uns dies en ‘El programa de Ana Rosa’, els atacs en xarxes socials derivats de la seua posició d’exposició pública per la seua labor en televisió “fan molt mal i hauríem de prendre una mica de consciència”.

Este missatge arriba dies després que Rocío Flores reconeguera en ‘El programa del verano‘, que se sentia molt identificada amb la història que va contar Lola en ‘En el puente de las emociones’ de ‘Supervivientes’ confessant que havia sigut víctima d’assetjament en xarxes.

“El missatge que va transmetre respecte a les xarxes socials és molt important. Les xarxes fan molt mal i crec que hauríem de prendre una miqueta de consciència sobre eixe tema”, va comentar la neta de Rocío Jurado.

 

Rocío Flores assetjament xarxes socials

 

“Si més d’un haguera de pagar 300 euros cada vegada que obri la boca es pensaria molt el que diria”, va denunciar Flores, qui va considerar que “és molt fàcil criticar i parlar a través d’una pantalla” però en el seu cas és una situació que s’ha convertit en incòmoda perquè “tots els dies rebent barbaritats fa molt mal”.

Últimes notícies

Una dona atesa després d’un incendi amb explosió de gas en una vivenda de Bocairent

Una explosió de gas ha provocat un incendi en una vivenda de Bocairent i una dona ha sigut atesa. S'han mobilitzat bombers de València i Alacant i no hi ha hagut propagació.

El Govern exposa a les pedanies del sud de València el pla de resiliència enfront d’inundacions

El Govern ha exposat a veïns de Forn de Alcedo, Castellar-Oliveral i La Torre el Pla de Millora de la Resiliència enfront d'inundacions, amb 530 milions d'inversió. Ahir es va aprovar licitar per 3,8 milions la redacció de deu projectes amb desviaments al nou llit del Túria i millores de drenatge en infraestructures.

Raúl Fernández lidera els primers test de 2026 de MotoGP a Cheste

Raúl Fernández ha encapçalat el primer test de 2026 a Cheste amb un 1.29.373. La jornada, de set hores, ha deixat debuts, molt de rodatge i poques incidències.

La Generalitat al·lega que no pot recuperar el llistat de personal que va rebre alertes de premsa del 29-O

La Generalitat sosté que no és tècnicament possible reconstruir el llistat d'empleats que van rebre les alertes de premsa els dies 28 i 29 d'octubre. L'administració remitent les alertes rebudes, però afirma que no pot identificar a tots els subscriptors d'eixes dates.

La Fiscalia secunda transcriure les comunicacions per ràdio del CCE del 29 d’octubre

La Fiscalia recolza la petició d'Intersindical Valenciana per a transcriure i obtindre còpia de les comunicacions per ràdio del CCE del 29-O i suggerix delimitar la franja horària.

Sergio de Larrea es va mostrar ‘súper tranquil’ després de tres descartes i va confiar en més oportunitats

El base de València Basket va relativitzar les seues tres descartes per decisió tècnica, va assegurar no tindre problemes físics i va confiar que arribaran més oportunitats.

Sergio García posposa la seua final de temporada per a jugar el Saudita Internacional de Riad

El castellonenc disputarà des del dimecres el Saudita Internacional del circuit asiàtic i retarda el tancament del seu any competitiu després de l'Obert d'Espanya. Va perdre la targeta del DP World Tour al no complir el mínim de tornejos.

Camps demana un congrés del PPCV amb ‘un militant, un vot’ per a renovar la direcció

El portaveu del projecte de Francisco Camps, José Miguel Tolosa, ha reclamat un congrés del PPCV amb 'un militant, un vot' per a elegir la nova direcció després de l'anunci sobre Carlos Mazón. La proposta pretén obrir un debat d'idees i reforçar la legitimitat interna.