Rocío Flores, al límit: la seua determinació davant l’assetjament que rep diàriament

Rocío Flores

Rocío Flores | Instagram

 

Des de l’emissió de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ i amb el fitxatge de Rocío Carrasco per ‘Sálvame’, Rocío Flores s’ha convertit en el personatge més buscat per la premsa del cor i alhora per un dels personatges que més crítiques rep en les xarxes socials. La filla de Rocío Carrasco està en el punt de mira i cada pas que dona se li gira en contra.

I és que són molts els que li ataquen diàriament per la seua actitud amb la seua mare públicament i per continuar defensant l’indefensable del seu pare Antonio David Flores o d’Olga Moreno en ‘Supervivientes’. Però l’assetjament que pateix la jove va a més i Rocío Flores ha explotat.

Així ho ha reconegut ella mateixa a través del seu perfil d’Instagram, on ha mostrat en pantalla un missatge directe que li ha arribat atacant-la. Una situació sobre la qual ha parlat en alguna ocasió en ‘El programa de Ana Rosa’ però davant el qual no hi havia hagut cap prova gràfica. Fins ara.

“Lleva’t la trena, pallassa. Sempre lluint-te”, l’apuntava un usuari d’Instagram a Rocío Flores com a resposta a una de les seues històries pujades. Unes paraules davant les quals Flores ha respost amb ironia en escriure un simple “de bon matí” i ho ha acompanyat amb un parell d’emoticones entre el qual es troba un que simula tindre nàusees.
I és que, tal com va narrar fa uns dies en ‘El programa de Ana Rosa’, els atacs en xarxes socials derivats de la seua posició d’exposició pública per la seua labor en televisió “fan molt mal i hauríem de prendre una mica de consciència”.

Este missatge arriba dies després que Rocío Flores reconeguera en ‘El programa del verano‘, que se sentia molt identificada amb la història que va contar Lola en ‘En el puente de las emociones’ de ‘Supervivientes’ confessant que havia sigut víctima d’assetjament en xarxes.

“El missatge que va transmetre respecte a les xarxes socials és molt important. Les xarxes fan molt mal i crec que hauríem de prendre una miqueta de consciència sobre eixe tema”, va comentar la neta de Rocío Jurado.

 

Rocío Flores assetjament xarxes socials

 

“Si més d’un haguera de pagar 300 euros cada vegada que obri la boca es pensaria molt el que diria”, va denunciar Flores, qui va considerar que “és molt fàcil criticar i parlar a través d’una pantalla” però en el seu cas és una situació que s’ha convertit en incòmoda perquè “tots els dies rebent barbaritats fa molt mal”.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.