El sensual bikini de Lucía Rivera que ha encantat als seus fans

 

@lgns @unomodels

Una publicación compartida de LUCIA RIVERA ROMERO (@luciariveraromero) el

 

La filla de Blanca Romero i Cayetano Rivera, Lucía Rivera, comença a donar que parlar pels seus propis comportaments, allunyant-se de ser la «filla de», per a anar formant-se un nom propi. La jove, de tan sols 18 anys, compta amb 38 mil seguidors per Instagram, els quals segueixen les seues publicacions que actualitza amb continuïtat.

En l'última, la model ignora l'ona de fred que acompanya al país per a pujar la temperatura dels seus seguidors, apareixent amb un suggeridor Bikini, que desvetla el seu sensual cos. Provocativa i eròtica, l'hereva dels Rivera demostra la seua seguretat davant de la càmera, evidenciant la confiança que sent en la seua etapa de dolça primavera.

 

Provocadora i lluitadora

Són moltes les imatges que destaquen en el seu compte. Entre elles, apareix una en blanc i negre, portant un sostenidor, que acompanya amb un texà negre, fent una 'peineta' al seu públic. La imatge l'acompanya amb els hashtags ‘Fucksociety’ i ‘Fuckmachism’, demostrant que va en camí de convertir-se en una lluitadora pels drets socials.

 

 

 

#fucksociety #fuckmachism

Una publicación compartida de LUCIA RIVERA ROMERO (@luciariveraromero) el

 

 

Gooood mooooooorning babies im happy!!!

Una publicación compartida de LUCIA RIVERA ROMERO (@luciariveraromero) el

 

Últimes notícies

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.

Retencions a les entrades de Madrid, València i Sevilla en l’últim diumenge d’agost

La tercera jornada de l’operació retorn d’estiu deixa ja retencions a les principals vies d’accés a Madrid, València i Sevilla, amb fins a 6,9 milions de desplaçaments previstos fins dilluns.

S’alcen esta nit les restriccions per l’incendi d’El Saler i es reobrin platges i carreteres

Les limitacions de mobilitat per l’incendi d’El Saler acabaran a les 23.59 hores d’este diumenge, amb la CV-500 i la 401 reobertes i la recuperació del transport públic i les platges, tot i que alguns accessos al bosc continuen tancats per facilitar la faena dels bombers.

Setembre exigent per a l’Elx: Real Sociedad, Athletic, Madrid i Espanyol en dues setmanes

L’Elx afrontarà en setembre quatre partits en només dues setmanes contra Real Sociedad, Athletic, Real Madrid i Espanyol, amb l’obligació de reaccionar després d’un inici fluix en LALIGA.