Les sospites de ‘tongo’ envolten a Fani, concursant de ‘Supervivientes’

 

Els encarregats de destapar una possible trampa en les votacions dels televidents, que permetria a Fani salvar-se cada setmana de ser expulsada per l’audiència, han sigut Kiko Matamoros i Kiko Jiménez en ‘Sálvame’, a on ahir relataven la seua teoria conspiranoica, que explicaria per què cada setmana que ix nominada, acaba salvant-se.

 

Christopher, la clau de la salvació de Fani

Els dos col·laboradors han coincidit a afirmar que tot seria gràcies a una antiga faena de la seua parella Christopher, que anteriorment havia treballat en un ‘call centre’ com a teleoperador. La qüestió és que els antics companys de treball de Christopher li haurien proporcionat tot un seguit d’indicacions per a què les línies telefòniques de pagament es decantaren a favor de Fani.

 

Per la seua banda, Christopher ha negat per complet estes teories i ha recalcat que només va treballar durant 4 mesos en la citada central telefònica i que això va ser el 2017, afirmant que en cap cas esta experiència laboral li permetria saber fer cap trampa ni manipular les línies telefòniques.

 

En este sentit, Jorge Javier ha volgut llevar importància a esta informació, prenent-se-la de broma i explicant que la manipulació del vot telefònic no és gens fàcil de conseguir quan voten milers i milers de persones, ja que una sola persona no pot modificar el rumb global de totes les votacions.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.