Les sospites de ‘tongo’ envolten a Fani, concursant de ‘Supervivientes’

 

Els encarregats de destapar una possible trampa en les votacions dels televidents, que permetria a Fani salvar-se cada setmana de ser expulsada per l’audiència, han sigut Kiko Matamoros i Kiko Jiménez en ‘Sálvame’, a on ahir relataven la seua teoria conspiranoica, que explicaria per què cada setmana que ix nominada, acaba salvant-se.

 

Christopher, la clau de la salvació de Fani

Els dos col·laboradors han coincidit a afirmar que tot seria gràcies a una antiga faena de la seua parella Christopher, que anteriorment havia treballat en un ‘call centre’ com a teleoperador. La qüestió és que els antics companys de treball de Christopher li haurien proporcionat tot un seguit d’indicacions per a què les línies telefòniques de pagament es decantaren a favor de Fani.

 

Per la seua banda, Christopher ha negat per complet estes teories i ha recalcat que només va treballar durant 4 mesos en la citada central telefònica i que això va ser el 2017, afirmant que en cap cas esta experiència laboral li permetria saber fer cap trampa ni manipular les línies telefòniques.

 

En este sentit, Jorge Javier ha volgut llevar importància a esta informació, prenent-se-la de broma i explicant que la manipulació del vot telefònic no és gens fàcil de conseguir quan voten milers i milers de persones, ja que una sola persona no pot modificar el rumb global de totes les votacions.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.