26.6 C
València
Dimecres, 2 juliol, 2025

Shakira i Piqué protagonitzen una tremenda brega en un restaurant

 

Són mals temps per a Shakira; si no hi haguera suficient pressió a passar la vida baix l’atenta mirada de les càmeres i els fans, i en què de forma recurrent els mitjans insistisquen que la seua relació amb Piqué fa aigües, la cantant va haver d’enfrontar-se a un problema en les cordes vocals, una hemorràgia, que entorpia la seua capacitat per al cant i que afectava directament a la gira que portava temps preparant.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Ella mateixa va compartir un comunicat on parlava de l’assumpte, en el qual es podia llegir: «A la fi de juliol d’enguany en un control rutinari, i abans de començar a dissenyar esta gira, vaig confirmar que les meues cordes vocals es trobaven en perfecte estat. No obstant açò a la fi d’octubre, en la recta final dels meus assajos, vaig sentir una ronquera inusual que m’impedia cantar. Els metges van detectar que s’havia produït una hemorràgia en la meua corda vocal dreta. Desafortunadament l’hemorràgia sembla no haver-se ‘reabsorbit’ encara i el meu malson continua. I actualment em trobe en una batalla molt dura per la meua recuperació».

 

Últimes notícies

Descens de temperatures màximes en la Comunitat Valenciana, però Castelló aconseguix quasi 39 graus

Les temperatures màximes descendixen en la Comunitat Valenciana este dimarts, excepte en el litoral de Castelló on aconseguixen 38,8 graus, amb valors alts també en altres localitats valencianes i alacantines.

Detingut conductor de VTC a Alacant per robar 7.500 euros i joies a turista francés

Un conductor d'Uber a Alacant va ser arrestat per robar 5.000 euros en efectiu i 2.500 en joies a un turista francés, a més d'objectes personals.

El 80% dels valencians desitja un canvi en la presidència de la Generalitat segons enquesta del CIS

Una enquesta del CIS revela que més del 80% dels valencians voldria un canvi de president en la Generalitat, amb una valoració majoritàriament negativa de la gestió actual de Carlos Mazón.

El Castelló llança nou equipament amb homenatge a la llegenda Juan Bautista Planelles

El Castelló presenta el seu nou equipament amb memòria a Juan Bautista Planelles, llegenda del club i exfutbolista destacat, estrenant al proveïdor Erreà.

Juny registra 29 morts per altes temperatures en la Comunitat Valenciana en un mes rècord de calor

Juny de 2025 ha sigut el mes més càlid registrat a Espanya i ha causat 29 morts en la Comunitat Valenciana atribuïbles a les altes temperatures, en el context d'una onada de calor que continua activa.

Prop de 700 coralistas d’Europa, Amèrica i Àsia participen en el 71é Certamen Internacional d’Havaneres de Torrevieja

El 71é Certamen Internacional d'Havaneres i Polifonia de Torrevieja comptarà amb prop de 700 coralistas d'Europa, Amèrica i Àsia, que es reuniran del 20 al 26 de juliol a Alacant.

El Llevant confirma l’eixida d’Andrés Fernández, Algobia, Ignasi Miquel i Marcos Navarro

El Llevant anuncia oficialment l'eixida de quatre jugadors clau: Andrés Fernández, Ángel Algobia, Ignasi Miquel i Marcos Navarro, després de la finalització dels seus contractes.

Vint-i-set curtmetratges competixen pel Faro de Plata en el Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi amb accés als Goya

El Festival de Cinema de l'Alfàs del Pi a Alacant selecciona 27 curtmetratges per a competir pel Faro de Plata, amb passada directa als premis Goya, i ret homenatge a figures del cinema espanyol.