Les sospites de ‘tongo’ envolten a Fani, concursant de ‘Supervivientes’

 

Els encarregats de destapar una possible trampa en les votacions dels televidents, que permetria a Fani salvar-se cada setmana de ser expulsada per l’audiència, han sigut Kiko Matamoros i Kiko Jiménez en ‘Sálvame’, a on ahir relataven la seua teoria conspiranoica, que explicaria per què cada setmana que ix nominada, acaba salvant-se.

 

Christopher, la clau de la salvació de Fani

Els dos col·laboradors han coincidit a afirmar que tot seria gràcies a una antiga faena de la seua parella Christopher, que anteriorment havia treballat en un ‘call centre’ com a teleoperador. La qüestió és que els antics companys de treball de Christopher li haurien proporcionat tot un seguit d’indicacions per a què les línies telefòniques de pagament es decantaren a favor de Fani.

 

Per la seua banda, Christopher ha negat per complet estes teories i ha recalcat que només va treballar durant 4 mesos en la citada central telefònica i que això va ser el 2017, afirmant que en cap cas esta experiència laboral li permetria saber fer cap trampa ni manipular les línies telefòniques.

 

En este sentit, Jorge Javier ha volgut llevar importància a esta informació, prenent-se-la de broma i explicant que la manipulació del vot telefònic no és gens fàcil de conseguir quan voten milers i milers de persones, ja que una sola persona no pot modificar el rumb global de totes les votacions.

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.