15.4 C
València
Dimarts, 2 desembre, 2025

Preocupa l’estat de salut de Concha Velasco per una operació d’urgència

 

L’actriu Concha Velasco ha hagut de suspendre la funció de teatre ‘La habitación de María’ amb la qual té una gira nacional per motius de salut. Ha sigut el seu propi fill, Manuel Velasco, qui així ho ha confirmat.

La veterana intèrpret havia de ser intervinguda d’una hèrnia i no podrà tornar als escenaris fins a la seua completa recuperació. Una baixa que s’estima en aproximadament un mes.

La vallisoletana portava temps amb dolors el que li ha portat a llevar-se la molèstia hèrnia. Després d’uns dies de repòs en el centre hospitalari, està previst que Concha acabe de recuperar-se a casa. 

Esta no és la primera vegada que passa pel quiròfan. De fet, ho ha fet tres vegades per motius similars. Va ser a principis de 2014 quan era intervinguda d’apendicitis i peritonitis.

Només dies després tornava a passar per una cirurgia a causa d’una hèrnia i al maig del mateix any era intervinguda de la vesícula.

L’actriu, que complirà 82 anys al novembre, està animada i confia en la seua ràpida recuperació tal com ha fet en anteriors ocasions.

De fet, la seua salut ha passat per moments delicats tal com ella mateixa va confessar l’any passat quan va reconéixer que havia tingut ganglis en el pàncrees, encara que, feliçment, no van resultar malignes. Sí que ho eren els que li van trobar en la vesícula que li van extirpar.

En els últims mesos, Concha també ha superat el coronavirus i s’ha reposat d’una caiguda.

També l’any 2015 sorprenia amb unes declaracions en les quals assegurava haver estat a punt de quedar-se cega d’un ull.

Amb 75 anys no li va quedar més remei que sotmetre’s a una operació oftalmològica per una cataracta en un ull que li impedia llegir, la qual cosa complicava especialment el seu treball amb els guions, ja que en l’altre tenia un despreniment de retina que, si bé no podia curar-se, si es tractava periòdicament amb làser.

Sembla que la val·lisoletana gaudeix d’una fràgil salut de ferro, ja que, malgrat els nombrosos contratemps, sempre aconsegueix eixir airosa i amb 81 anys continua sent una de les grans figures del teatre espanyol.

 

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.