11.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Rocío Flores, al límit: la seua determinació davant l’assetjament que rep diàriament

Rocío Flores

Rocío Flores | Instagram

 

Des de l’emissió de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ i amb el fitxatge de Rocío Carrasco per ‘Sálvame’, Rocío Flores s’ha convertit en el personatge més buscat per la premsa del cor i alhora per un dels personatges que més crítiques rep en les xarxes socials. La filla de Rocío Carrasco està en el punt de mira i cada pas que dona se li gira en contra.

I és que són molts els que li ataquen diàriament per la seua actitud amb la seua mare públicament i per continuar defensant l’indefensable del seu pare Antonio David Flores o d’Olga Moreno en ‘Supervivientes’. Però l’assetjament que pateix la jove va a més i Rocío Flores ha explotat.

Així ho ha reconegut ella mateixa a través del seu perfil d’Instagram, on ha mostrat en pantalla un missatge directe que li ha arribat atacant-la. Una situació sobre la qual ha parlat en alguna ocasió en ‘El programa de Ana Rosa’ però davant el qual no hi havia hagut cap prova gràfica. Fins ara.

“Lleva’t la trena, pallassa. Sempre lluint-te”, l’apuntava un usuari d’Instagram a Rocío Flores com a resposta a una de les seues històries pujades. Unes paraules davant les quals Flores ha respost amb ironia en escriure un simple “de bon matí” i ho ha acompanyat amb un parell d’emoticones entre el qual es troba un que simula tindre nàusees.
I és que, tal com va narrar fa uns dies en ‘El programa de Ana Rosa’, els atacs en xarxes socials derivats de la seua posició d’exposició pública per la seua labor en televisió “fan molt mal i hauríem de prendre una mica de consciència”.

Este missatge arriba dies després que Rocío Flores reconeguera en ‘El programa del verano‘, que se sentia molt identificada amb la història que va contar Lola en ‘En el puente de las emociones’ de ‘Supervivientes’ confessant que havia sigut víctima d’assetjament en xarxes.

“El missatge que va transmetre respecte a les xarxes socials és molt important. Les xarxes fan molt mal i crec que hauríem de prendre una miqueta de consciència sobre eixe tema”, va comentar la neta de Rocío Jurado.

 

Rocío Flores assetjament xarxes socials

 

“Si més d’un haguera de pagar 300 euros cada vegada que obri la boca es pensaria molt el que diria”, va denunciar Flores, qui va considerar que “és molt fàcil criticar i parlar a través d’una pantalla” però en el seu cas és una situació que s’ha convertit en incòmoda perquè “tots els dies rebent barbaritats fa molt mal”.

Últimes notícies

Una productora valenciana digitalitza mites i llegendes de la Comunitat amb suport de la UPV

A&D Real Time, amb suport de la UPV, adapta relats populars al cinema animat, narratives digitals i IA per a evitar la seua pèrdua. La iniciativa naix d'O-CITY i suma produccions locals i internacionals.

Alacant negocia amb Royal Caribbean ser port base de creuers

Alacant negocia amb Royal Caribbean convertir-se en port base de creuers. La ciutat projecta en 2026 un 20% més d'impacte econòmic, més vaixells i més passatgers.

El turisme del running es dispara: maratons plenes, dorsals per sorteig i impacte milionari

L'auge del running transforma grans maratons en pols turístics: més jóvens i dones en la línia d'eixida, dorsals per sorteig i un fort impacte econòmic.

La creació d’empreses creix un 22,9% en la Comunitat Valenciana en el quart trimestre de 2025

La Comunitat Valenciana va registrar 4.514 noves societats en el quart trimestre de 2025, segon major avanç autonòmic i quasi deu punts per damunt de la mitjana nacional.

Sis detinguts a Alzira, Cullera i Nàquera pel cultiu i distribució de drogues

La Guàrdia Civil ha detingut a sis persones amb vincles familiars a Alzira, Cullera i Nàquera per la seua relació amb dos plantacions de marihuana i per blanqueig de capitals. L'operació Zander es va iniciar després d'una denúncia per tràfic de drogues en una vivenda d'Alzira.

93-89: el Bayern castiga el València amb defensa i els ex ‘taronja’ Lucic i Dimitrijevic

El Bayern es va imposar 93-89 al València a Munic amb Lucic i Dimitrijevic al comandament. La defensa agressiva i el contraatac van castigar el 27% en triples dels visitants.

Identificades les 45 víctimes de l’accident de Adamuz

S'han identificat les 45 persones mortes en el sinistre ferroviari de Adamuz i s'han completat totes les autòpsies. La majoria es va confirmar per petjades i part per ADN.

Pluges febles, neu des de 500-700 m el dissabte i vent fort a l’interior el diumenge

El cap de setmana es presenta amb cels nuvolosos i ruixats febles. El dissabte baixa la cota de neu a 500-700 m i el diumenge el vent de l'oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior.