Shakira i Piqué protagonitzen una tremenda brega en un restaurant

 

Són mals temps per a Shakira; si no hi haguera suficient pressió a passar la vida baix l’atenta mirada de les càmeres i els fans, i en què de forma recurrent els mitjans insistisquen que la seua relació amb Piqué fa aigües, la cantant va haver d’enfrontar-se a un problema en les cordes vocals, una hemorràgia, que entorpia la seua capacitat per al cant i que afectava directament a la gira que portava temps preparant.

 

Ella mateixa va compartir un comunicat on parlava de l’assumpte, en el qual es podia llegir: «A la fi de juliol d’enguany en un control rutinari, i abans de començar a dissenyar esta gira, vaig confirmar que les meues cordes vocals es trobaven en perfecte estat. No obstant açò a la fi d’octubre, en la recta final dels meus assajos, vaig sentir una ronquera inusual que m’impedia cantar. Els metges van detectar que s’havia produït una hemorràgia en la meua corda vocal dreta. Desafortunadament l’hemorràgia sembla no haver-se ‘reabsorbit’ encara i el meu malson continua. I actualment em trobe en una batalla molt dura per la meua recuperació».

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmantellat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o amb càrregues i revendre'ls a Espanya i altres països europeus, causant perjuís a particulars i entitats financeres.

El vent posa en dubte l’obertura del festival SanSan a Benicàssim

El fort vent i l'alerta groga a Castelló podrien retardar l'obertura del festival SanSan a Benicàssim, malgrat que tot està preparat per a rebre a uns 15.000 assistents diaris.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmuntat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o càrregues, revendre'ls a Espanya i Europa i estafar a particulars i entitats financeres.