Shakira i Piqué protagonitzen una tremenda brega en un restaurant

 

Són mals temps per a Shakira; si no hi haguera suficient pressió a passar la vida baix l’atenta mirada de les càmeres i els fans, i en què de forma recurrent els mitjans insistisquen que la seua relació amb Piqué fa aigües, la cantant va haver d’enfrontar-se a un problema en les cordes vocals, una hemorràgia, que entorpia la seua capacitat per al cant i que afectava directament a la gira que portava temps preparant.

 

Ella mateixa va compartir un comunicat on parlava de l’assumpte, en el qual es podia llegir: «A la fi de juliol d’enguany en un control rutinari, i abans de començar a dissenyar esta gira, vaig confirmar que les meues cordes vocals es trobaven en perfecte estat. No obstant açò a la fi d’octubre, en la recta final dels meus assajos, vaig sentir una ronquera inusual que m’impedia cantar. Els metges van detectar que s’havia produït una hemorràgia en la meua corda vocal dreta. Desafortunadament l’hemorràgia sembla no haver-se ‘reabsorbit’ encara i el meu malson continua. I actualment em trobe en una batalla molt dura per la meua recuperació».

 

Últimes notícies

Detingut a la Pobla Llarga amb una pistola amagada en una falsa targeta de crèdit

La Guàrdia Civil ha detingut a la Pobla Llarga un home de 53 anys que duia una arma de foc camuflada com una targeta de crèdit. En el seu domicili s’ha localitzat més munició, inclosa una bala de punta buida prohibida per a particulars.

Ruixats forts al nord i temperatures estables a la Comunitat Valenciana

L’Aemet preveu per a esta vesprada ruixats localment forts amb tronada al terç nord de la Comunitat Valenciana, mentre que la resta del territori mantindrà el cel poc nuvolós i temperatures sense canvis destacats.

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.