Preocupa l’estat de salut de Concha Velasco per una operació d’urgència

 

L’actriu Concha Velasco ha hagut de suspendre la funció de teatre ‘La habitación de María’ amb la qual té una gira nacional per motius de salut. Ha sigut el seu propi fill, Manuel Velasco, qui així ho ha confirmat.

La veterana intèrpret havia de ser intervinguda d’una hèrnia i no podrà tornar als escenaris fins a la seua completa recuperació. Una baixa que s’estima en aproximadament un mes.

La vallisoletana portava temps amb dolors el que li ha portat a llevar-se la molèstia hèrnia. Després d’uns dies de repòs en el centre hospitalari, està previst que Concha acabe de recuperar-se a casa. 

Esta no és la primera vegada que passa pel quiròfan. De fet, ho ha fet tres vegades per motius similars. Va ser a principis de 2014 quan era intervinguda d’apendicitis i peritonitis.

Només dies després tornava a passar per una cirurgia a causa d’una hèrnia i al maig del mateix any era intervinguda de la vesícula.

L’actriu, que complirà 82 anys al novembre, està animada i confia en la seua ràpida recuperació tal com ha fet en anteriors ocasions.

De fet, la seua salut ha passat per moments delicats tal com ella mateixa va confessar l’any passat quan va reconéixer que havia tingut ganglis en el pàncrees, encara que, feliçment, no van resultar malignes. Sí que ho eren els que li van trobar en la vesícula que li van extirpar.

En els últims mesos, Concha també ha superat el coronavirus i s’ha reposat d’una caiguda.

També l’any 2015 sorprenia amb unes declaracions en les quals assegurava haver estat a punt de quedar-se cega d’un ull.

Amb 75 anys no li va quedar més remei que sotmetre’s a una operació oftalmològica per una cataracta en un ull que li impedia llegir, la qual cosa complicava especialment el seu treball amb els guions, ja que en l’altre tenia un despreniment de retina que, si bé no podia curar-se, si es tractava periòdicament amb làser.

Sembla que la val·lisoletana gaudeix d’una fràgil salut de ferro, ja que, malgrat els nombrosos contratemps, sempre aconsegueix eixir airosa i amb 81 anys continua sent una de les grans figures del teatre espanyol.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.

Recuperen a Alacant els cossos de tres migrants trobats en la mar

Els cossos d'un home, una dona i un menor han sigut recuperats en avançat estat de descomposició en aigües de la província d'Alacant, en diferents punts del litoral.

Corberán avisa davant l’Atlètic: espera la seua millor versió malgrat la Champions

Carlos Corberán afronta el dol de lliga davant l'Atlètic de Madrid convençut que el rival mostrarà la seua millor versió, malgrat estar entre les semifinals de la Lliga de Campions enfront de l'Arsenal. El tècnic subratlla l'exigència del xoc, la necessitat de punts per a la permanència i la importància de mantindre la màxima mentalitat competitiva.