Preocupa l’estat de salut de Concha Velasco per una operació d’urgència

 

L’actriu Concha Velasco ha hagut de suspendre la funció de teatre ‘La habitación de María’ amb la qual té una gira nacional per motius de salut. Ha sigut el seu propi fill, Manuel Velasco, qui així ho ha confirmat.

La veterana intèrpret havia de ser intervinguda d’una hèrnia i no podrà tornar als escenaris fins a la seua completa recuperació. Una baixa que s’estima en aproximadament un mes.

La vallisoletana portava temps amb dolors el que li ha portat a llevar-se la molèstia hèrnia. Després d’uns dies de repòs en el centre hospitalari, està previst que Concha acabe de recuperar-se a casa. 

Esta no és la primera vegada que passa pel quiròfan. De fet, ho ha fet tres vegades per motius similars. Va ser a principis de 2014 quan era intervinguda d’apendicitis i peritonitis.

Només dies després tornava a passar per una cirurgia a causa d’una hèrnia i al maig del mateix any era intervinguda de la vesícula.

L’actriu, que complirà 82 anys al novembre, està animada i confia en la seua ràpida recuperació tal com ha fet en anteriors ocasions.

De fet, la seua salut ha passat per moments delicats tal com ella mateixa va confessar l’any passat quan va reconéixer que havia tingut ganglis en el pàncrees, encara que, feliçment, no van resultar malignes. Sí que ho eren els que li van trobar en la vesícula que li van extirpar.

En els últims mesos, Concha també ha superat el coronavirus i s’ha reposat d’una caiguda.

També l’any 2015 sorprenia amb unes declaracions en les quals assegurava haver estat a punt de quedar-se cega d’un ull.

Amb 75 anys no li va quedar més remei que sotmetre’s a una operació oftalmològica per una cataracta en un ull que li impedia llegir, la qual cosa complicava especialment el seu treball amb els guions, ja que en l’altre tenia un despreniment de retina que, si bé no podia curar-se, si es tractava periòdicament amb làser.

Sembla que la val·lisoletana gaudeix d’una fràgil salut de ferro, ja que, malgrat els nombrosos contratemps, sempre aconsegueix eixir airosa i amb 81 anys continua sent una de les grans figures del teatre espanyol.

 

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.