Preocupa l’estat de salut de Concha Velasco per una operació d’urgència

 

L’actriu Concha Velasco ha hagut de suspendre la funció de teatre ‘La habitación de María’ amb la qual té una gira nacional per motius de salut. Ha sigut el seu propi fill, Manuel Velasco, qui així ho ha confirmat.

La veterana intèrpret havia de ser intervinguda d’una hèrnia i no podrà tornar als escenaris fins a la seua completa recuperació. Una baixa que s’estima en aproximadament un mes.

La vallisoletana portava temps amb dolors el que li ha portat a llevar-se la molèstia hèrnia. Després d’uns dies de repòs en el centre hospitalari, està previst que Concha acabe de recuperar-se a casa. 

Esta no és la primera vegada que passa pel quiròfan. De fet, ho ha fet tres vegades per motius similars. Va ser a principis de 2014 quan era intervinguda d’apendicitis i peritonitis.

Només dies després tornava a passar per una cirurgia a causa d’una hèrnia i al maig del mateix any era intervinguda de la vesícula.

L’actriu, que complirà 82 anys al novembre, està animada i confia en la seua ràpida recuperació tal com ha fet en anteriors ocasions.

De fet, la seua salut ha passat per moments delicats tal com ella mateixa va confessar l’any passat quan va reconéixer que havia tingut ganglis en el pàncrees, encara que, feliçment, no van resultar malignes. Sí que ho eren els que li van trobar en la vesícula que li van extirpar.

En els últims mesos, Concha també ha superat el coronavirus i s’ha reposat d’una caiguda.

També l’any 2015 sorprenia amb unes declaracions en les quals assegurava haver estat a punt de quedar-se cega d’un ull.

Amb 75 anys no li va quedar més remei que sotmetre’s a una operació oftalmològica per una cataracta en un ull que li impedia llegir, la qual cosa complicava especialment el seu treball amb els guions, ja que en l’altre tenia un despreniment de retina que, si bé no podia curar-se, si es tractava periòdicament amb làser.

Sembla que la val·lisoletana gaudeix d’una fràgil salut de ferro, ja que, malgrat els nombrosos contratemps, sempre aconsegueix eixir airosa i amb 81 anys continua sent una de les grans figures del teatre espanyol.

 

Últimes notícies

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.

Reobrin la CV-500 i la CV-401 i València inicia la neteja de la Devesa després de l’incendi

Les carreteres CV-500 i CV-401 han reobert amb normalitat després de l’incendi intencionat d’El Saler, ja controlat, i l’Ajuntament de València ha posat en marxa els treballs de neteja de la Devesa.

Elx licita la rehabilitació integral de les Clarisas per 10,1 milions d’euros

L’Ajuntament d’Elx ha tret a licitació per 10,1 milions la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, conegut com les Clarisas, amb un termini d’execució de 36 mesos i nous usos culturals i ciutadans.

Setembre d’alta exigència per al Levante amb Barcelona, Athletic i Villarreal

El Levante afronta en setembre quatre partits de LaLiga EA Sports en quinze dies, amb duels destacats davant Barcelona, Athletic Club i Villarreal.