Shakira i Piqué protagonitzen una tremenda brega en un restaurant

 

Són mals temps per a Shakira; si no hi haguera suficient pressió a passar la vida baix l’atenta mirada de les càmeres i els fans, i en què de forma recurrent els mitjans insistisquen que la seua relació amb Piqué fa aigües, la cantant va haver d’enfrontar-se a un problema en les cordes vocals, una hemorràgia, que entorpia la seua capacitat per al cant i que afectava directament a la gira que portava temps preparant.

 

Ella mateixa va compartir un comunicat on parlava de l’assumpte, en el qual es podia llegir: «A la fi de juliol d’enguany en un control rutinari, i abans de començar a dissenyar esta gira, vaig confirmar que les meues cordes vocals es trobaven en perfecte estat. No obstant açò a la fi d’octubre, en la recta final dels meus assajos, vaig sentir una ronquera inusual que m’impedia cantar. Els metges van detectar que s’havia produït una hemorràgia en la meua corda vocal dreta. Desafortunadament l’hemorràgia sembla no haver-se ‘reabsorbit’ encara i el meu malson continua. I actualment em trobe en una batalla molt dura per la meua recuperació».

 

Últimes notícies

Vesprada de ruixats i tronades fortes a València i al sud de Castelló

Aemet preveu per a esta vesprada ruixats i tronades fortes o molt fortes a València i al sud de Castelló, amb granís i ratxes molt fortes de vent.

Més de 700 efectius combaten l’incendi forestal de Tuéjar amb 11 mitjans aeris i la UME

L’incendi declarat a Tuéjar ha calcinat ja 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar unes 25 persones, mentres 11 mitjans aeris i la UME reforcen hui l’extinció.

Osorio lamenta la derrota de l’Elx però destaca que van ser superiors per moments al Real Madrid

El davanter argentí de l’Elx Abiel Osorio ha lamentat la derrota per 2-3 davant el Real Madrid amb un gol en el descompte, però ha ressaltat que l’equip ha competit d’igual a igual i fins i tot ha sigut superior en alguns trams.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar, que ja ha arrasat 690 hectàrees

Dos bombers forestals han resultat ferits lleus en l’incendi declarat esta vesprada a Tuéjar, que ja ha cremat 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar veïns i turistes. El foc continua actiu, amb uns 200 efectius i la UME treballant sobre el terreny.

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.