13.3 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Les sospites de ‘tongo’ envolten a Fani, concursant de ‘Supervivientes’

 

Els encarregats de destapar una possible trampa en les votacions dels televidents, que permetria a Fani salvar-se cada setmana de ser expulsada per l’audiència, han sigut Kiko Matamoros i Kiko Jiménez en ‘Sálvame’, a on ahir relataven la seua teoria conspiranoica, que explicaria per què cada setmana que ix nominada, acaba salvant-se.

 

Christopher, la clau de la salvació de Fani

Els dos col·laboradors han coincidit a afirmar que tot seria gràcies a una antiga faena de la seua parella Christopher, que anteriorment havia treballat en un ‘call centre’ com a teleoperador. La qüestió és que els antics companys de treball de Christopher li haurien proporcionat tot un seguit d’indicacions per a què les línies telefòniques de pagament es decantaren a favor de Fani.

 

Per la seua banda, Christopher ha negat per complet estes teories i ha recalcat que només va treballar durant 4 mesos en la citada central telefònica i que això va ser el 2017, afirmant que en cap cas esta experiència laboral li permetria saber fer cap trampa ni manipular les línies telefòniques.

 

En este sentit, Jorge Javier ha volgut llevar importància a esta informació, prenent-se-la de broma i explicant que la manipulació del vot telefònic no és gens fàcil de conseguir quan voten milers i milers de persones, ja que una sola persona no pot modificar el rumb global de totes les votacions.

Últimes notícies

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.

Expedienten a un funcionari per adjudicar una vivenda social a Alacant a la seua dona

La Conselleria de Vivenda ha obert un expedient amb suspensió cautelar a un tècnic que va validar l'adjudicació d'una vivenda pública al seu cònjuge. El cas va aflorar després d'una segona revisió lligada a altres adjudicacions polèmiques en La Condomina.

La Diputació de València agraïx la solidaritat de les confessions religioses després de la dana

Vicent Mompó s'ha reunit amb una vintena de representants de diferents religions per a reconéixer la seua ajuda després de la dana. Les confessions han demanat més coordinació i ferramentes per a plasmar el pluralisme religiós.