Shakira i Piqué protagonitzen una tremenda brega en un restaurant

 

Són mals temps per a Shakira; si no hi haguera suficient pressió a passar la vida baix l’atenta mirada de les càmeres i els fans, i en què de forma recurrent els mitjans insistisquen que la seua relació amb Piqué fa aigües, la cantant va haver d’enfrontar-se a un problema en les cordes vocals, una hemorràgia, que entorpia la seua capacitat per al cant i que afectava directament a la gira que portava temps preparant.

 

Ella mateixa va compartir un comunicat on parlava de l’assumpte, en el qual es podia llegir: «A la fi de juliol d’enguany en un control rutinari, i abans de començar a dissenyar esta gira, vaig confirmar que les meues cordes vocals es trobaven en perfecte estat. No obstant açò a la fi d’octubre, en la recta final dels meus assajos, vaig sentir una ronquera inusual que m’impedia cantar. Els metges van detectar que s’havia produït una hemorràgia en la meua corda vocal dreta. Desafortunadament l’hemorràgia sembla no haver-se ‘reabsorbit’ encara i el meu malson continua. I actualment em trobe en una batalla molt dura per la meua recuperació».

Anuncios

 

Anuncios

Últimes notícies

Pluges intenses i tempestes en gran part de la Comunitat Valenciana, sobretot entre València i Alacant

La Comunitat Valenciana registra hui ruixats generalitzats, localment molt forts i amb tempesta entre el sud de València i el nord d'Alacant, amb descens de màximes a l'interior i situació marítima una mica alterada.

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.