Anuncios

Rocío Flores, al límit: la seua determinació davant l’assetjament que rep diàriament

Rocío Flores

Rocío Flores | Instagram

 

Des de l’emissió de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ i amb el fitxatge de Rocío Carrasco per ‘Sálvame’, Rocío Flores s’ha convertit en el personatge més buscat per la premsa del cor i alhora per un dels personatges que més crítiques rep en les xarxes socials. La filla de Rocío Carrasco està en el punt de mira i cada pas que dona se li gira en contra.

Anuncios

I és que són molts els que li ataquen diàriament per la seua actitud amb la seua mare públicament i per continuar defensant l’indefensable del seu pare Antonio David Flores o d’Olga Moreno en ‘Supervivientes’. Però l’assetjament que pateix la jove va a més i Rocío Flores ha explotat.

Així ho ha reconegut ella mateixa a través del seu perfil d’Instagram, on ha mostrat en pantalla un missatge directe que li ha arribat atacant-la. Una situació sobre la qual ha parlat en alguna ocasió en ‘El programa de Ana Rosa’ però davant el qual no hi havia hagut cap prova gràfica. Fins ara.

“Lleva’t la trena, pallassa. Sempre lluint-te”, l’apuntava un usuari d’Instagram a Rocío Flores com a resposta a una de les seues històries pujades. Unes paraules davant les quals Flores ha respost amb ironia en escriure un simple “de bon matí” i ho ha acompanyat amb un parell d’emoticones entre el qual es troba un que simula tindre nàusees.
I és que, tal com va narrar fa uns dies en ‘El programa de Ana Rosa’, els atacs en xarxes socials derivats de la seua posició d’exposició pública per la seua labor en televisió “fan molt mal i hauríem de prendre una mica de consciència”.

Este missatge arriba dies després que Rocío Flores reconeguera en ‘El programa del verano‘, que se sentia molt identificada amb la història que va contar Lola en ‘En el puente de las emociones’ de ‘Supervivientes’ confessant que havia sigut víctima d’assetjament en xarxes.

“El missatge que va transmetre respecte a les xarxes socials és molt important. Les xarxes fan molt mal i crec que hauríem de prendre una miqueta de consciència sobre eixe tema”, va comentar la neta de Rocío Jurado.

 

Rocío Flores assetjament xarxes socials

 

“Si més d’un haguera de pagar 300 euros cada vegada que obri la boca es pensaria molt el que diria”, va denunciar Flores, qui va considerar que “és molt fàcil criticar i parlar a través d’una pantalla” però en el seu cas és una situació que s’ha convertit en incòmoda perquè “tots els dies rebent barbaritats fa molt mal”.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.
Anuncios