El sensual bikini de Lucía Rivera que ha encantat als seus fans

 

@lgns @unomodels

Una publicación compartida de LUCIA RIVERA ROMERO (@luciariveraromero) el

 

La filla de Blanca Romero i Cayetano Rivera, Lucía Rivera, comença a donar que parlar pels seus propis comportaments, allunyant-se de ser la «filla de», per a anar formant-se un nom propi. La jove, de tan sols 18 anys, compta amb 38 mil seguidors per Instagram, els quals segueixen les seues publicacions que actualitza amb continuïtat.

En l'última, la model ignora l'ona de fred que acompanya al país per a pujar la temperatura dels seus seguidors, apareixent amb un suggeridor Bikini, que desvetla el seu sensual cos. Provocativa i eròtica, l'hereva dels Rivera demostra la seua seguretat davant de la càmera, evidenciant la confiança que sent en la seua etapa de dolça primavera.

 

Provocadora i lluitadora

Són moltes les imatges que destaquen en el seu compte. Entre elles, apareix una en blanc i negre, portant un sostenidor, que acompanya amb un texà negre, fent una 'peineta' al seu públic. La imatge l'acompanya amb els hashtags ‘Fucksociety’ i ‘Fuckmachism’, demostrant que va en camí de convertir-se en una lluitadora pels drets socials.

 

 

 

#fucksociety #fuckmachism

Una publicación compartida de LUCIA RIVERA ROMERO (@luciariveraromero) el

 

 

Gooood mooooooorning babies im happy!!!

Una publicación compartida de LUCIA RIVERA ROMERO (@luciariveraromero) el

 

Últimes notícies

Una mascletà digital a Alacant arriba als 124,2 decibels en plenes Fogueres

La pirotècnia Hermanos Ferrández de Beniel ha disparat a la plaça dels Luceros d'Alacant una mascletà digital de cinc minuts i 24 segons que ha arribat als 124,2 decibels, amb 150 quilos de pólvora.

Zorita i Sumacàrcer freguen els 39 graus en el segon dia del pic de calor a la Comunitat

Zorita del Maestrazgo i Sumacàrcer han registrat 38,8 graus en el segon dia del pic de l’episodi càlid, amb alerta groga per altes temperatures en tota la província de València i el sud d’Alacant.

Plans especials de seguretat i emergències per a l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

L’eclipsi total de Sol del 12 d’agost comptarà amb un Pla Especial de Seguretat i un altre de Protecció Civil per a ordenar la mobilitat, reforçar la seguretat i coordinar la resposta davant possibles emergències a tot l’Estat.

L’ATV facilita 29.314 declaracions de la renda a una setmana del tancament de campanya

El termini finalitza el 30 de juny i la cita prèvia es pot sol·licitar fins al dia 29

La Generalitat reclama 4.000 milions a l’Estat per a la dependència i veu curta la inversió actual

La consellera Elena Albalat considera insuficient la inversió estatal de 2.218 milions per a la dependència i exigix al Govern que salde un deute de 4.000 milions amb la Comunitat Valenciana.

Així treballen els bombers que vigilen el foc en la Nit de la Cremà d’Alacant

La Nit de la Cremà d’Alacant mobilitza un dispositiu de 180 bombers i 40 vehicles per a controlar la crema de 92 fogueres i garantir que la ciutat puga viure el final de festa amb seguretat.

Els residents valencians podran tindre abonament del transport de Madrid sense estar empadronats

La Comunitat Valenciana ha mostrat interés en firmar un conveni amb la Comunitat de Madrid perquè els seus residents puguen accedir als abonos del transport públic madrileny sense necessitat d’estar empadronats allí, en un model similar al que ja funciona amb Castilla-La Mancha.

Un mediocentre del Villarreal 2026-27 eixirà de la seua pedrera

El Villarreal ha decidit que un dels mediocentres de la plantilla 2026-27 serà un futbolista format en la seua pedrera. Tres migcampistes del filial faran la pretemporada a les ordres d'Iñigo Pérez per a guanyar-se un lloc.