17.8 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Preocupa l’estat de salut de Concha Velasco per una operació d’urgència

 

L’actriu Concha Velasco ha hagut de suspendre la funció de teatre ‘La habitación de María’ amb la qual té una gira nacional per motius de salut. Ha sigut el seu propi fill, Manuel Velasco, qui així ho ha confirmat.

La veterana intèrpret havia de ser intervinguda d’una hèrnia i no podrà tornar als escenaris fins a la seua completa recuperació. Una baixa que s’estima en aproximadament un mes.

La vallisoletana portava temps amb dolors el que li ha portat a llevar-se la molèstia hèrnia. Després d’uns dies de repòs en el centre hospitalari, està previst que Concha acabe de recuperar-se a casa. 

Esta no és la primera vegada que passa pel quiròfan. De fet, ho ha fet tres vegades per motius similars. Va ser a principis de 2014 quan era intervinguda d’apendicitis i peritonitis.

Només dies després tornava a passar per una cirurgia a causa d’una hèrnia i al maig del mateix any era intervinguda de la vesícula.

L’actriu, que complirà 82 anys al novembre, està animada i confia en la seua ràpida recuperació tal com ha fet en anteriors ocasions.

De fet, la seua salut ha passat per moments delicats tal com ella mateixa va confessar l’any passat quan va reconéixer que havia tingut ganglis en el pàncrees, encara que, feliçment, no van resultar malignes. Sí que ho eren els que li van trobar en la vesícula que li van extirpar.

En els últims mesos, Concha també ha superat el coronavirus i s’ha reposat d’una caiguda.

També l’any 2015 sorprenia amb unes declaracions en les quals assegurava haver estat a punt de quedar-se cega d’un ull.

Amb 75 anys no li va quedar més remei que sotmetre’s a una operació oftalmològica per una cataracta en un ull que li impedia llegir, la qual cosa complicava especialment el seu treball amb els guions, ja que en l’altre tenia un despreniment de retina que, si bé no podia curar-se, si es tractava periòdicament amb làser.

Sembla que la val·lisoletana gaudeix d’una fràgil salut de ferro, ja que, malgrat els nombrosos contratemps, sempre aconsegueix eixir airosa i amb 81 anys continua sent una de les grans figures del teatre espanyol.

 

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que el confinament del 29-O no hauria evitat morts

Pérez Llorca ha sostingut que confinar a la població durant la DANA del 29 d'octubre de 2024 no hauria evitat víctimes. També ha reclamat més seguretat en el jutjat pels incidents registrats.

Morant acusa el PP d’iniciar els ‘jocs de la fam’ després de l’acarament per la dana

La líder del PSPV ha acusat el PP de passar de 'tot es va fer bé' a culpar-se per la gestió de la dana i ha demanat la compareixença urgent de Pérez Llorca. També ha assenyalat a la cúpula popular per la 'negligent' actuació i s'ha mostrat disposada a revelar les seues wasaps del dia de la tempesta.

Pradas defén que va donar la cara en la causa de la DANA i retrau que uns altres reinicialitzen els seus mòbils

La exconsellera s'ha ratificat davant la jutgessa en un acarament amb José Manuel Cuenca i ha sostingut que va informar Presidència durant la DANA. Assegura que va trencar la indicació de no cridar al president, va aportar guasaps i crides, i que va actuar segons criteri tècnic.

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a la exalcaldesa d’Orihuela i a huit persones més pel contracte d’escombraries

La Secció Sèptima de l'Audiència d'Alacant ha condemnat a nou dels 33 acusats en la peça del contracte d'escombraries d'Orihuela. Entre ells estan la exalcaldesa Mónica Lorente i tres exconcejales, en una segona sentència després de la validació d'escoltes i registres pel Suprem.

Salomé Pradas s’acosta a les víctimes de la DANA després de l’acarament i defén que ho ha aportat tot

La exconsellera s'ha dirigit als familiars després de l'acarament amb José Manuel Cuenca, ha defés la seua versió i ha demanat parlar amb ells. Les víctimes l'han increpada i han exigit responsabilitats.

Pradas es va sentir persuadida des de Presidència per a no confinar durant la dana

La exconsellera ha assegurat davant la jutgessa que va percebre pressions des de Presidència per a descartar el confinament durant la dana, en un acarament amb José Manuel Cuenca. La disputa ha girat entorn dels missatges, la cobertura legal i els telèfons mòbils com a prova.

Tosha Schareina, quart en l’etapa, s’allunya del podi del Dakar

El valencià va acabar a 9.47 de Luciano Benavides i és quart de la general de motos, a 20.13 del cap, en una jornada de navegació exigent.

10 detinguts per una estafa de 86.350 euros amb falses inversions en una multinacional

Deu persones han sigut detingudes en set províncies per una estafa que va captar 86.350 euros mitjançant suposades inversions en una gran energètica. La víctima va aportar estalvis i préstecs sota pressió.