11.1 C
València
Dijous, 8 gener, 2026

Telecinco acaba de confirmar la notícia més esperada dels últims anys

 

Telecinco acaba d’anunciar una de les notícies més esperades pels grans fans de ‘Gran Hermano‘, i és que el ‘reality’ estrella de la cadena tornarà. Esta notícia arriba en un moment en el que molts afirmaven que ‘GH’ no tornaria mai més.

 

Recordem que este format va patir grans problemes en el passat. A partir del famós ‘Caso Carlota Prado‘ i les conseqüències que va tenir en l’esdevenir del programa. Carlota Prado és una exconcursant de ‘Gran Hermano‘ que presumptament va ser violada dins de la casa de Guadalix. Per este motiu, molts anunciants van decidir retirar les seues publicitats de tots els programes de ‘Gran Hermano’: ‘Gran Hermano VIP’ i ‘Gran Hermano Duo‘.

 

La decisió de Telecinco va ser la de no emetre el ‘reality’ durant un temps, i per això es va crear ‘La Casa Fuerte‘, espai que ara afronta la seua segona edició. Amb esta decisió de la cadena de Paolo Vasile molts van creure que el format de ‘GH’ no tornaria mai.

 

No obstant això, Telecinco en la seua campanya de 2020-2021 no va anunciar la inclusió del ‘reality’ més longeu de la història a Espanya, així que, tot apuntava al final definitiu del programa presentat per Jorge Javier en l’actualitat i Mercedes Milá en el passat.

 

Resulta que la cadena ha guardat esta sorpresa que s’acaba de confirmar ara: ‘Gran Hermano’ torna. Després d’un any sense emetre’s, s’espera que l’any 2021 torne. «Estem començant converses i jo crec que tornarà l’any que ve. No puc dir-te a quina altura, però tornarà», ha explicat Manuel Villanueva, director general de continguts de ‘Mediaset’ en la presentació de ‘La Casa Fuerte’.

 

Precisament,  ‘La Casa Fuerte s’ha creat amb l’objectiu de reemplaçar a ‘Gran Hermano‘, ja que diferents mitjans com ‘Vertele’ i ‘Yotele’ han tingut accés a esta informació i han confirmat el que Villanueva ha explicat.

 

Telecinco aposta de nou per ‘Gran Hermano’

El que sí que es descarta pràcticament és que el format no torne en la seua versió d’anònims, cosa que molts fans demanaven a crits. «No tenim pensat com tornarà, però segurament serà amb personatges coneguts. Tampoc sabem a quina altura de l’any ni de quina manera», ha reiterat el director general de continguts de Mediaset.

 

Molt probablement la cadena i la productora aposten per ‘GH VIP’, ja que d’esta manera s’assegura una bona part d’audiència i s’evita tindre problemes amb personatges anònims.

 

La presència de famosos a un ‘reality’ de Telecinco sempre és sinònim d’èxit. Fent comptes, és probable que ‘Gran Hermano’ torne abans de l’estiu de l’any que ve, ja que es rumoreja que a finals de gener s’estrenaria la nova edició de ‘La isla de las tentaciones‘.

 

Òbviament encara està tot està en l’aire, ja que el coronavirus ha afectat l’esdevenir de molts programes de televisió. La tornada de ‘Gran Hermano’ pot suposar moltes crítiques, ja que hi ha molts que creuen que el que va passar amb Carlota Prado va suposar el final del programa. Segurament, Jorge Javier torne a ser l’encarregat de conduir el programa.

 

Però, els dubtes sorgixen en qui serà el responsable de dirigir els debats, ja que fa uns quants mesos que Jordi González està desaparegut de la televisió. Així que, Carlos Sobera o Sandra Barneda són els noms que més sonen.

 

El que està clar és que els rumors que indicaven el final de ‘Gran Hermano‘ acaben de desaparèixer després de la confessió del director general de continguts de ‘Mediaset’. De moment no hi ha cap comunicat oficial sobre la notícia, però sí que hi ha les declaracions a què han tingut accés diferents mitjans com ‘Vertele’ o ‘Yotele’.

 

Últimes notícies

Mor un motorista de 26 anys després de perdre el control en la CV-800 a Xixona

Un motorista de 26 anys va morir en la CV-800, a Xixona, després de perdre el control i xocar amb la bionda. L'accident va ocórrer sobre les 17.35 i s'investiga.

Quatre detinguts per assaltar una vivenda a Orihuela i intentar set extraccions amb la targeta robada

Quatre persones han sigut detingudes a Orihuela per un robatori amb violència en una vivenda. Després de l'assalt, van intentar set extraccions amb la targeta robada, totes denegades.

Compromís demana paralitzar el projecte de Correus després de descartar-se l’ús immediat per a Sorolla

Compromís ha reclamat frenar de manera definitiva la transformació de l'antic edifici de Correus a palau de Comunicacions després de descartar el seu ús immediat per a exhibir obres de Sorolla. La coalició denuncia gestió erràtica, costos elevats i proposa un ús públic i social de l'immoble.

Aemet ha activat l’avís groc a l’interior per vent de l’oest de fins a 80 km/h este divendres

Aemet ha establit un avís groc per vent de l'oest amb ratxes de fins a 80 km/h. Afecta a l'interior d'Alacant i València fins a les 16 h i a l'interior nord de Castelló tot el dia.

El preu de la vivenda puja un 19% a València i l’Horta Nord és la comarca més cara

L'obra nova a València ha augmentat un 19% interanual en el quart trimestre de 2025 i aconseguix de mitjana 4.086 €/m². L'alça s'estén a l'àrea metropolitana, amb l'Horta Nord com a zona més cara, molt pròxima als nivells de la capital.

València cronifica el seu problema de vivenda després d’una gestió erràtica, segons la UPV

Un informe de la UPV sosté que València ha entrat en una emergència residencial estructural després d'una dècada d'errors i inacció. L'obra nova supera 4.000 €/m² i el lloguer s'ha tornat residual.

Tres detinguts per cultivar marihuana en vivendes de Nàquera i Serra: dos han ingressat a la presó

La Guàrdia Civil ha desmantellat dos plantacions interiors en vivendes de Nàquera i Serra. S'han aprehés 992 plantes i abundant material, i dos dels tres detinguts han ingressat a la presó.

Les temperatures es recuperen en la Comunitat Valenciana amb el ponent, que bufarà molt fort

Pugen les mínimes en la mitat nord i repunten les màximes en el terç nord i en el nord d'Alacant. El vent de l'oest deixarà ratxes molt fortes al final del dia.