Les sospites de ‘tongo’ envolten a Fani, concursant de ‘Supervivientes’

 

Els encarregats de destapar una possible trampa en les votacions dels televidents, que permetria a Fani salvar-se cada setmana de ser expulsada per l’audiència, han sigut Kiko Matamoros i Kiko Jiménez en ‘Sálvame’, a on ahir relataven la seua teoria conspiranoica, que explicaria per què cada setmana que ix nominada, acaba salvant-se.

 

Christopher, la clau de la salvació de Fani

Els dos col·laboradors han coincidit a afirmar que tot seria gràcies a una antiga faena de la seua parella Christopher, que anteriorment havia treballat en un ‘call centre’ com a teleoperador. La qüestió és que els antics companys de treball de Christopher li haurien proporcionat tot un seguit d’indicacions per a què les línies telefòniques de pagament es decantaren a favor de Fani.

 

Per la seua banda, Christopher ha negat per complet estes teories i ha recalcat que només va treballar durant 4 mesos en la citada central telefònica i que això va ser el 2017, afirmant que en cap cas esta experiència laboral li permetria saber fer cap trampa ni manipular les línies telefòniques.

 

En este sentit, Jorge Javier ha volgut llevar importància a esta informació, prenent-se-la de broma i explicant que la manipulació del vot telefònic no és gens fàcil de conseguir quan voten milers i milers de persones, ja que una sola persona no pot modificar el rumb global de totes les votacions.

Últimes notícies

Kovacs s’acomiada de València Basket i se’n va als Chiba Jets com a primer entrenador

L’ajudant d’Adrian Kovacs ha confirmat en les xarxes la seua eixida de València Basket després de dos anys i assumirà la banqueta dels Chiba Jets, un dels clubs punters del Japó.

Presó provisional per als sis detinguts a Torrevella per una sèrie de robatoris en vivendes

Sis persones d’entre 27 i 36 anys han ingressat en presó provisional a Torrevella per la seua presumpta implicació en robatoris en vivendes i pertinença a grup criminal. La Guàrdia Civil ha recuperat joies, dispositius electrònics i ferramentes de serralleria especialitzades.

Així és la nova imatge de Requena Ciutat Espanyola del Vi 2026 creada per Paco Roca

L’il·lustrador valencià Paco Roca ha dissenyat la imatge de Requena Ciutat Espanyola del Vi 2026 amb una sèrie de dibuixos que reunixen patrimoni, festes i cultura del vi del municipi.

Quatre referents femenines reben els Premis EVAP 2026 a València

Krista Walochik, Laura García, María Ángeles Marced i Vicky Sevilla han sigut distingides amb els Premis EVAP 2026 en Diversitat, Integritat, Professionalitat i Jove Talent, que es lliuraran el 22 d’octubre al Roig Arena de València.

Arresten un jove per enganyar majors en caixers automàtics a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut un jove de 20 anys acusat d’almenys 13 delictes contra el patrimoni mitjançant el mètode del caixer espatlat en diverses localitats de les províncies de València i Alacant.

Frambuesa, mango i pistatxo: així és el nou gelat de La Roja per al Mundial

El gremi de gelaters artesans ha creat un gelat dedicat a La Roja, amb base de iogurt i xocolate blanc, vetejat de frambuesa i mango i un toc cruixent de pistatxo torrat, que podrà tastar-se en heladeries de tot Espanya durant el Mundial 2026.

Les víctimes mortals de la DANA reben el Premi 25 d’Abril a les Llibertats de CCOO

CCOO ha entregat el Premi 25 d’Abril a les Llibertats a dues associacions de víctimes mortals de la DANA del 29 d’octubre de 2024, en un acte emotiu celebrat a València que ha reivindicat memòria, justícia i reparació.

Oratge estable a la Comunitat: cel ras, brisa de l’est i temperatures un poc més baixes

L’últim divendres de juny arriba amb cel poc nuvolós o ras, brisa de l’est i temperatures lleugerament a la baixa, segons Aemet, després d’una jornada amb màximes al voltant dels 33 graus.